Nieuwste foto's in Heerhugowaard

Laatste updates in Heerhugowaard

1. Mary's profielfoto
    Mary heeft een recensie geschreven voor Bij Rembrandt
    Internationaal Heerhugowaard

Het was allemaal erg lekker,en zeker voor herhaling vatbaar, aardige bediening gelijk een thuis gevoel maar toch ook echt uit eten.

2. SKEEF heeft een nieuwe foto
  3. SKEEF heeft een nieuwe foto
  4. SKEEF heeft een nieuwe foto
  5. Andre Aardenburg's profielfoto
    Andre Aardenburg heeft een foto toegevoegd van Bij Rembrandt
  6. Ria Vroege's profielfoto
    Ria Vroege heeft een recensie geschreven voor Bij Rembrandt

Ria Vroege

Weer een super avond bij Bij Rembrandt Andre was weer een geweldige gastheer. Ook complimenten voor Denise en andere serveerster. Eten was top. Mooi menu van je favoriete gerechten. Onze Australische gasten hebben heerlijk gegeten en vonden de ambiance bijzonder. Blij dat ik zo'n leuk eetcafe om de hoek heb.

7. Ruud Ayal's profielfoto
    Ruud Ayal heeft een recensie geschreven voor Bij Rembrandt
    Internationaal Heerhugowaard

Wij hebben heerlijk gegeten.
    Gezellig gezeten en heel vriendelijk personeel.
    Alles was top!!!

8. Overtoom's profielfoto
    Overtoom heeft een recensie geschreven voor Bij Rembrandt
    Internationaal Heerhugowaard

Het was erg lekker en gezellig.

9. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor Cirkus
    Steakhouse Heerhugowaard

Gisteren hier gegeten. Eten was prima, bediening was snel, vriendelijk en goed. Komen zeker nog eens terug.

10. Andre Aardenburg's profielfoto
    Andre Aardenburg heeft gereageerd op een recensie van Bij Rembrandt

Beste brigitte en rob ontzettend leuk om te lezen onze dank namens ons allen 😀

11. Esmee's profielfoto
    Esmee heeft een recensie geschreven voor Bella di Cairo

1 Keer en nooit meer! Wat een slecht bedrijf dit.
    Om 23:50 een kapsalon en een haas saté besteld. Duidelijk aan gegeven dat de haas saté melk vrij moet zijn en ik anders wel iets anders kies ivm met mijn allergie.
    Om 01:40 hebben wij eindelijk na meerdere keren gebeld te hebben ons eten gekregen.
    Kapsalon zonder kaas, zonder sla, 1 bakje vieze saus. Haas saté, ontzettend vies harde stukken vlees, patat niet gaar, ongezout, en salade was oud en bruinig.
    Meteen gebeld dat dit niet normaal is en wij ons geld terug willen of nieuw eten. Na weer een half uur kwam er nieuwe patat en een nieuwe kapsalon. De patat bij de deur geproefd en weer rauw. Toen meteen ons geld terug gevraagd, moest van de bezorger bellen naar het restaurant prima. Kreeg een enorm onaardige en respectloze meneer aan de lijn die mij maar 8 euro van de 18 wilde terug geven voor de 2 stukjes haas die we al hadden op gegeten. Uit eindelijk heb ik 10 euro terug gehad, en moest ik voortaan maar ergens anders bestellen.
    Nou 1 ding is zeker bij dit bedrijf eet ik nooit meer iets. Aangezien ik ook nog een duidelijk had aan gegeven geen melk te mogen en dit toch heb gehad want mijn maag draait al om en zet weer op. Vreselijke service en mensen met een allergie niet doen!

12. Delphi heeft een nieuwe foto
  13. Delphi heeft een nieuwe foto
  14. Delphi heeft een nieuwe foto
  15. B. Heijmeijer's profielfoto
    B. Heijmeijer heeft een recensie geschreven voor Bij Rembrandt
    Internationaal Heerhugowaard

Zoals altijd weer heerlijk gegeten, top bediening en veel gezelligheid.

16. DonBernardus's profielfoto
    DonBernardus heeft een recensie geschreven voor Bij Rembrandt

DonBernardus

We zijn er vaker geweest en het was goed. Lokale producten op een mooi menu.
    Laatst weer geweest en het is ook de laatste keer. Wat een armoedige kaart en eenvoudige gerechten. Niets spannends. Toch even een dessert besteld. Ijs met noten en merengue en een verrassing van de chef.
    Bolletje ijs kwak slagroom en merengue uit de fabriek. Verrassing van de chef was nog triester. Bak fruit bolletje ijs en slagroom. Er was ook nog iets van saus in gespoten. Wat een fantasieloze hap en dat onder de naam van de chef. Dan verwacht ik iets met passie en zorg gemaakt. Niet dus en het zag er niet uit. Gelukkig niet menu van de chef genomen. Daar zou de chef op school een vette onvoldoende voor gehaald hebben.
    Basishapjes met veel herhaling redt deze chef-kok met hakken over de sloot. Tijd voor een nieuwe kok meneer de eigenaar. Deze kok is fantasieloos en zeker geen chef-kok.
    Het was eens zo goed. We hadden even een leuk restaurant, maar het is weer een tent van het gemiddelde.

17. Andre Aardenburg's profielfoto
    Andre Aardenburg heeft gereageerd op een recensie van Bij Rembrandt

Beste Femmy dank voor de beoordeling en recensie😀 Top zo leuk om telezen .Onze dank eetcafé bij Rembrandt #heerhugowaard

18. Femmy Bruin's profielfoto
    Femmy Bruin heeft een recensie geschreven voor Bij Rembrandt

Femmy Bruin

We hebben weer verrukkelijk gegeten bij Rembrandt net als de andere keren. Ik heb genoten van mijn advocaatje met Slagroom!

19. Andre Aardenburg's profielfoto
    Andre Aardenburg heeft gereageerd op een recensie van Bij Rembrandt

Goedenmorgen familie Bel, U bedankt voor het gezellige bezoekje en wat was het leuk met elkaar .Onze dank is gróót ☀😃🌞😀😃

20. Fam. Bel's profielfoto
    Fam. Bel heeft een recensie geschreven voor Bij Rembrandt

Fam. Bel

Gewoon gezellig sfeertje en goed eten.
    Ze maken er een feestje van!

21. Marian Bos's profielfoto
    Marian Bos heeft een recensie geschreven voor La Vida

Marian Bos

We hebben er met zijn vieren heerlijk gegeten ondanks dat het bijna helemaal vol zat op zaterdagavond was de bediening goed en vriendelijk, we hadden een heerlijk verrassingsmenu van 6 gangen en elk plankje was prachtig opgemaakt met afwisselende hapjes zowel vis als vlees, en hebben lekker rustig uren kunnen tafelen en er echt een avondje uit van gemaakt, het was top.

22. Bij Rembrandt heeft een nieuwe foto
  23. Andre Aardenburg's profielfoto
    Andre Aardenburg heeft gereageerd op een recensie van Bij Rembrandt

Beste Nicole Middelkoop 😃Dank voor de recensie zo leuk om te lezen .mooie week en geniet van de ☀Tot de volgende keer .
    Dank namens ons gehele team van eetcafé bij Rembrandt #heerhugowaard 😃

24. Nicole Middelkoop's profielfoto
    Nicole Middelkoop heeft een recensie geschreven voor Bij Rembrandt
    Internationaal Heerhugowaard

Samen met een vriendin heerlijk gegeten op het terras. Het eten was gewoon echt lekker met een heerlijke rosé in een lekker groot glas! De bediening verliep vlot met gezellig personeel. Lekker ongedwongen.

25. Andre Aardenburg's profielfoto
    Andre Aardenburg heeft gereageerd op een recensie van Bij Rembrandt

Beste familie Roefstra,dank voor de beoordeling en recensie😃.dank voor u bezoekje en waardering van mijn medewerkers en de vakkennis.Namens het team van eetcafé bij Rembrandt😃hartelijke dank 🍀

26. Remco Roefstra's profielfoto
    Remco Roefstra heeft een recensie geschreven voor Bij Rembrandt

Remco Roefstra

Zoals elke keer weer geweldige service, heel gezellig en geweldig lekker eten.
    Bediening is attend en heel vriendelijk en gezellig tegelijk. Rembrant staat toch zeker in onze top 3 van restaurants van Heerhugowaard.

27. Andre Aardenburg's profielfoto
    Andre Aardenburg heeft gereageerd op een recensie van Bij Rembrandt

Beste Ed en Nel het is altijd gezellig als jullie erzijn .wat een enig stel zijn jullie en altijd zo attent .Onze dank voor jullie bezoekje en attente recensie en beoordeling .het team van bij Rembrandt😀😃😄

28. ed en nel ----wogmeer's profielfoto
    ed en nel ----wogmeer heeft een recensie geschreven voor Bij Rembrandt
    Internationaal Heerhugowaard

Lekker gegeten goede bediening, vriendelijken eigenaar.

29. Jan Molendijk's profielfoto
    Jan Molendijk heeft een recensie geschreven voor Babylon

Zoals gewoonlijk prima eten, leuke en aardige bediening. Wij komen hier graag.

30. Andre Aardenburg's profielfoto
    Andre Aardenburg heeft gereageerd op een recensie van Bij Rembrandt

Beste Brigitte☀Onze dank voor u recensie en beoordeling😃.Deze wordt door mij en alle medewerkers zeer gewaardeerd😃Namens het team eetcafé bij Rembrandt dankjewel😃