Nieuwste foto's in Heerhugowaard

Laatste updates in Heerhugowaard

1. Ester's profielfoto
    Ester heeft een recensie geschreven voor Bij Rembrandt
    Internationaal Heerhugowaard

Heerlijk gegeten en totaal niet opgejaagd. Indien je ook naar Cool theater gaat, houden ze hier rekening mee.
    Lekker, gezellig en ontspannen gegeten.

2. Andre Aardenburg's profielfoto
    Andre Aardenburg heeft gereageerd op een recensie van Bij Rembrandt

Beste mevrouw Kaaij😃onze dank voor u beoordeling en attente recensie. zo leuk op de vroege ochtend te lezen .dank namens ons gehele team bij Rembrandt André en Joao en haar Top Team 😃😃😃

3. Andre Aardenburg's profielfoto
    Andre Aardenburg heeft gereageerd op een recensie van Bij Rembrandt

Jacqueline dank voor de gezelligheid en u bezoekje aan ons eetcafé. dank voor de attente recensie erg leuk om te lezen onze dank namens het gehele team bij Rembrandt André en Joao en haar Top Team 😃

4. Eliane Kaaij's profielfoto
    Eliane Kaaij heeft een recensie geschreven voor Bij Rembrandt

Eliane Kaaij

Fantastisch gegeten, geweldige bediening, echt een aanrader!

5. Clementine Wijnveen's profielfoto
    Clementine Wijnveen heeft een recensie geschreven voor Bij Rembrandt

Clementine Wijnveen

Voor mijn verjaardag hier gegeten. Top was het. Een heel gezellige sfeer, eten fantastische, bediening correct en vriendelijk een aanrader!

6. Jacqueline's profielfoto
    Jacqueline heeft een recensie geschreven voor Bij Rembrandt

Jacqueline

Gezellig, ontvangst hartelijk, bediening top. En we hebben ook nog heerlijk gegeten!😊

7. Bij Rembrandt heeft een nieuwe foto
  8. Andre Aardenburg's profielfoto
    Andre Aardenburg heeft gereageerd op een recensie van Bij Rembrandt

Beste Ekkerman dank voor u beoordeling zeer attent en dank namens ons team .met vriendelijke groet Andre

9. Peter Mulder's profielfoto
    Peter Mulder heeft een recensie geschreven voor Roasted

Peter Mulder

Heerlijk gegeten bij Roasted. Lekker gegrild vlees. Vlotte bediening en een gezellige sfeer. Ze vragen regelmatig of alles naar wens is. Ik kan niet wachten om ook in de nieuwe lokatie te gaan eten bij ze. Zeker een aanrader!

10. Henk Cooper's profielfoto
    Henk Cooper heeft een recensie geschreven voor Restaurant d'Olifant

Henk Cooper

Snelle correcte bediening, het concept van onbeperkt kleine portie beviel ons uitstekend, alleen de butterfly garnalen viel tegen door het laagje paneer. De rest van de gerechtjes was prima!

11. John en Sandra's profielfoto
    John en Sandra heeft een recensie geschreven voor Bij Rembrandt
    Internationaal Heerhugowaard

Het was weer super gezellig en super lekker.

12. Andre Aardenburg's profielfoto
    Andre Aardenburg heeft gereageerd op een recensie van Bij Rembrandt

Beste dhr Bos dank voor u feedback jammer dat we elkaar verkeerd begrepen deze avond .wij vonden u bezoekje wel als warm welkom .helaas denkt u daar anders over .Tot op de rijschool 😃

13. Andre Aardenburg's profielfoto
    Andre Aardenburg heeft gereageerd op een recensie van Bij Rembrandt

Beste dhr Corbijn dank voor de attente recensie erg leuk om te lezen onze dank namens het gehele team bij Rembrandt André en Joao 🍾🥂😃☀️

14. Andre Aardenburg's profielfoto
    Andre Aardenburg heeft gereageerd op een recensie van Bij Rembrandt

Beste Alex een mooie resencie mogen ontvangen.Onze dank voor de beoordeling super trots op onze dank namens het gehele team bij Rembrandt André en Joao 🍾🥂😃

15. Andre Aardenburg's profielfoto
    Andre Aardenburg heeft gereageerd op een recensie van Bij Rembrandt

Beste John en Sandra dank voor u attente recensie en beoordeling super trots op onze dank namens het gehele team bij Rembrandt. wel excusses voor de late reactie .maar schrijf graag persoonlijk aan mijn gasten .Onze dank nogmaals😃☀️😃

16. Andre Aardenburg's profielfoto
    Andre Aardenburg heeft gereageerd op een recensie van Bij Rembrandt

Dhr Smit,Onze dank voor u berichtje en beoordeling super trots op onze dank namens het gehele team bij Rembrandt André en Joao .Tot de volgende keer 😃🥂🍾

17. Andre Aardenburg's profielfoto
    Andre Aardenburg heeft gereageerd op een recensie van Bij Rembrandt

Dhr de Vries een iets late reactie excusses maar onze dank voor u recensie ontzettend leuk om te lezen onze dank namens het gehele team bij Rembrandt André en Joao😃☀️😃

18. Andre Aardenburg's profielfoto
    Andre Aardenburg heeft gereageerd op een recensie van Bij Rembrandt

Beste dhr mevr Borgsteede dank voor u berichtje wordt zeer gewaardeerd. Onze dank namens ons allen vanuit bij Rembrandt 😃☀️😃

19. Andre Aardenburg's profielfoto
    Andre Aardenburg heeft gereageerd op een recensie van Bij Rembrandt

Beste Thea dank voor de attente recensie erg leuk om te lezen. feedback altijd positief onze dank voor u bezoekje. Tot de volgende keer bij Rembrandt ☀️

20. Andre Aardenburg's profielfoto
    Andre Aardenburg heeft gereageerd op een recensie van Bij Rembrandt

Beste dhr Bos dank voor u feedback en altijd nette en zeer gewaardeerde beoordeling erg leuk om te lezen onze dank namens het gehele team bij Rembrandt André en Joao🥂🍾😃

21. Andre Aardenburg's profielfoto
    Andre Aardenburg heeft gereageerd op een recensie van Bij Rembrandt

Chantal dank voor de attente recensie erg leuk om te lezen onze dank namens het gehele team bij Rembrandt André en Joao. tot de volgende keer weer gezellig ☀️😃☀️

22. Andre Aardenburg's profielfoto
    Andre Aardenburg heeft gereageerd op een recensie van Bij Rembrandt

Beste Caroline dank voor de attente recensie erg leuk om te lezen onze dank namens het gehele team bij Rembrandt André en Joao 🥂

23. Bos's profielfoto
    Bos heeft een recensie geschreven voor Bij Rembrandt
    Internationaal Heerhugowaard

Kogel biefstuk wordt aan geprijsd door de eigenaar als tournedos. Helaas ook in dezelfde prijsklasse als een tournedos. De Australische biefstuk haalde het bij lange na niet bij een tournedos (ossenhaas) klacht gedaan bij de eigenaar maar werd direct overeen gepraat. Erg jammer dit! Dus voor dit voorval een dikke onvoldoende!

24. Snow's profielfoto
    Snow heeft een recensie geschreven voor Roasted

Zie bijgeleverde foto dat zegt toch genoeg. En dan vergoeden ze ook niks en wordt je slecht te woord gestaan.