Brasserie Bracke in Heerlen

Net effe iets anders...

Gelegen tegenover de parkinggarage van het Corio Center.

300 meter van het station.

Bezorgrestaurants in de buurt van Brasserie Bracke

1420425609 76
1433451908 75
1492070254 72

1. Lilian keijdener

Het viel tegen ons gerecht werd op koude borden geserveerd.
    Waar bij het gerecht vrij snel koud was.
    Hier moet meer aandacht aan besteed worden.

2. Heerlijk gegeten bij Brasserie Bracke.

3. Wij gaan vaak naar Parkstadtheater en combineren dit met diner vooraf bij Bracke en we genieten daar elke keer van de sfeer, de perfecte bediening, supervriendelijke mensen zijn dat, en als de voorstelling daarna tegenvalt hebben we in ieder geval genoten bij Bracke!

4. Zoals altijd: geweldig. Bediening perfect, heerlijk eten en gezellig.

5. Gisteren onverwachts hier terecht gekomen. We werden zeer vriendelijk ontvangen. Bediening was prima. Het eten heeft ons aangenaam verrast, goede kwaliteit en nette prijzen. Zuurvlees en mixed Grill vlees. Als we in de buurt zijn, komen we zeker terug.

6. Heerlijk gegeten, zeer uitgebreide kaart, voor elk wat wils. Eten was er snel en was van zeer goede kwaliteit. We waren vroeg, maar naarmate het later en drukker werd, was de bediening steeds moeilijker in beeld te krijgen en moesten we lang wachten.
    Dat was jammer, want alles was verder heel goed. De routing verdient dus wat aandacht maar ik kom zeker terug!

7. H.pieters

Afgelopen donderdag gewoon wat willen drinken rond de klok van 7 uur savonds met onze kleinkinderen.
    We werden geweigerd omdat we alleen wat wilden drinken.
    Een zeer kwalijke zaak.
    Ik zal hier niet meer komen.

8. Eten was heel goed, service bij Bracke was prima. Gezellige avond gehad.

9. Khj van eeuwijk

Helaas, dit keer geen goede ervaring. Het vlees was te droog, de salade niet vers en het eten te zout. De flensjes van de crepe suzette waren duidelijk niet vers gemaakt, kortom teleurstellend gegeten. De bediening was prima en ze namen onze kritiek zeer serieus.

10. Al bijna sinds de oprichting van brasserie Bracke, van een ouderwets stadscafe tot een gezellige brasserie met het sympathiekste personeel dat je je maar kunt wensen, komen mijn vrouw en ik hier. Nooit zijn we teleurgesteld naar huis gegaan! Houdt dit vol meisjes (René) en jongens!

11. De smaak ervaring was niets op aan te merken, de manier waarop we iets voorgeschoteld kregen helaas des te meer...

Vanaf het moment van binnen komen tot naar buiten gaan was de desbetreffende ober helaas niet op zijn best. Hij kwam zeer gehaast en onvriendelijk over. Het zou natuurlijk niet zijn beste dag kunnen zijn geweest. Laten we eerlijk zijn, die hebben we allemaal wel eens. Ware het niet dat enkele weken geleden dezelfde heer ons ook al gehaast, bot en onprettig benaderde.

Ik vermoed dat hij een cursus klantvriendelijkheid kan gebruiken. Of misschien een maandje sabbatical?!

Hartelijke groet en alvast een fijne jaarwisseling!

12. Heerlijk gegeten. Hertenbiefstuk en mixed vis. Prima kwaliteit voor een nette prijs. Zeer vriendelijke bediening. Aanrader.

13. Lekker eten tegen een leuke prijs en de bediening is heel vriendelijk. Wij komen hier heel graag, want de sfeer is top.

14. Roan 53 punten

Opzich lekker gegeten. Best wel aan de prijzige kant.

15. Ik snap niet dat mensen dit zo hoog waarderen. Er zijn duizend maal betere en goedkopere eetcafe'staat. Eten zeer duur. En smakeloos. Bediening erg brutaal en let totaal niet op.

16. Goede ervaring gehad, werden gelijk bij binnenkomst naar onze tafel toe verwezen! En we hebben totaal niet hoeven wachten totdat de bediening kwam, met de menukaarten werd ons drinken ook gelijk gevraagd! Top personeel! Zeker voor herhaling vatbaar!!

17. Andrea

18. Service en sfeer prima, eten onder de maat.

19. Giny Ruijters

Zoals gewoonlijk, heerlijk gegeten in een gezellige ambiance! Vriendelijke bediening, zelfs een verandering in een bepaald menu was geen probleem, alle lof! We komen graag weer!

20. Peter Janssen

Lekker gegeten voor een leuke prijs. Vind wel de prijs van de consumpties te hoog.

21. De prijzen zijn aan de forse kant: €17,90 voor 1 stokje saté. We hadden amper de laatste hap genomen of de bediening kwam al vragen of we klaar waren. 5 minuten later kwam ze dit weer vragen.

22. Vrijdagavond weer eens heerlijk gegeten samen met mijn zoontje. We hadden gereserveerd (wel een aanrader) en konden dus meteen gaan zitten. Kinderstoel, kleurplaat en potloodjes stonden klaar. Ik heb van de maandkaart gegeten en mijn zoontje een lekker kindermenu. Altijd aardig personeel, niet te duur, en we hoefden niet lang te wachten (altijd handig met een kleintje erbij). We komen zeker snel weer terug.

23. Marc Bouwens

1 punt

25. Service was goed. Echter 40 minuten moeten wachten op een simpel broodje ham kaas (dat ook nog zeer aan de prijs was!) Door zogenaamd ''culinair'' te doen moet je ook nog eens je hele broodje zelf in elkaar gaan zetten als je het eenmaal krijgt. Zeer slechte brasserie en zeer zeker het geld niet waard.

26. Ferry van Roode

Mijn vrouw en ik beschikken over een OV Jaarkaart met 7 vrije reisdagen. Zeker 6 keer per jaar gaan wij naar Maastricht/Aken en komen zelf uit Zoetermeer. Onderweg stappen wij in Heerlen uit om bij De Bracke de dag af te sluiten met een heerlijke maaltijd met vriendelijk personeel die altijd wel een plaatsje heeft. Tegenwoordig bellen wij 's morgens om een tafeltje te reserveren.

Lang verhaal kort: aanrader om gezellig en lekker te eten.
    Ferry van Roode

27. Het eten was absoluut geweldig, spareribs zijn een echte aanrader. De prijs is licht aan de hoge kant voor jonge mensen, maar gezien de locatie en kwaliteit van het eten is het het absoluut waard.

Helaas is het er meestal zo druk dat je lang moet wachten op een tafel en de obers zijn meestal erg druk vanwege de hoeveelheid klanten. Dit zorgt er ook voor dat je er niet geheel op je gemak kunt eten, vooral als je dicht bij de deur zit

28. Was smullen met zoon vanavond, goed verzorgd. Leuke, gezellige sfeer.

29. Wobly

30. Vandaag sinds lange tijd weer eens bij Brasserie Bracke geweest. Niets veranderd, kwaliteit eten is goed, super goede bediening en vriendelijk. Je merkt gewoon aan de details dat deze zaak geleid wordt door iemand met verstand van horeca. Personeel is heel professioneel zonder de klantvriendelijkheid uit het oog te verliezen. Ga zeker weer snel terug. Complimenten.

31. Vanmiddag salades genomen op het terras. Een keer de salade Barcelona en eenmaal de Ceasar salade. Daarbij wat rosé. Salades hadden mooie vooral knapperig verse sla. Dressings waren prima. Op het terras bediende nog een "oude" bekende. Even bijgepraat. Regenbui was geenprobleem vanwege de mooie zonwering.

32. Bos-Paes

33. Nadat ik hier al diverse malen, zowel alleen als met mijn partner of met een vriendin, wat heb gedronken en/of gegeten, dan nu toch eindelijk maar eens de moeite genomen om een recensie te schrijven. Afgelopen donderdag hebben we heerlijk in het zonnetje op het terras genoten van een late lunch. Mijn risotto met tomaat, basilicum en scampi's was erg lekker. Ook over de tomatensoep van mijn partner heb ik geen klachten gehoord. Hoogstens was ze een beetje aan de flauwe kant, want hij heeft er zelf nog wat peper in gemalen, maar naar mijn mening tekent dat een goede kok juist. De soep werd keurig geserveerd met een mandje vers knapperig stokbrood en twee kuipjes roomboter.

Zowel binnen als buiten is de sfeer prima. Binnen gezellig en warm met mooi glas in lood en buiten op het, ondanks de geringere grootte, leuk aangeklede terras heb je een leuk uitzicht over de drukke winkelstraat en het passerende publiek. De bediening mag af en toe echter wat attenter zijn. Zo hebben we vrij lang moeten wachten voor we iets te drinken konden bestellen, en toen dat geserveerd werd (1 cola, 1 spa rood en 1 rose) kwam de vraag wat ik naast mijn rose besteld had... Tja, het kan aan mij liggen, maar wijn met cola vind ik nogal een vreemde combinatie.. De rose, en zo ook de overige huiswijn, is overigens aanbevelenswaardig!

Prijs/kwaliteit voor wat betreft lunch, kleine kaart en drankjes (diner nog nooit geprobeerd) is wat mij betreft uitstekend. Je krijgt goed gevulde borden en glazen en alles is even lekker. Enige minpuntje vind ik dat men Pepsi cola serveert, maar goed, over smaak valt niet te twisten. Kortom: een aanrader om voor, tijdens of na het winkelen in Heerlen jezelf eens te laten verwennen!

34. Ik ben hier verschillende malen geweest, en toen was alles prima. Nu zal ik hier echter niet meer terugkomen vanwege de schandalige service afgelopen keer. Samen met mijn vriend ging ik hier eten op een donderdag avond. We waren wat aan de late kant, rond 8 zaten we in het restaurant. We hadden een voorgerecht op en vroegen of er nog even gewacht kon worden met het hoofdgerecht. Enkele tijd later kwam een meisje uit de bediening vragen of het hoofdgerecht kon komen, waarop we weer zeiden dat het even kon wachten. Daarna kwam de eigenaar om te zeggen dat de keuken zo ging sluiten en of we het hoofdgerecht wilden. Aangezien we geen besef van tijd hadden en we weinig keus hadden lieten we het maar brengen. Nadat deze gebracht was werd er niet meer gevraagd of we wat wilde drinken, de borden werder afgehaald en er werd niet meer gevraagd of we een dessert wilde. Ze waren al aan het schoonmaken in het restaurant en de stoelen op de tafels aan het zetten terwijl we er nog zaten. We vonden dit erg slechte service en hebben toen afgerekend. Eenmaal buiten bleek het 21.25 te zijn, terwijl de keuken volgens de kaart pas om 22.00 sluit. Schandalig.

35. Komen geregeld hier eten voor zowel de lunch als diner en naar onze mening is het eten altijd top in orde. Vriendelijk en behulpzaam personeel, kinderen zijn ook altijd van harte welkom. Drukte en wachttijden tja niet leuk maar kunnen ze eigenlijk alleen maar trots op zijn want zegt genoeg over de kwaliteit van de zaak!! Ga zo door!! Tot snel.

36. Ben sinds enige tijd vaste klant. Het bedrijf is een geoliede machine, vriendelijke uitstraling van alle medewerkers, die met snelle service de client in uw sfeervolle omgeving de drankjes en het sublieme bereide gerecht van de kok(s) serveren.
    Compliment, zeker voor de prijs/kwaliteit verhouding. Een collega uit Spanje.

37. Donderdagavond rond 6 uur gegeten. Eten ging nog wel maar prijs-kwaliteit niet in verhouding. Sfeerloos. Waardeloze, onbeschofte bediening. Kregen niet/nauwelijks de kans om nog 'n kop koffie te vragen, laat staan rustig te drinken. Werden letterlijk weggekeken. Onbeschofte ober bij het afrekenen.
    Geen aanrader.

38. Op een zaterdagmiddag zijn wij wezen lunchen in Brasserie Bracke. We zaten aan de tafel die aan de bar grenst. Door de middagdrukte liepen veel mensen de zaak in, terwijl er geen plek meer was. Tegen deze mensen werd gezegd dat ze even aan de bar konden wachten tot er een tafeltje vrij kwam. Hierdoor stonden continue mensen om onze tafel heen, terwijl wij aan het eten waren. We hebben bij het personeel gemeld dat we dit zeer vervelend vonden, echter hier werd niks mee gedaan. Toen we klaar waren met eten, wilde we graag nog iets drinken. Maar we kregen de kans niet meer om dit te vragen, we kregen meteen de rekening op de tafel gelegd. Voor de prijs die je betaald mag je echt wel een betere service verwachten.

39. Sonja

40. Alex 24 punten

Vandaag in de middag hier gegeten, tijd niet meer geweest maar nog altijd goed. Vele restaurants kunnen een voorbeeld aan dit restaurant nemen, voor een fatsoenlijke prijs krijg je hier nog eens goed te eten. Jammer dat het niet in Sittard ligt.

41. Tom-Eric

42. Gisteren hier gegeten voor de verjaardag van mijn vriendin. Ik had al een hele periode niet meer bij Bracke gegeten en was erg benieuwd hoe het er nu was.

Omdat we honger hadden zijn we begonnen met bruschetta. Deze was lekker, maar helaas snel op. Daarna begon het wachten op ons hoofdgerecht.

Mijn vriendin had Spareribs besteld en ik was voor de mixed grill gegaan. Terwijl we aan het wachten waren stroomde het restaurant langzaam vol, iets wat ik niet verwacht had op een dinsdag. Uiteindelijk is Bracke toch gezelliger als het voller is, maar ik had wel spijt van onze keuze om bij het raam, en dus ook de voordeur, te gaan zitten.

Na een redelijke tijd gewacht te hebben kwam ons eten eindelijk voor onze neus te staan. Het was precies zoals ik me herinnerde en ik heb ervan genoten tot het laatste stuk vlees van het bot afgesmikkelt was.

Mijn vriendin kreeg haar laatste rib niet op en er werd door de bediening voorgesteld om dit in te pakken zodat we er thuis van konden nagenieten. Top!

Bracke is een prima brasserie met een consistente kwaliteit en het juiste prijsniveau. Je kan wel ergens anders lekkerder eten, maar dit kost je dan ook meer. Wat mij betreft is het dan nog steeds een aanrader.

43. A. 29 punten

Wij als jong stel gaan hier regelmatig eten. Het is er altijd druk, soms moet je wachten omdat er geen plek is. Voor de etende mensen is dit wel wat storend, het eten wordt soms van je bord af gekeken door de ongeduldige volgende bezoekers.
    Het eten en de bediening is altijd goed! Ik heb hier nog nooit iets gehad wat niet lekker was. Of je nu een tapas, salade, vlees of vis bestelt, het is altijd top. Bediening is zeer snel en aardig. De prijzen zijn de afgelopen tijd wel wat gestegen, maar nog steeds kom ik er graag!

44. Ik ga regelmatig naar de brasserie. . Altijd gezellig, altijd lekker eten en altijd een goede bediening! Ik ben fan! Pascal tot snel weer!

45. John Voncken

Na een hele lange tijd niet meer te zijn geweest, stapte ik op een drukke dag de brasserie binnen om gezellig een hapje te eten.
    Ik voelde nog steeds de gezellige sfeer, passie en romantiek van jaren terug.
    Fijn om dit te ervaren.
    Ik vind Brasserie Bracke echt een aanrader voor mensen die iets anders willen......
    Een goede sfeer, gezellige inrichting, goede service, divers aanbod aan eten en een goede prijs/kwaliteits verhouding. Een top locatie......waar een ieder trots op mag zijn.

46. Hedenavond hebben wij als groep van zes van hun gastvrijheid genoten op toch best wel een druk moment op de avond, hier was de wachttijd vanaf moment van bestellen tot daadwerkelijk uitserveren ook naar, die was op zijn allerzachtst gezegd discutabel. Op basis van medische reden heeft een van de tafelgenoten gevraagd om een kindermenu, dit was blijkbaar om managements-technische reden niet realiseerbaar, dit getuigt niet van flexibiliteit. De bestelde schnitzel met champignonroomsaus bevatte wel champignons doch zeker weten geen room en was bruin van kleur. van de twee mixed grills was de een nagenoeg perfect de andere miste een stuk garing aan een stuk spareribs. Het zuurvlees was niet op temperatuur en verdeeld over drie tal schaaltjes was de frites te hard gebakken. ben ik nog wat vergeten ? ow ja, de lasagne was prima, geen klachten. Al met al kan ik niet zeggen dat het bezoek een vervolg zal krijgen en op navraag zal ik bij culinaire vrienden zeer zeker geen positief oordeel meegeven. Tot slot wil ik melden dat er verder geen terugkoppeling was vanuit keuken of bediening over deze gemelde klachten, en dat vind ik dan wel de grootste misser van allemaal. Verder claimen ze rolstoelvriendelijk/toegankelijk te zijn, maar daarvoor zijn de tafels te laag.

47. We hadden een Brassbon gekregen en zijn van het weekeinde de eerste keer gaan dineren bij Bracke. We hadden beiden vooraf de salade Pavarotti en als hoofd de Don Juan spies en vis Souvlaki. Het was druk en dan ervaren wij het dineren toch anders. Voor ons is dit toch té. Je ziet dan ook de jongeren het meest genieten. Bracke heeft toch een soort van eigen publiek lijkt het. De borden waren goed verzorgd en de entourage en sfeer gezellig hectisch. Bediening is snel en to the point.

48. T. Hursel

Zaterdagavond zonder reservering naar toe gegaan hebben 4min gewacht super personeel we hoefden niet lang te wachten en je krijgt waar voor je geld heerlijk gegeten kan geen griek tegenop in heerlen echte Aanrader.

49. Rikie Wetzels

50. vorige week mijn vriendin hier gaan uit eten, op voorkeur van mijn vriendin, ik was hier echter nog nooit geweest.
    Het heeft een gezellige sfeer maar ik vind de prijzen voor een brasserie erg hoog.
    We hadden tappas als voorgerecht met ons tweeën genomen, dit was wel erg veel. Na dit voorgerecht hadden we gevraagd even te wachten met het hoofdgerecht, dit kon volgens de bediening
    Als hoofdgerecht had ik de varkenshaas florence, het vlees was helemaal doorbakken en zo droog dat het net stoofvlees was en de pesto was er ook helemaal ingedroogd. Volgens mij hebben ze de gerechten gewoon langer in de pan laten liggen toen wij vroeg om nog even te wachten met het hoofdgerecht. Ik heb hier ook wat van gezegd toen de bediening kwam vragen: "heeft het gesmaakt"? als antwoordt: dan had u dat eerder moeten zeggen. dat weet ik wel maar ben wel van mening dat als je een vleesspecialiteit van E 17.25 besteld dat het dan ook meteen goed is, en niet nadat mijn vriendin klaar is met eten dat ik dan opnieuw moet proberen. De aanrdappeltjes erbij waren ook heel vettig en verbrand.
    Na deze eerste ervaring zal ik deze brasserie aan niemand aanraden, vooral als het druk is.

51. We hebben hier de afgelopen jaren al erg vaak gegeten. Het is ook een van de weinige restaurants in Heerlen waar we blijven terugkomen.

Het eten, de sfeer, bediening en prijs/kwaliteit-verhouding zijn eigenlijk (bijna) altijd goed bij Bracke en het is dan ook een van de weinige restaurants in Heerlen waar je aan begin van de avond vaak even moet wachten op een tafeltje.
    Al heel veel van de menukaart geprobeerd, maar o.a. de saté (grote spies varkenshaassaté), de "scampi genot" (pasta met garnalen) en de voorgerechten "champignons à la bracke" en de uiensoep zijn bij ons favoriet.

Brasserie Bracke is absoluut een aanrader!

52. W207

53. Ben hier van 2 weken wezen eten. Moet zeggen vrouw in de bediening was erg vriendelijk. Bediende mij ook zeer goed. Lekker uiensoep gegeten. Alleen het hoofdgerecht was zeer onder de maat. Had spies loeis loeis. Rundvlees op spiesje, met salade en zoete aardappelen met mango saus. De saus was zoet de aardappelen waren zoet, Normaal is dit tegen de regels van de menuleer in. En het vlees was niet gekruid. Ik heb de helft laten liggen, betaald, en denk niet dat ik hier nog terug ga komen. Buiten de goede uiensoep om.

54. Afgelopen vrijdag 27-1-2012, prima bij pascal gegeten. Vooral het wild sextet was origineel en uitstekend op elkaar afgestemde smaken. Prima italiaanse nero dávola wijntje erbij maakte het helemaal kompleet. Deze brasserie is beslist een aanrader en gezien de belangstelling is reserveren bijna een noodzaak.

55. Ik ben er enige tijd geleden met mijn vriend en schoonouders gaan eten, omdat zij een weekendje in Limburg waren. Zij komen uit het midden van het land, ik had gereserveerd vrijdagavond en ze vonden het zo lekker en gezellig dat ze mij hebben gevraagd voor zondag weer te reserveren, dus het eten vonden ze erg goed.
    Tevens kom ik er eens per maand met mijn vriendin en onze favorieten zijn echt de Tapas-Salade Bracke de Kretaspiesjes, de vissoep is ook helemaal toppie. Ga zo door, jullie zijn een super zaak met vriendelijke mensen in de bediening.

56. Als we aan het winkelen zijn in Heerlen gaan we wel eens lekker lunchen bij Brasserie Bracke. Het eten is lekker, al vind ik dat de prijs-kwaliteit best iets beter kan en mag. De bediening is vriendelijk maar heeft het meestal te druk om voldoende aandacht te geven aan de gasten, daardoor hebben we bijna 20 minuten moeten wachten op ons tweede drankje. Leuk restaurant, maar eigenlijk té druk, ook omdat de volgende gasten al binnen staan te wachten op een plek.

57. Tot nu toe alle keren lekker gegeten, goede bediening gehad, als je ze riep kwamen ze ook vrij snel, liepen niet langs je heen.

Het nadeel vind ik dat terwijl jij aan het eten bent, mensen in dezelfde ruimte staan te wachten en je bijna weg kijken, daarnaast sta je heel dicht op de tafeltjes van mensen die aan het eten zijn en dat is ook niet prettig.

58. Eten was erg lekker. Ik had een salade scampi en mijn echtgenoot club sandwich. We waren aangenaam verrast. Bediening is vriendelijk maar je moest wel geregeld contact maken om iets te krijgen. Prijs - kwaliteit goed dus we gaan zeker nog eens terug.

59. Altijd gezellig om even wat lekkers te gaan eten bij Bracke! Bediening is altijd vrolijk en even netjes. Ruime keuze en een goede prijs-kwaliteit verhouding.

60. Echt een aanrader! Het eten is hartstikke goed en altijd snel klaar. De werknemers zijn echt hartstikke vriendelijk, de meeste werken er ook al heel lang en zijn dus echte rotten in het vak. Ik ben er echt nog nooit ontevreden weg gegaan. Even een tip: De kretaspiesjes en de lasagna zijn echt heerlijk!

61. Een Brasserie om trots op te zijn. Ik ken restaurants waabij de service en kwaliteit nog niet kunnen tippen aan Bracke's onmiskenbare oog voor detail.

Kwaliteit is consistent met een enkele uitschieter zo nu en dan (acceptabel). De kaart is no nonsense en de prijs/kwaliteits verhouding is degelijk. Maar wat het maakt voor mij is de sfeer. De vriendelijkheid en timing van de bediening draagt bij aan de ambiance van deze knusse intieme brasserie.

62. Marc en Gerda va Zumpelveld

In 1 woord "klasse!

Wij gaan er regelmatig eten en zijn nog nooit teleurgesteld.

De kwaliteit is continue en prijs kwaliteit is perfect.

Altijd gezellige sfeer en een goed gemutste bediening.

Wij hopen dat deze continuïteit gehandhaafd blijft en verheugen ons alweer op de volgende keer.

Ga zo door.

Groeten van twee Culinaire genieters uit Zumpelveld.

63. Met stip op 1 in onze favorietenlijst. Zijn al heel vaak geweest, met name in de zomer komen we hier 1 keer per week. Altijd gezellig en met name de knossosrollen en kretaspiesjes doet ons het water in de mond lopen! Vriendelijke bediening en uitstekende service. Absoluut een toppertje voor ons!

64. adrie annet ferry en yvonne

Gezellig restaurant met zeer goede bediening en we hebben heerlijk gegeten. Groeten uit Purmerend en Amsterdam.

65. Alleen maar goede ervaringen gehad hier. Vriendelijke bediening. Sfeer is goed. Vind het leuk dat er om de zoveel tijd een nieuwe kaart is. Het eten is altijd lekker.

66. Gezellig en redelijke kaart. Ik vind niet alles super goed kwa eten, maar het is wel echt een avondje uitgaan in dit restaurant. Leuke sfeer en goede bediening.

67. Ruime keuze maar toch wel achteruit gegaan de laatste jaren.

Rumoerige gelegenheid. Brengen van het eten kan soms wel een uur duren.

68. Jos Vervuren

69. manon

70. Een super gezellige brasserie met kundig, gemotiveerd en vriendelijk personeel.

Wij eten hier zeker 1 keer per week. Altijd lekker en prijs/kwaliteit is juist prima! Niks op aan te merken!

Aanrader: Sate met frietjes of broodje sweet honey. Heerlijk!

Complimenten aan de eigenaar die zelf altijd nog even hard meewerkt. Sympathieke kerel hoor!

71. mitch

72. Niks aan te merken over het personeel en de sfeer, dat was namelijk allemaal in orde. Wel erg luidruchtig in de zaak maar dat vond ik nog het minste.

Wel was ik niet tevreden over het eten.

Ik had de vegatarische lasagna, het was een erg kleine portie voor een hoofdgerecht en er zat niks bij van sla, brood, friet of zoiets, alleen een stuk lasagna.

Heb ik er een portie friet met mayo bij gevraagd moest ik 2.50 euro bijbetalen. Dan vind ik dat niet zo erg maar het feit dat het op de rekening wordt gezet terwijl ik er anders niks bij had vond ik minder en mijn vriend had de dikke basten en dan verwacht je een lekker groot stuk vlees. Maar het was maar een heel klein stuk vlees, 4 happen en het was weg en hij kreeg er ook aardappelen bij maar die waren echt niet smakelijk.

Voor mij helaas geen Bracke meer, maar personeel was prima inorde.

73. Afgelopen week weer hier gegeten.. Ik vind het eten hier echt heerlijk! De kwaliteit is naar mijn mening helemaal niet achteruit gegaan.

Dit keer had ik een entrecote Coriovallum, een lekker mals, goed stuk vlees. Mijn vriend had de Knossosrollen, zijn favoriet. Allebei lekkere gerechten.

De bediening en sfeer vond ik, zoals altijd, prima.

Prijs / kwaliteit verhouding vind ik goed, je betaalt zeker niet teveel voor wat je krijgt!

74. Ik kwam vaak bij Bracke, maar de laatste tijd vind ik de kwaliteit van het eten omlaag gegaan en de prijs juist omhoog.

De spareribjes die ik er altijd bestelde waren in het begin heerlijk. Nu zijn ze erg droog en krijg ik ze moeilijk weg.

Over de laatste jaren dus erg omlaag gegaan.

75. Vorige maand nog eens bij Bracke geweest.

De broodjes waren lekker, ook de garnering is fijn. De portie tonijnsalade tussen het broodje vond ik karig, ook kon ik geen garnaaltjes vinden? Toen ik de juffrouw van de bediening aansprak zei ze dat er altijd garnalen in de tonijnsalade zitten, maar bij mij dus niet.

Mijn man had een broodje Bracke, dit was volgens hem overheerlijk, vooral de brie kon hem laten genieten.

Bracke heeft heerlijke koffie.

De muziek in de zaak mag wel iets zachter, en de toiletten waren niet schoon.

76. Paar keer gegeten en altijd naar volle tevredenheid. Fijne sfeer, gewoon lekker relaxed, goed bereidde gerechten. Ook een simpel sateetje mogelijk en smaakt super. Oplettend en vriendelijk personeel!

77. familie Hoofs

78. Twee weken geleden weer eens gegeten hier. Er is een nieuwe kaart, met weer veel lekkere nieuwe gerechten! De bruschetta's zijn echt een aanrader, veel lekkerder dan bij de Italiaan zelf..

En de steak coriovallum is ook echt een toppertje!

Dus een dikke vette 10!

79. Sinds kort een nieuwe kaart. Veel leuke, vernieuwde gerechten, gevarieerd aanbod en meer voor de vegetariërs onder ons!

Heerlijk gegeten, goede prijzen.

80. Kom hier bijna elke week en de knossosrollen zijn echt een aanrader. Zeker met de zelfgemaakte tzatziki saus!

Gelukkig geen rook plek zodat je in frisse lucht kunt eten.

Gerechten niet duur in verhouding met wat je krijgt, en het personeel is vakkundig, altijd attent en in voor een praatje. Gezellig!

Volgende week zit ik er weer.

81. peter janssen

Altijd druk, altijd lekker, altijd attent, altijd snel, altijd knus en altijd vriendelijk.

Kortom keep on doing the good thing.

82. Ik kom vaak bij Brasserie Bracke, het eten is altijd goed en lekker. De bediening is zeer alert en vakkunding. De sfeer is altijd gezellig, knus en warm, ik voel me er thuis. Team van de Brasserie, ga zo door.

Met de vriendelijke groet,
    Dhr. Cooks.

83. Gisteren een drankje gaan doen bij Bracke, tegen een uur of half 4. Het was vrij druk in de stad, maar daar was bij Bracke niets van te merken. Normaal gesproken is het in deze zaak ALTIJD hartstikke druk, op welke dag of tijdstip je ook komt, maar nu was het gewoon heeeel erg rustig. We zijn hier heel vaak geweest, en dit is de eerste keer dat ik dit meemaak. Personeel was ook niet echt gemotiveerd vandaag leek het wel. We kregen de eetkaart gebracht door een meisje van een jaar of 7, dat was op zich wel schattig, maar vervolgens komt er niemand vragen of we al een keuze hebben kunnen maken, met als gevolg dat we dus niets hebben gegeten. Toen we wilden afrekenen stak ik mijn hand op om aan te geven dat we wilden afreken, de ober zag de hand recht voor zijn gezicht maar liep gewoon langs alsof ik er niet was. Beetje jammer is dat, ik heb het gevoel dat deze zaak langzaam een beetje begint terug te lopen, maar dat is op zich niet vreemd. De prijs - kwaliteitsverhouding is een beetje uit zijn verband. Als ik een keer een tomatesoepje bestel hier en ik vraag wat extra brood staat er op de rekening 1,50 euro voor 3 kleine stukjes stokbrood, op deze manier is het natuurlijk niet aantrekkelijk voor mensen om terug te komen.

84. Als vaste gast van Brasserie Bracke, ik bezoek het restaurant gemiddeld één keer in de maand, ben ik wel tevreden met het concept.

De maand gerechten zijn altijd wel heerlijk om te consumeren, net als de vleesgerechten op de nieuwe menukaart.

Personeel vind ik naar mijn mening wel vakkundig, soms lijkt het wel alsof de dames met de dag jonger worden. Ik word liever bediend door iemand die op zijn minst al het rijbewijs heeft.

Qua wachttijden valt het reuze mee. Wanneer je gaat eten bij andere populaire zaken in Heerlen sta je soms wel langer te wachten. Tevens kun je ook een tafel reserveren.

Overall is de combinatie van snelheid, hoeveelheid en kwaliteit, naar gelang het sfeer bepalend is ideaal voor een gezellig diner.

85. Op zich een gezellig restaurant. Vaak wel erg druk, waardoor je lang moet wachten. Aan een rookgelegenheid is helaas niet gedacht, waardoor je toch weer voor de deur beland.

Dit restaurant serveert ook veel relatief kleine gerechten (broodjes e.d.), die naar mijn mening vrij duur zijn.

Toch mijn complimenten voor de menukaart, deze ziet er erg leuk uit, en de keuze is groot.

Leuk restaurantje!

86. De afgelopen paar maanden lijkt de kwaliteit van het eten wat gedaald, maar het blijft lekker eten bij Brasserie Bracke. Ook blijft het gezellig.

De spare ribs zijn vaak mijn eerste keuze, altijd lekker en veel. Ook de chicken ribs, saté en mixed grill zijn aan te raden. De vegetarische gerechten zijn helaas wat minder lekker.

Het is vaak druk, maar dit heeft gelukkig weinig invloed op de wachttijd.

87. J.Veringa

1 punt
  88. Was vroeger beter, soms een nieuwe chef-kok?

89. Leuk ding om iets te gaan eten. Maar ik vind het net iets te massaal. Gezelligheid iets te gemaakt. Maar het eten is niks op aan te merken.

90. Ron

91. Altijd prima gegeten. De brasserie formule spreekt me erg aan en is ook zeker een goed idee op deze locatie. Met name de saté is een blijvende aanrader.

92. Ik kom vaak bij Bracke. Prima eten, snelle en vriendelijke bediening, sfeervolle inrichting. Een echte aanrader!

93. Heb hier al heel vaak gegeten.

Bijna altijd pak ik een uitsmijter of ribjes.

Altijd heerlijk! Ook leuk ingericht!

94. Wat moet ik als ondernemer nu met zo'n kreet? Teveel tafels!

Ok, haal de helft wel weg!

95. Lange tijd geleden geweest met vriendin, echt geweldig lange wachttijd:(
    Van het eten wel genoten, maar de zaak is overvol geplaatst met tafels.
    En nog staan er mensen te wachten aan de toog.
    Misschien dan toch een aanrader?

96. Ik vind dat Bracke een goede kwaliteit heeft kwa producten.

Ik vind het ook knap dat hoe druk het er ook is, er altijd wel een goede service is. Ze moeten toch soms voor 150 personen koken.

Dat is wat mensen soms niet zien en weten.

97. Blijft een leuke eetgelegenheid om vaker te komen. Eten is lekker. Snelle bediening.

98. Annika 349 punten

Laatst ben ik hier gaan eten met een vriendin.

We hebben veel te lang moeten wachten op het eten.

Het was wel lekker, maar niet geweldig, wat ik van Bracke niet gewend ben.

Het zal wel druk geweest zijn, vriendelijke bediening.

99. Maurice 221 punten

Altijd als ik in Heerlen ben wip ik hier even langs.

Lekker eten en een leuke ongedwongen sfeer..

Absolute aanrader in het verder een beetje culinair achtergestelde heerlen...

100. Rachel

Volgende pagina