Bezorgrestaurants in de buurt van Hasekura

1355432026 85
1419039988 67
1434941979 67
1454819467 67
1514451932 68

1. Eerst was onze resevering niet goed binnengekomen. Na een hoop discussie en 4 medewerkers verder toch een tafel gekregen. Het eten was gewoonweg slecht, lamskoteletten door en door gaar, de sushi was nat.

Na een beklacht te hebben gedaan, wordt er met je omgegaan alsof je totaal niet belangrijk bent en gedaan alsof je niet goed bent.

Dit is een zeer slechte ervaring geweest... nooit meer.

2. Syb en Petra

Eten was prima. Vriendelijk personeel. Geen lange wachttijden. Prima avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

3. Suzanee Wijnhout

Ik kom vaak een hapje doen met mijn vriendinnen. Het is er heerlijk en gezellig, met vriendelijke bediening. Toptent.

4. Jan Molendijk

Leuke avond gehad. Er is veel en vooral prettig personeel, dus fijne, ontspannen, bediening. Vleesgerechtjes (kip en varken) waren erg droog. Kon ze bijna niet weg krijgen. De rest was formidabel.

5. Wij hebben prima gegeten, in een fijne sfeer, met vriendelijke medewerkers. We hebben gebruik gemaakt van de actie van xenos, wat het goed betaalbaar maakte.

6. Echt super triest dat als je met twee betalende volwassene en een kind van 10 jaar komt eten dat de korting van de AH actie op de prijs van het kind in mindering wordt gebracht van 16 euro (terwijl zij eigenlijk al veel minder opeet). Betaal je dus gewoon de volle mep voor 2 volwassene van 53 euro + drankjes en ijs totaal 100 euro aan het einde. Wilde dit eigenlijk vaker gaan doen, maar je snapt. Eens maar nooit weer!!

7. Op 20 maart 2015 dit restaurant bezocht ter ere van de verjaardag van mijn vrouw. Bij binnenkomst hartelijk ontvangen. Tijdens het eten een bestelde gang niet gekregen, ruim 30 minuten zitten wachten op eten, daarna gefrituurde zalm gekregen terwijl we kip besteld hadden.

Toen we bij het afrekenen deze opmerking maakten op de vraag of alles naar wens was wilde men eigenlijk onze klachten niet horen, en werd er sarcastisch "tot ziens" geroepen terwijl de dame van ons wegloopt. Ik heb daarna persoonlijk gereclameerd maar ben buitengewoon onbeschoft behandeld door het aanwezige personeel, met name de mevrouw die kwam afrekenen heeft geen benul van klantvriendelijkheid. De manager was niet aanwezig, ik heb mijn telefoonnummer achtergelaten met verzoek of hij mij wil bellen om de klachten te bespreken, maar hij heeft nooit gebeld!!

Dit bezoek was zeker niet voor herhaling vatbaar.

8. Perfect sushi restaurant en zeker een aanwinst voor Heerhugowaard. We hadden hier met een groep van acht gegeten en wat hebben we lekker gegeten. Ook de vegetariër in ons midden kwam voldoende aan zijn trekken. De bediening is jong maar erg vriendelijk en het restaurant ziet er zeer verzorgd uit. Kortom hier gaan we vaker naar toe en nemen dan plaats aan de teppanyaki plaat.

9. Heerlijk eten, vooral de lekkere sausjes. Helaas is de bediening veel te jong, elke week weer een ander en hebben geen ervaring en/of kennis.

10. Het eten was heerlijk, alleen helaas was de bediening vreselijk slecht.. We hebben in eerste instantie een uur moeten wachten, toen bleek dat onze bestelling niet door was gekomen. Een salade die we besteld hadden kwam niet, na twee keer vragen kwam hij eindelijk bij de laatste gang, nadat we hem al bij drie eerdere gangen hadden genoteerd op het bestelbriefje. Verschillende gerechten kregen we in plaats van 2x maar 1x. Een bestelde cola kwam niet, weer om moeten vragen.. Als je er iets van zei, op een nette manier, werd er door het bedienend personeel nog net niet de schouders opgehaald, het leek ze weinig te doen. Een meisje van de bediening hielp ons wel heel goed en zij trok het zich wel aan, maar we hadden steeds weer een ander gezicht aan onze tafel. We zagen het personeel de hele tent doorlopen, van hot naar her, er zat totaal geen structuur in! Echt heel erg jammer, want het eten, wat wel je tafel bereikt, is echt heerlijk en ik vind het een sfeervol en mooi restaurant.

11. Ga hier beslist niet eten! Lees alle negatieve recensies over dit restaurant na en je zal ontdekken dat er steeds hetzelfde wordt vermeld. Dit restaurant heeft de organisatie niet onder controle. Het management is totaal niet servicegericht. Een greep uit onze ervaring van gisteravond:

- op telefonisch verzoek van het restaurant om 6 uur ipv half 7 gekomen
    - bakplaat werd pas aangestoken toen we er al waren: 1 uur niet van de plaat kunnen eten
    - 3x gevraagd of de drankjes geserveerd konden worden, na een half uur iets te drinken
    - meerdere keren (7/8) foutieve bestellingen gekregen of helemaal niet
    - koks aan de bakplaat hebben duidelijk geen plezier in hun werk
    - kip was niet gaar
    - zenen in de biefstuk

Toen we de manager hierop aanspraken, schoot deze meteen in de verdediging:
    - het is erg druk
    - kip heeft een spier die roze blijft
    - ja, maar……. (hij sprak ons tegen en ontkende)

De manager heeft meerdere keren beloofd te overleggen met ZIJN manager, maar besloot ons telkens te negeren, waardoor wij tot 11 uur in het restaurant hebben moeten blijven. De politie is 2x binnen geweest om te bemiddelen.

12. Nooit van mn leven meer sushi eten in die sushi tent aan het coolplein in heerhugowaard Hasekura. Spanningen tussen klanten en personeel liepen zo hoog op terwijl het makkelijk opgelost kon worden. Klanten werden bedreigd, koks kwamen met messen de keuken uitgerend, politie moest eraan te pas komen, ik had er niks mee te maken en ik werd gewoon aangevlogen door de vrouwelijke manager daar. Bizar echt.

13. Schenk Nogmaarvol

Heerhugowaard oktober 2014 ... Eten goed! Bediening erg traag! Maar je wordt dubbel genaaid als je een flesje leiding water neemt! Ze durven daar, zonder blozen, 7 euro voor te vragen! Kijk da's geen verdienen meer maar hangt tegen oplichting aan! Temeer omdat ze de prijs niet hebben opgenomen in hun prijslijst! Je hebt er werkelijk je buik van vol! Bah foei ....

14. Meerdere keren hier geweest en inmiddels is het ons favoriete restaurant in Heerhugowaard. Prima sushi en ook de gefrituurde gerechten en die van de plaat zijn erg goed. De bediening is behoorlijk jong maar wel snel en vriendelijk. Goede waar voor de vaste prijs van ongeveer 26 euro voor all you can eat (de totale rekening voor ons twee is meestal zo'n 80 euro). Omdat het eten in het restaurant op de teppan yaki plaat wordt bereid kan er wel wat baklucht hangen dus doe niet je duurste kleding aan.

Al met al prima, we komen graag weer terug.

15. Net terug van een rampzalige avond eten bij Hasekura. Ronde 1 en 2 verliepen zonder problemen maar zodra het wat drukker werd begonnen er gerechten te missen die vervolgens ook niet meer kwamen. Toen we bij een serveerster informeerden over hoelang het eten nog ging duren zei ze: 'het is druk en we hebben maar 1 kok dus waarschijnlijk nog heel lang'. Het eten smaakte verder prima, maar zeker niet goed genoeg om op elke ronde 40 minuten tot een uur te moeten wachten en dat terwijl je maar de helft van de bestelde gerechten kreeg. Na onze vierde ronde ook niet te krijgen zijn wij vertrokken. Wat een drama!

16. We hebben hier nu al een keer of 6 gegeten en het is ons nooit tegen gevallen. De sushi is vers en van hoge kwaliteit, zeewier kijk je zo door midden en heeft geen zeesmaak zoals in de sushi restaurants die net doen of het vers is. Van de slechte service waar sommige het over hebben heb ik ook nooit iets gemerkt, vriendelijk en prima. We hebben al meerdere keren mensen meegenomen die sushi smerig vonden, die ervaringen komen vaak uit vooroordelen of een supermarkt of niety vers genoeg zijnde sushi. Geen van deze mensen luste geen sushi meer op de terugweg!

17. Jon 30 punten

Geweldig all you can eat sushi restaurant.

Bij ontvangst wordt je jas opgehangen en brengt er iemand je naar de tafel. Bij de eerste keer leggen ze uit hoe het systeem werkt.
    Het eten is heerlijk. De cocktails zijn af te raden, het alcohol is nergens te bekennen. De service is af en toe wat traag (vooral als het druk is). De bediening is erg jong, wat ook te merken valt. Het soja saus bakje is wat aan de weinige kant, maar wordt aangevuld.

Al met al mijn vriend en mijns favo restaurant. Vooral de sushi zalm/mango is overheerlijk.

18. Al vaak hier gegeten, het is heel goed, bedienig ook heel lief en leuk met kinderen! Aanrader.

19. Ik heb er nu 3 keer gegeten, erg lekker en erg leuk! De bediening is erg aardig, maar wel jong. Het is zeker een aanrader!

20. Tijdje niet geweest dus had echt zin in hasekura, maar viel erg tegen. De kaart is verkleint, de porties zijn verkleint en de kwaliteit was ook minder naar ons idee... Erg jammer, en de bediening is zo jong. Weet niet eens hoe te reageren en lopen veel langs maar weinig aan tafel...

21. Ik heb er nu 2 keer gegeten met mijn partner. Ik vind het eten uitstekend! Ook vind ik het leuk dat je lekker aan de bakplaat kunt zitten. Vriendelijk personeel maar wel heel jong en we kregen eten wat we niet besteld hadden. Voor de rest een fantastisch restaurant!

22. Vanaf de opening regelmatige gast. Na de opstartproblemen goede zaak geworden met snelle en alerte bediening. Of we nu met 2,6 of 14 personen komen, altijd goede service en heerlijk eten. Sushi wordt vers gemaakt daarom kan het soms even duren als het erg druk is. Heel soms wordt er iets vergeten, maar dat wordt of alsnog snel gebracht, of je zet het op de lijst voor de volgende ronde, want er is geen limiet qua tijd, rondes en aantal items.

23. Roy 38 punten

Het eten is goed. Vaak merk je bij restaurantketens dat het eten minder is. Dat is bij Hasekura niet het geval. Ik heb er nu drie keer gegeten en alle drie de keren was het genieten. Ik vind de aankleding van het restaurant erg mooi. Het restaurant is wel erg groot. Hierdoor oogt het wat massaal, zeker als het niet vol is.

Helaas valt de service tegen. De eerste keer viel het me op dat het personeel nogal jong en groen is. Beperkte kennis van de kaart. Maar goed, we zitten hier niet bij een gastronomisch restaurant en ooit moet je het in de praktijk leren. Geen probleem, kan gebeuren.

Maar de laatste twee keer was de service ronduit slecht. We hebben twee keer gereserveerd en twee keer was de reservering niet genoteerd. Afgelopen zondag vierde ik hier mijn vrijgezellenfeest en ze hadden de grote ronde tafel gereserveerd. Maar deze was bij aankomst al bezet. Het wachten op het eerste drankje duurde ook de laatste twee keer meer dan een half uur. Als de avond eenmaal loopt dan loopt het goed. Tot we weggingen. We waren de twee na laatste tafel, het restaurant was verder leeg, en toch merkte niemand van het personeel op dat er een groep van 9 personen naar de uitgang liep en stond te wachten bij de garderobe. Na een tijdje hebben we zelf onze jassen maar van de kapstok gehaald. Twee van ons hebben zelfs de nummertjes terug om de kleerhangers gehangen. Hopelijk zijn dit opstart fouten/kinderziektes. Want dit kan echt niet.

24. Gisteren voor de 1e keer gegeten. Goed bevallen. Personeel vriendelijk, restaurant trendy maar gezellig met goede stoelen. De sushi is heerlijk! Fijne temperatuur. De tempura ook goed, de gefrituurde gerechten helaas wat vet. De Tepangerechten, soepjes en sauzen heerlijk. Kortom, goede aanwinst in Heerhugowaard.

25. Wij zijn sinds Hasekura hier geopend is al 6 keer geweest, waaronder een keer met kerst. We zijn erg te spreken over dit restaurant. Goed eten, vriendelijk personeel. Alleen loopt er naar onze mening teveel personeel. Je hebt iedere keer iemand anders aan je tafel en soms loopt dat een beetje langs elkaar heen. Verder worden we altijd vriendelijk bediend, is het eten goed en lekker bereid en er hangt een gemoedelijke, gezellige sfeer. Zelfs voor onze twee kleine kinderen is het erg leuk. Wij komen hier zeker nog veel vaker!

26. Een verpest kerstetentje!!!!! Besteld eten werd NIET of bij de verkeerde tafel afgeleverd. Zoon en partner kwamen met diverse vlekken op hun kerstkleding weer thuis door morsen van saus en koffie. Een keertje morsen kan gebeuren, maar om dat, als er wat van gezegd wordt, compleet te negeren en geen excuus aan te bieden gaat mij te ver. Wij hebben tussentijds (dus niet alleen achteraf!) bij het bedienend personeel aangegeven dat we niet tevreden waren, dat het allemaal erg traag verliep. Ook daar werd zeer laconiek op gereageerd. Wij waren met een grote groep, hebben een hoop geld uitgegeven wat we achteraf liever bij een ander restaurant hadden uitgegeven. Ik zal dit restaurant niemand aanbevelen!!!

27. 1 grote aanfluiting! Je betaalt veel geld voor eten en drinken wat niet gebracht wordt, of verkeerd gebracht wordt! Bedienend personeel onvriendelijk (op een enkeling daargelaten). Na meerdere malen morsen van saus, koffie e.d. op meerdere gasten van onze groep kon er niet eens een excuus af! Het eten wat we kregen (na meerdere malen vragen) was wel lekker. Dit is beslist geen aanrader!

28. Voor de eerste keer gegeten bij Hasekura. Het eten is uitstekend, echter de bediening en de sfeer in het restaurant kon ons niet bekoren. Gerechten werden vergeten, iedere keer een andere ober aan je tafel, en het is een grote sfeerloze ruimte. De prijs van het eten valt mee en je krijgt meer dan genoeg, maar daarentegen is de drank wat aan de prijzige kant.

29. Wij zijn hier nu ongeveer 6 keer uit eten geweest in een periode van ongeveer een jaar.

Het eten is prima en de 5 of 6 rondes die je mag benutten (hier mag je bestellen wat je wilt) zijn ook meer dan toereikend.

De hapjes zijn klein en daardoor kun je dus erg veel van de kaart proeven, zonder dat je direct vol zit.

Ik ben erg te spreken over dit restaurant.

Neem er een hapje zou ik zeggen!

30. Voor een vriendelijke prijs een palet aan heerlijke gerechten.
    Bediening is attent, niet foutloos maar wel heel vriendelijk. Zorgen net iets te actief dat je glas vol blijft, maar daar valt best mee te leven.
    Aanrader!