Cirkus in Heerhugowaard

Gesloten

• 17 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec

Welkom bij de Cirkus: Steak & Restaurant
6 dagen open voor diner vanaf 1600 (Maandag gesloten)
Vrijdag zaterdag zondag ook open voor lunch vanaf 1200u

1420995802 89
1423561901 89
1462053386 87
1464619485 86

1. Afgelopen donderdag hier gegeten, menukaart kon niet worden gedownload maar bleek dus sinds een aantal weken geen tapas restaurant meer te zijn. Is nu een steak restaurant. We besloten te blijven, leuke kaart. Alleen het duurde echt ontzettend lang voordat we ons hoofdgerecht kregen. We waren er om 18.15 uur en het hoofdgerecht kwam om 19.55 uur. Het was omdat we met een leuke groep waren maar anders waren we weggegaan. Excuus was: tja, we hebben een hele grote groep zitten. Eten was overigens wel heel erg lekker. Bediening matig, regelmatig niemand te zien.

2. Vriendelijk personeel, open en in voor een grapje. Heerlijk eten en genoeg keuze.

3. Mariska

Matig kwaliteit van eten. Wij deden een tapas menu, maar vlees was taai en bij dessert appeltaart droog. Wij hadden iets hogere verwachtingen. Personeel vriendelijk.

4. Prima gegeten, erg leuk 'Parade' menu dus onbeperkt kleine gerechtjes bestellen. Enkele hiervan (Gehaktballetje en kibbeling) vielen wat tegen, dat hebben we ook aangegeven zodat de keuken daar iets mee kan. De meeste waren echter erg lekker!!

5. Kenden Cirkus van voor overname en daarom weer heen. Nu accent op tapas. A la carte kan ook maar kaart is er niet. Er werd gezegd wat kon. We kozen voor a la carte. Ruim 40 minuten wachten op eten. Biefstuk was doorbakken en ging terug keuken en weer 15 minuten gewacht. Dat werd ook aangegeven dat biefstuk medium lang kon duren??
    Nadat ik had afgerekend met nagerecht kwam serveerster met aanbod koffie als excuus voor de biefstuk. Maar ja die koffie had ik net al afgerekend. tip aan Cirkus... Maak keus ..a la carte of tapas maar de halve combi van die twee is slecht. Een fan kwijtgeraakt.

6. Albert Pruyn

We hebben heerlijk gegeten. Ondanks dat de zaak helemaal bezet was toch een vlotte bediening.
    We kunnen cirkus aanbevelen. Voor ons beslist voor herhaling vatbaar.

7. Sinds tijden weer eens bij Cirkus gegeten afgelopen zaterdag. Het was altijd een keurig restaurant, maar sind het parade menu is daar nog weinig van over. Eten is te doen maar niet geweldig van smaak, bediening matig. Wij gaan volgende keer weer lekker ergens anders eten..

8. Heerlijk gegeten!! Was gezellig...
    We komen zeker 'n keer terug...

9. Anton Dekker

Beetje rommelig bediening.

10. Heerlijk gegeten.
    De parade is een aanrader.
    Gezellige sfeer en vlotte bediening.

11. P.P.F. van Schooten

Afgelopen zaterdag geluncht met vrienden. Prima verzorgd en het was heerlijk. Het was nog niet druk (13.00 uur), maar toen wij weggingen was het drukker.

12. Leuke tent. Prima sfeer. Goede bediening, kwam ook steeds langs... Lekker gegeten en gezeten ondanks dat het vol zat.

13. We kwamen à la carte eten, maar dat bestond ineens niet meer. Dit was mij nergens duidelijk dat het nu helemaal een tapas restaurant is. Ook niet op de site. Alleen nog het parademenu. Maar goed, het eten viel in eerste instantie niet tegen. Helaas later wel. We hadden tot 2x aan toe niet goed gebakken kip. De binnenkant was roze en de buitenkant zwart aangeblakerd. De ene serveerster reageerde netjes,zoals het hoort. De andere serveerster voelden wij ons niet welkom bij. Een ander gerechtje was lauw. Nog drinken bestellen of afrekenen viel ook niet mee. De bediening was bijna een half uur (echt niet overdreven) uit zicht. Toen ben ik de keuken, maar in gelopen dat we wilden betalen. Het is dat mijn gezelschap perfect was waardoor de avond geslaagd was. Cirkus was een prima tent. Leuk, lekker en gezellig. Maar na gisteren heb ik mijn twijfels.

14. Jos van Hagen

De eerste keer met het gezin een parademenu genuttigd. Nu met z'n tweetjes. De ambiance was gezellig en levendig. Het keuzemenu beter gevarieerd dan de eerste keer en van goede kwaliteit. Voor herhaling vatbaar en maken daar gegarandeerd weer gebruik van...

15. Ada Pasman

Het was voor mij de 2e keer dat ik de parade deed, de 1e keer heb ik bijna 3 kwartier moeten wachten op mijn 1e gerechtje omdat er constant wat verkeerd ging in de keuken, maar over de kwaliteit van het eten had ik geen klachten. De laatste keer hebben wij niet lang moeten wachten, maar wel 3 keer een gerechtje dat we hadden besteld niet gehad en de verklaring was dat warme en koude gerechten uit een andere keuken komen, maar het blijft wel slordig. Verder wederom geen klachten over de kwaliteit, het was heerlijk.

16. Dave de Koster

Al meerdere keren hier gegeten. Restaurant was helemaal volgeboekt.... maar toch tijd voor prima service en geen lange wachttijden.

17. liesbeth kos

prima eten en drinken. Wel word er af en toe iets vergeten te brengen Zoals een glas wijn,en een gerechtje . Ook kijken de serveersters niet goed om zich heen als ze lopen. Zodat je steeds moet blijven kijken of ze je wel zien.

Maar verder prima hoor .

18. G. Hingstman

Het begon goed, lekker voorgerecht. Daarna bijna een uur gewacht op het hoofdgerecht: de kip moest lang in de oven werd gezegd. We waren het behoorlijk zat. Terwijl andere gasten snel hun eten kregen, zaten wij maar te wachten. Het voldeed ook niet echt aan onze verwachtingen. En dat voor een behoorlijk hoge prijs. Was dus geen geslaagde avond. De eerste, maar ook de laatste keer in Cirkus.

19. Yvon van Dam

Wij hebben een leuke avond gehad en heerlijk gegeten.
    Zeer vriendelijke bediening.
    De kinderen konden zelfs nacho Cheese bestellen terwijl het niet meer op de parade kaart stond.

20. B. Heijmeijer

Heerlijk gegeten, prima bediening.

21. Wij werden heel vriendelijk ontvangen en de bediening is alert, vriendelijk en attent. De berichtjes van de paradekaart zijn echter vooral aangekleed met hoop saus en "vulsel" en de kwaliteit van gebruikte ingrediënten niet heel geweldig. Gezellig voor avondje weg maar niet wanneer je van eten zelf veel verwacht.

22. Familie C. 17 personen

Met 17 personen een vooraf samengestelde parade. Was goed eten. We hadden allemaal tegelijk onze rondjes eten. Jammer genoeg kwamen ze wel allemaal heel snel achterelkaar waardoor we automatisch het allemaal snel gingen opeten en wij dus ook snel vol zaten. Een aantal keren hadden we twee gerechten tegelijk voor ons staan.
    Niet alle rondje waren lekker. De hamburger was niet bijzonder en de gehaktballen in satésaus kwamen uit blik en waren echt niet lekker.
    De bediening was vlot, vriendelijk en attent we hebben steeds voldoende te drinken gekregen.
    We zaten in een lange tafel bij het raam, dat was op zich een goede plek, alleen dan weer jammer dat we aan beide kop zijn kanten aanzettafeltjes hadden en niet bv drie/vier grote tafels, en dan in een hoekzetting.

23. Gezellig en snelle bediening. Eten erg smakelijk! Komen graag weer terug!

24. Thea Tijsen

We zijn hier al meerdere keren geweest en het is prima eten hier. Alleen de laatste keer was het minder wat betreft de plek waar we zaten. Op het podium met zijn drieën aan een tafeltje voor twee personen met achter je een grote groep met mannen. De hele avond tegen me aan gelopen, billen in mijn rug, het voorgerecht van de heren in mijn haren waardoor ik het gauw zat was. Misschien hadden we moeten vragen of we ergens anders konden zitten. Volgende keer maar vragen bij reservering voor meer ruimte.

25. esther coraci-wijninga

We hebben heerlijk gegeten. De cirkus-parade. Lekkere gerechten, leuke sfeer en aardige bediening. Gaan we zeker nog eens doen!

26. Wij hadden een tafel bij het raam gereserveerd. Maar er stond een tafel krap vlak naast andere gasten half voor het raam. We wezen op de tafel ernaast, wel helemaal bij het raam, maar daar mochten we niet zitten. We konden ook in het midden van de zaak zitten. Dat gedaan. Maar elke keer als de deur open ging, kwam er een golf kou binnen.
    Het verbaasde ons dat we patat en/of aardappelen niet automatisch bij ons gerecht kregen. We moesten dit apart bestellen. Vooraf namen we stokbrood (heerlijk) met kruidenboter en aioli. De kruidenboter was net genoeg voor 4 partjes stokbrood. Nu moest ik verplicht aan de aioli, waar ik niet van hou.
    Mijn man had een medium biefstuk en ik een well done. Terwijl het geserveerd werd, werd gevraagd wie medium had. Toch zette de serveerster de borden verkeerd om neer. Ze luisterde niet eens. Het verbaasde ons hoe weinig groente we kregen. De champignonsaus was erg bruin en smaakte vreemd. Als dessert nam ik een lopend chocoladetaartje met vanillesaus, want ik kan geen ijs verdragen. Toen bleek dat er ijs bij zat. Dit stond niet zo op de kaart.
    Jammer, ik had de avond heel anders voorgesteld. Eerder was ik hier ook en deed de cirkusparade, die heel lekker was. Toen nam ik ook een lopend chocoladetaartje, toen kwam er geen ijs bij!!

27. Gisteren gegeten bij Cirkus met 6 personen. We hadden gekozen voor de Parade (kleine hapjes). Het duurde steeds erg lang voordat de gerechtjes kwamen. Allemaal iets te drinken besteld en gevraagd om een kan water maar dat was niet mogelijk dus de flessen op de tafel opengemaakt a 5 euro, echt slecht als je de hele avond je drankjes besteld. Waar het eten steeds lang op zich liet wachten waren ze heeeeel snel en opdringerig met drankjes.
    Tussendoor ging er een vol glas bier, door toedoen van de serveerster, over een van ons (best koud als je terug moet fietsen). Sorry was het enige wat eraf kon, geen drankje aangeboden, dat was naar mijn idee toch wel op zijn plaats geweest. Tot 10 uur kon er besteld worden, ruim voor 10 uur onze laatste ronde besteld, die was er echter om half 11 nog niet ! Dus dachten we laat maar...
    Al met al duur en teleurstellend, helaas.

28. Heerlijk en super bediening 👍👍

29. S.j.Ligthart

Prettige ambiance en voor de rest zegt het aantal sterren genoeg👍

30. Gisteravond heerlijk gegeten bij Cirkus. Wij hebben de Parade gedaan, allemaal kleine hapjes volgens de Parade-kaart. De presentatie van het eten zag er zeer verzorgd uit en het smaakte heerlijk. Het personeel was erg vriendelijk, het restaurant niet te groot, de muziek was echt achtergrondmuziek en stond niet hard. Een jarige gast werd verrast door het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.

31. Lisa vd Vlerk

De Cirkus Parade gedaan. Echt super heerlijk. Zeker een aanrader. 6x 2 gerechtjes van de kaart. Zelf te kiezen. Voortreffelijk.

32. Joep Beerepoot

Gister heerlijk gegeten bij Cirkus. We hadden voor het Cirkus parade gekozen. Soort van all you can eat. De keuze was echt reuze en het heeft lekker gesmaakt. De bediening was ook goed, netjes en beleefd.

Echt een aanrader

33. Lekker gegeten, de parade is aan te raden. Heerlijke gerechtjes. Vriendelijk personeel allemaal! Ondanks drukte goede bediening.

34. Voor de 2e keer hier gegeten en tevens laatste. We hadden de parade, maar overal zat veel te veel saus op, zelfs op de carpaccio. Spareribs waren hard en zwart. Sommige gerechtjes duurde best wel lang. We wilden nog dessert bestellen, maar daar kwamen ze niet meer voor dus zijn we maar gegaan. Het was een dinsdagavond dus ook niet echt druk. Nee, wij doen dit niet meer.

35. Parade was grandioos. De kinderen (en volwassenen ook) hebben heerlijk gegeten. Het was eigenlijk alsof je de hele avond aan het snoepen bent van allerlei liflafjes.

36. Super lekker gegeten en genoten van de Cirkus parade. Wat een goed concept is dat. Allemaal verschillende hapjes.

37. Heerlijk gegeten, bediening was erg attent. Wij zullen hier absoluut vaker komen en ik raad zeker aan hier te eten!

38. We hebben daar heerlijk gegeten, prima bediening

39. Prettige bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij zaten als enigen op het terras, er werden heel attent twee terraskachels aangezet voor ons...

40. Het eten was goed, maar alleen de groenten vonden we niet zo bijzonder, niet gaar. Bediening was heel goed en beleefd.

41. A. Bosch

Lekker gegeten, buiten op het terras in het zonnetje. Tafeltjes werden spontaan aan elkaar geschoven. Aardige bediening! Attent.

42. van Stralen

Met 10 personen de circus-parade, eten was lekker, maar we hebben niet echt samen gegeten, de ene helft v.d. tafel kreeg wel geserveerd, en de andere moesten langer wachten, sommige keren moest er wel 2x besteld worden, was een beetje rommelig. Dit doen wij geen 2e keer !

43. J. Luken

Heerlijk eten en de bediening was vlot. Ook de drankjes werden goed in de gaten gehouden door de dames. Niets dan lof!

44. Vorige week heerlijk gegeten. Het was erg druk, maar we werden toch vlot geholpen.

45. C.Burger

Wij hadden 26 juni een schnitzel besteld. Hierbij hoorde gebakken spek en dat had de keuken vergeten. Jammer want dat is toch een smaakmaker. Moesten wel het volledige bedrag betalen. Het had van een goede service getuigd als ze ons als compensatie een kopje koffie hadden aangeboden, daar kweek je goede ambassadeurs mee voor je restaurant. Helaas heeft Cirkus dit inzicht niet. Heel jammer en een gemiste kans.

46. Anoeska

Super bediening! En heerlijk gegegeten en genoten.

47. familie jimmink

Wij hebben super gezellig gezeten en het eten is heel goed. De bediening krijgt wat ons betreft een 10. Wij gaan het zeker nog een keer doen.

Gr familie Jimmink en De Koning

48. Er was gereserveerd voor 9 mensen -> parade.
    Leuk concept en echt lekker eten. Jammer dat ene helft van onze tafel steeds op een ander tijdstip hun gerechtjes kregen "was anders ingevoerd in de computer"... Bijzonder was dat een andere tafel met 20 mensen keurig gelijk hun gerechtjes kregen. Kortom voor mijn gezelschap gold "samen aan een tafel maar niet samen eten..." dat hoort niet!! Jammer!!

Deze reservering was eenmalig voor een "groot" gezelschap!!

49. Het eten was goed. Alleen duurde het lang voor dat de lege borden werden weggehaald en het drinken wel gevraagd maar erg lang daarna pas gebracht.

50. Wij hebben heerlijk gegeten... Super geholpen. Volgens mij was het best druk en liepen er te weinig mensen, moesten soms wel even wachten. Maar de serveerster maakte heel veel goed. Een vlotte gezellige spontane dame, die zeker voor een geintje in was.

51. het was de eerste keer dat we daar gingen eten..we hebben heerlijk gegeten en de sfeer was ook top.
    wij komen in ieder geval terug.

52. H.de Boer

Lekkere ongedwongen sfeer, leuke bediening, lekker eten en betaalbaar!
    Wij komen hier graag!

53. Wendy Woods

Heerlijk gegeten zoals altijd. Hebben de parade gedaan en ieder gerechtje is weer een smaaksensatie. Werkt op tapas principe maar dan gebaseerd op de gerechten van het cirkus.

54. van baar

Zondag met vrouwtje heerlijk gegeten de Cirkusparade. Was heerlijk, lekker mals vlees. En een Top gastvrouw.

55. Gezellige sfeer, goede bediening maar jammer dat er dan geen donker biertje is. De drank is niet alleen goed voor de omzet maar ook belangrijk voor de klant. Verder een aanrader voor jong en oud.

56. We hebben hier gister gegeten, het nieuwe parade menu. Dit is ons zeer goed bevallen. We hebben heerlijk gegeten en een goede service. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

57. Afgelopen zondag met vrienden gegeten bij het Cirkus. We hadden dat nieuwe gedaan "de parade". Is echt aan te raden, was super lekker. Gerechtjes zagen er mooi uit en vooral ze waren heerlijk. Wij komen zeker terug.

58. Lekker eten. Wel simpel. Bediening mag wat allerter zijn op het drinken bijvullen.

59. Lekker eten, gezellige sfeer en top bediening!

60. Heerlijke cirkustafel gegeten, en een goed stuk vlees. Prima klaar gemaakt. Enthousiaste bediening.

61. Heerlijk gegeten, leuke bediening, zeker voor herhaling vatbaar.

62. Lida Dijkstra

Eten was lekker, niet te zout (zelf eten we zoutloos) ruime porties en een gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar.

63. Caren Does

Het was geweldig: we hebben heerlijk gegeten. Er was een vriendelijke en goede bediening en de sfeer was top!

64. Leuke en gezellige plek om te eten. Vooral genoten van het proeverij voor- en nagerecht. Hoofdgerecht was prima. Gaan we zeker nog eens heen.

65. Diane en Paul

Uitgebreid en heerlijk gegeten in een uitstekende sfeer met perfecte ontvangst. Komen zeker nog eens terug!

66. Lekker gegeten in een leuke ambiance.

67. monique van Amelsfoort

Vriendelijke ontvangst, sfeervolle ruimte, gezelschap gemixed van paren tot families, van jong tot ouder. Hadden eigenlijk een soort van 'eetcafé' verwacht, maar de kwaliteit was perfect. Zeer smaakvol, voldoende en prijs prima. Lachende eigenaresse(?), die vol enthousiasme druk doende was met de bediening. Avondvullend programma, maar dat vonden wij geen probleem, we waren tenslotte een avondje 'uit'

68. 6 personen

Gegeten met 2 kinderen en 4 volwassenen. Erg lekker. Cirkus tafel vooraf is een aanrader, allemaal lekkere kleine hapjes om te proeven. Goede sfeer. Prettige bediening.

69. Nikky Jonges

Wij hebben erg goed gegeten bij dit restaurant. Voor-, hoofd- en nagerecht. Eten was erg goed. Leuk personeel. Kortom wij komen hier vaker terug!

70. Het kerstmenu was erg lekker en goed in balans. Door de drukte was de bediening wat haperend. We werden opvallend hartelijk ontvangen en bediend, we voelden ons heel welkom.

71. Bijzonder lekker gegeten, complimenten voor de kok. Lekker sfeertje, aanrader.

72. Heerlijk gegeten. Aardige en vlotte bediening. Redelijke prijs voor heel goed eten. En gratis parkeren.

Aanwinst voor Heerhugowaard!

73. Altijd gezellig om te eten, met een prima kaart. Bijzonder aardig personeel en supergezellige bedrijfsleidster. Ons favo-tentje in de regio!

74. Lekker gegeten, leuke spontane bediening en goede prijs kwaliteit.

75. Albert zoon

Goede kaart, gevarieerd. Eten zeer goed voor een redelijke prijs. De bediening zorgt ervoor dat je je thuis voelt. Wel wat rumoerig als het voller is.