ma 17:00 - 22:00

di 17:00 - 22:00

1519985333 69
1582015409 72
1620187764 73

1. Super service, heeeeel lekker gegeten. Toppie bediening, alles was over de top geregeld!!! Echt een aanrader!!

2. Er was veel aandacht besteed aan Valentijnsdag. Balonnen, hartjesslingers en rozenblaadjes, heel erg leuk, maar de sfeer was er helaas niet naar. Ik snap dat men veel te doen heeft, maar het was om 17.00 uur nog niet druk en ondanks dat was er maar één ober die vriendelijk en hartelijk over kwam. Er werd wel regelmatig in het voorbijgaan geïnformeerd of alles naar wens was, maar de interactie was kort, ongeïnteresseerd naar het antwoord en zakelijk.
    Het eten was naar mijn smaak te zout en niet echt grieks gekruid, maar de porties waren ruim bemeten en het vlees was goed. Helaas was de rijst echt niet te eten en kwam de koolsalade uit een potje. Tzatziki was wel erg lekker.
    Ook werd er netjes gevraagd of we mayo bij de patat wilde, maar jammer dat er vervolgens vier plastic zakjes Remia op tafel werden gekwakt. Al met al redelijk gegeten, maar helaas was een beetje sfeer ver te zoeken.

3. Vandaag hebben we dit restaurant bezocht en de ontvangst was zoals verwacht zakelijk en we werden welkom geheten en met totaal 5 personen 3 volwassen en twee kids.
    Het fijt dat er maar twee ouzo als welkomst drankje geserveerd werden deden we eerst nog af als ha ha iemand van de volwassen ziet er wel heel jong uit vandaag.
    Maar dat dit een voorbode was van een Avondje dat uiteindelijk in een teleurstelling zou eindigen hadden we niet verwacht.
    Tijdens de keuze van de gerechten ging het eigenlijk al fout, twee personen wilden een gerecht dat over drie gangen werd geserveerd en dat dit niet handig is aan een tafel met Meerdere verschillende menu’s had de bediening moeten vermelden.

Toen echter het menu voor twee uitgeserveerd werd kwamen 5 borden ? de bediening keek ook ff van tja....
    Zo zaten de overgebleven nu te wachten tot de eerste ronde voorgerecht (op) was.
    Hierdoor zat er dus een aanzienlijke vertraging in het hoofdgerecht van de Anderen.

Uiteindelijk werd op ons verzoek de drie hoofdgerechten uitgeserveerd en zou de andere 15 min wachten omdat deze net hun voor op hadden.

Deze15 min werden 30 min en in deze tijd zouden de drie hoofdgerechten normaal op zijn echter het eten was zout zo zout dat twee gerechten totaal niet zijn gegeten..en retour keuken zijn gegaan echter van de bediening kregen hierop geen response we verder geen aandacht mee.
    Toen ronde twee arriveerde van de drie gangen kwamen deze zonder borden en bestek.
    Je wacht nog ff maar na 15 min hebben we voorbij loopend personeel aangesproken of er ook nog borden enz kwamen...
    Helaas bleek ook deze (gang) inmiddels al koud ook te veel zout te bevatten en is ook deze schotel uiteindelijk blijven staan!.

Het enige wat goed was was de frisdrank, maar twee keer besteld om een keer uiteindelijk te krijgen is ook geen olympische prestatie!.

Uiteraard hebben we ons ongenoegen kenbaar gemaakt maar daar had men geen boodschap aan toen we de manager er nogmaals op aanspraken heeft hij een gerecht van de totale afgetrokken.
    Daarom hebben we sterk het idee dat het ze geen yak kon schelen.
    De derde gang hebben we nooit gehad, laat staan de vraag of deze nog wenselijk was!.

We eten vaak bij div Griekse restaurants en over smaak valt altijd te twisten maar zo slecht als vandaag hebben we nog nergens gegeten.

Nu ben ik maar een individu maar een gewaarschuwd mens telt voor twee...

Deze zaak zullen we niet meer bezoeken!.

4,3
  4. Altijd heerlijk eten. Een van mijn favoriete Grieken in de omstreek. Fijne sfeer, vriendelijke personeel, je hoeft nooit lang op je eten te wacht en het Eten is ook nog een heerlijk. Gewoon helemaal top! Zeker een aanrader!

5. Tegenvaller. Te duur voor geboden kwaliteit. Was vroeg in de avond daar. Ondanks dat er pas drie tafels waren bezet kreeg ik toch koude friten opgediend. Heb er niks van gezegd. Dat moet gewoon goed zijn. Ga er niet meer terug.

6. Hier gisteren gegeten met mijn vriendin nadat we willekeurig een terrasje hadden gekozen om te genieten van het lekkere weer. Ik ging voor de pikante scampi's en Aphrodite schotel en mijn vriendin voor de gegrilde octopus en gegrilde zwaardvis (deze staat volgens mij niet op de kaart maar hadden ze in plaats van Tsipoura). Het eten was heerlijk en er was teveel om het allemaal op te krijgen. De bediening was vriendelijk en kwam regelmatig checken of alles in orde was. Prijs was ook ok. Wat mij betreft een aanrader.

7. Doutzenberg

De bediening was super vriendelijk en snel en het eten was heel goed ik vind alleen persoonlijk dat de calamaris iets krokanter gebakken mag verder was het heerlijk komen zeer zeker terug 😍😍😇😇

8. Bij binnenkomst welkom geheten, maar dat was ook de enige vriendelijkheid die avond. Nadat de drankjes opgenomen waren, na ruim 20 minuten toch maar een ober moeten wenken. Daarna kregen we ons eten op tafel "gekwakt". Totaal gevoelloos. Geen smakelijk eten o.i.d. Men had er écht geen zin in.

Bekri meze was erg lekker. Goed op smaak gebracht. Mijn tafelgenote genoot ook van de gyros met calamares. Ondanks het lekkere eten volgende keer toch maar deze Griek voorbij lopen. Zo ga je niet met je gasten om!

9. Om 1900 gereserveerd en om 2115 nog steeds niet te eten! Werden daarna door de eigenaar nogal kwaad behandeld toen wij er iets van zeiden. Komen hier nooit meer hoe lekker het eten ook is. De eigenaar vroeg bijv. Of wij het beter konden om een zaak te runnen!

10. Jochen Reinders

Vandaag op oudjaaravond wilden wij met vrienden gaan uit eten bij Akropolis in Heerlen. Weken van te voren gereserveerd en moesten toch nog wachten. Voorgerecht kwam nog redelijk snel maar het eten hebben we niet gekregen. Hadden na een uur wachten nog maar eens gevraagd of het eten eindelijk zou komen. Het lag op de grill en binnen 10 minuten zou het op tafel staan. 25 Minuten later (het was intussen 20.53 Uur en het restaurant zou om 21.00 Sluiten) zijn we maar opgestaan en gezegd dat het voor ons niet meer hoefse. De sfeer en honger was weg. Dat heb ik ook duidelijk gemaakt en dat we niet tevreden waren. Toch nog 61,25 euro moeten betalen voor 3 voorgerechten en 2 rondjes frisdrank voor 6 personen. Zonder excuses. Akropolis heeft voor ons volledig afgedaan. Shame on you.

11. Eén van de zovelen.
    Ik had een Bifteki besteld, omdat ik geen zin had in gyros. Het was een duidelijk diepvriesgeval. De kaas erin was een grote zompige massa. Jammer. Het is een wereld van verschil of je een vers gemaakte bifteki of een diepvriesgeval eet. Door het invriezen/ontdooien verliest het praktisch alle smaak. Daarnaast lag er nog een bergje gyros bij. Wat niet vermeld was. Frietjes waren wél smakelijk en leuk geserveerd in een metalen schep. De rijst was prima/hoog op smaak.

6,1
  12. Heerlijke gerechten, zeer vriendelijke bediening en eem gezellige sfeer. Kortom, wij hebben genoten van de avond. Een echte aanrader!

13. Naar aanleiding van een jubileum van een collega hebben we hier gegeten en deze Griekse ervaring heeft ons uitstekend bevallen. Professionele bediening die ons een leuk avond uit eten heeft bezorgd. We waren met een grote groep en hebben echt niet lang op het eten moeten wachten ondanks dat de zaak ontzettend vol was bleven de obers glimlachen.

14. Lekker gegeten en super avond gehad. Het is een hele mooie restaurant en de kwaliteit en service is gewoonweg super.

15. Mijn favoriete Griek tot nu toe (restaurants in Maasmechelen meegerekend),
    Sinds de opening in oktober al meerdere malen gegeten.
    Of je nu snel even een hapje wilt eten of een uitgebreid diner, Akropolis Heerlen verzorgd dit beiden.
    De sfeer en inrichting zijn heerlijk warm en Heerlen heeft er een nieuw toppertje bij.
    Prijs is iets hoger dan ik in Belgie gewend ben, maar als het eten geserveerd wordt, je weet ook direct waarom ;)
    Vriendelijke bediening die weet waar ze over praten, ook als het om de heerlijke speciaal wijnen gaat.
    Gebakken courgettes, octopus, de mezedes schotel voor twee en de argentijnse bief zijn allen aanraders!
    eigenlijk is vrijwel alles lekker!

Al met al, een fijne ervaring, en een aanrader voor iedereen die van de Griekse keuken houdt.

16. Henny C.

Na onze fijne ervaringen in het gelijknamige restaurant in Geleen, Is ook Akropolis Heerlen ons goed bevallen.
    Prachtig en sfeervol decor en interieur. De Kaart is nagenoeg gelijk en ook hier weer heerlijk.

De bediening en keuken werkt snel en het is geen slecht idee om te vragen om een adempauze tussen voor- en hoofdgerecht. Buiten dat, een fijne nieuwe plek in Heerlen om goed te gaan eten.

Tot snel!

Groet Henny en Derrek

17. Jose leenders

Reservering was niet correct genoteerd. Sta je daar met 10 man. Is uiteindelijk wel goed gekomen. Gyros was niet geweldig. Grootste tegenvaller was wel dat ik geen kinderijsje kon bestellen, dat serveren ze niet aan volwassenen was het antwoord. Hier ga ik zeker niet terug.

18. S du Chatinier

Gezellige ambiance, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar. Onze complimenten.

19. Jaren lang bij Dafne gegeten en met hoge verwachtingen bij Akropolis gereserveerd. Misschien te hoge verwachtingen gehad, maar met het eten en vooral de service van Dafne in mijn achterhoofd viel het hier erg tegen. De bediening was niet dat wat we gewend waren en de voorgerechten waren lang zo lekker niet als bij Dafne, het zag er wel prima uit van binnen een goede ambiance, maar helaas wij komen voor het eten en bediening!

1,5
  20. We zijn op een zaterdag met 7 collega's wezen eten bij Akropolis, we kregen direct een plaats. Het was erg rustig voor een zaterdag. We zaten al een kwartier aan tafel en nog steeds werden ons geen kaarten gebracht. Moesten zelf opstaan om kaarten te halen. Na lang wachten kregen we het voorgerecht, dit was koud. Ikzelf had gamba's van de grill besteld als hoofdgerecht, ook deze waren koud. De bedienende ober vertelde mij toen ik hem hierop aansprak dat ik dit bij de bestelling moest aangeven, of de gamba's warm of koud moesten zijn. Maar daarom bestel ik toch gamba's v/d grill. Bediening werd ook steeds onvriendelijker.

Het overige eten van mijn collega's was absoluut niet wat we gewend zijn van lekker Grieks eten. Het was gewoon vies.

Absoluut niet de moeite waard! Geen aanrader dus!

3,1
  21. Wilde gisteren nog eens gezellig met mijn vrouw lekker grieken, je weet wel wijntje, voorgerechtje, lekker rustig zitten genieten en kletsen. Wat een teleurstelling, bij deze griek stonden binnen 1uur en 5 minuten (!!) weer buiten.
    Na de bestelling gedaan te hebben stond binnen 5 minuten het voorgerecht al op tafel, kon ik nog mee leven want we hadden honger. We zijn nog bezig met het voorgerecht te eten staat opeens een kelner met het hoofdgerecht al in zijn handen aan onze tafel. Zijn maar gestopt met het voorgerecht te eten. Blijkt het eten ook nog lauw warm te zijn. Hadden we natuurlijk iets van moeten zeggen, maar van ergernis hebben we dat maar achterwege gelaten.
    Waar we ons ook aan ergerden was dat we binnen 2 minuten 3 maal (!!) de vraag kregen: "alles naar wens"?
    Ik was al bang dat alle 8 aanwezige kelners ons deze vraag zouden komen stellen, hahaha.
    Toen we bovendien de rekening vroegen, werd deze op een hele onvriendelijke manier neergelegd.
    Het eten was goed en lekker, maar onze vaste griek is net zo lekker, zo niet lekkerder en bovendien zou de rekening met dezelfde gerechten en drank 10 euro (!!) goedkoper geweest zijn.
    Voorlopig zijn we even genezen van deze nieuwe griek en zullen we maar weer naar ons vertrouwde adresje gaan.
    We zullen vast nog eens een poging gaan wagen omdat ik wel vind dat je iets niet kunt beoordelen na 1 slechte ervaring.

22. Ik had een machtig stukje Angus beef, waar mijn mes als boter doorheen ging.
    En mijn vrouw een super heerlijke gyros schotel.
    Een aanwinst voor Heerlen deze Griek 👍👍

23. Fon Pieters

Onderstaande recensie kan ik begrijpen doch niet onderschrijven. Ik heb inderdaad 2 vrienden uitgenodigd en dit restaurant aanbevolen en zal dat altijd blijven doen, ook na gisteravond. Eten was perfect, drank idem. Personeel uitstekend, en de sfeer ook bijzonder aangenaam. Jammer dat de rekening wat tegenviel maar ik ben zo eerlijk om de hand in eigen boezem te steken. "als de drank is in de man, is de wijsheid in de kan" luidt het spreekwoord. Ik kan IEDEREEN dit restaurant aanbevelen en ook AKROPOLIS aan de Rijksweg in Geleen waar ik samen met mijn vrouw al meer dan 30 jaar ( dertig !!!!) kom. Never never nooit een probleem gehad, alleen maar prima eten en prima sfeer. Ga dit zelf maar eens testen, en je zult zien dat dit een TOP restaurant is. En Spiros is en blijft mijn grote vriend !!

24. Frank leistra

Nooit meer!!! Eten is prima, alleen de uiteindelijke wijze waarop eigenaar Spiros met klanten denkt om te gaan is beneden niveau. Dat is jammer, want het personeel doet goed zijn best. Wat is er gebeurd? Een vriend die al meer dan 10 jaar bij dit restaurant komt adviseert ons dit restaurant. Dit is het beste van het beste. Uiteraard gaan wij hierin mee. Dat is hoe mond op mond reclame werkt. Ik was van plan een schotel van zo'n 16 euro te bestellen, maar Spiros zelf trekt zeer amicaal de kaart onder onze neus vandaan. Hij zet ons wel wat moois op tafel. Wij springen vol vertrouwen in het diepe. Het eten is goed. En dan komt de rekening 60 euro per persoon. Gewoon even het 3 dubbele van wat ík zelf had willen bestellen. Ik vind dit niet kunnen. Zoals ik ben, heb ik Spiros hier persoonlijk op aangesproken. Reactie als u dit vindt, dan... er lag vervolgens 30 euro retour (10 per persooon, wij waren met 3 personen), dus ik denk dat Spiros het ook een beetje vervelend vond. Wij hebben gezegd stop die 30 euro maar in de fooienpot en voor ons nooit meer Akropolis. Het gaat mij niet om die 30 euro, maar om het principe.

Aan het personeel en de kwaliteit van het eten heeft het niet gelegen, maar het niveau van klantbeleving is echt beneden alle peil. Echt jammer, alle seinen staan op groen. Wij zijn echt geen klanten die zeuren. Dit kan echt anders. Nogmaals echt jammer, want het was zo gemakkelijk om van ons ambassadeurs te maken. Ik begrijp dan ook niet hoe een kersvers Grieks restaurant op deze wijze de boel kan verknallen. Kortom ik hoop dat Spiros veel plezier beleeft aan de 30 euro fooi. En voor gasten die willen reserveren: wil je gefopt worden cq ben je op zoek naar een onaangename verrassing, boek Akropolis in Heerlen.

25. Eindelijk een goede griek in Heerlen die zijn kwaliteit waar maakt van het grieks eten ! Andere grieken zullen geen concurrentie zijn volgens mij !
    Ga zo door ga zo door !