Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heerewaarden verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten! Nog nooit zo'n heerlijke zalm gegeten! Ook voor- en nagerecht was super! Gezellige sfeer. We komen zeker terug!

Jean-Paul en Annie Vercammen

Sfeervol, gemoedelijk, verzorgd lekker uitgebreid ontbijt, diner à la carte is een ster waard. Wij hebben er van genoten en komen zeker nog eens terug. Alleszins een aanrader. De kamer is wel niet super, maar is dan ook niet overdreven prijzig.

van houwelingen

Ik ga er graag heen, personeel is gezellig en vriendelijk. En het eten smaakt geweldig. Zeker de kapsalon en de chickenwings !!!!!!!

Wij zijn sinds februari bezig met het bouwen van een cafe
    " het Proathuis" oftewel wij zijn de nieuwe buren van het Fuikje. Wij hebben daar regelmatig gegeten v.w onze werkzaamheden. En wij vinden de prijs, kwaliteit en service in een woord prima. Oftewel ga zeker zo door

Prima eten voor een betaalbare prijs! Visbordje, dagsoep, sate, biefstuk en spare-ribs, allemaal aan te raden.
    Vooral op een zomeravond op het terras is het heerlijk!

michael

Lekker eten en veel keuze! Niet alleen friet.. maar ook lekker een stokbroodje.. Boerenfriet smaakt altijd goed en de kapsalon ook!

michael

Lekker eten veel keuze! Boeren friet smaakt altijd goed en de kapsalon ook! Ga er zeker nog vaker heen.

In het begin was het goed en kreeg je een normale hoeveelheid voor je geld.

Nu betaal je belachelijk veel voor een mini friet met een sausje. Als je gewoon een friet bestelt met een snack heb je nog niet het gevoel of je gegeten hebt.

Ik ga daar echt niet meer heen.

Een aanrader, dat mag wel gezegd worden. De omgeving is authentiek, zoals de makelaar zou zeggen "met originele stijlelementen" maar dan wel in goede staat.

Veel persoonlijke aandacht. Prima verse ingrediënten en een alleszins redelijke prijs.

Verschillende keren met z'n tweetjes gegeten, zowel binnen als op het terras buiten. Voor een redelijke prijs een uitmuntend diner. Zelfs het kopje koffie ná is van hoge kwaliteit.

Kortom een aanrader.

Jammer dat t een bescheiden menu is (mbt vlees), maar wat ze hebben smaakt echt goed.