Hier zie je hoe de meningen over de Toro Pinto verdeeld zijn.

1. L. Terpstr

Heerlijk gegeten, ruim voldoende, smakelijke produkten in saladebar.

2. Van der weg

Zeker om terug te komen. Het was heerlijk, was goed voor elkaar. Aardige bediening en ontvangst.

Cijfer 8.5

3. Anja de jong

Heerlijk biefstuk lomo gegeten, geserveerd op een hete "koe" waardoor hij na kan garen en lekker warm blijft!
    Dit is een van de specialiteiten van dit restaurant! Onbeperkt van de saladebar gegeten, en Harry en z'n personeel waren zeer vriendelijk!!
    Komen zeker terug!

4. Lekker eten, de steaks zijn volgens mij sous vide gekookt en dan nog even op de gril, heerlijk mals!

Een suggestie echter.. de kapstop bij de deur zetten i.p.v. naast de keuken zodat de jassen niet zo ruiken naar gegrilde ui als je klaar bent!

5. Heerlijk gegeten! We zaten met z'n zessen wel wat krapjes aan de ons toegewezen tafel, maar verder was het prima in orde.

6. Het was ronduit slecht, we begonnen met verbrand stokbrood en verbrandde Nacho Chips. De onbeperkt spareribs waren gortdroog en het duurde bijna een half uur voordat er nog een portie besteld kon worden. Bij de mixed schotel was het rundvlees door en door gebakken terwijl er medium rare was besteld.
    Tenslotte appelgebak wat niet vers was.
    Zeer teleurstellend.

7. Goed gegeten. Goede service. Knus sfeertje.

8. Leuke locatie en het eten was goed.

9. We werden keurig ontvangen door Harry deze keer... Werden netjes en vlot bediend. Eten was zeer goed. Onbeperkt spareribs eten voor een kleine prijs...

10. Weer heerlijk gegeten bij Meneer Harry en team.
    Gewoon heerlijk en eerlijk vlees en een heerlijke saladebar.

Niet twijfelen, gewoon lekker eten bij Toro Pinto.
    Meneer Harry en team... Bedankt weer en tot gauw!!

3 vorige recensies
  11. Prima in orde, met vijf mensen heerlijk gegeten. Snelle bediening en flexibele service. We zijn tevreden!

12. J. Rijks

Hartelijke ontvangst, goede en vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Vreemd dat het zo rustig was.

13. joop Pool

Prima biefstuk. Uitstekende bediening en sfeer.

14. Hebben hier onlangs gegeten. Gezellige steak house restaurant met vriendelijke personeel. Voldoende keus op het menu en redelijk geprijsd. Het eten was goed voorbereid en smakelijk. Alleen de hamburger veel tegen, wordt zonder broodje geserveerd. zullen je zeker weer eten.

15. Heerlijk gegeten zeker een aanrader!

16. Ik was laatst met vrienden wezen eten. Volgde de recensies op deze site. Alles behalve lekker waren onze gerechten. Ik had spareribs onbeperkt. De eerste twee gaat dan nog wel de derde heb ik een kwartier op moeten wachten maar was niet warm. De vierde was heet en te vet. Druk was het niet. Drinken was nog niet op of ze vroegen al of we weer wilde te drinken. Ook de rekening klopte totaal niet. Met 3 bier te veel gerekend was bij mij de finish behaald. Ik moest mij zo inhouden. Mijn boezemvriend heeft het afgehandeld. Ga er niet weer heen!

Eén vorige recensie
  17. Wij zijn hier vaker geweest, en we zullen er ook zeer zeker vaker komen! Prima restaurant met aardige en geïnteresseerde eigenaar. Ruime keuze op de kaart, vooral voor de vleesliefhebber is het een aanrader. Op zaterdagavond is het altijd wel gezellig druk, door de week iets rustiger maar niet ongezelliger. Vlotte bediening en je kunt hier leuk je avond vullen. Veel keuze in voorgerechten. En zodra je eindelijk een keuze hebt kunnen maken uit de grote lijst hoofdgerechten, dan is het een spektakel als je vlees wordt gereserveerd op een gloeiend heet plaatje. De keuze in nagerechten is ook meer dan voldoende.

Gewoon een aanrader!

18. Ronald Damsma

Dit is de 3de keer dat we hier hebben gegeven en voor de 3de keer heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Het blijft een feestje om hier te eten!

19. Het smaakte heerlijk; super mals vlees en keurig op tijd! (we stonden op tijd). Bediening was ook aardig evenals de gastheer zelf!

20. Mien de mandolien

Helaas voelden wij ons niet welkom vanavond. We kwamen binnen en een stel die net van plan was te vertrekken bood ons hun plek aan aangezien de rest vol was. Dat vonden wij zeer attent en zijn op de plek gaan zitten. Na 5 minuten nog geen bediening bij ons langs geweest om drinken op te nemen noch de tafel op te ruimen. Ze keken ons vaak aan als ze langs liepen maar helaas was er geen aandacht voor ons. Er was alleen aandacht voor de grotere groepen die aanwezig waren. Na 20 minuten hielden we het voor gezien. We balen er wel enorm van aangezien we er naar uit keken om er te gaan eten door alle goede berichten die we gehoord hebben. We zijn uiteindelijk een paar restaurants verder naar binnen gegaan en daar werden we vriendelijk ontvangen en binnen een minuut was onze drinken ook opgenomen. Jammer maar helaas voor Toro Pinto vanavond.

21. Heerlijk gegeten samen met een vriendin. Vriendelijke bediening en de spareribs waren lekker mals! We werden ruim op tijd gevraagd voor extra spareribs en konden er echt zo veel bestellen als we maar wilden. Een aanrader dus !

2 vorige recensies
  22. Droge vis. Smakeloze diepvriesgarnalen en een nagerecht dat ik zelfs thuis niet aan mijn gasten zou geven. Geserveerd op een bord vol vingerafdrukken. Helaas.

23. Donderdag 19/11 wezen eten. Heerlijk gegeten, mixed gril plus onbeperkt spareribs. Prima kwaliteit. Voor de onbeperkte spareribs kwam personeel op tijd vragen voor de volgende portie. Prima bediening met uitleg over 't eten. Eigenaar erg vriendelijk. Een prachtig team wat echt voor hun klanten klaar staat. Leuke aankleding van de zaak, sfeer was uitstekend ondanks dat we eerst maar met ons 2tjes aanwezig waren.
    Echt een aanrader om te gaan bezoeken en dit was voor ons niet de laatste keer.

24. Wat slecht.

Voorgerecht: kaas niet gesmolten, gamba's koud (kregen we uiteindelijk van het het huis)

Hoofdgerecht: groenten doorgekookt, ossenhaas 300 gr. rauw i.p.v. medium! Bah! Toetje niet meer geprobeerd!

Veel te weinig personeel voor het aantal bezoekers. (drankjes vergeten te brengen)

NOOIT WEER!!

25. Super en heel goed te eten

26. A. Rougoor

Een mooie locatie. Vriendelijk personeel. Het vlees was lekker mals. Het is een persoonlijke smaak, maar ik zou geen saladebuffet doen, maar groente bij het gerecht serveren.

27. We hebben echt heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Vlees erg goed.

28. Joke Kuiper

Wat een aardige eigenaar en lieve bediening. Een mals stuk vlees direct van de houtskool, een mooie wijn, we hebben super gegeten en komen zeker nog een keer terug als we in de buurt zijn.

29. Jan van den Berk

Het restaurant Toro Pinto ligt op een prachtige plek in het gezellige Heerenveen! Wij zijn daar zeer gastvrij ontvangen en werden verrast met een heerlijk drie gangen menu naar keuze. Het was gezellig en fantastisch eten! Ook de bediening was geweldig! Chapeau!

30. Tiny Anema

Een aanrader om bij Toro Pinto te eten: goede bediening en een gezellige sfeer. Dit geef ik graag door aan mijn vrienden en bekenden. De rekening viel achteraf ook mee.

31. Rene Krist

Lekker eten. Restaurant is mooi ingericht. Goede service. Heerlijke saladebar waaruit je gratis op kan scheppen. Heerlijk avondje uit.

32. Snelle en vriendelijke bediening. Stokbroodjes waren zeer klein, waarvan één verbrand. Patat slapjes. Alleen sla als groente. Weinig variatie. Erg duur voor de kwaliteit en hoeveelheid eten.

33. Fijne avond gehad en heerlijk gegeten!

34. A Harrewijn

Prima gegeten, leuke mensen. En een sfeer, ongedwongen sfeer. Spareribs is een aanrader. De eigenaar komt na afloop vragen of alles naar wens is geweest. Prima.

35. kruithof

Het eten was heerlijk, heel goed, precies goed bereid. Dit is een aanrader. Personeel is ook heel aardig. Een zeer goed restaurant.

36. Weer heerlijk gegeten. In een ongedwongen en prettige sfeer! Aanrader.

37. BellaDonna

Beste spareribs die ik ooit heb gegeten.

38. Zeer lekker eten en goede sfeer. Een aanrader.

40. Online reservering werkt prima. De kaart bood voor ieder wat wils. Wij hadden voor een ossebiefstuk (medium) gekozen en die was voortreffelijk. Saladebuffet was prima en divers. De inrichting was gezellig, bediening prima, wij komen zeker weer terug !!

41. Willem Post

Op zaterdag 7 maart met drie man geweest, bediening super vriendelijk en attent en goede adviezen. Eten subliem. Vlees van super kwaliteit en zeer goed klaargemaakt, salade buffet geweldig en van goede kwaliteit, komen zeker weer terug!

42. Sfeer en service waren boven onze verwachting. De prijs was goed, kwaliteit was heel goed. Jammer dat het zo ver weg is, wij leven in Brabant.

43. B. van Vulpen

Voor het eerst nu gegeten, nog nooit zulke goede bediening meegemaakt! Eigenaar is ook heel erg aardig. Heerlijk eten, de surf & turf is geweldig! Ik ga nog een keer!!

44. Heerlijk gegeten en gelachen! Voor een gezellige avond met vrienden; familie of geliefden een absolute aanrader!

45. Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel! Top.

46. De plek in Heerenveen voor vlees en tegenwoordig ook voor diverse bieren. Daarnaast geeft de eigenaar jonge mensen de kans om ervaring op te doen in de horeca. Een super avond met uitstekende gastvrijheid.

47. Top dat dit restaurant mensen zonder ervaring in de bediening een kans geeft! Ook de bierkaart is mooi! De baas staat open voor suggesties voor de bierkaart! Vooral veel en lekker vlees!

48. yolanda

Ontzettend lekker eten! Erg sfeervol en persoonlijk. Voor lekker vlees en heerlijke speciaalbiertjes ben je hier aan het goede adres! (Nog de tripel karmeliet toevoegen en dan is het zeker een 10!) Als ik weer in Heerenveen ben ga ik zeker terug!

49. Heerlijke spareribs gegeten, mijn ouders een heerlijke mixed grill. Vriendelijk personeel en ook lekkere salades bij de salade bar!

50. We hebben met z'n drieën heerlijk gegeten. Het is sfeervol, leuk ingericht en de bediening is erg aardig. We komen zeker weer!

51. Wouter Haringsma

52. Sebastiaan

Mijn ervaringen is zet geen adres op je formulier of je wordt iedere keer lastig gevallen. Met Kerst wel drie keer dezelfde kaart sturen, reclame is het dan. Elk jaar weer ook bij aangeven dat je dat niet meer wilt.

Echter met spareribs heb ik nare ervaringen o.a. of ze zijn te vet, aangebrand, duurt een poos voor je ze krijgt. De eerste twee krijg je meteen. Het lijkt wel of je na 2 spareribs niet meer, meer mag hebben. Ook al heb je onbeperkt aangegeven.

Niet zo leuk allemaal.

53. Geweldig eten. Niet teveel en salades kun je zelf pakken, dus kan je eten wat je wil. Aardig personeel.

54. Just Krantz

Erg vriendelijke bediening. Uitgebreid assortiment aan vlees, en goede kwaliteit. Zeker aan te raden!

55. Tymen Jissink

Inmiddels al enkele jaren een hele tevreden vaste bezoeker! Heerlijke ongedwongen en sfeervol, altijd geweldig vlees (spareribs zijn écht aan te raden), prima service en zeer vriendelijke chef en eigenaar!

56. Het stukje vlees wat we kregen was goed te eten, daarnaast krijg je een klein bakje friet+(niet de lekkerste) erbij. Maar de hoeveelheid viel heel erg tegen zowel het vlees als friet. Daarnaast kregen we er geen groenten bij, dus we verlieten de tent redelijk met een lege maag. Ps: we waren trouwens de enige klanten in het gehele restaurant. Kortom, voor ons niet weer.

57. Marjon rombouts

Voortreffelijk gegeten! Alweer! Een aanrader voor een heerlijk diner. Zeer vriendelijk en goede service. Wij komen er graag.

58. We komen hier al jaren! Zeer gastvrij en vriendelijk. De spareribs zijn de beste en zo veel als je wil. Kan niet wachten tot de volgende keer. Lekker!!

59. sjoerd,eline

Heerlijk met z,n tweetjes gegeten in een zeer sfeervolle zaak. Vriendelijke eigenaar en kok.
    Enige was het voorgerecht wat een uiensoep was. Smaakte wat te zout en eigenlijk te zout om verder te consumeren. Heb de eigenaar gezegt dat de soep echt te zout was en hij kwam gelijk met een voorstel om alsnog een voorgerecht te nemen alleen meloen met ham.Goed opgelost dus. Echt wel een aanrader. Het vlees is van top kwaliteit met een heerlijke bbq smaak en onzettend mals. Niks mis met dit restaurant!
    Groetjes van lepeltjes ;)

60. Janke en Caspar

Mensen die meer dan een 6 gemiddeld geven hebben kennelijk geluk gehad, Afgelopen zaterdag 9 maart kwamen wij niet verder dan een 1. Verschroeide ossenhaas, kip rauw van binnen, verschrompelde salade in de vrijwel lege bakken, frites met de geur en smaak van oud vet, witte wijn die naar water smaakte, bestellingen die niet door komen en de eigenaar die bij het bedienen aan de gerechten voelt of ze wel goed gaar zijn en vervolgens zijn vingers aflikt. Hij wilde bij reclamatie wel een tegoedbon geven, maar daarvoor hebben we bedankt want we komen er nooit meer.

61. Heerlijk gegeten, heel vriendelijke en attente gastheer. Vooral een goede sfeer.

62. We waren via Groupon hier terecht gekomen. Wat ontzettend slecht! Voorafje ging nog, zalm als hoofdgerecht was verbrand van buiten en rauw van binnen. Bij de steak was de beloofde pepersaus vergeten. De kok haalde zijn schouders op toen hier wat van werd gezegd. Alle bordjes voor de saladebar waren smerig. Toen we hier wat van zeiden werden ze snel allemaal weggehaald en allemaal heel hete bordjes voor terug gezet. Dat kan natuurlijk niet bij koude salade. Tot overmaat van ramp werden we bij thuiskomst gebeld (kinderen wakker helaas) om 23.00 uur dat ze de groupon-code kwijt waren... Nee, dit nooit meer zelfs al was het gratis!

63. geeske muntinga

Lekker gegeten; aardige/vriendelijke bediening. Onze zoon, die een slechte eter is, heeft voor zijn doen heel veel gegeten. " Zullen we morgen weer"; was zijn reactie. Kortom een prima restaurant, dat ook geschikt is voor kinderen.

64. Hier heerlijk gegeten met mijn vrouw en ouders. Zeer vriendelijke bediening en fantastisch klaargemaakte gerechten. Een aanrader!

65. Hanneke Hoekstra

Toro Pinto is voor mij al jaren een favoriet. Sfeer, eten en drinken is fantastisch. De kok en gastheer maken het plaatje compleet! Zij zorgen voor de dat laatste puntje op de "I".

66. Sublieme gastheer. Vakkundige kok, die het altijd malse vlees op voortreffelijke wijze bereid. Heerlijke uitgebreide salade-bar, alles altijd vers, menigeen kan daar een voorbeeld aan nemen! De sausjes zijn zelfgemaakt en ook al heerlijk.
    Groningers in Friesland

67. Vorige week bij Toro Pinto (op aanraden van vrienden) wezen eten. Lekker warm bij binnenkomst, een grote keuze in vlees soorten. Ik heb de selection Toro Pinto genomen, was een zeer goede keus, lekker mals en zacht vlees. Wij komen hier zeker vaker terug.

68. Via Groupon: Aangekomen bij Toro Pinto, er was niemand, meestal geen goed teken. We hebben een Argentijnse goulashsoep gehad, deze was qua smaak wel goed, maar de groenten die erin zaten waren door en door gaar. Niet echt smakelijk. Eerste karaf wijn was goed en lekker van smaak, 2de karaf was veel te warm,. Als vlees hadden wij een steak en een entrecote (allebei medium) besteld. Toen het vlees werd geserveerd hadden we al geen goed gevoel erbij. Zag er niet uit. Slappe slablaadjes op het bord.Steak was klein en doorbakken, entrecote was groter dan de steak en ook doorbakken. Het mes kwam er niet doorheen. We mochten gebruik maken van de saladebar. Bij het vastpakken van de bar wisten we alweer voldoende (kleefde helemaal) Salades waren oud en niet van die dag. We hebben het eten laten staan. Via Groupon een 3 gangen menu, maar we hebben geen gebruik gemaakt van het nagerecht. Ik kom hier nooit meer!! Ik heb nog nooit zulk slecht eten geserveerd gekregen. Helaas zal Groupon niet zijn redding zijn! We zijn maar doorgereden naar de grote M.

69. De sfeer ging wel, de bediening redelijk snel, maar het eten viel tegen. De smaak ging nog wel, maar van de 8 gamba's waren er 3 nog bijna rauw, ook de rib eye die medium gebakken moest worden op verzoek was erg rood tot op 1 mm van de buitenkant.
    De gepofte aardappels waren goed, maar 1 is een beetje weinig. Bij de gamba's werden rauwe ui en paprika geserveerd die je ook uit de salade bak kon halen. Hier hadden ze iets mee moeten doen.
    Al met al viel het tegen voor die prijs.

70. Wij hebben hier in oktober 2012 gegeten en waren niet erg tevreden. Alles ging zo snel mogelijk en binnen drie kwartier stonden we weer buiten. We hebben een steak en entrecote besteld, de steak was prima maar de entrecote 1 stuk vet. De bediening was ook zeer matig.
    Wij gaan hier niet meer terug

71. dn

Voor 't eerst hier gegeten maar zeker niet voor t laatst. Steaks zijn heerlijk mals en worden op n soort grillplaat op tafel gezet zodat het vlees lekker warm blijft. Ook ons voorgerecht de uien en goulashsoep waren heet en heerlijk van smaak! Dus ckr de moeite waard en prima en vriendelijke kok en gastheer.

72. Vanavond heerlijk gegeten bij Toro Pinto, echt heerlijk
    Vriendelijk personeel.
    Echt een aanrader

73. Vandaag bij Toro Pinto gegeten. Je wordt direct leuk ontvangen door de gastheer. De kok en de bediening zijn ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten was heerlijk, de Spareribs zijn zeker aan te raden. Zeker de moeite waard geweest!

74. Vorige week zaterdag weer heerlijk gegeten bij Toro Pinto!
    Het eten was weer van uitstekende kwaliteit, er hing weer een gezellige sfeer in het restaurant en we werden prima bediend! Zeker een aanrader, we komen snel weer langs!

75. Gisteren met mijn vriendin weer bij Toro Pinto gegeten!
    Het eten is altijd lekker en de sfeer is goed! (mooie nieuwe lounge banken op het terras)
    we komen zeker weer!

76. Het vlees is echt heerlijk mals en sappig, de huiswijn is lekker kruidig en de gastheer vriendelijk en attent. Enige minpunt waren de nacho's met kaas die we als hapje vooraf gevraagd hadden. De kaas mocht smeuïger.

77. Wij hebben heerlijk gegeten, en het was erg gezellig! Het eten was snel klaar en smaakte goed! Ook erg vriendelijk personeel!
    Zeker een aanrader!

78. Ik heb hier heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en een goede bediening.
    Ik heb gekozen voor de spareribs, een echte aanrader!
    Voorgaande keren heb ik de steaks al geprobeerd, deze zijn ook heel goed!

Kom hier zeker nog is terug.

Leon

79. Vorige week ben ik met mijn vriend bij de Toro Pinto geweest nadat ik op eet.nu al vele positieve reacties gelezen had. Ik kan niet anders zeggen dan dat deze kloppen, het eten was erg lekker! De bediening was persoonlijk en erg vriendelijk en de sfeer was gezellig. Zeker een grote aanrader als je in H'veen lekker uit eten wilt!

80. Gister, 26 februari 2012, uit eten geweest bij Toro Pinto.
    Zoals altijd werden we hartelijk ontvangen. Meestal gaan we een paar keer per jaar hier naartoe en altijd eten we hetzelfde!! Stokbrood met knoflookboter, en daarna de overheerlijke spare ribbs. Het was weer heerlijk! We zaten te vol voor een nagerecht. De prijs viel ook mee. Al met al een goede reden om weer terug te komen.

Eén vorige recensie
  81. Gisteravond een goddelijke biefstuk gegeten met een vriendin.
    De small versie was voor ons nog een forse hap maar o'zo lekker en dat is best bijzonder! Als voorgerecht hadden we een warm broodje met knoflook mayo en een tapenade, die ook al zo lekker was, echt top. Wij waren beiden zeer tevreden en zouden er een acht voor geven! Daarnaast keuze uit diverse salades. Personeel zeer correct. De locatie was voor ons op dat moment ideaal, we gingen daarna naar het Posthuistheater. Kortom, wij komen graag nog es terug.

82. Wij hebben hier gegeten met Valentijnsdag, als eerst een welkomstdrankje, ontzettende lekkere champagne. Daarna heerlijk voorgerecht gehad, en toen aan het hoofdgerecht. Wij hebben zelden zulke lekkere spareribs gegeten. Service was ook goed, vriendelijk personeel. Als afsluiting ook nog een cadeautje mee naar huis, al met al een top avond!

83. Diederick

84. Je kan er goed eten. De spare ribs zijn echt lekker.

85. Prima gegeten, niet oplettende bediening in te korte rokjes. Jammer van het piraten-festijn op de achtergrond, maar dit is natuurlijk niet aan het restaurant te wijten.

Voor herhaling vatbaar, mits zonder Andre Hazes in de achtertuin.

86. johanna

Afgelopen vrijdag hier samen met mijn man gegeten, wij vonden het heerlijk, tevens vriendelijke en behulpzame bediening.

Wij komen hier zeker nog eens.

87. Prima stuk vlees, goede bediening, Zeker een aanrader.

88. m. schooten

Ik ben deze week uit eten geweest met mijn vriend, dankzij deze site kozen we voor el pinto toro.

Dit was de perfecte keuze. Helaas te vol voor een nagerecht zaten we goed vol van het voor en hoofd gerecht. Vriendelijke bediening met voldoende aandacht voor alle gasten, volgeladen salade, schoon en betaalbaar. Mijn vriend en ik hebben een heerlijk avondje uit gehad!

89. Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij dit gastvrije restaurant.

Het vlees was zoals altijd heerlijk gegrilled en de saladebar weer overdadig gevuld.

Echt een aanrader!

90. Ik heb zondag j.l. Lekkere spareribs gegeten. Sevice was uitstekend, we vroegen en kregen het direct. Salade altijd heerlijk. Spareribs bij Toro Pinto daar zit meer vlees aan het bot.

Ga zo door...

De nieuwste recensie
  91. Slecht.......we hebben er met een groep van 7 gegeten. Het was er koud, veel tocht, het vlees was koud, de gerechten kwamen met grote tussenpozen en als je met zijn allen uit eten bent is het wel plezierig dat je ook ongeveer gelijktijdig kunt beginnen. Het saladebuffet was op en werd pas ver na onze maaltijd aangevuld........het zorgde bij ons voor een melige stemming.

Als je iets met 4 soorten vlees besteld, en het zijn er 3... Nooit meer!

92. Cosimo en Regina

Vandaag uit eten geweest in dit restaurant. Waren er al eerder geweest. Prima eten. Hele vriendelijke bediening. Prima uitgebreide saladebar.

Vlees was echt top, heerlijk mals. Echt een aanrader.

93. M. de vries

Laatst gegeten met een vriendin. Lekker gegeten, leuke zaak ook met al die verschillende zithoekjes. Aardig personeel, heerlijk eten. Ook leuk dat je per persoon bij het hoofdgerecht kan kiezen wat voor aardappelgerecht je er bij wil. Ook een goede saladebar met veel keus. Dus echt wel een aanrader!

94. Hendrie en Wieke

Vorige week zaterdag gegeten bij dit restaurant. De bediening is vriendelijk. Als ik moet kijken naar de sfeer vind ik het restaurant een wat donkere uitstraling hebben. Het buffet vinden we wat eenvoudig. En het eten ws verder goed op een dingetje na, mijn vrouw kreeg een stuk kip dat niet meer goed was. Wel moet ik zeggen dat de bediening en de eigenaar er alles aan gedaan hebben om het goed te maken en we kregen ook een flinke korting en ze boden ons nog wat te drinken aan. Ze voelden zich echt rot voor wat er gebeurd was. Daarom raad ik dit restaurant zeer sterk aan.

95. We hebben zaterdagavond 18 september daar gegeten. De bediening was erg vriendelijk, de service was uitstekend en het eten erg lekker. We gaan daar zeker nog wat vaker eten.

96. Geregeld eten we hier een hapje.

Gezellig restaurant. Heerlijk eten. Goede keuken. Uitgebreid salade buffet.

Aardige bediening.

Onbeperkt spare ribs betekend ook echt onbeperkt spare ribs! Het wordt aangevuld zonder dat je erom vraagt, je moet zelf stop zeggen!

Al met al een super restaurant om een avond te eten, voor een dito prijs!

97. Trudy Schuler

Vandaag weer uit eten geweest bij Toro Pinto en ik kan je zeggen het was weer heerlijk! We werden vriendelijk ontvangen en we begonnen met een warm stokbroodje met zelfgemaakte kruidenboter. Als hoofdgerecht had ik de spare-ribs en die waren heerlijk! Het werd gepresenteerd met een ketjapsausje erbij.

De bediening was vriendelijk en je krijgt overduidelijk waar voor je geld. Ik zou iedereen aanraden om eens een keer te gaan eten bij dit smaakvolle restaurant.

De nieuwste recensie
  98. We zijn er vandaag wezen eten en het was voortreffelijk!

Zeer smakelijke voorgerechten, supergoede hoofdgerechten en zeer verfrissende nagerechten. De spareribs zijn geweldig, overheerlijke kippenvleugels. Het eten was niet te duur voor de kwaliteit die je ervoor terugkreeg. De bediening was zeer prettig, beleefd en hadden gevoel voor humor. Al om al een prachtbeleving. Zeker de moeite waard om naar toe te gaan! Wij komen in ieder geval zeker terug!

Tevens nog iets wat maar aangeeft hoe goed de service daar is: Ik was niet tevreden over mijn keuze voor het dessert, op het laatste moment veranderde ik van gedachten. Dat was geen goede keus en dat heb ik laten weten, vervolgens kwamen ze speciaal voor mij nog met het gerecht wat ik eerst wou nemen aanzetten, geheel gratis!

99. sierd prins

Ik heb er gisteren heel erg lekker gegeten.

Ze hadden overheerlijke patat en de bediening had speciaal voor ons frikandellen gehaald.

Het toetje was ook spetterend, met een sterretje erin.

Ik vond ook de kippenvleugels super lekker.

Maar vooral een aardige bediening.

100. Mijn reactie is een beetje laat. Wij waren op 17 januari 2010 door vrienden uitgenodigd om te gaan eten en kwamen terecht bij Toro Pinto. Een echte verrassing, buitengewoon correcte bediening door jonge mensen. We waren die avond de laatste gasten die binnen kwamen. De bediening bleef tot het laatst heel voorkomend. Vanuit de keuken kwam ons al een geur tegemoet die alleen het beste kon doen vermoeden. Wat wij op ons bord kregen was dan ook fantastisch, een perfect klaargemaakte steak, gewoon onnederlands.
    Wij hebben heerlijk gegeten, bedankt voor de fijne avond.

Vorige pagina

Volgende pagina