Gelegen tegenover de parkinggarage van het Corio Center.

• OV

300 meter van het station.

• Halal

1319370466 81
1520303526 74
1552029799 73
1647208616 74

1. Vanmiddag bij Bracke neergestreken omdat ik trek had in een lekker broodje met carpaccio. Mijn moeder had niet echt trek meer, dus zij wilde een drankje. Ik opperde dat ik het gezellig zou vinden als ze ook iets kleins zou nemen. Ze stelde voor om te vragen of we er een frietje bij konden bestellen. De ober zei dat dit geen probleem was. Echter kort erna kwam een volgende ober (dit bleek de eigenaar te zijn), ik gaf aan dat we al een broodje carpaccio en frietje hadden besteld. Hij gaf aan dat dat eigenlijk niet mogelijk was, waarop ik ik zei dat de andere ober dit geen probleem vond. De sfeer voelde meteen gespannen aan. Bij het serveren zei ik tegen de eerdere ober dat de bediening op zich goed en vriendelijk was maar de sfeer erg bedrukkend was vanwege de andere ober, omdat deze nogal negatief en arrogant op mij over kwam, waarop hij duidelijk maakte dat dat de eigenaar was. Erg jammer... broodje was best lekker maar voor ons dus geen volgende keer meer... als ik ergens iets bestel kom ik ook voor de sfeer en dit voelde heel erg vervelend.... Draait echt om geld bij de eigenaar voor mijn gevoel, hij vergeet echter dat mijn moeder waarschijnlijk volgende keer wel grotere trek heeft. Maar het hele probleem begrijp ik niet.. alleen een drankje kan toch ook? Een extra frietje bij het broodje toch ook? Beetje kinderachtig....

2. Cora 28 punten

Na lange tijd weer eens naar de stad gegaan op zondag.
    Na een gezellige middag nog een hapje eten voordat we naar huis gaan.
    Brasserie Bracke uitgekozen en in eerste instantie vriendelijk benaderd door een ober. Naderhand kwam een tweede ober op het terras, hij werkt daar sinds Brasserie Bracke is geopend. Vrij autoritair en opvallend aanwezig. Grappig op een wijze die alleen hij grappig vindt. Niet klantgericht maar eerder met zijn eigen ego en het verdedigen van zijn territoriale eigendom bezig.
    Dit deed hij in de vorm van mijn dame erop aanspreken dat ze de stoel niet mocht verplaatsen van de plek waar hij stond. ( terwijl er nauwelijks ruimte tussen de tafels was op het terras). Dit op een zeer autoritaire wijze, die geen tegenspraak dulde. Onacceptabel voor ons waardoor we gelijk de rekening hebben gevraagd. Deze brasserie zullen we niet meer bezoeken!!

Ik vermoed dat deze man er niet wakker van zal liggen, als hij deze review leest en er misschien zelfs om lacht, uitgaand van het gedrag dat hij laten zien deze middag!!

Wij lopen in de toekomst verder en gaan eten en een drankje doen bij obers die het waarderen dat je er bent en wat komt eten, maakt niet uit waar, overal behalve bij brasserie Bracke...

3. Jan van riessen

Uitstekent eten.
    En voor iedereen wat wils.
    Een aanrader voor iedereen.
    En vriendelijk personeel.

4. De bediening is top en het eten lekker, maar staat niet in verhouding tot de prijs.

5. Marion Vliegen-Mourmans

Lekker buiten gezeten, leuke en vriendelijke bediening; compacte menukaart met genoeg variatie, bovenal heerlijk gegeten. Kortom: een aanbeveling waard.

6. Jenny heijnen

Gezellige sfeer, vriendelijk personeel. Heerlijk eten, gevarieerde kaart.

7. Als je een alleen een pilsje drinkt op het terras en daarna nog een krijg je commentaar dat ze geen zuiplappen willen en wordt even leuk gezegd dat het hele terras opkijkt. Om te schamen hoor, jullie zetten jezelf voor paal, mij zie je niet meer ga naar de concurrent, maar Bracke waardeloze tent

8. Arrogant medewerkers!!!!!!!
    Jammer eerste keer was het en de laatste.
    Mvg.

9. Eten was prima, snel geserveerd ook.
    Maar de bediening was super slecht.
    Ober loopt al weg als je nog aan het praten bent, er wordt niet gevraagd naar drinken.
    Goedemiddag kan er niet van af.

10. Eten was gewoon goed. Bediening slecht. Constant zelf vragen om drinken te bestellen. Bediening vraagt dan niet meteen de hele tafel. Bediening maar voor 3 drankjes 3 keer laten lopen en ze snapten het nog niet. Bediening is ook niet zo vriendelijk als je zou verwachten. Alleen voor de bediening komen we niet terug.

6,7
  11. Het was allemaal oké

12. Leuk en gezellig restaurant. Denken met je mee bij vragen naar een kleinere portie. Het was wel koud in het restaurant. De pasta met champignons was wat flauw voor mijn smaak, maar met wat zout en peper heerlijk. Vegetarische burger en lava cake zijn goddelijk!

13. Nicole meijers

Ambiance en eten prima.
    Wat absioluut niet kan is dat een ober naar (oud)zweet stinkt,dan vergaat de eetlust echt.
    Ook Vervelend dat hij zo gehaast is terwijl het niet druk is,hij luistert en is al aan het weg lopen terwijl je nog niet uitgepraat bent. Heel jammer!

14. Gisteren gaan eten. Bij binnenkomst hing er een sterke zweetlucht. Deze lucht bleek later van de ober afkomstig te zijn. De geur was zo penetrant dat dit er voor zorgde dat mijn eetlust minder werd. Dit moet collega's toch ook opvallen lijkt me? Ober kwam ook gehaast over en liep al half weg als je je bestelling nog niet volledig had uitgesproken, jammer. De merlot was helaas echt waterig. De chardonnay daarentegen was heerlijk. Ook onze sate en vegaburger waren heerlijk, niks op aan te merken. Was hier al een tijdje niet meer geweest en schrok toch wel een beetje van de prijzen. Die waren toch wel een stuk omhoog gegaan maar omdat t eten heerlijk was vond ik t wel waard. Al met al lekker gegeten maar de zweetlucht alsook de haastige bediening zorgt er wel voor dat ik de volgende keer eens ergens anders ga eten.

15. Vandaag, 15 oktober 2019, stap ik om 5 voor 12 de geopende zaak binnen met de bedoeling er weer eens lekker te gaan eten. Wij gaan om twaalf uur open! Als ik (slecht ter been, met kruk) aangeef dat ik dringend naar het toilet moet en daarna wil eten wordt me verteld dat dit niet kan. Ze kunnen geen uitzonderingen maken. Dat zal me nooit meer overkomen!!

16. Uit ervaring van vrienden weet ik dat dit een goed Brasserie Bracke een mooie gelegenheid is om iets te drinken en/of eten. Helaas gisteren daar minder leuk/goed behandeld. Met een vriendin had ik besloten om daar rond 19:40uur op het terras wat te gaan drinken. Bij aankomst hadden wij geluk er was nog een tafel vrij. De vriendelijk serveerster vroeg wat we wouden drinken en legde de kaart op tafel. Toen zij merkte dat wij alleen wat te drinken wouden liep ze naar haar manager en/of baas en besprak het e.e.a. Wij zagen de bui al hangen en ja hoor. Er werd ons vriendelijk gevraagd om het terras te verlaten. Je mocht alleen blijven zitten als je ook eten besteld. Dit soort discriminatie bij een eet/drink gelegenheid vind ik erg ongepast. Zeker als het al later op de avond is en het tijd is om op het terras te gaan zitten. Wat mij betreft is dit nu al het slechtste eet/drinkgelegenheden van het jaar.

17. Claessen

Het was zoals altijd weer heerlijk eten en de bediening is altijd vriendelijk en goed.

18. Arno Palmen

19. K.R.Boerema

Prima, goed geamuseerd en lekker gegeten.

20. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening.
    Lekker gegeten!

21. Marielle dibbets

Gisteren gaan zitten buiten op terras. Na een dik kwartier nog geen bediening. Terwijl de jongen ons had zien zitten en naar ons keek ging hij rustig bij een tafel staan kletsen en negeerde ons volkomen. Zeer onvriendelijk.

22. Susanne

Het eten zag er erg goed verzorgd uit, de bediening vond ik correct. De sfeer was prettig.
    Eigenlijk niks op aan te merken, gewoon goed, zoals ik dat van hun gewend ben.
    De prijs is ook nog steeds prima.
    Kom zeker nog vaak hier terug.

23. Super lekker en gezellig. Twee extra wensen konden zonder problemen geregeld worden. Service uitstekend. Helemaal niks om over te klagen.

24. Afgelopen vrijdag, 17.10 uur. Alleen een drankje nuttigen was niet mogelijk. Na 17.00 uur alleen eters. De mededeling werd gegeven op een wijze die discussie uitsloot. Vrijwel de gehele zaak was leeg; op een enkel tafeltje lag een bordje met "gereserveerd". Gastvrijheid wordt in deze brasserie met wel erg kleine lettertjes geschreven.

25. Marc Bouwens

26. Gerda Drobnic

Lekker eten, leuke sfeer. Wel erg rumoerig, misschien wegens drukte. En daarbij speelt de muziek ook nog eens een rol.

27. Lilian keijdener

Het viel tegen ons gerecht werd op koude borden geserveerd.
    Waar bij het gerecht vrij snel koud was.
    Hier moet meer aandacht aan besteed worden.

28. Heerlijk gegeten bij Brasserie Bracke.

29. Wij gaan vaak naar Parkstadtheater en combineren dit met diner vooraf bij Bracke en we genieten daar elke keer van de sfeer, de perfecte bediening, supervriendelijke mensen zijn dat, en als de voorstelling daarna tegenvalt hebben we in ieder geval genoten bij Bracke!

30. Gisteren onverwachts hier terecht gekomen. We werden zeer vriendelijk ontvangen. Bediening was prima. Het eten heeft ons aangenaam verrast, goede kwaliteit en nette prijzen. Zuurvlees en mixed Grill vlees. Als we in de buurt zijn, komen we zeker terug.

31. Heerlijk gegeten, zeer uitgebreide kaart, voor elk wat wils. Eten was er snel en was van zeer goede kwaliteit. We waren vroeg, maar naarmate het later en drukker werd, was de bediening steeds moeilijker in beeld te krijgen en moesten we lang wachten.
    Dat was jammer, want alles was verder heel goed. De routing verdient dus wat aandacht maar ik kom zeker terug!

32. H.pieters

Afgelopen donderdag gewoon wat willen drinken rond de klok van 7 uur savonds met onze kleinkinderen.
    We werden geweigerd omdat we alleen wat wilden drinken.
    Een zeer kwalijke zaak.
    Ik zal hier niet meer komen.

33. Eten was heel goed, service bij Bracke was prima. Gezellige avond gehad.

34. Khj van eeuwijk

Helaas, dit keer geen goede ervaring. Het vlees was te droog, de salade niet vers en het eten te zout. De flensjes van de crepe suzette waren duidelijk niet vers gemaakt, kortom teleurstellend gegeten. De bediening was prima en ze namen onze kritiek zeer serieus.

35. Al bijna sinds de oprichting van brasserie Bracke, van een ouderwets stadscafe tot een gezellige brasserie met het sympathiekste personeel dat je je maar kunt wensen, komen mijn vrouw en ik hier. Nooit zijn we teleurgesteld naar huis gegaan! Houdt dit vol meisjes (René) en jongens!

36. De smaak ervaring was niets op aan te merken, de manier waarop we iets voorgeschoteld kregen helaas des te meer...

Vanaf het moment van binnen komen tot naar buiten gaan was de desbetreffende ober helaas niet op zijn best. Hij kwam zeer gehaast en onvriendelijk over. Het zou natuurlijk niet zijn beste dag kunnen zijn geweest. Laten we eerlijk zijn, die hebben we allemaal wel eens. Ware het niet dat enkele weken geleden dezelfde heer ons ook al gehaast, bot en onprettig benaderde.

Ik vermoed dat hij een cursus klantvriendelijkheid kan gebruiken. Of misschien een maandje sabbatical?!

Hartelijke groet en alvast een fijne jaarwisseling!

37. Heerlijk gegeten. Hertenbiefstuk en mixed vis. Prima kwaliteit voor een nette prijs. Zeer vriendelijke bediening. Aanrader.

38. Lekker eten tegen een leuke prijs en de bediening is heel vriendelijk. Wij komen hier heel graag, want de sfeer is top.

39. Roan 53 punten

Opzich lekker gegeten. Best wel aan de prijzige kant.

40. Ik snap niet dat mensen dit zo hoog waarderen. Er zijn duizend maal betere en goedkopere eetcafe'staat. Eten zeer duur. En smakeloos. Bediening erg brutaal en let totaal niet op.

2,3
  41. Goede ervaring gehad, werden gelijk bij binnenkomst naar onze tafel toe verwezen! En we hebben totaal niet hoeven wachten totdat de bediening kwam, met de menukaarten werd ons drinken ook gelijk gevraagd! Top personeel! Zeker voor herhaling vatbaar!!

42. Andrea

43. Service en sfeer prima, eten onder de maat.

44. Giny Ruijters

Zoals gewoonlijk, heerlijk gegeten in een gezellige ambiance! Vriendelijke bediening, zelfs een verandering in een bepaald menu was geen probleem, alle lof! We komen graag weer!

45. Peter Janssen

Lekker gegeten voor een leuke prijs. Vind wel de prijs van de consumpties te hoog.

46. De prijzen zijn aan de forse kant: €17,90 voor 1 stokje saté. We hadden amper de laatste hap genomen of de bediening kwam al vragen of we klaar waren. 5 minuten later kwam ze dit weer vragen.

3,7
  47. Vrijdagavond weer eens heerlijk gegeten samen met mijn zoontje. We hadden gereserveerd (wel een aanrader) en konden dus meteen gaan zitten. Kinderstoel, kleurplaat en potloodjes stonden klaar. Ik heb van de maandkaart gegeten en mijn zoontje een lekker kindermenu. Altijd aardig personeel, niet te duur, en we hoefden niet lang te wachten (altijd handig met een kleintje erbij). We komen zeker snel weer terug.

49. Service was goed. Echter 40 minuten moeten wachten op een simpel broodje ham kaas (dat ook nog zeer aan de prijs was!) Door zogenaamd ''culinair'' te doen moet je ook nog eens je hele broodje zelf in elkaar gaan zetten als je het eenmaal krijgt. Zeer slechte brasserie en zeer zeker het geld niet waard.

2,2
  50. Ferry van Roode

Mijn vrouw en ik beschikken over een OV Jaarkaart met 7 vrije reisdagen. Zeker 6 keer per jaar gaan wij naar Maastricht/Aken en komen zelf uit Zoetermeer. Onderweg stappen wij in Heerlen uit om bij De Bracke de dag af te sluiten met een heerlijke maaltijd met vriendelijk personeel die altijd wel een plaatsje heeft. Tegenwoordig bellen wij 's morgens om een tafeltje te reserveren.

Lang verhaal kort: aanrader om gezellig en lekker te eten.
    Ferry van Roode

51. Het eten was absoluut geweldig, spareribs zijn een echte aanrader. De prijs is licht aan de hoge kant voor jonge mensen, maar gezien de locatie en kwaliteit van het eten is het het absoluut waard.

Helaas is het er meestal zo druk dat je lang moet wachten op een tafel en de obers zijn meestal erg druk vanwege de hoeveelheid klanten. Dit zorgt er ook voor dat je er niet geheel op je gemak kunt eten, vooral als je dicht bij de deur zit

52. Was smullen met zoon vanavond, goed verzorgd. Leuke, gezellige sfeer.

53. Wobly

54. Vandaag sinds lange tijd weer eens bij Brasserie Bracke geweest. Niets veranderd, kwaliteit eten is goed, super goede bediening en vriendelijk. Je merkt gewoon aan de details dat deze zaak geleid wordt door iemand met verstand van horeca. Personeel is heel professioneel zonder de klantvriendelijkheid uit het oog te verliezen. Ga zeker weer snel terug. Complimenten.

55. Bos-Paes

56. Anneke 1006 punten

Nadat ik hier al diverse malen, zowel alleen als met mijn partner of met een vriendin, wat heb gedronken en/of gegeten, dan nu toch eindelijk maar eens de moeite genomen om een recensie te schrijven. Afgelopen donderdag hebben we heerlijk in het zonnetje op het terras genoten van een late lunch. Mijn risotto met tomaat, basilicum en scampi's was erg lekker. Ook over de tomatensoep van mijn partner heb ik geen klachten gehoord. Hoogstens was ze een beetje aan de flauwe kant, want hij heeft er zelf nog wat peper in gemalen, maar naar mijn mening tekent dat een goede kok juist. De soep werd keurig geserveerd met een mandje vers knapperig stokbrood en twee kuipjes roomboter.

Zowel binnen als buiten is de sfeer prima. Binnen gezellig en warm met mooi glas in lood en buiten op het, ondanks de geringere grootte, leuk aangeklede terras heb je een leuk uitzicht over de drukke winkelstraat en het passerende publiek. De bediening mag af en toe echter wat attenter zijn. Zo hebben we vrij lang moeten wachten voor we iets te drinken konden bestellen, en toen dat geserveerd werd (1 cola, 1 spa rood en 1 rose) kwam de vraag wat ik naast mijn rose besteld had... Tja, het kan aan mij liggen, maar wijn met cola vind ik nogal een vreemde combinatie.. De rose, en zo ook de overige huiswijn, is overigens aanbevelenswaardig!

Prijs/kwaliteit voor wat betreft lunch, kleine kaart en drankjes (diner nog nooit geprobeerd) is wat mij betreft uitstekend. Je krijgt goed gevulde borden en glazen en alles is even lekker. Enige minpuntje vind ik dat men Pepsi cola serveert, maar goed, over smaak valt niet te twisten. Kortom: een aanrader om voor, tijdens of na het winkelen in Heerlen jezelf eens te laten verwennen!

57. Ik ben hier verschillende malen geweest, en toen was alles prima. Nu zal ik hier echter niet meer terugkomen vanwege de schandalige service afgelopen keer. Samen met mijn vriend ging ik hier eten op een donderdag avond. We waren wat aan de late kant, rond 8 zaten we in het restaurant. We hadden een voorgerecht op en vroegen of er nog even gewacht kon worden met het hoofdgerecht. Enkele tijd later kwam een meisje uit de bediening vragen of het hoofdgerecht kon komen, waarop we weer zeiden dat het even kon wachten. Daarna kwam de eigenaar om te zeggen dat de keuken zo ging sluiten en of we het hoofdgerecht wilden. Aangezien we geen besef van tijd hadden en we weinig keus hadden lieten we het maar brengen. Nadat deze gebracht was werd er niet meer gevraagd of we wat wilde drinken, de borden werder afgehaald en er werd niet meer gevraagd of we een dessert wilde. Ze waren al aan het schoonmaken in het restaurant en de stoelen op de tafels aan het zetten terwijl we er nog zaten. We vonden dit erg slechte service en hebben toen afgerekend. Eenmaal buiten bleek het 21.25 te zijn, terwijl de keuken volgens de kaart pas om 22.00 sluit. Schandalig.

6,3
  58. Komen geregeld hier eten voor zowel de lunch als diner en naar onze mening is het eten altijd top in orde. Vriendelijk en behulpzaam personeel, kinderen zijn ook altijd van harte welkom. Drukte en wachttijden tja niet leuk maar kunnen ze eigenlijk alleen maar trots op zijn want zegt genoeg over de kwaliteit van de zaak!! Ga zo door!! Tot snel.

59. Ben sinds enige tijd vaste klant. Het bedrijf is een geoliede machine, vriendelijke uitstraling van alle medewerkers, die met snelle service de client in uw sfeervolle omgeving de drankjes en het sublieme bereide gerecht van de kok(s) serveren.
    Compliment, zeker voor de prijs/kwaliteit verhouding. Een collega uit Spanje.

60. Donderdagavond rond 6 uur gegeten. Eten ging nog wel maar prijs-kwaliteit niet in verhouding. Sfeerloos. Waardeloze, onbeschofte bediening. Kregen niet/nauwelijks de kans om nog 'n kop koffie te vragen, laat staan rustig te drinken. Werden letterlijk weggekeken. Onbeschofte ober bij het afrekenen.
    Geen aanrader.

4,5
  61. Op een zaterdagmiddag zijn wij wezen lunchen in Brasserie Bracke. We zaten aan de tafel die aan de bar grenst. Door de middagdrukte liepen veel mensen de zaak in, terwijl er geen plek meer was. Tegen deze mensen werd gezegd dat ze even aan de bar konden wachten tot er een tafeltje vrij kwam. Hierdoor stonden continue mensen om onze tafel heen, terwijl wij aan het eten waren. We hebben bij het personeel gemeld dat we dit zeer vervelend vonden, echter hier werd niks mee gedaan. Toen we klaar waren met eten, wilde we graag nog iets drinken. Maar we kregen de kans niet meer om dit te vragen, we kregen meteen de rekening op de tafel gelegd. Voor de prijs die je betaald mag je echt wel een betere service verwachten.

4,1
  62. Sonja

63. Alex 32 punten

Vandaag in de middag hier gegeten, tijd niet meer geweest maar nog altijd goed. Vele restaurants kunnen een voorbeeld aan dit restaurant nemen, voor een fatsoenlijke prijs krijg je hier nog eens goed te eten. Jammer dat het niet in Sittard ligt.

64. Gisteren hier gegeten voor de verjaardag van mijn vriendin. Ik had al een hele periode niet meer bij Bracke gegeten en was erg benieuwd hoe het er nu was.

Omdat we honger hadden zijn we begonnen met bruschetta. Deze was lekker, maar helaas snel op. Daarna begon het wachten op ons hoofdgerecht.

Mijn vriendin had Spareribs besteld en ik was voor de mixed grill gegaan. Terwijl we aan het wachten waren stroomde het restaurant langzaam vol, iets wat ik niet verwacht had op een dinsdag. Uiteindelijk is Bracke toch gezelliger als het voller is, maar ik had wel spijt van onze keuze om bij het raam, en dus ook de voordeur, te gaan zitten.

Na een redelijke tijd gewacht te hebben kwam ons eten eindelijk voor onze neus te staan. Het was precies zoals ik me herinnerde en ik heb ervan genoten tot het laatste stuk vlees van het bot afgesmikkelt was.

Mijn vriendin kreeg haar laatste rib niet op en er werd door de bediening voorgesteld om dit in te pakken zodat we er thuis van konden nagenieten. Top!

Bracke is een prima brasserie met een consistente kwaliteit en het juiste prijsniveau. Je kan wel ergens anders lekkerder eten, maar dit kost je dan ook meer. Wat mij betreft is het dan nog steeds een aanrader.

65. A. 29 punten

Wij als jong stel gaan hier regelmatig eten. Het is er altijd druk, soms moet je wachten omdat er geen plek is. Voor de etende mensen is dit wel wat storend, het eten wordt soms van je bord af gekeken door de ongeduldige volgende bezoekers.
    Het eten en de bediening is altijd goed! Ik heb hier nog nooit iets gehad wat niet lekker was. Of je nu een tapas, salade, vlees of vis bestelt, het is altijd top. Bediening is zeer snel en aardig. De prijzen zijn de afgelopen tijd wel wat gestegen, maar nog steeds kom ik er graag!

66. Ik ga regelmatig naar de brasserie. . Altijd gezellig, altijd lekker eten en altijd een goede bediening! Ik ben fan! Pascal tot snel weer!

67. John Voncken

Na een hele lange tijd niet meer te zijn geweest, stapte ik op een drukke dag de brasserie binnen om gezellig een hapje te eten.
    Ik voelde nog steeds de gezellige sfeer, passie en romantiek van jaren terug.
    Fijn om dit te ervaren.
    Ik vind Brasserie Bracke echt een aanrader voor mensen die iets anders willen......
    Een goede sfeer, gezellige inrichting, goede service, divers aanbod aan eten en een goede prijs/kwaliteits verhouding. Een top locatie......waar een ieder trots op mag zijn.

68. Hedenavond hebben wij als groep van zes van hun gastvrijheid genoten op toch best wel een druk moment op de avond, hier was de wachttijd vanaf moment van bestellen tot daadwerkelijk uitserveren ook naar, die was op zijn allerzachtst gezegd discutabel. Op basis van medische reden heeft een van de tafelgenoten gevraagd om een kindermenu, dit was blijkbaar om managements-technische reden niet realiseerbaar, dit getuigt niet van flexibiliteit. De bestelde schnitzel met champignonroomsaus bevatte wel champignons doch zeker weten geen room en was bruin van kleur. van de twee mixed grills was de een nagenoeg perfect de andere miste een stuk garing aan een stuk spareribs. Het zuurvlees was niet op temperatuur en verdeeld over drie tal schaaltjes was de frites te hard gebakken. ben ik nog wat vergeten ? ow ja, de lasagne was prima, geen klachten. Al met al kan ik niet zeggen dat het bezoek een vervolg zal krijgen en op navraag zal ik bij culinaire vrienden zeer zeker geen positief oordeel meegeven. Tot slot wil ik melden dat er verder geen terugkoppeling was vanuit keuken of bediening over deze gemelde klachten, en dat vind ik dan wel de grootste misser van allemaal. Verder claimen ze rolstoelvriendelijk/toegankelijk te zijn, maar daarvoor zijn de tafels te laag.

2,4
  69. T. Hursel

Zaterdagavond zonder reservering naar toe gegaan hebben 4min gewacht super personeel we hoefden niet lang te wachten en je krijgt waar voor je geld heerlijk gegeten kan geen griek tegenop in heerlen echte Aanrader.

70. Rikie Wetzels

71. vorige week mijn vriendin hier gaan uit eten, op voorkeur van mijn vriendin, ik was hier echter nog nooit geweest.
    Het heeft een gezellige sfeer maar ik vind de prijzen voor een brasserie erg hoog.
    We hadden tappas als voorgerecht met ons tweeën genomen, dit was wel erg veel. Na dit voorgerecht hadden we gevraagd even te wachten met het hoofdgerecht, dit kon volgens de bediening
    Als hoofdgerecht had ik de varkenshaas florence, het vlees was helemaal doorbakken en zo droog dat het net stoofvlees was en de pesto was er ook helemaal ingedroogd. Volgens mij hebben ze de gerechten gewoon langer in de pan laten liggen toen wij vroeg om nog even te wachten met het hoofdgerecht. Ik heb hier ook wat van gezegd toen de bediening kwam vragen: "heeft het gesmaakt"? als antwoordt: dan had u dat eerder moeten zeggen. dat weet ik wel maar ben wel van mening dat als je een vleesspecialiteit van E 17.25 besteld dat het dan ook meteen goed is, en niet nadat mijn vriendin klaar is met eten dat ik dan opnieuw moet proberen. De aanrdappeltjes erbij waren ook heel vettig en verbrand.
    Na deze eerste ervaring zal ik deze brasserie aan niemand aanraden, vooral als het druk is.

72. We hebben hier de afgelopen jaren al erg vaak gegeten. Het is ook een van de weinige restaurants in Heerlen waar we blijven terugkomen.

Het eten, de sfeer, bediening en prijs/kwaliteit-verhouding zijn eigenlijk (bijna) altijd goed bij Bracke en het is dan ook een van de weinige restaurants in Heerlen waar je aan begin van de avond vaak even moet wachten op een tafeltje.
    Al heel veel van de menukaart geprobeerd, maar o.a. de saté (grote spies varkenshaassaté), de "scampi genot" (pasta met garnalen) en de voorgerechten "champignons à la bracke" en de uiensoep zijn bij ons favoriet.

Brasserie Bracke is absoluut een aanrader!

73. W207

74. Ben hier van 2 weken wezen eten. Moet zeggen vrouw in de bediening was erg vriendelijk. Bediende mij ook zeer goed. Lekker uiensoep gegeten. Alleen het hoofdgerecht was zeer onder de maat. Had spies loeis loeis. Rundvlees op spiesje, met salade en zoete aardappelen met mango saus. De saus was zoet de aardappelen waren zoet, Normaal is dit tegen de regels van de menuleer in. En het vlees was niet gekruid. Ik heb de helft laten liggen, betaald, en denk niet dat ik hier nog terug ga komen. Buiten de goede uiensoep om.

75. Afgelopen vrijdag 27-1-2012, prima bij pascal gegeten. Vooral het wild sextet was origineel en uitstekend op elkaar afgestemde smaken. Prima italiaanse nero dávola wijntje erbij maakte het helemaal kompleet. Deze brasserie is beslist een aanrader en gezien de belangstelling is reserveren bijna een noodzaak.

76. Ik ben er enige tijd geleden met mijn vriend en schoonouders gaan eten, omdat zij een weekendje in Limburg waren. Zij komen uit het midden van het land, ik had gereserveerd vrijdagavond en ze vonden het zo lekker en gezellig dat ze mij hebben gevraagd voor zondag weer te reserveren, dus het eten vonden ze erg goed.
    Tevens kom ik er eens per maand met mijn vriendin en onze favorieten zijn echt de Tapas-Salade Bracke de Kretaspiesjes, de vissoep is ook helemaal toppie. Ga zo door, jullie zijn een super zaak met vriendelijke mensen in de bediening.

77. Als we aan het winkelen zijn in Heerlen gaan we wel eens lekker lunchen bij Brasserie Bracke. Het eten is lekker, al vind ik dat de prijs-kwaliteit best iets beter kan en mag. De bediening is vriendelijk maar heeft het meestal te druk om voldoende aandacht te geven aan de gasten, daardoor hebben we bijna 20 minuten moeten wachten op ons tweede drankje. Leuk restaurant, maar eigenlijk té druk, ook omdat de volgende gasten al binnen staan te wachten op een plek.

6,5
  78. Tot nu toe alle keren lekker gegeten, goede bediening gehad, als je ze riep kwamen ze ook vrij snel, liepen niet langs je heen.

Het nadeel vind ik dat terwijl jij aan het eten bent, mensen in dezelfde ruimte staan te wachten en je bijna weg kijken, daarnaast sta je heel dicht op de tafeltjes van mensen die aan het eten zijn en dat is ook niet prettig.

79. Eten was erg lekker. Ik had een salade scampi en mijn echtgenoot club sandwich. We waren aangenaam verrast. Bediening is vriendelijk maar je moest wel geregeld contact maken om iets te krijgen. Prijs - kwaliteit goed dus we gaan zeker nog eens terug.

80. Altijd gezellig om even wat lekkers te gaan eten bij Bracke! Bediening is altijd vrolijk en even netjes. Ruime keuze en een goede prijs-kwaliteit verhouding.

81. Echt een aanrader! Het eten is hartstikke goed en altijd snel klaar. De werknemers zijn echt hartstikke vriendelijk, de meeste werken er ook al heel lang en zijn dus echte rotten in het vak. Ik ben er echt nog nooit ontevreden weg gegaan. Even een tip: De kretaspiesjes en de lasagna zijn echt heerlijk!

82. Een Brasserie om trots op te zijn. Ik ken restaurants waabij de service en kwaliteit nog niet kunnen tippen aan Bracke's onmiskenbare oog voor detail.

Kwaliteit is consistent met een enkele uitschieter zo nu en dan (acceptabel). De kaart is no nonsense en de prijs/kwaliteits verhouding is degelijk. Maar wat het maakt voor mij is de sfeer. De vriendelijkheid en timing van de bediening draagt bij aan de ambiance van deze knusse intieme brasserie.

83. Marc en Gerda va Zumpelveld

In 1 woord "klasse!

Wij gaan er regelmatig eten en zijn nog nooit teleurgesteld.

De kwaliteit is continue en prijs kwaliteit is perfect.

Altijd gezellige sfeer en een goed gemutste bediening.

Wij hopen dat deze continuïteit gehandhaafd blijft en verheugen ons alweer op de volgende keer.

Ga zo door.

Groeten van twee Culinaire genieters uit Zumpelveld.

84. Met stip op 1 in onze favorietenlijst. Zijn al heel vaak geweest, met name in de zomer komen we hier 1 keer per week. Altijd gezellig en met name de knossosrollen en kretaspiesjes doet ons het water in de mond lopen! Vriendelijke bediening en uitstekende service. Absoluut een toppertje voor ons!

85. adrie annet ferry en yvonne

Gezellig restaurant met zeer goede bediening en we hebben heerlijk gegeten. Groeten uit Purmerend en Amsterdam.

86. Alleen maar goede ervaringen gehad hier. Vriendelijke bediening. Sfeer is goed. Vind het leuk dat er om de zoveel tijd een nieuwe kaart is. Het eten is altijd lekker.

87. Gezellig en redelijke kaart. Ik vind niet alles super goed kwa eten, maar het is wel echt een avondje uitgaan in dit restaurant. Leuke sfeer en goede bediening.

88. Ruime keuze maar toch wel achteruit gegaan de laatste jaren.

Rumoerige gelegenheid. Brengen van het eten kan soms wel een uur duren.

89. Jos Vervuren

90. Een super gezellige brasserie met kundig, gemotiveerd en vriendelijk personeel.

Wij eten hier zeker 1 keer per week. Altijd lekker en prijs/kwaliteit is juist prima! Niks op aan te merken!

Aanrader: Sate met frietjes of broodje sweet honey. Heerlijk!

Complimenten aan de eigenaar die zelf altijd nog even hard meewerkt. Sympathieke kerel hoor!

91. mitch

92. Niks aan te merken over het personeel en de sfeer, dat was namelijk allemaal in orde. Wel erg luidruchtig in de zaak maar dat vond ik nog het minste.

Wel was ik niet tevreden over het eten.

Ik had de vegatarische lasagna, het was een erg kleine portie voor een hoofdgerecht en er zat niks bij van sla, brood, friet of zoiets, alleen een stuk lasagna.

Heb ik er een portie friet met mayo bij gevraagd moest ik 2.50 euro bijbetalen. Dan vind ik dat niet zo erg maar het feit dat het op de rekening wordt gezet terwijl ik er anders niks bij had vond ik minder en mijn vriend had de dikke basten en dan verwacht je een lekker groot stuk vlees. Maar het was maar een heel klein stuk vlees, 4 happen en het was weg en hij kreeg er ook aardappelen bij maar die waren echt niet smakelijk.

Voor mij helaas geen Bracke meer, maar personeel was prima inorde.

93. Afgelopen week weer hier gegeten.. Ik vind het eten hier echt heerlijk! De kwaliteit is naar mijn mening helemaal niet achteruit gegaan.

Dit keer had ik een entrecote Coriovallum, een lekker mals, goed stuk vlees. Mijn vriend had de Knossosrollen, zijn favoriet. Allebei lekkere gerechten.

De bediening en sfeer vond ik, zoals altijd, prima.

Prijs / kwaliteit verhouding vind ik goed, je betaalt zeker niet teveel voor wat je krijgt!

94. Ik kwam vaak bij Bracke, maar de laatste tijd vind ik de kwaliteit van het eten omlaag gegaan en de prijs juist omhoog.

De spareribjes die ik er altijd bestelde waren in het begin heerlijk. Nu zijn ze erg droog en krijg ik ze moeilijk weg.

Over de laatste jaren dus erg omlaag gegaan.

95. Vorige maand nog eens bij Bracke geweest.

De broodjes waren lekker, ook de garnering is fijn. De portie tonijnsalade tussen het broodje vond ik karig, ook kon ik geen garnaaltjes vinden? Toen ik de juffrouw van de bediening aansprak zei ze dat er altijd garnalen in de tonijnsalade zitten, maar bij mij dus niet.

Mijn man had een broodje Bracke, dit was volgens hem overheerlijk, vooral de brie kon hem laten genieten.

Bracke heeft heerlijke koffie.

De muziek in de zaak mag wel iets zachter, en de toiletten waren niet schoon.

96. Paar keer gegeten en altijd naar volle tevredenheid. Fijne sfeer, gewoon lekker relaxed, goed bereidde gerechten. Ook een simpel sateetje mogelijk en smaakt super. Oplettend en vriendelijk personeel!

97. Twee weken geleden weer eens gegeten hier. Er is een nieuwe kaart, met weer veel lekkere nieuwe gerechten! De bruschetta's zijn echt een aanrader, veel lekkerder dan bij de Italiaan zelf..

En de steak coriovallum is ook echt een toppertje!

Dus een dikke vette 10!

98. Sinds kort een nieuwe kaart. Veel leuke, vernieuwde gerechten, gevarieerd aanbod en meer voor de vegetariërs onder ons!

Heerlijk gegeten, goede prijzen.

99. Kom hier bijna elke week en de knossosrollen zijn echt een aanrader. Zeker met de zelfgemaakte tzatziki saus!

Gelukkig geen rook plek zodat je in frisse lucht kunt eten.

Gerechten niet duur in verhouding met wat je krijgt, en het personeel is vakkundig, altijd attent en in voor een praatje. Gezellig!

Volgende week zit ik er weer.

100. peter janssen

Altijd druk, altijd lekker, altijd attent, altijd snel, altijd knus en altijd vriendelijk.

Kortom keep on doing the good thing.

Volgende pagina