5. Betalen American Express Master Card Visa

1374197016 75
1401993250 73
1485381952 67

1. Kokkieblanda

Nogal een tegenvaller. Bediening is erg amicaal. Veel je/jouw gehalte. Duurde allemaal vreselijk lang. Aan tafel om 19:00 en om 22:30 nog geen hoofdgerecht. Eten was lekker maar erg onverzorgd. Bij ontvangen van de rekening best schrikken.

2. Nieuwe eigenaar met nagenoeg zelfde kaart. Erg lang wachten, romige kreeftensoep met extreme overdaad aan room waar wat vissigs in dreef. Hoofdgerecht prima op smaak, weinig en te eenvoudig. Bij afrekenen toch even slikken van de te hoge prijs voor dit alles

3. Zoals al vaker heerlijk gegeten op het mooie terras bij de Waal. Aardige bediening die hard hun best deden! Komen snel weer eens terug.

4. Huibregtse Lineke

Wij hebben het als prima ervaren, alles netjes en op tijd geserveerd.
    We hadden natuurlijk prachtig weer! En konden heerlijk op het terras dineren.
    Het eten een 7, iets meer groenten en gebakken aardappeltjes zou lekker zijn geweest.
    Toetje was heerlijk ijs met aardbeien, idee van de ober! Top.

5. M

6. Slechte ervaring. Dinsdagmiddag (13-10-2015) koffie wezen drinken om gelijk af te spreken voor vrijdag om met 6 personen mosselen te komen eten (spandoek hing nog aan het hek) en tel.nr. doorgegeven om eventuele veranderingen, betreffende de afspraak, aan ons door te kunnen geven. Toen wij vrijdagavond (16-10-2015) aankwamen werd ons echter meegedeeld dat ze geen mosselen meer hadden. Nadat wij hierover de manager hadden aangesproken bood hij zijn excuses (op een arrogante manier en zonder zijn verantwoordelijkheid te nemen wat een personeelslid had afgesproken) aan en zei verder niets voor ons te kunnen doen. Als wij dit van te voren hadden geweten waren wij naar een ander restaurant gegaan juist omdat wij graag mosselen wilden gaan eten. Als je dan uiteindelijk een rekening krijgt van €275 was het een kleine moeite geweest om bijvoorbeeld de koffie er vanaf te trekken. Jammer!

7. Ron van Dongen

8. Als er om 12:30 geopend staat op Facebook, moet er niet gezegd worden bij entree dat er om 13:00 pas wordt bediend. Ook op jullie eigen site staan geen openingstijden...

Nadat ik dit had gezegd, werd er heel onvriendelijke gereageerd door de "oudere" bediening. Misschien eerder op de zaak aanwezig zijn. Terras zat erg vol, zonder enige verfrissing, maar wij hebben toch maar besloten ergens anders te genieten en lunchen, wat ook erg gelukt is met heel vriendelijke bediening, met service hoog in het vaandel.

Nee, wij slaan De Waal deze zomer etc. maar over. Jammer, maar dit gedrag slaat nergens op.

9. Helaas is de terrassentijd voorbij, maar binnen is het gelukkig ook erg gezellig. We kwamen dit keer speciaal voor het wildmenu, dat we langs zagen komen op FB.
    Het voorgerecht, een salade van duivenborst met paddenstoelen en een dressing van sinaasappel en kardemom, was overheerlijk. Het woord "salade" is wat teveel gezegd voor de paar takjes frisee sla die rondom de duif lagen. Wij vonden het echter perfect zo.
    Het hoofdgerecht was ook heerlijk: Hertenbiefstuk omwikkeld met pancetta met een saus van rode port en zoethout. Een mooi stuk vlees, precies gebakken zoals gevraagd (rood). Erbij een stamppotje, een stoofpeertje en rode kool, waar je heerlijk de kaneel proefde.
    In het nagerecht, een kersenparfait met warme amarenen, hadden wij niet zo'n zin en dat hebben wij vervangen, door resp. ijs en een Crème brûlée, die geweldig was.
    De bediening was, zoals altijd, top.
    Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten!

10. G. den Besten

Na 10 jaar met volle tevredenheid hier minstens 6 keer per jaar gegeten te hebben zijn we de laatste twee keer bijzonder teleurgesteld in de bediening en het eten. Men liet ons gewoon wachten aan de balie, wat ik niet echt gastvrij vind. Daarna geen menukaart gekregen. Moesten we zelf om vragen. Na 1 1/2 uur kregen we ons eerste eten. Na het vrij matte hoofdgerecht zijn we teleurgesteld weggereden. Jammer, want ik weet dat het restaurant veel beter kan.

11. Eten was goed maar wel erg grote stukken vlees en dan weer weinig groenten
    Voorafje Geitensmousse zou voldoende kunnen zijn voor de gemiddelde eter. Erg machtig.
    Terras kwam smoezelig over. Tafels waren tussen de planken groen aangeslagen. Veel spinnenwebben en windscherm (glas in houten kozijnen) slecht in de verf en nodig aan een wasbeurt toe.
    Jammer want de locatie ligt heel leuk.aan het water.
    Tijdens de lunch was het wel gezellig druk met voornamelijk zakenmensen maar ook de wandelaar weet de locatie te vinden.
    Prijstechnisch wel aan de dure kant. Wij waren voor 2 personen voor voor- en hoofdgerecht en enkele niet alcoholische drankjes € 90 euro kwijt.

12. Andries

Vanavond wezen eten!

Het eten was top. Ik had een keuzemenu à 32,50. Misschien prijzig (ook al hoefde ik niet zelf te betalen), maar dat was het zeker waard. Het was niet het beste eten ooit, maar het was gewoon top. ;)

Het restaurant zelf ziet er prima uit, maar daar blijft het bij. Voor de prijs van het eten had ik een iets chiquere inrichting verwacht.

De service was buitengewoon goed. Normaal let ik zo erg op de service, maar deze serveerster wist precies wat ze deed.

Conclusie: prima naar mijn zin gehad.

13. Rosalie

Mooie lokatie aan het water. Heerlijk gegeten en hele vriendelijke bediening. Sfeer is heel relaxed en een hele goede prijs/kwaliteit. Zeker een restaurant om terug te komen!!!!

14. Bo Beljaars

Het eten en drinken is erg lekker! Complimenten daarvoor. De service is ook altijd vriendelijk, alleen valt het me wel op dat sommige zomaar voorbij je tafel lopen terwijl je je hand opsteekt. De sfeer is supergezellig met alle accesoires. De prijs gaat wel

15. kleingeld leen

Wij hebben de 65 jaar gevierd van mijn vrouw. Met 90
    vrienden van 16.00 tot 22.00 met een buffet met alles
    er op en er aan i.o.l. met Sten dit is een top middag en avond geworden, zowel warm als koud en natuurlijk de bediening en keuken niet vergeten.
    Wij vonden het een dikke 8!

16. Heel goed restaurant eten is heerlijk wat je ook bestelt, bediening altijd vriendelijk.

Wij mogen zelfs ons kleine hondje mee brengen, wij komen er al jaren (12) en denken er niet meer aan ergens anders te proberen.

17. Prima restaurant. Altijd even vriendelijke bediening. Je wordt er keurig geholpen, eten smaakt heerlijk(vooral de lamsrack!). Je bent wat meer kwijt, maar dat is het zeker waard! Leuke sfeer en prettige ambiance! Zeker een aanrader!

18. Afgelopen week met een collega (onderweg afgesproken met elkaar) gegeten en rustig kunnen bijpraten. Leuke omgeving, zo dicht bij en gevoelsmatig of je op vakantie bent zo aan het water. We hebben weliswaar alleen maar een uitgebreide lunch genomen (soepje, sathe met frietjes en diverse drankjes), maar het voldeed helemaal aan de verwachtingen en we gaan er binnenkort zeker weer eens naar terug. Wat mij betreft een aanrader, zeker als het mooi weer is (aan het water). Kortom, helemaal top.

19. Bij het Waaltje is het altijd goed toeven. De bediening is goed, het eten is altijd goed, heb je een aanmerking dan wordt het gelijk gecorrigeerd.

Ik heb er menig uurtje door gebracht de afgelopen 32 jaar!

Jubilea gevierd maar vooral verjaardagen, veel etentjes met broerlief.

Het is voor mij en ook voor mijn man de enige goede zaak in de wijde omtrek, alleen al de atmosfeer, en of je nu weinig of veel.

Kan betalen er is voor iedereen iets bij.

20. Mijn echtgenoot en ik komen al jaren in dit gezellige restaurant. Toen wij nog geen kind hadden, kwamen wij hier iedere week om "de drukke werkweek af te sluiten". Tegenwoordig proberen wij nog steeds wekelijks langs te komen met onze peuter. Wij worden altijd even vriendelijk door het personeel begroet en geholpen.

Doordat wij hier zo vaak hebben gegeten kunnen wij ook zeggen, dat alles op de kaart even goed smaakt. Oke, het kost wat, maar dan heb je ook wel kwaliteit op je bord. De leveranciers van bijvoorbeeld vis, vlees en kaas behoren tot de top in hun vakgebied. De chef maakt er altijd iets lekkers van! Ik hoef geen mooie "schilderijtjes" op mijn bord, maar gewoon goed bereid voedsel. En dat kan de keukenbrigade!

Wij missen stiekem nog wel steeds een specifiek stuk uit de menukaart van de oude eigenaar, (diverse) vis gebakken in bierbeslag! Heeeeeeeerlijk! Thuis vis bakken doe je minder snel, dan het bakken van een goed stuk vlees. Ik ben ook geen type dat gebakken vis bij een marktkraam gaat eten, dus De Waal was altijd een prima oplossing. Misschien kunnen de nieuwe eigenaren dit weer gaan aanbieden als "seizoens-aanbieding", zoals ze dat ook doen met mosselen, asperges en wild.

Maar goed....al met al, hebben wij het altijd prima naar onze zin bij De Waal!

21. Voor ons voelt het iedere keer weer als thuiskomen in een gezellig en sfeervol restaurant, waar zowel de bediening als het eten uitstekend is. Vooral zo doorgaan.

22. Willy Visser

Om onze tweede Kerstdag dit jaar leuk af te sluiten ging ik met 3 dames gezellig eten bij De Waal. In het A.D. een gedeelde 3de plaats. Onze appetizer was een sushi, zo op tafel gezet zonder uitleg, zonder ook maar enige vorm van bestek, dus met de handen. Het hoofdgerecht was goed, maar slordig op het bord gelegd. Bij het visgericht was geen visbestek, maar naar het vragen hiernaar werd het bij godsgratie gebracht. De spoom werd onzorgvuldig op tafel gezet, zonder uitleg. Na navraag werd er verteld wat er in zat: champagne, een vleugje likeur, citroenbolletje ijs en een versiert rietje".
    Om nog maar niet te praten over het kale tafeltje. Een lopertje om dit te verbergen was beslist geen overbodige luxe geweest. De tijd tussen het serveren van de gerechten duurde extreem lang, maar ja dames onder elkaar hebben altijd wel wat te kletsen, maar het viel ondanks dat wel erg op.

En dit alles voor "maar € 75,--".

Wat ons ook nog van het hart moet is de parkeerplaats. Er was de dagen ervoor veel sneeuw gevallen, maar om je gasten tegemoet te komen is het minste wat gedaan kan worden de parkeerplaats sneeuwvrij te maken. Het valt niet mee om in je Kerstoutfit te glibberen naar de ingang.

Directie denk er eens over na om het allemaal een beetje zorgvuldiger aan te kleden. Zo jaag je de klanten weg.

23. Ca. 15 jaar geleden regelmatig hier gegeten (op uitnodiging) maar nu op eigen voeten geweest na een alleraardigste recensie in de krant te hebben gelezen. Het eten was absoluut niet slecht, maar de rekening viel erg tegen tov het gebodene.

Ook moesten we erg lang wachten op ons hoofdgerecht. Bediening had ook iets attenter gemogen.

24. Wij komen er al jaren, ook nu we kinderen hebben. Dit is het enige restaurant waar we zo relax kunnen eten, er is achterin een speelhoek, je krijgt geen scheve gezichten als de kinderen heen en weer lopen etc. Misschien voor de mensen die zonder kinderen zijn is het wat vervelender. Buiten kunnen ze ook heerlijk spelen, allerlei speelmogelijkheden.

Het eten is er ook heerlijk, wel 'n beetje prijzig maar je proeft de kwaliteit. Het enige minpunt vind ik, is de groente die je standaard bij je gerecht krijgt. Die zijn niet zo bijzonder/lekker.

25. gerard de koff

26. Lekker gegeten, doch niet om voor om te rijden. Hele leuke locatie, goede sfeer en vriendelijke bediening. Een rolstoeltoilet is niet aanwezig, ondanks eerdere vermelding! Toiletten zijn sterk verouderd en aan modernisering toe. Aanpassingen voor gehandicapten en ouderen zeer gewenst!

27. Wij aten hier regelmatig, gezellig en goed. Sinds de overname is de sfeer uit de tent, de kwaliteit sterk verminderd, de kaart ingekrompen en zijn de prijzen verhoogd.

We zijn sinds de overname nog tweemaal geweest, de 1e keer was een afknapper. De tweede "kans" was nog minder, ons zien ze hier niet meer. Vreselijk jammer van de leuke lokatie.

Rob en Els.

28. Paar keer geweest. Eten erg goed, ook vegetarisch. Bediening vriendelijk.

29. sandra visser

Wauw, echt een super restaurant.

De enige opmerking die ik had was dat er 3 kinderen aan de tafel achter ons continu aan het rennen en spelen waren.

Qua eten een zeer mooi stuk vlees op en heerlijke oesters en garnalen.

Bediening is echt uitstekend, echt prima in orde.

Wel prijzig, maar alsnog aan te raden!

30. Ik heb hier van de week gegeten en het was uitstekend. De bediening was TOP. Goede gastvrouw en uiterst vriendelijk personeel.

Het eten was heerlijk en de sfeer was ook erg gezellig (niet zo strak als die moderne restaurants tegenwoordig). Het was precies zoals het zijn moest.

Erg genoten en kom hier zeker nog eens terug!

31. Vanavond wezen eten in dit, volgens de website, goede restaurant. Wij zijn komend jaar 25 jaar getrouwd en wilde eens kijken of het allemaal is zo als wij verwachte.

Helaas, op het eten na viel de rest erg tegen.

De tafels zijn te laag, ik kon mijn benen niet kwijt, dit werd opgelost door een stapel bierfiltjes :-).

De bediening was erg onvriendelijk en had totaal geen oog voor de gasten, niet kijken of de glazen leeg waren, niet vragen of alles naar wens was, bediening liep langs, maar meer ook niet.

Op tafel staan druk knopjes waar je de bediening mee kon roepen, drukte je meerdere keren dan kreeg je een blik (nog net niet tegen je hoofd). Er liep een oudere man in de bediening, nou die verwachte waarschijnlijk heel slecht weer, zijn gezicht stond op onweer. Het was niet prettig, je verwacht service in een restaurant. Erg jammer, het eten smaakte wel perfect, compliment aan de kok.

U snapt al dat wij hier geen duizenden euro's gaan uitgeven voor ons feest.

32. de jong

Eten was goed, bediening erg onvriendelijk.

33. lekkere ambience , we waren deze avond prive , met kinderen, was gewoon goed.,
    speelhoek is super , zodat wij relaxed van ons hoofdgerecht konden genieten . . zeetong en kreeft!

34. D. Huijgen

Restaurant met een constante kwaliteit.

35. Eten was erg slecht en bediening erg onvriendelijk, ik kom er nooit meer, zonder van het vele geld.

36. leuk restaurant iets de groot voor als er wat minder mensen zitten!!het eten is net iets andere dingen maar zo lekker!!de bediening vond ik iets te overdreven iets te veel meneer en mevrouw!!verder alles prima

37. van Viegen

Wij hebben er gegeten in november
    eten was goed, heel gezellig, prijzen redelijk. de T bone mocht iets dikker dan is hij niet zo door en door hard,
    volgende keer beter, alleen de T bone.

38. wij hebben het prima naar ons zin gehad met onze gasten
    fijne bediening goede sfeer

39. Rob en Martine

Afgelopen weekend bezocht,prachtig gelegen aan De Waal in het zonnetje.
    Er lopen hier nog echte kelners,je voelt jezelf nog gast. Gamba's en lamsvlees gegeten heerlijk! Komen we beslist nog terug.

40. bonnie en clyde

We waren blij verrast dat de sfeer direct na binnenkomst anders bleek dan voor de overname. Veel warmer wat betreft de sfeer, gezelliger en drukker. De andere zijde van het rest. was ook geopend ( voorheen niet) dus plek zat voor een knus en lekker diner! Prijzen zijn nog steeds pittig, maar de menu kaart is zeker de moeite waard.