Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heerenveen verdeeld zijn.

1. 3 weekjes geleden dit restaurant 'getest'. Heel prettig, helaas moesten we een stukje lopen door de regen, maar eenmaal binnen was het er behaaglijk warm en 'gezellig' druk.

Direct werden we aangesproken, en onze gereserveerde tafel was nog niet vrij (we waren ook te vroeg), dus even aan de bar wachten. Wat te drinken besteld en ineens staat er een broodplankje voor onze neus. Niet zo spannend natuurlijk, maar absoluut de beste manier om ons blij te maken. Wachten duurt altijd veel korter als je blij bent :)

Het restaurant heeft een open keuken, wat ontzettend veel vertrouwen wekt. Bediening is vriendelijk, vlot, en gevat, maakt een grapje tussendoor. Erg sfeervol. Geen lange wachttijden en het eten is erg goed. Maar eerlijk is eerlijk, als ik direct blij ben als ik binnen kom, kan het haast niet meer mis.

Enig puntje kritiek, het is erg rumoerig.

2. Komt vaak voor dat je een half bakje patat krijgt terwijl hun in vergelijking tot andere snackbars duur zijn en hele langzame service, je moet onnodig lang wachten. Ze zouden er een hele goede zaak van kunnen maken maar dan wel als je de klant en kwaliteit wel voorop zet.

3. Sjoukje

4. Harm van der Meulen

Heb er heerlijk gegeten. In alle rust met mijn vrouw. Vrolijke hardwerkend mensen. Het eten is van hoge kwaliteit. Je kunt er met een groep wokken. In de rustige voorkamer eten. Op de de 2de verdieping kun je met een groep jongeren een leuk feestje bouwen en aangeven wat je wilt. Het is wegens een andere cultuur handig om goed aan te gevenen wat je wil. Dan is er veel mogelijk. Je kunt natuurlijk altijd bestellen en meenemen. Maar als je meer tijd hebt is het erg gezellig om er met zijn 2en romatisch te eten en er lekker de tijd voor elkaar te nemen. Zeker een aanrader.

5. Heerlijk gegeten samen met een vriendin. Vriendelijke bediening en de spareribs waren lekker mals! We werden ruim op tijd gevraagd voor extra spareribs en konden er echt zo veel bestellen als we maar wilden. Een aanrader dus !

6. Met goede verwachting hier naartoe gegaan om sushi te eten. Het welkom was goed. Jas word opgehangen en drankje aangeboden.

Alleen toen begon het wachten. Meer dan een uur voordat de eerste ronde kwam. In het uur aardig wat drankjes besteld. (nooit moeten doen, duur)

Sushi die gerold werd was erg lomp met erg veel rijst en een beetje vis. Tevens waren de gefrituurde hapjes erg donker en vettig... We kregen verschillende keren een serveerder aan tafel. Die dan niet wist of er nog iets moest komen of opgehaald kon worden.

Ik vond deze avond echt niet mijn geld waard (prijzig). Na 3 rondes naar huis gegaan voor 89 euro.

1,2
  7. Droge vis. Smakeloze diepvriesgarnalen en een nagerecht dat ik zelfs thuis niet aan mijn gasten zou geven. Geserveerd op een bord vol vingerafdrukken. Helaas.

8. We hadden goede verhalen gehoord over deze zaak, dus proberen. Dat viel erg tegen. Jammer, we hadden er zo'n zin in... Hele middag de smaak van kibbeling in de mond van vet, en niet goud geel met kruiden, nee zwart bijna...

1,9
  9. Erg goed gegeten bij de Sultan. Het personeel was erg vriendelijk en trots op de bereiding van de gerechten die dezelfde dag vers gemaakt waren door oma/opa/oom/tante/etc die allemaal meehielpen. Alle tapashapjes, inclusief de gerechtjes die we van het huis kregen, waren dan ook heel erg lekker en het grand dessert was een erg mooie afsluiter. De ambiance van het knusse restaurant met Oosters tintje was zeer aangenaam met zachte Oosterse muziek op de achtergrond.
    Omdat we al een fles wijn haden besteld voordat de kaart er was, waren we benieuwd naar de rekening; die viel uiteindelijk erg mee. Kortom een erg geslaagd etentje.

10. Tja.....wat kan ik nog zeggen na vele recenties die ik al geschreven heb. Vele malen geweest bij Toro Pinto en moet zeggen dat de kwaliteit steeds op pijl is, gewoon TOP. Afgelopen zaterdag 21-11-15 weer geweest en het was heerlijk. Beiden een bief de lomo, geserveerd op een hete plaat dus je kan de ossehaas zo doorbakken als je wil. Bediening was weer top. Wij hadden Dominique als serveerster en die weet precies hoe het hoort, beleeft, vriendelijk en spontaan en weet wat ze doet. Gewoon het hele team is vriendelijk en harde werkers en je voelt je echt welkom. Meneer Harry mag trots zijn op zijn team en onderschat meneer Harry ook niet...die kan heerlijk koken.
    Kortom gewoon een dikke 10 en mensen gewoon lekker komen eten bij Toro Pinto en ervaar het zelf. Tot snel weer!

Jack!

11. elbrich_terheide@hotmail.com

Uiteten gaan bij De Sultan is een ervaring opzich. Je waant je in oosterse sferen door het warme interieur en de zeer gastvrije ontvangst. Het eten is zeer gevarieerd, er is voor ieder wat wils. Het is subliem en bovendien allemaal vers. Bediening is zeer snel en de prijs/kwaliteit verhouding is perfect. Concluderend ben ik van mening dat De Sultan zeer aan te bevelen is voor diegene die een nieuwe beleving van uiteten gaan wil ervaren!

12. Donderdag 19/11 wezen eten. Heerlijk gegeten, mixed gril plus onbeperkt spareribs. Prima kwaliteit. Voor de onbeperkte spareribs kwam personeel op tijd vragen voor de volgende portie. Prima bediening met uitleg over 't eten. Eigenaar erg vriendelijk. Een prachtig team wat echt voor hun klanten klaar staat. Leuke aankleding van de zaak, sfeer was uitstekend ondanks dat we eerst maar met ons 2tjes aanwezig waren.
    Echt een aanrader om te gaan bezoeken en dit was voor ons niet de laatste keer.

13. Super gezellig en top locatie. Lekker geluncht met de collega's.

14. Ik vond de pizza niet lekker, was te vet, wel erg goedkoop. Bezorging was oké.

1,9
  15. Eten was voortreffelijk! Goede sfeer, en we komen zeker terug!

16. Bij binnenkomst werden netjes onze jassen opgehangen. Aan tafel werd ons gevraagd of wij ook een voorgerecht wouden, keuze was kippensoep of tomatensoep. Dit wilden we niet en daarna werd er ons kipsaté als voorgerecht aangeboden; dit aangenomen. Na 10 minuten was de saté er nog niet en zijn we naar de bakplaat en wok gelopen.

Alle vleesbakken bij de bakplaats waren half leeg tot leeg en de bakplaatsmeester wist regelmatig niet wie wat had besteld. Ook moesten de gasten zelf vragen of er saus bij mocht... Heerlijk saus overigens! Toen wij weer bij de tafel kwamen, was de saté er nog steeds niet, deze de hele avond ook niet gezien.

Er was geen sushi aanwezig en de saladebak was ook leeg, overal stonden gebruikte en lege borden. Na een uurtje nogmaals om drinken gevraagd, deze geserveerd gekregen. Later komt een serveester bij ons met de vraag of dit de tweede rond qua drinken is of eerste, lijkt zich van de domme te houden. Na 1,5 uur zijn wij vertrokken! Bij afrekenen vriendelijk een goede reis gewenst.

17. Afgelopen zaterdag 7/11/15 weer heerlijk gegeten. Bediening top, sfeer top en het eten over de top. Een fantastische bief de lomo hadden we alle 2 en die was zo heerlijk, krijg er gewoon weer water in mijn mond van.
    Dit is een geweldige zaak met goed en eerlijk eten en een top brigade, zowel in de keuken en zeker in de bediening. Mocht je in Heerenveen zijn, moet je gewoon hier eten. Harry en team, tot gauw weer.

18. Jelle Abma

19. Jelle Abma

20. Chinees-Indisch Heerenveen

Heerlijk gegeten, we hoefden niet lang te wachten op ons eten, en het was een geheel relaxt etentje met de typisch Chinese muziek op de achtergrond. Wij komen weer!

21. Wat slecht.

Voorgerecht: kaas niet gesmolten, gamba's koud (kregen we uiteindelijk van het het huis)

Hoofdgerecht: groenten doorgekookt, ossenhaas 300 gr. rauw i.p.v. medium! Bah! Toetje niet meer geprobeerd!

Veel te weinig personeel voor het aantal bezoekers. (drankjes vergeten te brengen)

NOOIT WEER!!

22. De Sultan in Heerenveen is een leuk en een lekker restaurant. Het personeel is erg aardig en leggen de dingen goed uit! Echt een aanrader!

23. Super en heel goed te eten

24. A. Rougoor

Een mooie locatie. Vriendelijk personeel. Het vlees was lekker mals. Het is een persoonlijke smaak, maar ik zou geen saladebuffet doen, maar groente bij het gerecht serveren.

25. Conny Vos

Heerlijk gegeten. Het was wel heel erg druk daar boven. Zeer vriendelijke en ervaren bediening. Vlees en garnalen op 1 bord. Geweldig.

26. Ingeklemd tussen 2 shoarmazaken zit de sultan, van buiten niet opvallend maar achter de voorgevel een fantastische eetbeleving. We waren met een groep van 13 personen en 13 verschillende meningen, maar hier waren we unaniem over, fantastisch gegeten. Alles vers, alles huis gemaakt en alles perfect op smaak. Personeel dat alert is en tijd voor je neemt, de kok en eigenaar die gezellig bij je komen om even te kletsen. Maar bovenal: het is verdomde lekker. Hoop dat het niet al te bekend wordt dat je hier heerlijk kunt eten want dan moet je weken van tevoren reserveren ;)

27. louwrink b

28. Was weer geweldig. Goede kwaliteit en goede bediening, erg vriendelijk. Was erg druk maar toch vlotte bediening. Thanks Lotus en graag weer tot ziens.

29. Heerlijk gegeten! Genoten van de goede service. Wij komen zeker vaker!

30. We hebben echt heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Vlees erg goed.