Stadspleingarage

• OV

Lijn 6

Minos Pallas laten bezorgen?

Online eten bestellen

1642070486 78
1681219924 67
1710582002 72

1. Pieter Visman

Koud en droog vlees, wel gezellige dames in de bediening.

2. Sebastiaan Hartog

Eten was prima. Echter weer niet goed opgelet bij een aanpassing van een standaard gerecht en voor de 3e keer de bestelde ouzo niet geleverd...

5,1
  3. Het eten kwam pas na 55 minuten en de salade moest nog komen. De salade kwam bij afrekenen.
    Vlees was koud, uit de vriezer denken wij.
    Wij zijn klaar met dit restaurant, gaan hier nooit meer heen heel slecht.

1,5
  4. Eten was goed. Echter was de service ver te zoeken.

5. Gisteravond weer lekker grieks besteld. Griekse tafel voor 2 personen. Het was weer fantastisch! Lekker een fles Griekse wijn er bij besteld. Het liefst gaan we natuurlijk in het restaurant eten...
    Maar dit was ook heerlijk. Dankjewel team Minos

6. Eten en bezorging was weer voortreffelijk. Flesje rode wijn erbij en onze avond was weer compleet.
    Bedankt MINOS PALLAS. ❤️

7. B.van den Berg

Na vorige kritiek geuit te hebben, op het bezorgde menu, deze week weer menu gehad. Daarom moet ik eerlijk bekennen, dat vorige week waarschijnlijk een incident is geweest. Vandaag was het weer ouderwets Top.  Netjes op tijd bezorgd, zowel vleesgerecht als de warme bijproducten rijst en friet waren goed op temperatuur. Ook de kaaskroketjes waren top.

Daaruit moet ik concluderen dat Minos Pallas, voor een goede service en kwaliteit staat, en deze zeker wil waarborgen. Echt een aanrader!!

8. B.van den Berg

Vanavond online eten besteld, kwam kwartier later. Bezorger op fiets. Mythos schotels en kaaskroketjes besteld. Maaltijden nog net aan lauw warm. Veel rijst, extra tzaziki bijbesteld, maar zat extra knoflook saus bij. Friet slap, week en nog net lauw warm. Kaaskroketjes lauw en niet meer krokant, maar week. Jammer want maaltijd is ook niet echt goedkoop.

2,7
  9. Helaas niet kunnen zitten in.v.m. coronatijd maar bestel wel regelmatig. Het is altijd top, alleen jammer dat het snel afkoelt. Hoop dat we er snel weer heen kunnen want ja het gaat niet alleen om het eten. Ik zie het toch ook als een avondje uit

10. eten besteld online.
    Zouden 2 lamskotteleten
    2 bifteki
    2 souflaki
    Giros in zitten.
    Zat maar 1 bifteki en 1 souflaki in.
    Vlees smaakte oudbakken. Rijst was extreem veel friet was 1 persoon.
    Zonde van het geld geweest.
    Prijs is veel te hoog in verhouding met de kwaliteit.
    Is een afrader daar te eten of te bestellen.

3,3
  11. Wij eten hier regelmatig en vinden het tapasmunu heel bijzonder, vandaag echter werden wij verrast met verhoging van de tapas prijs, de oorspronkelijke prijs is al redelijk betaald en vinden de verhoging eigenlijk ongepast. De prijs is vermoedelijk Per 1 maart verhoogd.
    Advies geef dit even aan bij vaste gasten wel zo netjes.

12. Heerlijk gegeten, supervriendelijke bediening, kwam regelmatig vragen of alles nog naar wens was. Mooie locatie 😁.

13. Simon Lont

14. M. Rusman

Gevraagd om rustige tafel, hier was rekening mee gehouden, desondanks een tafel van 7 personen naast de onze.
    Eten mag wel wat meer gekruid worden, om meer Griekse smaak naar voren te halen. De rijst was erg flauw en voegde hierdoor weinig tot niets toe. Ondanks dat wel lekker gegeten.

15. Snelle service, hele vriendelijke bediening, lekker eten en ook nog een leuke korting als je jarig bent.

16. Ik heb een zeer goede ervaring gehad bij Minos Pallas. Eten was super, vooral de lamskoteletjes. Héérlijk! Zeer vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!

17. Na een lange dag werken even bij Minos lekker eten afgehaald! Thuis was het eten super! De kipfilet was goed mals en lekker warm zoals het hoort! De paprika was ook echt heerlijk! Heb uitstekend gegeten! Volgende keer zeker weer!

18. Van het weekend heerlijk gegeten bij Minos Pallas. Met zijn vieren hebben we genoten van de heerlijke tapas, en ook de bediening zorgde ervoor dat onze avond een succes werd. Er werd goed opgemerkt als we lege glazen hadden, en deze werden dan weer vervangen door gevulde glazen! Als dessert de crèpa chocolata, héérlijk!
    Wij komen hier zeker terug en raden dit ook zeker aan aan anderen.

19. Rene 201 punten

Op basis van de goede recensies gereserveerd bij Minos Pallas

Bij binnenkomst goed en vriendelijk ontvangen. Restaurant is helemaal in het thema ingericht, wat een leuke sfeer geeft.
    Helaas bleek het eten niet zo goed als verwacht. De hoeveelheid is zeker goed, volle borden. Maar de kwaliteit is zeer zwak. Weinig smaak en heel veel oogt (en smaakt!) verdacht veel naar de bekende kant en klare pakjes en zakjes.
    Jammer, want juist de Griekse keuken hebben juist heerlijke gerechten met vol van smaak door de kruiden.

Voor ons een flinke tegenvaller.

2,9
  20. Heerlijk gegeten bij Minos Pallas! De Griekse mezedes hier zijn echte aanraders. De lamskoteletjes heb ik nergens lekkerder gehad. Ook de bediening was erg aardig en werkte snel.

21. Vandaag voor ik denk de 5e keer gegeten bij Minos Pallas.

Zoals altijd was de gastvrouw weer aanwezig en werden wij geweldig geholpen. We hadden vandaag wederom de Griekse tapas en die waren weer om te smullen. Vooral de kaaskroketjes en de stifado zijn echte aanraders, maar eigenlijk was alles gewoon lekker. Ook het dessert was voor deze zoetekauw echt genieten.

22. Ik heb er lekker gegeten. Ik was met een groep en namen de Griekse Tapa's. Dit was erg lekker maar jammer dat niet alles gelijk kwam. Zelfs een salade konden ze niet gelijk met de vlees gerechten klaar krijgen, maar het maakt ook niet zoveel uit als je alle tapa's in het midden laat plaatsen dan kan iedereen van alles pakken wat ze willen. Ik wil het wel aanraden. Het was gewoon lekker.

23. Lekkere tapas, goede bediening. Leuk en gezellig Grieks restaurant. We komen graag terug.

24. S.Koster

Zijn zaterdag avond met een groepje wezen eten. Tapas het was lekker, maar de organisatie keuken en bediening was ver beneden pijl. We kregen niet tegelijk te eten, sommigen hadden het al op terwijl anderen nog zaten te wachten.

Regelmatig klopte het gebrachte niet. Als je vis bestelde duurde het erg lang voor je het kreeg.

Wij gaan hier nooit meer heen.

25. Vanavond voor het eerst hier gegeten en genoten! Top! Lieve en vriendelijke bediening. Het eten was perfect, heerlijk gewoon! Porties waren precies goed en wij hebben in lange tijd niet zo lekker Grieks gegeten, werkelijk top!

We zullen hier zeker vaker komen eten als wij in de buurt zijn.

26. Berna Datema

Heerlijk gegeten. Wat zijn die Griekse tapas lekker! Ik had het niet gedacht, maar volgende keer ga ik er weer heen. Vooral dat je zelf mag kiezen en van alles een beetje kunt proberen.

27. Heerlijke tapas gegeten met mijn broer afgelopen zaterdag bij Minos Pallas. De bediening was vlot en erg aardig. We werden goed ontvangen en bediend. Het eten kwam op tijd, was goed van temperatuur en het was niet te zout. Het dessert smaakte ons ook goed, caramel met slagroom en 3 bolletjes ijs, heerlijk en een dikke aanrader!
    Bedankt voor de goede service en het eten, wij komen zeker nog een keer terug!

28. Heerlijk gegeten in restaurant Minos Pallas. Mooie, sfeervolle inrichting en vriendelijk personeel! Wij kozen voor onbeperkt tapas 23.50 p.p. Je kunt lekker lang tafelen en blijven genieten van mooie gerechten. Op de tapas kaart vind je vlees, vis-en vegetarische gerechten. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar.

29. Met zijn vieren hebben we bij Minos Pallas gegeten. We komen uit Zaandam maar kregen dit restaurant aangeraden van vrienden dus toch maar eens proberen.

Lekkere ouzo als vooraf gekregen. We hadden een 3 gangen menu wat lekker smaakte. Was heerlijk warm, de smaak was goed en belangrijk: werd opgediend met een glimlach en een vriendelijke "eetsmakelijk".

Als nagerecht had ik de thee met verse mint waar ook echt een hoeveelheid mint in zat waardoor je het tenminste proefde. Beter dan bij andere restaurants vind ik. Vrienden hadden ijs en man had ook koffie en kwam allemaal tegelijkertijd.

Erg leuk en het was inderdaad de aanrader waard. Dikke fooi gegeven als bedankje voor de goede zorgen!

30. Afgelopen zondag heerlijk met mijn man gegeten bij Minos Pallas. Aten een drie gangen menu en hebben hier heerlijk van kunnen genieten. Tempo was prima en porties waren zeer riant. Voorgerechtjes zijn al een heerlijke starter, even lekker laten zakken en dan het hoofdgerecht. Genoeg vlees en veel variatie. Daarna nog even lekker gezeten met een kopje koffie. Vriendelijke bediening en ook in voor een gezellig praatje. Kortom: een top avond! Wij komen hier zeker nog een keer terug en raden dit andere mensen ook zeker aan!

31. Vandaag bij Minos Pallas wat gegeten maar wat duurde het allemaal lang. We hadden tapas genomen, maar het leek wel of dat niet op prijs werd gesteld. Na de tweede ronde (2 hapjes per ronde) keek de serveerster al op dat wij nog een ronde gingen bestellen, dit herhaalde de volgende ronde steeds weer.
    De serveerster vond het knap dat wij zo veel aten en zei dat dit niet veel gebeurde. Wij dachten waar bemoei jij je mee, wees blij dat we het lekker vinden allemaal. Het eten was inderdaad super, maar de bediening was beneden alle peil.
    Dit restaurant is daardoor zeker geen aanrader, al is dit jammer wat betreft de koks. Ik denk als er betere serveersters zijn (of een wat oudere) dat het een stuk meer ervaring geeft.

32. Wij komen regelmatig en graag bij Minos Pallas.. altijd een even vriendelijk welkom! We hebben er zelfs ons trouwfeest gevierd.. een daverend succes!! Afgelopen zaterdag met vrienden er weer gegeten, op mijn verjaardag.. erg gezellig, heerlijk eten en... dan ook nog mijn hoofdgerecht gratis!! Al met al een super restaurant. Een echte aanrader!

33. Al meerdere keren hier geweest, maar de laatste twee keer zijn erg tegen gevallen. Erg druk, op zich geen probleem, maar te weinig serveersters in het weekend. Daardoor al bij binnenkomst ruim een half uur op ons colaatje gewacht. Toen onze bestelling kwam, kwamen de borden vlees en pas na ca 7 min de salade en saus. Toen we vroegen waarom het niet meteen kwam, was het antwoord: het is druk he! mag geen excuus zijn. Bij het afruimen werd niet alles in 1 x meegenomen, maar de serveerster kwam niet terug voor de rest op te halen, dat heeft wel 25 min voor ons neus gestaan. Zelf hebben we 2 x om thee/koffie moeten vragen, na ruim een half uur kwam eindelijk de thee zonder enig excuus.
    Nee...2 x erg tegengevallen. Jammer!!

34. Wij (mijn vriendin en ik) kwamen binnen in dit gezellige tentje en werden direct vriendelijk en correct begroet. Het was behoorlijk druk, maar alles liep als een geöliede machine dus erg weinig wachttijd. Zo klungelig als ik maar zijn kan; ik liet mijn vork vallen en mijn servet. Vóórdat ik het op kon pakken had de eigenaar dit reeds gespot en vernieuwde mijn bestek. Meteen een dik pluspunt verdiend dus... De service was TOP!!! Het eten (ook niet onbelangrijk); Elke tapas is van superieure kwaliteit, supermals goed op smaak. Persoonlijk vond ik de Souvlaki de lekkerste die ik óóit gegeten heb. Geen vlees was droog, maar heerlijk sappig zoals het zou moeten zijn. Aan variatie geen gebrek. Prijs: op zaterdag was het onbeperkt tapas eten slechts € 23,50 en een colaatje of biertje kost maar € 2,15. Dikke vette aanrader dus! Hier komen wij zeker vaker!

35. Met een vriendin dit Griekse restaurant geprobeerd voor haar verjaardag. Viel ons echt zwaar tegen. Het eten was best smakeloos en miste kruiden, erg vreemd voor Grieks eten. Ik heb tot nu toe alleen maar lekker gegeten bij Griekse restaurants, maar dit was echt niks. Het toetje Dame Blanche was ook geen succes, terwijl het best simpel is. Er zaten grote stukken ijs in doordat het maanden in de vriezer heeft gelegen en er zat een theelepeltje chocoladesaus erover heen. Heb gezegd dat het niet smaakte, maar moest gewoon ervoor betalen. Ik kreeg alleen een excuus. Ik hou het wel bij de Griekse restaurant in Schagen, die is echt veel en veel beter. Na het afrekenen bleef de serveerster de hele tijd naast onze tafel staan toen we onze jassen gingen aandoen, ze kon niet wachten totdat we weg waren. We komen zeker niet meer terug.

36. Manuel 324 punten

Vorig jaar juli hier gegeten.
    Ht eten was voortreffelijk. Met 6 personen tapas gegeten (inclusief 2 kinderen van 10 en 11). Grote porties worden geserveerd. De gyros zacht en mals, de zalm, garnalen en tonijnsalade zeer goed. Vorige keer leek het net alsof de tonijnsalade uit blik op water kwam- nu zeker niet! De lamskoteletjes heerlijk!
    Ook de nagerechten, de baklava, bananensplit en tapas grand desseert, waren verrukkelijk. Grote porties.
    Mes viel op de grond en men hoorde dat er bestek viel...er was al iemand aan tafel met schoon bestek. De kinderen kregen een cadeautje.
    Omdat iemand jarig was kreeg zij 10 euro korting en de kinderen mochten voor slechts 9,50 euro mee eten.
    Het restaurant zal vol. We werden elke keer snel en keurig bediend.
    Als het elke keer zo is dan is het top!

37. Vanavond heerlijk gegeten bij Minos Pallace, zeker voor herhaling vatbaar! Bediening was prima, en omdat ik vandaag jarig ben kreeg ik ook nog eens het hoofdgerecht voor niets!

38. Wij hebben net heerlijk gegeten bij minos pallas Super vriendelijke bediening, heerlijke gerechten tegen een nette prijs. We vertrokken echt met een gevoel zo van; eindelijk weer eens waar voor je geld . Zonder kosten een karafje water bij het eten, heerlijk bruin broodje met tapenade vooraf en een heerlijk drie-gangen menu voor 25,00 euro. Wij komen zeker terug en gaan volgende keer aan de onbeperkte tapas.

39. Op woensdagavond gegeten. Het eten was redelijk doch de bediening was treurig, ik weet dat jongemeiden het vak moeten leren maar 1 of 2 ervaren krachten zijn wel op z'n plaats. En met ervaren bedoel ik geen 50'er die denkt alles te kunnen regelen.
    Voorlopig de laatste keer. Eens wordt onervaren ervaren, mits zij de kans krijgen natuurlijk.

40. De service is prima. Vriendelijke en snelle bediening. Griekse tapas geprobeerd. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed je kunt er goed eten in een gezellig restaurant.

41. 9-10-12 hier gegeten. Waren niet zoveel mensen. Eten was redelijk, niet speciaal. Je mist een specialiteitsmaak. Het was te standaard. Door de Griekse keuken meer te specialiseren, zonder prijzen te verhogen, trek je meer clandizie en meer omzet en marge. Nu zal ik niet gauw zeggen om snel weer te komen.

42. We hebben hier gezellig en lekker gegeten. Goede prijs/ kwaliteit verhouding en grote porties. Voor ons in ieder geval meer dan genoeg. Voor herhaling vatbaar.

43. Bij binnenkomst werden we gelijk gezien en werd er op afstand een tafel aangewezen, we hebben zeker 20 minuten moeten wachten voordat we iets te drinken kregen en een uur later hadden we pas ons voorgerecht. Het voorgerecht was lekker, bladerdeeg met feta en pinazie. Het hoofdgerecht kwam wel snel daarna, was opzich ook wel lekker alleen jammer dat de scampies zo onwijs doorgebakken waren waardoor ze taai smaakten. Het is wel sfeervol en je kunt gezellig zitten. We waren voor het voor- en hoofdgerecht met 2 x drinken, 75 euro kwijt dat is natuurlijk niet gek.

44. Wij hebben onze 50 jarige bruiloft gevierd met 58 personen. Iedereen was verrast over wat ze allemaal te eten kregen.

Het is aan te raden om daar eens lekker Grieks te gaan
    eten. Personeel zeer vriendelijk en gastvrij onthaal met een glaasje Ouzo vooraf bij binnenkomst.

Wij komen er regelmatig eten en nemen ook vrienden mee.
    Je kunt er nu ook Griekse tapas eten, allemaal verrukkelijk. Het buiten terras is met mooi weer heel gezellig. Ook buiten kun je eten, totaal geen probleem met de bediening.

45. Geweldig restaurant eten geweldig gezellig en leuke meiden voor de kleintjes altijd een kadotje helemaal top

46. Hebben onlangs Tapas gegeten bij Minos. Heerlijk gewoon, we hebben alle 6 lekker gegeten. Op een mooie plek in het restaurant zaten we , bijna prive gewoon.

Super gedaan mensen.
    Zal zeker nog eens komen!!!!! Zeker een aanrader.

47. Altijd sfeervol en goed te eten. Ga zo door

48. vorige week woensdag hier heerlijk Griekse tappas gegeten; inktvis,kaaskroketjes, filodeeg met feta, frisse tonijnsalade, heerlijke stifado, lamscoteletjes en prima witte huiswijn.Leuke bediening, na afloop koffie op het prachtige terras. Zeker voor herhaling vatbaar

49. Bernadette

Komen hier regelmatig.Heel wat grieken uitgeprobeerd, maar deze is zo goed! Leuke bediening, Heerlijk.

50. Echt een gezellig restaurant met veel sfeer en goed kwalitatief eten.
    We gaan geregeld uit eten, en vinden het leuk om elke keer iets nieuws te proberen.
    Toch komen we graag elke keer terug bij Minos Pallas.
    Het is elke keer erg gezellig en het eten is goed ( Ook voor mijn zwangere vrouw weet het personeel precies wat ze wel mag eten en wat niet)
    Afgelopen woensdag waren we met zijn vieren hier weer eens te eten. Dit keer hadden ze buiten de kaart om weer iets nieuws. Het personeel vertelde dat dan ook bij het uitdelen van de kaart, maar het stond ook buiten op een bord. We konden een drie gangen menu bestellen voor maar 22,50. Dit hebben we genomen en we hebben heerlijk gegeten.
    Dus kortom een gezellig restaurant waarvan de prijs/kwaliteits verhouding perfect is.

51. Eten was weer heerlijk vlees lekker mals en ijs met caramel en stukjes caramel en slagroom als toetje feest om hier te komen eten en ik kreeg mijn hoofdgerecht gratis omdat ik jarig was.

52. Niet zoveel aan wat mij betreft...

6,3
  53. Leuk restaurant, normale prijzen.

Keuken teveel, naar mijn idee, aangepast aan de Hollandse smaak.

54. Eten is (meestal) prima. Prijs is ook goed, vriendelijk personeel. Aanrader.

55. Ik hou van lekker gegrild vlees en hier krijg je het ook. Ik heb een paar keer met mijn vriendin en een keer met de hele familie (6p) hier gegeten. Zeer vriendelijk personeel, ze luisteren goed naar je en ze helpen je om je eigen menu samen te stellen. Dat vind ik super.

56. We waren vanavond (31-07-2010) uit eten geweest, het was echt slecht het eten. Vlees was lauw, frites slap en vet, het vegetarisch eten had weinig smaak en erg vet, had ook weinig variatie en het zag er onverzorgd uit. Alsof de kok weg moest. Heb dit ook tegen het personeel gezegd. Jammer van ons avondje uit en ons geld.

57. Prima restaurant. Vriendelijk personeel. Eten genoeg en voldoende. Komen er 5x per jaar ongeveer. Ik zeg: Prima zaak!

58. Ik ben 3 keer in het restaurant geweest.

En het beviel goed, het eten is lekker en de bediening is aardig.
    Ik ben er met mijn kinderen geweest en die vonden het eten ook lekker.

59. Bart 219 punten

Aardige tent, verwacht niet teveel van het Griekse eten. Lijkt helaas allemaal erg qua smaak op elkaar. Misschien ben ik te kritisch maar ik heb wel bij betere Griekse restaurants gegeten.

6,1
  60. Wij komen ongeveer drie keer per jaar bij Minos Pallas! En elke keer zijn we dik tevreden. Het is eten is altijd heerlijk vers en veel, want daar houden wij van. Personeel is altijd goed op de hoogte bij eventuele vragen. Vriendelijke bediening!
    Echt een aanrader, is ook dicht bij de bioscoop!

61. Erg leuk restaurant. We gaan er zeker 3 keer per jaar eten. Vriendelijke bediening, óók voor onze jonge kinderen. De keuken werkt snel en de kwaliteit is goed. Jammer dat de kaart al heel lang hetzelfde is.

62. Edwin 21 punten

Een erg verhollandsde Griek.

De gerechten zijn te flauw van smaak: er worden te weinig traditioneel Griekse kruiden gebruikt.

Uitstraling is wel goed en bediening is zeer goed verzorgd.

63. Wij hebben hier lekker gegeten. Wat uitstraling (ook servering) betreft is het iets minder dan bij Delfi bijvoorbeeld, maar verder is het een prima restaurant!