Hier zie je hoe de meningen over de Toro Pinto verdeeld zijn.

1. Super en heel goed te eten

2. A. Rougoor

Een mooie locatie. Vriendelijk personeel. Het vlees was lekker mals. Het is een persoonlijke smaak, maar ik zou geen saladebuffet doen, maar groente bij het gerecht serveren.

3. We hebben echt heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Vlees erg goed.

4. Joke Kuiper

Wat een aardige eigenaar en lieve bediening. Een mals stuk vlees direct van de houtskool, een mooie wijn, we hebben super gegeten en komen zeker nog een keer terug als we in de buurt zijn.

5. Jan van den Berk

Het restaurant Toro Pinto ligt op een prachtige plek in het gezellige Heerenveen! Wij zijn daar zeer gastvrij ontvangen en werden verrast met een heerlijk drie gangen menu naar keuze. Het was gezellig en fantastisch eten! Ook de bediening was geweldig! Chapeau!

6. Tiny Anema

Een aanrader om bij Toro Pinto te eten: goede bediening en een gezellige sfeer. Dit geef ik graag door aan mijn vrienden en bekenden. De rekening viel achteraf ook mee.

7. Rene Krist

Lekker eten. Restaurant is mooi ingericht. Goede service. Heerlijke saladebar waaruit je gratis op kan scheppen. Heerlijk avondje uit.

8. Snelle en vriendelijke bediening. Stokbroodjes waren zeer klein, waarvan één verbrand. Patat slapjes. Alleen sla als groente. Weinig variatie. Erg duur voor de kwaliteit en hoeveelheid eten.

9. Fijne avond gehad en heerlijk gegeten!

10. A Harrewijn

Prima gegeten, leuke mensen. En een sfeer, ongedwongen sfeer. Spareribs is een aanrader. De eigenaar komt na afloop vragen of alles naar wens is geweest. Prima.

11. kruithof

Het eten was heerlijk, heel goed, precies goed bereid. Dit is een aanrader. Personeel is ook heel aardig. Een zeer goed restaurant.

12. Weer heerlijk gegeten. In een ongedwongen en prettige sfeer! Aanrader.

13. BellaDonna

Beste spareribs die ik ooit heb gegeten.

14. Zeer lekker eten en goede sfeer. Een aanrader.

16. Online reservering werkt prima. De kaart bood voor ieder wat wils. Wij hadden voor een ossebiefstuk (medium) gekozen en die was voortreffelijk. Saladebuffet was prima en divers. De inrichting was gezellig, bediening prima, wij komen zeker weer terug !!

17. Willem Post

Op zaterdag 7 maart met drie man geweest, bediening super vriendelijk en attent en goede adviezen. Eten subliem. Vlees van super kwaliteit en zeer goed klaargemaakt, salade buffet geweldig en van goede kwaliteit, komen zeker weer terug!

18. Sfeer en service waren boven onze verwachting. De prijs was goed, kwaliteit was heel goed. Jammer dat het zo ver weg is, wij leven in Brabant.

19. B. van Vulpen

Voor het eerst nu gegeten, nog nooit zulke goede bediening meegemaakt! Eigenaar is ook heel erg aardig. Heerlijk eten, de surf & turf is geweldig! Ik ga nog een keer!!

20. Heerlijk gegeten en gelachen! Voor een gezellige avond met vrienden; familie of geliefden een absolute aanrader!

21. Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel! Top.

22. De plek in Heerenveen voor vlees en tegenwoordig ook voor diverse bieren. Daarnaast geeft de eigenaar jonge mensen de kans om ervaring op te doen in de horeca. Een super avond met uitstekende gastvrijheid.

23. Top dat dit restaurant mensen zonder ervaring in de bediening een kans geeft! Ook de bierkaart is mooi! De baas staat open voor suggesties voor de bierkaart! Vooral veel en lekker vlees!

24. yolanda

Ontzettend lekker eten! Erg sfeervol en persoonlijk. Voor lekker vlees en heerlijke speciaalbiertjes ben je hier aan het goede adres! (Nog de tripel karmeliet toevoegen en dan is het zeker een 10!) Als ik weer in Heerenveen ben ga ik zeker terug!

25. Heerlijke spareribs gegeten, mijn ouders een heerlijke mixed grill. Vriendelijk personeel en ook lekkere salades bij de salade bar!

26. We hebben met z'n drieën heerlijk gegeten. Het is sfeervol, leuk ingericht en de bediening is erg aardig. We komen zeker weer!

27. Wouter Haringsma

28. Sebastiaan

Mijn ervaringen is zet geen adres op je formulier of je wordt iedere keer lastig gevallen. Met Kerst wel drie keer dezelfde kaart sturen, reclame is het dan. Elk jaar weer ook bij aangeven dat je dat niet meer wilt.

Echter met spareribs heb ik nare ervaringen o.a. of ze zijn te vet, aangebrand, duurt een poos voor je ze krijgt. De eerste twee krijg je meteen. Het lijkt wel of je na 2 spareribs niet meer, meer mag hebben. Ook al heb je onbeperkt aangegeven.

Niet zo leuk allemaal.

29. Geweldig eten. Niet teveel en salades kun je zelf pakken, dus kan je eten wat je wil. Aardig personeel.

30. Just Krantz

Erg vriendelijke bediening. Uitgebreid assortiment aan vlees, en goede kwaliteit. Zeker aan te raden!

31. Tymen Jissink

Inmiddels al enkele jaren een hele tevreden vaste bezoeker! Heerlijke ongedwongen en sfeervol, altijd geweldig vlees (spareribs zijn écht aan te raden), prima service en zeer vriendelijke chef en eigenaar!

32. Het stukje vlees wat we kregen was goed te eten, daarnaast krijg je een klein bakje friet+(niet de lekkerste) erbij. Maar de hoeveelheid viel heel erg tegen zowel het vlees als friet. Daarnaast kregen we er geen groenten bij, dus we verlieten de tent redelijk met een lege maag. Ps: we waren trouwens de enige klanten in het gehele restaurant. Kortom, voor ons niet weer.

33. Marjon rombouts

Voortreffelijk gegeten! Alweer! Een aanrader voor een heerlijk diner. Zeer vriendelijk en goede service. Wij komen er graag.

34. We komen hier al jaren! Zeer gastvrij en vriendelijk. De spareribs zijn de beste en zo veel als je wil. Kan niet wachten tot de volgende keer. Lekker!!

35. sjoerd,eline

Heerlijk met z,n tweetjes gegeten in een zeer sfeervolle zaak. Vriendelijke eigenaar en kok.
    Enige was het voorgerecht wat een uiensoep was. Smaakte wat te zout en eigenlijk te zout om verder te consumeren. Heb de eigenaar gezegt dat de soep echt te zout was en hij kwam gelijk met een voorstel om alsnog een voorgerecht te nemen alleen meloen met ham.Goed opgelost dus. Echt wel een aanrader. Het vlees is van top kwaliteit met een heerlijke bbq smaak en onzettend mals. Niks mis met dit restaurant!
    Groetjes van lepeltjes ;)

36. Janke en Caspar

Mensen die meer dan een 6 gemiddeld geven hebben kennelijk geluk gehad, Afgelopen zaterdag 9 maart kwamen wij niet verder dan een 1. Verschroeide ossenhaas, kip rauw van binnen, verschrompelde salade in de vrijwel lege bakken, frites met de geur en smaak van oud vet, witte wijn die naar water smaakte, bestellingen die niet door komen en de eigenaar die bij het bedienen aan de gerechten voelt of ze wel goed gaar zijn en vervolgens zijn vingers aflikt. Hij wilde bij reclamatie wel een tegoedbon geven, maar daarvoor hebben we bedankt want we komen er nooit meer.

37. Heerlijk gegeten, heel vriendelijke en attente gastheer. Vooral een goede sfeer.

38. We waren via Groupon hier terecht gekomen. Wat ontzettend slecht! Voorafje ging nog, zalm als hoofdgerecht was verbrand van buiten en rauw van binnen. Bij de steak was de beloofde pepersaus vergeten. De kok haalde zijn schouders op toen hier wat van werd gezegd. Alle bordjes voor de saladebar waren smerig. Toen we hier wat van zeiden werden ze snel allemaal weggehaald en allemaal heel hete bordjes voor terug gezet. Dat kan natuurlijk niet bij koude salade. Tot overmaat van ramp werden we bij thuiskomst gebeld (kinderen wakker helaas) om 23.00 uur dat ze de groupon-code kwijt waren... Nee, dit nooit meer zelfs al was het gratis!

39. geeske muntinga

Lekker gegeten; aardige/vriendelijke bediening. Onze zoon, die een slechte eter is, heeft voor zijn doen heel veel gegeten. " Zullen we morgen weer"; was zijn reactie. Kortom een prima restaurant, dat ook geschikt is voor kinderen.

40. Hier heerlijk gegeten met mijn vrouw en ouders. Zeer vriendelijke bediening en fantastisch klaargemaakte gerechten. Een aanrader!

41. Hanneke Hoekstra

Toro Pinto is voor mij al jaren een favoriet. Sfeer, eten en drinken is fantastisch. De kok en gastheer maken het plaatje compleet! Zij zorgen voor de dat laatste puntje op de "I".

42. Sublieme gastheer. Vakkundige kok, die het altijd malse vlees op voortreffelijke wijze bereid. Heerlijke uitgebreide salade-bar, alles altijd vers, menigeen kan daar een voorbeeld aan nemen! De sausjes zijn zelfgemaakt en ook al heerlijk.
    Groningers in Friesland

43. Vorige week bij Toro Pinto (op aanraden van vrienden) wezen eten. Lekker warm bij binnenkomst, een grote keuze in vlees soorten. Ik heb de selection Toro Pinto genomen, was een zeer goede keus, lekker mals en zacht vlees. Wij komen hier zeker vaker terug.

44. Via Groupon: Aangekomen bij Toro Pinto, er was niemand, meestal geen goed teken. We hebben een Argentijnse goulashsoep gehad, deze was qua smaak wel goed, maar de groenten die erin zaten waren door en door gaar. Niet echt smakelijk. Eerste karaf wijn was goed en lekker van smaak, 2de karaf was veel te warm,. Als vlees hadden wij een steak en een entrecote (allebei medium) besteld. Toen het vlees werd geserveerd hadden we al geen goed gevoel erbij. Zag er niet uit. Slappe slablaadjes op het bord.Steak was klein en doorbakken, entrecote was groter dan de steak en ook doorbakken. Het mes kwam er niet doorheen. We mochten gebruik maken van de saladebar. Bij het vastpakken van de bar wisten we alweer voldoende (kleefde helemaal) Salades waren oud en niet van die dag. We hebben het eten laten staan. Via Groupon een 3 gangen menu, maar we hebben geen gebruik gemaakt van het nagerecht. Ik kom hier nooit meer!! Ik heb nog nooit zulk slecht eten geserveerd gekregen. Helaas zal Groupon niet zijn redding zijn! We zijn maar doorgereden naar de grote M.

45. De sfeer ging wel, de bediening redelijk snel, maar het eten viel tegen. De smaak ging nog wel, maar van de 8 gamba's waren er 3 nog bijna rauw, ook de rib eye die medium gebakken moest worden op verzoek was erg rood tot op 1 mm van de buitenkant.
    De gepofte aardappels waren goed, maar 1 is een beetje weinig. Bij de gamba's werden rauwe ui en paprika geserveerd die je ook uit de salade bak kon halen. Hier hadden ze iets mee moeten doen.
    Al met al viel het tegen voor die prijs.

46. Wij hebben hier in oktober 2012 gegeten en waren niet erg tevreden. Alles ging zo snel mogelijk en binnen drie kwartier stonden we weer buiten. We hebben een steak en entrecote besteld, de steak was prima maar de entrecote 1 stuk vet. De bediening was ook zeer matig.
    Wij gaan hier niet meer terug

47. dn

Voor 't eerst hier gegeten maar zeker niet voor t laatst. Steaks zijn heerlijk mals en worden op n soort grillplaat op tafel gezet zodat het vlees lekker warm blijft. Ook ons voorgerecht de uien en goulashsoep waren heet en heerlijk van smaak! Dus ckr de moeite waard en prima en vriendelijke kok en gastheer.

48. Vanavond heerlijk gegeten bij Toro Pinto, echt heerlijk
    Vriendelijk personeel.
    Echt een aanrader

49. Vandaag bij Toro Pinto gegeten. Je wordt direct leuk ontvangen door de gastheer. De kok en de bediening zijn ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten was heerlijk, de Spareribs zijn zeker aan te raden. Zeker de moeite waard geweest!

50. Vorige week zaterdag weer heerlijk gegeten bij Toro Pinto!
    Het eten was weer van uitstekende kwaliteit, er hing weer een gezellige sfeer in het restaurant en we werden prima bediend! Zeker een aanrader, we komen snel weer langs!

51. Gisteren met mijn vriendin weer bij Toro Pinto gegeten!
    Het eten is altijd lekker en de sfeer is goed! (mooie nieuwe lounge banken op het terras)
    we komen zeker weer!

52. Het vlees is echt heerlijk mals en sappig, de huiswijn is lekker kruidig en de gastheer vriendelijk en attent. Enige minpunt waren de nacho's met kaas die we als hapje vooraf gevraagd hadden. De kaas mocht smeuïger.

53. Wij hebben heerlijk gegeten, en het was erg gezellig! Het eten was snel klaar en smaakte goed! Ook erg vriendelijk personeel!
    Zeker een aanrader!

54. Ik heb hier heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en een goede bediening.
    Ik heb gekozen voor de spareribs, een echte aanrader!
    Voorgaande keren heb ik de steaks al geprobeerd, deze zijn ook heel goed!

Kom hier zeker nog is terug.

Leon

55. Vorige week ben ik met mijn vriend bij de Toro Pinto geweest nadat ik op eet.nu al vele positieve reacties gelezen had. Ik kan niet anders zeggen dan dat deze kloppen, het eten was erg lekker! De bediening was persoonlijk en erg vriendelijk en de sfeer was gezellig. Zeker een grote aanrader als je in H'veen lekker uit eten wilt!

56. Gister, 26 februari 2012, uit eten geweest bij Toro Pinto.
    Zoals altijd werden we hartelijk ontvangen. Meestal gaan we een paar keer per jaar hier naartoe en altijd eten we hetzelfde!! Stokbrood met knoflookboter, en daarna de overheerlijke spare ribbs. Het was weer heerlijk! We zaten te vol voor een nagerecht. De prijs viel ook mee. Al met al een goede reden om weer terug te komen.

57. Gisteravond een goddelijke biefstuk gegeten met een vriendin.
    De small versie was voor ons nog een forse hap maar o'zo lekker en dat is best bijzonder! Als voorgerecht hadden we een warm broodje met knoflook mayo en een tapenade, die ook al zo lekker was, echt top. Wij waren beiden zeer tevreden en zouden er een acht voor geven! Daarnaast keuze uit diverse salades. Personeel zeer correct. De locatie was voor ons op dat moment ideaal, we gingen daarna naar het Posthuistheater. Kortom, wij komen graag nog es terug.

58. Wij hebben hier gegeten met Valentijnsdag, als eerst een welkomstdrankje, ontzettende lekkere champagne. Daarna heerlijk voorgerecht gehad, en toen aan het hoofdgerecht. Wij hebben zelden zulke lekkere spareribs gegeten. Service was ook goed, vriendelijk personeel. Als afsluiting ook nog een cadeautje mee naar huis, al met al een top avond!

59. Diederick

60. Je kan er goed eten. De spare ribs zijn echt lekker.

61. Prima gegeten, niet oplettende bediening in te korte rokjes. Jammer van het piraten-festijn op de achtergrond, maar dit is natuurlijk niet aan het restaurant te wijten.

Voor herhaling vatbaar, mits zonder Andre Hazes in de achtertuin.

62. johanna

Afgelopen vrijdag hier samen met mijn man gegeten, wij vonden het heerlijk, tevens vriendelijke en behulpzame bediening.

Wij komen hier zeker nog eens.

63. Prima stuk vlees, goede bediening, Zeker een aanrader.

64. m. schooten

Ik ben deze week uit eten geweest met mijn vriend, dankzij deze site kozen we voor el pinto toro.

Dit was de perfecte keuze. Helaas te vol voor een nagerecht zaten we goed vol van het voor en hoofd gerecht. Vriendelijke bediening met voldoende aandacht voor alle gasten, volgeladen salade, schoon en betaalbaar. Mijn vriend en ik hebben een heerlijk avondje uit gehad!

65. Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij dit gastvrije restaurant.

Het vlees was zoals altijd heerlijk gegrilled en de saladebar weer overdadig gevuld.

Echt een aanrader!

66. Ik heb zondag j.l. Lekkere spareribs gegeten. Sevice was uitstekend, we vroegen en kregen het direct. Salade altijd heerlijk. Spareribs bij Toro Pinto daar zit meer vlees aan het bot.

Ga zo door...

67. Slecht.......we hebben er met een groep van 7 gegeten. Het was er koud, veel tocht, het vlees was koud, de gerechten kwamen met grote tussenpozen en als je met zijn allen uit eten bent is het wel plezierig dat je ook ongeveer gelijktijdig kunt beginnen. Het saladebuffet was op en werd pas ver na onze maaltijd aangevuld........het zorgde bij ons voor een melige stemming.

Als je iets met 4 soorten vlees besteld, en het zijn er 3... Nooit meer!

68. Cosimo en Regina

Vandaag uit eten geweest in dit restaurant. Waren er al eerder geweest. Prima eten. Hele vriendelijke bediening. Prima uitgebreide saladebar.

Vlees was echt top, heerlijk mals. Echt een aanrader.

69. M. de vries

Laatst gegeten met een vriendin. Lekker gegeten, leuke zaak ook met al die verschillende zithoekjes. Aardig personeel, heerlijk eten. Ook leuk dat je per persoon bij het hoofdgerecht kan kiezen wat voor aardappelgerecht je er bij wil. Ook een goede saladebar met veel keus. Dus echt wel een aanrader!

70. Hendrie en Wieke

Vorige week zaterdag gegeten bij dit restaurant. De bediening is vriendelijk. Als ik moet kijken naar de sfeer vind ik het restaurant een wat donkere uitstraling hebben. Het buffet vinden we wat eenvoudig. En het eten ws verder goed op een dingetje na, mijn vrouw kreeg een stuk kip dat niet meer goed was. Wel moet ik zeggen dat de bediening en de eigenaar er alles aan gedaan hebben om het goed te maken en we kregen ook een flinke korting en ze boden ons nog wat te drinken aan. Ze voelden zich echt rot voor wat er gebeurd was. Daarom raad ik dit restaurant zeer sterk aan.

71. We hebben zaterdagavond 18 september daar gegeten. De bediening was erg vriendelijk, de service was uitstekend en het eten erg lekker. We gaan daar zeker nog wat vaker eten.

72. Geregeld eten we hier een hapje.

Gezellig restaurant. Heerlijk eten. Goede keuken. Uitgebreid salade buffet.

Aardige bediening.

Onbeperkt spare ribs betekend ook echt onbeperkt spare ribs! Het wordt aangevuld zonder dat je erom vraagt, je moet zelf stop zeggen!

Al met al een super restaurant om een avond te eten, voor een dito prijs!

73. Vandaag weer uit eten geweest bij Toro Pinto en ik kan je zeggen het was weer heerlijk! We werden vriendelijk ontvangen en we begonnen met een warm stokbroodje met zelfgemaakte kruidenboter. Als hoofdgerecht had ik de spare-ribs en die waren heerlijk! Het werd gepresenteerd met een ketjapsausje erbij.

De bediening was vriendelijk en je krijgt overduidelijk waar voor je geld. Ik zou iedereen aanraden om eens een keer te gaan eten bij dit smaakvolle restaurant.

74. We zijn er vandaag wezen eten en het was voortreffelijk!

Zeer smakelijke voorgerechten, supergoede hoofdgerechten en zeer verfrissende nagerechten. De spareribs zijn geweldig, overheerlijke kippenvleugels. Het eten was niet te duur voor de kwaliteit die je ervoor terugkreeg. De bediening was zeer prettig, beleefd en hadden gevoel voor humor. Al om al een prachtbeleving. Zeker de moeite waard om naar toe te gaan! Wij komen in ieder geval zeker terug!

Tevens nog iets wat maar aangeeft hoe goed de service daar is: Ik was niet tevreden over mijn keuze voor het dessert, op het laatste moment veranderde ik van gedachten. Dat was geen goede keus en dat heb ik laten weten, vervolgens kwamen ze speciaal voor mij nog met het gerecht wat ik eerst wou nemen aanzetten, geheel gratis!

75. sierd prins

Ik heb er gisteren heel erg lekker gegeten.

Ze hadden overheerlijke patat en de bediening had speciaal voor ons frikandellen gehaald.

Het toetje was ook spetterend, met een sterretje erin.

Ik vond ook de kippenvleugels super lekker.

Maar vooral een aardige bediening.

76. Mijn reactie is een beetje laat. Wij waren op 17 januari 2010 door vrienden uitgenodigd om te gaan eten en kwamen terecht bij Toro Pinto. Een echte verrassing, buitengewoon correcte bediening door jonge mensen. We waren die avond de laatste gasten die binnen kwamen. De bediening bleef tot het laatst heel voorkomend. Vanuit de keuken kwam ons al een geur tegemoet die alleen het beste kon doen vermoeden. Wat wij op ons bord kregen was dan ook fantastisch, een perfect klaargemaakte steak, gewoon onnederlands.
    Wij hebben heerlijk gegeten, bedankt voor de fijne avond.

77. Een bijzondere ervaring!

We hadden samen met de buren afgesproken, zonder te weten wat nu precies een Argentijnse keuken is...............

Toch zijn we zéér onder de indruk geraakt: een zeer diverse en bijzónder smakelijke keuken, heel erg goed (Argentijns) vlees: niet van die "het-is-zo-taai-als-oude-autobanden"-steaks, integendeel! Ook erg lekkere voor- en nagerechten!

Buitengewoon vriendelijke mensen in keuken en bediening! Kortom: een échte aanrader, ook als je niet zo'n uit-eten-type bent.

We komen zéker nog eens terug!

Dat is de reis zeer zéker waard!

78. Gezellig restaurant, kan je goed eten. Heerlijk vlees en je moet zeker ruimte overlaten voor een toetje! Gezellige en vlotte bediening. Een aanrader!

79. Gelijk als je binnen komt al een gezellige sfeer.

Erg vriendelijke bediening.

En we hebben er heerlijk gegeten.

Bij de biefstuk werden verschillende soorten sausjes geserveerd.

Zodat je van alles kunt uit proberen.

Af en toe komt er iemand langs om te vragen of alles naar wens is.

Perfect dus!

80. Wij wonen zelf in Heerenveen en komen in dit restaurant gemiddeld 2, 3 x per jaar eten.

De binnenkomst is altijd even goed en je wordt met open armen ontvangen.

Er wordt aan al je wensen voldaan.

Het eten is altijd even goed en de spare-ribs ontzettend lekker.

De bediening is snel en goed en er wordt zo nu en dan gevraagd of alles naar wens is of als je nog wat nodig hebt, geweldig gewoon.

Al met al een super goed restaurant waar je voor niet te duur heerlijk kunt eten en goed wordt verzorgd.

81. door robbie

Een heel gezellig restaurant, goede bediening en heel lekker eten.

Alles is Argentijns en een goede sfeer. Het wordt gegrild op houtskool en dat geeft een lekkere smaak aan het eten.

82. Was een weekje op kerstvakantie en had diner-cheques gekregen. In het bijbehorende boekje stond deze "Argentijn".

Dus op een koude decemberavond kregen we een warm onthaal.

Heerlijk eten, gezellig en een zeer aardige kok die ook het eten persoonlijk naar je tafel komt brengen.

Nam ossehaas, maar kreeg ook extra stukje biefstuk om te proberen!

Het eten was fantastisch, veel keuze, en het toetje wat koffie was, werd op een zeer verrassende wijze geserveerd met een soort ijshoorntje gevuld met slagroom.

De prijs/kwaliteit verhouding is perfect.

Wij wonen in het midden van het land, maar als we weer in het noorden komen zullen we zeker weer een bezoekje brengen!

83. Tweede kerstdag hier gegeten.

Zeer attente gastheer, wil het iedereen graag naar de zin maken. Trouwens al het personeel hier heeft er zin in. Hier lopen mensen die bewust voor dit vak hebben gekozen! Niemand is perfect, maar ze doen hier in ieder geval zeker hun best om het je naar de zin te maken.

Er wordt goed geluisterd naar je wensen. Als er gevraagd wordt om een rode entrecote, dan krijg je die vervolgens ook, met een heel dun grillaagje. Heerlijk! En lekker mals. Het mes gleed er zo door heen. Zo hoort het.

En dan de carpaccio! Ik ben gewend om carpaccio op de traditionelere Italiaanse manier te eten, maar deze was op een heel eigen, andere manier klaargemaakt. Héérlijk!

En de spareribs die je hier geserveerd krijgt zijn echt de lekkerste van Heerenveen. Ik heb bij verschillende restaurants in Heerenveen spareribs gehad, maar nergens zo lekker als hier. Het vlees glijdt zo van het bot af. Lekkere zoetige marinade en niet te zout.

Ook aan de rokers onder ons is gedacht. De hele zomer is er hard gewerkt aan een overkapping achter de zaak waar je nu onder een dak en met een terraskachel heel behaaglijk kunt zitten. Ook hartje winter.

Met de prijs/kwaliteit verhoudig is het ook dik in orde. Niet goedkoop, maar ook zeker niet te duur.

Dus we komen zeker terug.

84. Een aantal jaren geleden hier geweest. Goeie ervaring gehad, dus ik dacht laat ik er weer eens naartoe gaan met een aantal collega's.

Helaas, het was mijn slechtste ervaring in een restaurant ooit!

3 uren in het restaurant gezeten, maar er kon met moeite 2x iets te drinken worden aangeleverd.

Het stokbrood vooraf was zwart omrand.

De hoofdgerechten kwamen op verschillende tijden op tafel.
    Met als gevolg dat de ene persoon al uitgegeten was en de ander nog moest beginnen.

De meeste gerechten waren van buiten zwart en van binnen rood.
    Met kip is zoiets niet echt aan te bevelen.

Om een indruk te geven, van de 15 gerechten zijn er 5 teruggegaan naar de keuken, waarvan er 1 in staat was om zelf terug te lopen.

De prijzen waren ook aan de hoge kant, zeker voor wat je ervoor terug krijgt. Zowel in kwaliteit als in kwantiteit.

Enige pluspuntje is het serverend personeel dat vriendelijk bleef, ondanks ons commentaar op het eten.

Toen we weggingen had al het personeel de jas ook al aan.

85. Wat een ballentent, met een aantal collega's te eten geweest.

Vlees was of niet gaar of aangebakken, duurde tijden voor ze een bestelling kwamen opnemen voor drinken.

Menu met 2 stukken vlees komt ook in 2 keer. Aardappel wedges waren lekker, maar veel te weinig en de kruidenboter leek op de frietsaus van de mc Donalds.

1,1
  86. Erg lekker gegeten hier.

Originele manier van eten serveren, op kooltjes, om het warm te houden.

Het smaakte prima en het was erg gezellig.

Mijn Spaans sprekende gast kon prima converseren met de eigenaar, dat was een pré.

Vind de gerechten wel vrij prijzig.

87. Lekker knus restaurant.

De tapas plate voor 2 personen is echt heerlijk.

En het andere eten is ook prima.

Wel een beetje duur naar mijn mening.

88. Marloes

De spareribs zijn hier erg lekker.
    De eigenaar is een aardige man die het iedereen naar z'n zin wil maken.

Vorige pagina