Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heerewaarden verdeeld zijn.

1. van Hattem

2. Vaker gehaald vaak niet lekker en duur. Vandaag weer gehaald en toen we zaten te eten en de salade wouden pakken zagen we dat die helemaal rot is🤮🤮🤮

3. koelan_vds

4. Sofia Rietveld

Bijzondere tapas avond.
    Brood, smeersels, 3soepjes in leuke kannen werden standaard geserveerd met diverse koude gerechtjes.
    Daarna werd er regelmatig rond gegaan met o.a. warme vlees en vis gerechtjes.
    Steeds 2 schaaltjes naar keuze p.p..
    Als we iets miste of anders wilde werd dat op ons verzoek aan de keuken doorgegeven.
    We gaan zeker nog terug… in oktober zijn er ook stampotjes bij de tapas werd ons verteld… een leuke geheel nieuwe tapas ervaring!

5. Rietveld

Heerlijk vispannetje gegeten....heel relaxt allemaal, eerst in de zithoek gezellig zitten borrelen.
    Het restaurant heeft een leuke sfeervolle "jachtkamer" voor grotere gezelschappen.
    Leuke spraakzame bediening.

6. Schipperen

Op weg naar huis kwamen wij langs dit restaurant en hebben daar heerlijk gegeten. De service was goed, en het restaurant was netjes met voldoende plaats. Wij komen er zeker een keer terug. Watvobs betreft een aanrader voor een heerlijk 3gangen menu voor een betaalbare prijs. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

7. Naast gezellig en lekker eten ook van alles te doen. Escape room, boogschieten dus helemaal in ons element.

8. Koppelaar

9. Heerlijk gegeten! Nog nooit zo'n heerlijke zalm gegeten! Ook voor- en nagerecht was super! Gezellige sfeer. We komen zeker terug!

10. Jean-Paul en Annie Vercammen

Sfeervol, gemoedelijk, verzorgd lekker uitgebreid ontbijt, diner à la carte is een ster waard. Wij hebben er van genoten en komen zeker nog eens terug. Alleszins een aanrader. De kamer is wel niet super, maar is dan ook niet overdreven prijzig.

11. Wij zijn sinds februari bezig met het bouwen van een cafe.
    " Het Proathuis" oftewel wij zijn de nieuwe buren van het Fuikje. Wij hebben daar regelmatig gegeten v.w onze werkzaamheden. En wij vinden de prijs, kwaliteit en service in een woord prima. Oftewel ga zeker zo door.

12. Prima eten voor een betaalbare prijs! Visbordje, dagsoep, sate, biefstuk en spare-ribs, allemaal aan te raden.
    Vooral op een zomeravond op het terras is het heerlijk!

13. In het begin was het goed en kreeg je een normale hoeveelheid voor je geld.

Nu betaal je belachelijk veel voor een mini friet met een sausje. Als je gewoon een friet bestelt met een snack heb je nog niet het gevoel of je gegeten hebt.

Ik ga daar echt niet meer heen.

14. Een aanrader, dat mag wel gezegd worden. De omgeving is authentiek, zoals de makelaar zou zeggen "met originele stijlelementen" maar dan wel in goede staat.

Veel persoonlijke aandacht. Prima verse ingrediënten en een alleszins redelijke prijs.

15. Verschillende keren met z'n tweetjes gegeten, zowel binnen als op het terras buiten. Voor een redelijke prijs een uitmuntend diner. Zelfs het kopje koffie ná is van hoge kwaliteit.

Kortom een aanrader.

16. Jammer dat t een bescheiden menu is (mbt vlees), maar wat ze hebben smaakt echt goed.