Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heerle verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Heerle

Voor elk wat wils. Leuke plek met lekkere menukaart. En grote speelplaats voor de kleintjes. Uitgebreide parkeerplaats.

2. Pannenkoekenhuis Heerle

Richard

Afgelopen zondag, 2 juli, bij de Pannekoekenbakker in Heerle geweest. Wij hadden vooraf gereserveerd voor 8 personen. Bij binnenkomst werd ons vanaf de bar de tafel aangewezen, deze was voorzien van 7 stoelen en niet toegankelijk vanwege kinderwagen en rollator van andere gasten. Bovendien was dit een 6 persoons tafel.
    Hierop gaven wij aan dat wij gereserveerd hadden voor 8 personen, dit zou men in orde brengen.
    Helaas nam men niet de moeite om even mee naar de tafel te lopen en deze toegankelijk te maken voor ons, dit moesten we zelf maar regelen met de andere gasten gaf men ons te verstaan.
    Om ons zitruimte te verschaffen voor 8 personen besloten we de tafels een stukje van de muur te schuiven zodat we nog 8 fatsoenlijke zitplaatsen konden creëren. Hier was de teamleider van de bediening niet van gediend en gaf ons te verstaan dat we maar met zijn vieren aan iedere kant van de tafel moesten gaan zitten (6 persoons tafel dus!).
    Twee tellen later kwam men reeds met de kaart en de bestelling voor de drankjes opnemen, terwijl nog altijd één persoon op een stoel stond te wachten.
    Later die avond heeft het personeel zelf wel tafels uit elkaar geschoven om zo plaats voor een 4 persoons gezin en 2 volwassenen te creëren.
    Kortom van gastvrijheid was hier zeker geen sprake en dit ontvangst drukte al gelijk een behoorlijke stempel op de avond. Aangezien er kinderen bij waren zijn we gebleven, met volwassenen waren gelijk rechtsomkeer gegaan.
    Nooit meer!

3. Pannenkoekenhuis Heerle

Ondanks de drukte, zeer vriendelijke medewerkers en super lekkere pannenkoeken. Wachttijd ondanks de drukte normaal.
    Super restaurant. Kan ik bij iedereen aanbevelen. Super ook voor kinderen met een speeltuin naast het terras geheel afgeschermd.
    Geweldig.

4. Pannenkoekenhuis Heerle

Vlotte bediening ondanks de drukte...

5. Pannenkoekenhuis Heerle

Super lekkere pannenkoeken. en zoveel keus. Medewerkers heel erg vriendelijk. sfeer super.
    Prijs kwaliteit is heeeeel goed.
    Een aanrader om eens heerlijk te genieten.

6. Pannenkoekenhuis Heerle

LMJ oostdijk

Gewoon een hele goede tent! Leuke uitstraling en als pluspunt voor de kids een speeltuin.

7. Pannenkoekenhuis Heerle

M.trimbach

Het was voor ons weer even geleden dat we bij De Pannekoekenbakker waren wezen eten. Maar het was weer helemaal zoals thuis komen, dus ga zo door!

8. Pannenkoekenhuis Heerle

Arlette

Wat een mooi restaurant is de pannenkoekenbakker met veel speelgelegenheid voor de kinderen!
    Veel keuze qua pannenkoeken, vooral de pannenkoek apfelstrudel is een aanrader!
    Wij hebben weer heerlijk gegeten en genoten van een avondje uit!

9. Pannenkoekenhuis Heerle

Teleurstellend. Je proefde vooral het 'beleg' op de pannenkoek, pannenkoek zelf was week en smakeloos.
    Werden snel bediend, wel leek bediening weinig ervaring te hebben, maakten weinig contact.
    Grote zaak. Al met al was onze ervaring vooral dat de focus lag op omzet draaien. Wij komen hier niet terug.

10. Pannenkoekenhuis Heerle

Weinig volk, maar toch leek het heel druk. Iedereen werd kort bij elkaar gezet en kreeg een soort fast food restaurant gevoel. Geen uitleg over de kaart met gevolg dat wij een hartige pannekoek gekozen hebben voor hoofdgerecht en een zoete pannekoek gekozen hadden als dessert. Dit was super veel met een overvol gevoel tot gevolg. Trapje naar kinderruimte is gevaarlijk.
    Verder is het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Redelijk veel betaald voor het eten.
    Was 2 jaar geleden dat we geweest waren en gaan ook nu niet snel terug gaan.

11. Pannenkoekenhuis Heerle

Met 13 man gegeten er is veel keus. Mooie locatie en voor de kinderen een mooi speelhoekje binnen. Personeel zeer behulpzaam. En waar het om gaat: Heerlijk gegeten!

12. Pannenkoekenhuis Heerle

P danenpietdanen@gmail

Het was super goed, leuke bediening, lekker gegeten en de rekening was een meevallertje. Voor herhaling vatbaar.

13. Pannenkoekenhuis Heerle

rob de leede

Helaas, een slechte ervaring. Wij hebben plaatsgenomen aan een tafel die niet gereserveerd was en keurig bediend, drankjes en een heerlijke pannenkoek, totdat een man zonder horeca ervaring ons kwam vertellen dat wij niet aan deze tafel mochten zitten. Daar wij halverwege onze pannenkoek waren en niet van plan waren om weg te gaan, heeft deze "regelneef" een andere tafel aangewezen. Sorry en consumptie van het huis kon er niet af, wel een hele boze blik!!! Jammer, maar helaas.

14. Pannenkoekenhuis Heerle

Toon

Heel druk, veel gezinnen met jonge kinderen. Dat is op zich niet erg maar veel ouders dumpen hun kinderen in het speelzaaltje en kijken er verder niet meer naar om wat een hoop gekrijs en geloop geeft. We hadden de pech dat we net op de doorgaande pad naar het speelzaaltje zaten. De pannenkoeken zijn wel te eten al zal iemand met grote honger een voor- en nagerecht moeten nemen en dan is het redelijk duur eten voor wat je krijgt. De bediening doet zijn uiterste best om het naar je zin te maken. Al met al een voldoende, vooral voor mensen met kinderen ideaal,

15. Pannenkoekenhuis Heerle

Ontvangst was goed, we werden gelijk bediend. Kleinkinderen vonden het fijn, konden buiten alsook binnen spelen en het eten, de pannenkoeken, waren heerlijk.

16. Pannenkoekenhuis Heerle

Heerlijke pannekoeken en volop keuze
    Personeel vriendelijk en vrolijk

17. Pannenkoekenhuis Heerle

J Broeren

Het eten en de bediening waren goed.
    Alleen tafel 81 staat heel dicht bij de dakbalken. Gelukkig hadden we een klein persoon bij. Maar lekker gegeten :)

18. Pannenkoekenhuis Heerle

Goede bediening. Het eten goede kwaliteit. De sfeer goed. Voor herhaling vatbaar.

19. Pannenkoekenhuis Heerle

Wij komen er graag met onze kleinkinderen altijd weer een leuke avond, vooral dat ze een kadootje kunnen kopen voor de muntjes die ze krijgen bij hun pannenkoek helemaal top.

20. Pannenkoekenhuis Heerle

Weer eens een keertje bij de pannekoekenbakker aangestoken en het was weer goed.
    De pannenkoek van de maand was erg lekker aangezien ik meestal voor een zoete pannenkoek kies. Vrouw en kids hebben ook weer gesmuld.
    De toetjes / koffie waren lekker.
    Snel geholpen. We hadden niet gereserveerd en het was toch behoorlijk druk maar kregen toch een mooi tafeltje toegewezen, naast de staldeur ;-)

21. Pannenkoekenhuis Heerle

13 in een dozijn. Pannenkoek voor veel geld. Aardig personeel wat leuk met kinderen is. De speeltuin is leuker dan de middelmatige speelkamer.

22. Pannenkoekenhuis Heerle

Super ruime keuze, van hartig tot zoet.
    Gezellige opzet.
    Prijs kwaliteit is echt super, van naturel tot super belegde pannekoeken. We gaan hier zeker nog eens heen

23. Pannenkoekenhuis Heerle

Ik heb op een zondagmiddag samen met mijn ouders en zus bij 'De pannenkoekenbakker' in Heerle gegeten. We hadden een cadeaubon en die moest toch eens besteed worden! Mijn zus en ik waren al eerder bij dit 'pannenkoekenrestaurant' geweest en wisten dus al dat je zeer veel keus hebt en zeker niet met honger naar huis gaat!

Ook deze keer zijn we met een goed gevulde maag vertrokken. De pannenkoeken en de ijsjes (die zeker niet klein waren) waren heerlijk en niet overdreven duur. Voor max. 15 euro kun je elke pannenkoek nemen die je wilt en heb je ook nog een consumptie.

Uiteraard trekt deze eetgelegenheid veel jonge kinderen, maar wij hadden geen last van hen. Misschien kwam dit mede doordat we later op de avond arriveerden en daardoor 'het spitsuur' een beetje ontliepen.

De bediening was erg vriendelijk en de kok(s) snel, want we hoefden niet lang op onze pannenkoeken te wachten. Met het uitzicht troffen we het alleen iets minder; we konden niet naar buiten kijken. Maar goed, het was ook erg druk toen wij arriveerden en we hadden niet gereserveerd. Dat laatste raad ik wel aan. Zeker als u met een grote groep bent of vroeg in de avond gaat.

We hebben een zeer gezellige avond gehad en genoten van het heerlijke eten. Dit pannenkoekenhuis is een echte aanrader; ook als cadeau.

24. Pannenkoekenhuis Heerle

J.wagemakers

Heerlijk gegeten, daar ik met mijn een kruk liep tegen een tafeltje, begane verdieping, en dat werd niet in dank afgenomen, zorgde de eigenaresse voor het mooiste tafeltje bij het raam en bood voor het ongemak een consumptie aan, super.
    Heerlijk gegeten en de pannenkoek had een heerlijke dunne bodem. Hier gaan we in de toekomst zeker weer heen, het is voor jong en oud. Prettige bediening, het personeel werkt hard..

25. Pannenkoekenhuis Heerle

CR

Lekker pannekoeken gegeten! Via de actie van de C1000 kon je de 2e pannekoek gratis krijgen. Wel vooraf reserveren want het kan erg druk zijn, vooral in het weekend. Vlotte bediening en ruime keus uit soorten pannekoeken die ook nog eens heerlijk zijn, aanbevolen!
    Alleen als je de volle pond moet betalen vind ik ze wel wat aan de prijzige kant.

26. Pannenkoekenhuis Heerle

Het was voor mij al zeker 20 jaar geleden dat ik ergens pannenkoeken had gegeten....en al maanden riep ik tegen mijn vrouw dat ik zin had in een pannenkoek.
    Als je ergens lekker pannenkoeken wil gaan eten, weet je nu waar je naar toe moet.....en wat een keuze, het is bijna onmogelijk om te kiezen.
    Wij zijn daar geweest (met z'n tweetjes) op een donderdag rond de klok van 17.30 uur, en zonder te reserveren. Dat laatste, reserveren, kan ik je wel aanraden. Het restaurant was binnen de kortste keren gevuld en omdat wij niet gereserveerd hadden was er ook niet echt een keuze van tafel. Mijn eigen domme schuld! Onze tafel stond naast de ingang van het speelhoekje voor kinderen, en ik had natuurlijk zelf kunnen bedenken dat een dergelijk restaurant een bijzondere aantrekkingskracht heeft op een luierdragend publiek....nogmaals dom van mezelf.
    Helaas is het zo dat er ouders zijn die het de normaalste zaak van de wereld vinden dat hun kinderen vanuit het speelhoekje communiceren (lees schreeuwen) met hun ouders die aan de andere kant van het restaurant een tafeltje hebben....en daar zaten wij naast. Dus, ga daar lekker eten, maar weet wie en wat de doelgroep is. Een tip voor de restauranthouder is om de indeling zo te organiseren dat de mensen met kinderen dicht bij de speelhoek zitten en andersom. Misschien doen ze dat ook en hadden wij gewoon pech.
    Ook vind ik de prijs van de lekker belegde pannenkoek aan de hoge kant......
    Samengvat: lekkere pannenkoeken, ruime keuze, wel reserveren.

Wij hebben er met 11 personen gegeten.

Sfeer en kwaliteit was prima.

De kok had een aangepaste menukaart samengesteld maar hierin stond voor iedereen een perfect menu.

Lekker toetje en drankje na!

Kortom, was gezellig en lekker.

Alleen jammer dat er in het cafe gerookt wordt.

28. Pannenkoekenhuis Heerle

Wim van Gastel

Beste,

We hebben afgelopen maandag met z’n allen nog nagenoten van ons feestje bij jullie op zondag. Het was, ondanks de grote drukte bij jullie, gewoon goed geregeld en iedereen heeft het naar zijn zin gehad. En het eten was ook van uitstekende kwaliteit. Nog nooit zo’n lekkere pannenkoek gegeten.

Met vriendelijke groeten,

Wim van Gastel.

29. Pannenkoekenhuis Heerle

Patrick Tak

30. Pannenkoekenhuis Heerle

Alike en Glenn

Beste Pannekoekenbakker,

We hebben gisteren op het terras genoten van je Heerle-ke pannenkoeken!

We zijn nog even binnen geweest om je restaurant te bekijken of beter gezegd te bewonderen.

En wat ziet alles er mooi en verzorgd uit. Heel veel succes toegewenst! We komen vlug weer eens terug.

Groeten van Alike en Glenn.