Hier zie je hoe de meningen over de Lotus Sakura verdeeld zijn.

1. Wij komen al jaren bij Lotus en naar volle tevredenheid. Ja, de eigenares komt amicaal over, volgens mij een bewijs dat ze hun klanten koesteren. Wij hebben dit nooit als vervelend ervaren, maar juist als heel gezellig. Nog nooit te klagen gehad over de kwaliteit van het eten en de bediening. Waar krijg je tegenwoordig nog persoonlijke aandacht in een horecabedrijf? Bij Lotus Sakura in Heerenveen. Gewoon op deze voet doorgaan! Je gaat toch uit eten voor de gezelligheid en zo niet dan maar afhalen, is ook prima voor elkaar. Prima restaurant!

2. We hebben Sushi gegeten, onbeperkt. Het was geweldig! Pure verwennerij! Bedankt!

3. Wij hebben hier net gegeten, wisten niet wat ons over kwam. Wij zijn echte fijnproevers en wij moeten zeggen onze smaak pupillen zijn behoorlijk geprikkeld. Zoet, zuur, zoet, zout en scherp zeer goed gecombineerd. Heerlijk gegeten en met een goed gevoel naar huis gegaan. Onze complimenten en vooral zo door gaan. Wij komen zeker weer.

4. Afgelopen zaterdag via Groupon hier terechtgekomen. Ik weet niet waar alle positieve recensies op gebaseerd zijn, maar wij vonden het een absolute tegenvaller. De 'chef-wok', wie tevens eigenaar is, zat hardop te schelden op de klanten die de wok en de grill door elkaar haalden en met het verkeerde bordje bij hem kwamen.

Toen vervolgens een klein jongetje ijs (zelf) wilde tappen op een softijsmachine met geschat 50 bar druk erachter ging dat mis. Het ijs viel op de grond. Een serveerster ging helemaal uit haar dak tegen dit jongetje. De jongen wist niet wat hem overkwam! Wij kregen echt medelijden met hem.

Tot besluit bestelde ik een cappuccino. De serveerster kwam met een gewone koffie aanzetten waarop ik vroeg: "Volgens mij is dit geen cappuccino". Hierop antwoordde de medewerkster geïrriteerd: "Ja hoor dit is wel cappuccino meneer!". Eigenlijk wilde ik de discussie niet aan maar ik zei: "Ik zou toch graag een cappuccino lusten". De medewerker nam zonder pardon mijn kopje weer mee en kwam terug met cappuccino en zei: "Ja, ik heb er ook helemaal geen verstand van eigenlijk".

Toegegeven, je mag niet veel verwachten van slechts 10 euro per persoon, maar deze ervaring heeft ons avondje uit er niet beter op gemaakt. Gemiste kans van Lotus Sakura!

5. Gisteravond (vrijdag 12-9) zijn wij bij Lotus geweest voor het All-you-can-eat-gedeelte van het restaurant, wat relatief nieuw is. Wij komen al jaren bij Lotus en vinden het, naast het ook hebben bezocht van de andere Chinese restaurants in Heerenveen, het beste Chinese restaurant van Heerenveen. Onze verwachtingen waren dan hoog voor wat betreft het All-you-can-eat, gezien onze jarenlange ervaringen met Lotus.

Lotus heeft het prima voor elkaar, het eten is op de goede wijze (conform recept) bereid, daarmee authentiek en echt. Smaaktechnisch niets op aan te merken, er wordt goed gebruik gemaakt van kruiden, zonder dat het te overheersend wordt. De verse ingrediënten proef je echt. De sushi die wij hebben besteld waren ook prima van kwaliteit (ben zelf Japans), zeker als je kijkt wat je uiteindelijk betaald. De bediening is hartelijk en de aardige eigenaren komen ook altijd even een praatje maken.

Kortom, we hebben heerlijk gegeten en kunnen Lotus wederom van harte aanbevelen.

6. Wij gaan veel naar Wokrestaurants in de omgeving en dit was voor ons een aangename verassing. Het is vrij klein opgezet vergeleken met wokgiganten, maar dat bleek een enorm voordeel te zijn. Het aanbod qua vlees is niet heel groot, maar de kwaliteit was juist veel beter. Hetzelfde gold voor de andere gedeeltes. De kok had maximaal aandacht voor ons en stond open voor suggesties en gaf tips over de sauzen en kruiden die we konden kiezen.
    De serveerster was echt een superleuke meid die amicaal met ons om ging. Voor anderen zou dit wel eens 'te' amicaal kunnen zijn, maar wij vonden het juist super gezellig. Al met al hebben we met ons vieren een waanzinnig gezellig avond gehad. Volgens mij hebben ze veel geleerd van de kritieken die hieronder zijn gegeven. Ik vind het een aanrader!

7. Ik heb meerdere keren er gegeten en vond het heerlijk, het eten was precies goed, het was goed gebakken. De bediening was snel met het voorgerecht en het drinken. De sfeer was goed, allemaal blije gezichten om ons heen door de bediendes.
    We komen zeker vaker eten. Ga zo door!

8. We zijn hier al meerdere malen geweest, zowel samen als met een grote groep. We zijn ook in andere all-in woks geweest en kunnen dus wel vergelijken.
    Lotus Sakura in Heerenveen is elke keer weer thuiskomen.
    Goed eten ruime keuze en plezierige bediening. De sfeer is altijd goed en doet huiselijk aan, ideaal als er kleine kinderen bij zijn. Een perfecte rookruimte.
    Dus al met al een dikke tien waard.

9. Bij Lotus Sakura zijn er 4 concepten waar je gebruik van kunt maken. Te weten, onbeperkt wok buffet, all you can eat sushi, á la carte en teppanyaki.

Gisteravond hebben wij een gezellige avond gehad in het á la carte restaurant deel met het all you can eat sushi concept. Bij ontvangst ging het lichtelijk rommelig omdat het erg druk was bij de afhaal. Al snel had een serveerster ons "gespot" en vroeg of ze ons mocht helpen. Na aangegeven te hebben dat wij graag sushi wilden eten werden wij naar een leuke tafel midden in het restaurant begeleid.

Vrij vlot kwam er iemand vragen of wij wat wilden drinken. Daarna werd ons gevraagd om de lijst in te vullen. Wij zijn regelmatig terugkerende gasten en zijn ook geen uitleg hierin nodig. Niks was te kort of te langzaam en de bediening ging erg gestructureerd te werk. Drinken steeds op tijd aangevuld en ze kwamen ook zodra een ronde voorbij was ruim op tijd vragen of wij de volgende ronde al hadden ingevuld. Prima! Het invullen zelf duurde soms even, er is zo verschrikkelijk veel keuze qua gerechten (ik geloof 88 stuks), dat het soms moeilijk kiezen is tussen al het lekkers.

We hebben heerlijk gegeten, alles goed van smaak en vers. Hoe mensen er bij komen dat het uit blik vandaan komt begrijpen wij niet!?! We hebben een heerlijke culinaire avond gehad in een gezellige ambiance. Nog steeds tevreden en vaste klant en dat gaat voorlopig ook niet veranderen.

10. Gezellige ruimte voor een wok. We vragen ons af waar de slechte recensies vandaan komen. Mensen verwachten van een wok dezelfde ambiance en kwaliteit als een restaurant waar de gerechten geserveerd worden. Maar dat moet niet.

Het is heerlijk als je lekker veel en gevarieerd wilt eten en zelf je gerechten wilt uitkiezen! De bediening zou wat beter geinstrueerd kunnen worden! Het zijn veel jonge mensen die goede begeleiding nodig hebben! Het concept van wokken / gerechten zelf pakken is niet bij alle gasten die in het restaurant komen bekend en dit moet bij binnenkomst uitgelegd worden door de bediening! Ook het serveren van de soep en sate is erg lekker en goed maar wel onduidelijk of dit inclusief is of niet en hierover wordt niet goed gecommuniceerd door de bediening.

Toch is deze wok een echte aanrader. We hebben al ontzettend veel verschillende restaurants gezien met dit concept, deze is absoluut een koploper in kwaliteit en je moet het geproefd hebben!

11. Grote variatie en ruime keuze uit gerechten! Voor ieder wat wils. Alles goed bereid. Vlees is mals.

Ruime keus uit ontzettend veel gerechten!!

Desserts zijn van goede kwaliteit! Brownies, Softijs, Smaakijs, Slagroom, Bonbons ....etc

Ook handig voor families met kinderen.

12. Heerlijk gegeten! Alles lekker vers en goed bereid. Zeer vriendelijke mensen bij de wok/grill en goede vriendelijke bediening! Bedankt, wij komen zeker terug!

13. Echt heel erg slecht. Hier gegeten en vooraf werd aangegeven dat we tot negen uur konden binnenkomen en dan 2,5 uur konden eten. Half acht waren we er. Op het kaartje stond dat het voorgerecht geserveerd zou worden, een half uur gewacht. Daarna ook geen uitleg over het buffet of zo. De bediening deed zijn best op zich wel hoor, maar erg onprofessioneel.

Om half negen ging de bediening zich omkleden en op het bankje naast ons alvast servetten vouwen voor de volgende dag. De bestekbakken bleven gewoon op tafel staan en ze liepen weg om zelf te gaan eten. We hebben weinig gedronken, want het werd ons niet aangeboden.

Om negen uur kwam de baas (denk ik) en die vroeg of we nog wilden eten. Eigenlijk waren we er wel klaar mee, dus zeiden we geen warm meer maar nog toetje straks. Waarop hij zei dat we dat dan meteen maar even moesten doen, dan konden ze de tent sluiten. Dikke kater! Het eten was trouwens wel goed vond ik. Ik zou hier nooit meer naar toe gaan.

14. Niet om aan te raden. Sushi was smakeloos en oud evenals de bijgerechten . We waren er op zondag en moesten daarom bijbetalen. Op zich niet erg. Maar zou niet weten waarvoor als je toch eten van zaterdag krijgt. Wijn werd heel weinig geschonken. Terwijl anderen die all in hadden volle glazen kregen. Ik heb er ook wat van gezegd. De grillgerechten waren niet te eten, ik kreeg het niet weg, veel te taai. Enige pluspunt was de aardige jongen achter de wok.

15. Via Groupon met z'n vieren uit eten geweest. De bediening was onprofessioneel en verre van gemotiveerd. Uitleg over het buffet kon ons niet worden gegeven, want de serveerster wist niet hoe het buffet was ingedeeld. We moesten de bordjes maar lezen, want daar stond het toch op?! Eten was matig. Bij het ijsbuffet was niemand aanwezig, totdat er een meisje kwam met haar jas aan en lange losse haren, zeer onhygiënisch. Zeker geen aanrader voor een lekker etentje!

16. Via Groupon een sushi all you can eat bon aangeschaft. Via deze site al een bepaald vooroordeel gekregen, dit bleek echter wel correct te zijn.

Bij aankomst is het wat onpersoonlijk. Het duurde even voordat we een tafel kregen. We kwamen te zitten in het voorste gedeelte. De tijd leek er wel stil gestaan te hebben. Een saaie bedoening, gezelligheid is iets wat er niet te vinden was. Het leek wel een lobby van een hotel.

De sushi werd geserveerd. Deze was goed van smaak. De keuze was iets wat beperkt gelet op andere Japanse sushi restaurants. Het was duidelijk dat dit erbij gedaan werd naast de Chinese keuken. De warme gerechten waren daarentegen van mindere kwaliteit. Het vlees was iets te vet en vooral eentonig qua smaak.

V.w.b. de sfeer deed een dronken gast aan de bar ook niet veel goeds. De serveersters hebben duidelijk geen vaste tafelbediening. Het is een komen en gaan van verschillende serveersters. Uiteindelijk wel redelijk gegeten maar er zijn veel betere sushi restaurants te vinden in de regio.

17. J. van der Bij

Jaren geleden hier al eens eerder gegeven. Toen was het slecht, ongeorganiseerd en vooral heel ongezellig. Maar via Groupon toch maar eens bekekeken of dit inmiddels verbeterd was. Helaas was dit niet het geval.

Bij binnenkomst geen ontvangst. Serveerster vervolgens gevraagd en ons werd een plaats gewezen. Daarna binnen een recordtempo soep, drinken en de koude/rauwe satespiesjes.
    Bij de grillplaat werd op dit moment een jongen ingewerkt die overduidelijke nog nooit gekookt had. Dat was ook te merken. Rauwe kip, koude, veel te rauwe ossenhaas. Smakeloze gamba's waarvan het darmkanaal nog niet eens was verwijderd. Over de wok geen klagen, deze kok wist wel hoe het moest.
    Bij het nagerecht bleek dat de softijsmachine nog steeds dezelfde klachten had. Mijn man zijn kleren zijn door een snelle sprong naar achteren niet vies geworden.

Het personeel wordt niet aangestuurd en bedienen niet 1 tafel. Maar lopen wat verloren rond. Dit terwijl er meer dan voldoende personeel op de vloer staat. Bij het uitchecken en betalen van de rekening voor de drank was onze groupon opeens verdwenen en stonden wij bij de afhaal wat hulpeloos te wachten.

Kortom dit was echt twee keer en nooit weer!

1,3
  18. Weer lekker gegeten met de familie. De sushi was mooi vers en de wok weer prima voor elkaar!

19. Aardige hartelijke eigenaresse en heerlijk eten; goede sushi (vers gemaakt) en gevarieerd vis en vlees aanbod van de bakplaat. Sauzen minder standaard dan in menig andere wok. Aanrader!

20. Top wok. Alles vers. Niet te grote voorraden zodat versheid gegarandeerd kan worden. Helemaal prima. En als sushi liefhebber werd ik voorzien van verse sushi naar keuze aan tafel! Wij komen zeker terug.

21. Pier

22. Claudia

Was altijd heerlijk. Laatste tijd prijs duurder geworden en we kregen zwarte loempia's en hele dunne tomatensoep.

23. Wat een slechte sushi tent. Sushi met tonijn uit blik. En rijst om de sushi wat op gewone rijst lijkt. Vis filet met veel graten enz enz. IJs met stukjes.

24. Tanja

Onbeperkt sushi gegeten via Groupon. Restaurant is makkelijk te vinden met grote parkeerplaats voor de deur. Ontvangst was een beetje vreemd, aangezien je binnenkomt bij de afhaal, we stonden daar een beetje verloren. We hadden gemeld dat we voor de Sushi kwamen en werden naar een gezellig tafeltje geleid. Goede stoelen! Dat begon goed.

Toen de drankjes werden opgenomen nog even gevraagd of ik mijn Groupon gelijk al moest afgegeven: de dame in kwestie sprak geen woord Nederlands en begreep er helemaal niets van. Lekker handig.

We hadden de eerste ronde besteld en het duurde vrij lang voordat de sushi op tafel kwam. Ik had zelf niet het idee dat er verse ingrediënten werden gebruikt, de tonijn leek zo uit blik te komen. Alles smaakte ook hetzelfde. De warme gerechten lieten nog langer op zich wachten en daar hebben we dan ook 2x naar moeten vragen. Gerechtjes waren ook niet bijzonder.

Na bijna 2 uur moesten we eigenlijk nog 2 rondes en een toetje. Dat werd dus niks meer. Het restaurant was ondertussen al leeg gelopen en als er om je heen wordt schoongemaakt en tafels worden gedekt zit je ook niet echt lekker meer.

We hebben wel veel gedronken aangezien we zo lang moesten wachten elke keer. Dat werd echt vervelend en het was een woensdagavond! Toen we wegliepen was er verbazing bij de bediening, waarom we nu al weg gingen en of we geen toetje meer wilden. Nee, bedankt, wij zijn er wel klaar mee.

De drankjes afgerekend en niet kunnen controleren of dat klopte, want ik kreeg geen bonnetje. Erg vervelend. Geen aanrader.

Ze bieden Wok, Sushi en Chinees a la carte, misschien moeten ze een keuze maken en dat goed doen. Want dit leek nergens op. En je kan je natuurlijk niet blijven verschuilen achter "alles wordt vers gemaakt dus het duurt wat langer". Als je zelfs op een woensdagavond niet op tijd kunt draaien gaat er echt iets niet goed!

25. A. van de Griek

Gisteravond met 9 personen (kinderen en kleinkinderen, inclusief een baby van 2 weken oud) heel
    gezellig en smakelijk gegeten in het Wok-restaurant.
    De bediening was vriendelijk en attent. Er werd een besloten ruimte gewezen waar de baby gevoed kon worden.
    Er zijn voor iedereen vis-, vlees- of vegetarische hapjes die smakelijk en ter plekke worden bereid en de
    prijs-kwaliteit-verhouding is uitstekend.
    Wij hebben genoten van de ongedwongen sfeer en vinden het zeker voor herhaling vatbaar!

26. Tja wat moet ik zeggen, normaal komen we regelmatig hier en dan is het meestal goed, maar wat we nu hebben meegemaakt ging onze pet te boven.
    Het begin was goed we gingen wokken, werden goed na de tafel begeleid, de soep werd besteld en we zaten heerlijk te eten, totdat.... we de soep maar half op hadden en het tussengerecht al wordt neergekwakt... terwijl we de soep niet eens op hadden! Dit was nog niet het ergste.. het tussengerecht was steenkoud... niet te eten, mijn vriend heeft het alleen opgegeten, omdat hij echt heel veel honger had,, gelukkig was er een aardige serveerster die een nieuwe liet maken. Van een andere serveerster die overigens haar dag niet had kreeg ik mijn drankje zonder prik.. het drankje die daar opvolgde was ook meer zonder dan met prik, maar ik had ook geen zin om verder te zeuren en onze leuke avond te verpesten.. het wokken zelf was erg lekker, met de teppanyaki sloeg men de plank volledig mis, we bestelden zonder knoflook, maar de koks deden ook geen zout en peper over het vlees... Tsja dan mis je toch een beetje smaak. Verder werd er niet goed bijgevuld bij het buffet,,.. waar meerdere mensen over klaagden. De eigenaresse kwam nog vragen of we soep wilden, terwijl we al een uur aan het wokken waren.. Drankjes werden niet gauw genoeg bijgevuld, maar dan nog het toetje... ik koos een chocoladesoesje die nog bevroren!! was en een stukje Tompouche die volgens mij niet meer goed was.. We hoopten op een leuke avond, maar onze avond was echt verpest. We zijn ook maar gauw weggegaan en komen hier zeker niet weer te eten. Enkel nog een menuutje afhalen, al moet je daar ook maar geluk hebben dat de bestelling goed gaat, als je het verkeerde meekrijgt en dan terugkomt wordt je ook niet altijd hartelijk geholpen.

Al met al zien we vooral de service de laatste tijd ver achteruit lopen, We komen dan nog alleen om af te halen, want dat is wel goed.

27. Sebastiaan

Ik was vorig jaar 30. Heb daarom chinees tafel besteld en laten bezorgen. Je weet tegenwoordig bij de chinees krijg je nooit te kort. Zo ook dit geval. Meer maar ook genoeg en het belangrijkste is lekker!

28. Woensdagavond even naar de chinees. We kregen een tafel in een hoekje, dus een beetje uit het zicht. Eerst een drankje. Cola light besteld. Er werd gewone cola geleverd. Het duurde lang voordat de kaart werd gebracht, terwijl er wel serveerster in de buurt waren. Er werd niet op onze tafel gelet. Nog een cola light besteld met de mededeling dat het light moet zijn. Weer niet goed. Het eten was verder lekker. Na het eten krijgt iedereen altijd een lekker warm doekje voor de handen en de mond. Ook dit kregen wij niet aangeboden. Wij voelden ons niet zichtbaar, terwijl we vaste klant zijn. We zijn heel erg teleurgesteld en zullen voorlopig niet meer eten bij Lotus Heerenveen.

29. Soms wel een beetje lang wachten op de sushi maar, gezien de kwaliteit en de versheid van de ingrediënten, het wachten meer dan waard! Voor ons de beste sushi tot nu toe! Aanrader.

30. Het was alsof we in een film terecht waren gekomen, gisteravond... We waren aan een tafel neergezet waar alleen de onderborden stonden, nog geen servet of bestek te bekennen. Als vaste gast verwachtten wij het kroepoek-knabbeltje vooraf, maar zelfs na meerdere keren te vragen kwam dat niet bij ons op de tafel. Ondertussen bleven ze steeds vragen wat we wilden drinken. Dat kregen we op de tafel (al was dat in etappes, eerst het bier en tien minuten later de bestelde frisdrankjes). Goed, dan maar de warme hap bestellen. Na 45 minuten à 1 uur kregen we enkele gerechten en voor anderen bijgerechten geserveerd. Alleen kwam alles ook hier in etappes. Tsja, wanneer we met een groep gaan eten willen we ook tegelijk eten, dus we hebben willen wachten tot een ieder alles had. Dat is dus niet gelukt. Herhaaldelijke navraag bij de dames heeft tot niets geleid. Ook toen we naar de eigenaar vroegen werd er geen actie ondernomen. Ondertussen rommelde het in het hele restaurant. Mensen hadden verkeerde gerechten gekregen, moesten tijden wachten op hun bestelling of zelfs een menukaart. Kortom nagenoeg iedereen was ontevreden en had dus idiote taferelen aan hun tafel meegemaakt. Wij zijn er uiteindelijk uitgelopen, zonder te betalen.

Mensen van Lotus: wat is er aan de hand?!

31. We hebben afgelopen zaterdagavond bij Lotus Sakura gegeten.
    Het was onze eerste keer. Wat een prachtige zaak en wat een aardige mensen.
    Je kunt er Japans, Wokken en chinees eten.
    We hebben gekozen voor het verrassingsmenu in het Chinese specialiteiten restaurant.
    Gezellig om een ronde tafel. Alle gerechten waren voor ons nieuw.
    Alles vers en met zorg bereid. Dat was duidelijk te proeven.
    De wijnkaart was ook uitstekend. De dame die ons bediende had er niet al teveel kaas van gegeten maar nadat ze de eigenaar had geroepen werden wij uitstekend geholpen bij de keuze van de wijn.
    Kortom een fantastische ervaring en super gegeten.
    Wij komen binnenkort weer terug en willen dan het Japanse restaurant proberen. Daarover hadden wij ook al lovende berichten over gehoord.
    Tot de volgende keer en ga zo door.

32. Heerlijke sushi, vriendelijke omgeving en gastvrouwen. Echt een aanrader.

33. Kim & Andries

Ik zelf had de sushi, heerlijk bereid en je proeft dat het verse producten zijn! De sushi rijst was heerlijk gekookt het smolt bijna op je tong! Mijn vriend had lotus deluxe een schaal met verschillende specialiteiten ook deze waren heerlijk bereid met verse producten en goed op smaak. Ook hebben we een heerlijk Chinees biertje gehad. Top tent waar we nog vaak zullen komen!

34. Het is een wonder dat ze nog een hoge rating hebben, lotus sakura is in de loop der jaren echt achteruit gegaan qua service en kwaliteit. Het is wel leuk dat ze verbouwd hebben, maar dat haalt de slechte service niet weg. De bediening was veels te chaotisch en om een simpele 7-up te bestellen moest ik het 3 keer herhalen.

Dat was niet het ergste, naast het feit dat het meeste ingredienten niet vers waren was de Sushi deels bevroren! Toen ik dat aangaf bij de eigenaresse loog ze recht in mijn gezicht dat het vers is.
    Ja doei!

35. Froukje Bijvank

De softijsmachine plofte en verschillende familieleden en ik zaten onder het softijs. De eigenaresse leidde ons zo snel mogelijk naar een 'apart kamertje' zoals ze zei. Dit bleek het invalidetoilet. Hier moesten we ons zelf met droge doekjes schoonmaken. Tegen mijn nicht zeiden ze dat het niet helemaal haar schuld was (?? het was toch helemaal NIET haar schuld) en zeiden dat dit wel vaker gebeurde (dan is het minder erg??). Later, toen we aan tafel zaten, kwam de eigenaresse een grap maken door te zeggen dat we snel naar huis moesten om te gaan douchen (haha??). Dat was het enige wat we er nog van hoorden. Geen excuses, geen gratis drankje oid, geen korting op de rekening. Voordat we weggingen, plofte de ijsmachine nog een keer, zaten andere mensen onder het ijs. We hoorden een man zeggen, 'mijn schoenen zitten vol met ijs". Hoe dit is afgelopen hebben we niet meer afgewacht.

36. Lariesse

Heerlijk gewokt.
    Erg lekkere verse sushi (de eigenaresse vertelde dat het elke dag vers gemaakt wordt!)
    Zelfs nog sushi meegekregen omdat de sushi aan het einde van de dag wordt weggegooid.
    Erg lieve, behulpzame en gezellige eigenaren.

Het eten is van goede kwaliteit en het fijne vond ik dat je zelf de hoeveelheden kan bepalen.
    Ook is er erg veel keuze aan vlees en vis om te wokken en te grillen.

Het interieur vond ik ook erg mooi en trendy. Alles is ook erg schoon.

Ondanks dat we ver van Heerenveen wonen, zullen we er zeker nog eens komen wokken!

37. Magda en Wytze

Na alle goede recensies die we hier hadden gelezen, besloten we om naar dit restaurant voor een diner te gaan. Helaas! Heel lang wachten, drie keer hebben we het eten van een andere tafel gekregen en ik had geen enkele stukje verse vis gezien (op sommige sushi's vis nog helemaal bevroren!!!). We komen er nooit meer.

38. Heel goed gegeten , wat wij heel prettig vinden dat er niet van die grote bakken met eten staan,maar dat de kleine schalen steeds weer aangevuld worden.
    Dit zie je bijna nergens, omdat dit veel meer werk is, dus complimenten hiervoor.
    Wij komen graag terug.

39. Wij komen al jaren bij de fam. en eten regelmatig
    in het Restaurant. In het Wokrestaurant een ruime
    keuze aan gerechten en alles vers, goede bediening en service.
    Gr. fam Bos

40. Geweldig eten, altijd vers en zeer vriendelijke bediening. We hebben zowel de Wok als All You Can Eat sushi geprobeerd beiden erg goed!

41. Helaas was dit niet al te best. Sommige etenswaren waren niet vers. En er kwam de hele tijd iemand bij ons aan tafel zitten, we voelde ons aangekeken en dat is niet fijn tijdens het eten. Later kwamen we erachter dat het de baas was. Afrader dus.

42. Mijn mening over dit restaurant is, het eten is er prima, de service kan niet beter en de prijs is ook heel aantrekkelijk. De sfeer is ook altijd gezellig en de kwaliteit van het eten is toppie. We komen er bijna elke week, niks verkeerds op aan te merken. Van mij een dikke tien

43. Jullie krijgen een grote 10, omdat we altijd een warm ontvangst krijgen, het eten zo gevarieerd is dat er altijd keuze en genoeg is, het eten luxe, klasse en heerlijk met zorg klaargemaakt. De service is optimaal vriendelijk, behulpzaam, echt aandacht voor de klanten. Het restaurant geeft een warm huiselijk gevoel, toch een modern schitterend ingericht restaurant met van alle gemakken voorzien. Er zijn vele soorten gerechten waarvan die altijd vers is en goed geselecteerd. Zoals in een 5 sterren restaurant! Ook kinderen meenemen want zij hebben boven een speelruimte en spelcomputer. 1e Klasse restaurant!!!

44. Op 12-11-2-13 wezen eten, dat verliep erg druk en chaotisch, bestelling werd niet of verkeerd geleverd, daar bovenop werd ijsthee geserveerd die 3 maanden over de houdbaarheids datum was.

45. Sinds de eerste keer dat we hier kwamen eten zijn we nergens anders meer heen geweest! Het beste restaurant van het noorden. De service is super goed, je kan hier alles krijgen wat je wilt. Japans, indisch, chinees waar je maar zin in hebt! De werknemers zijn altijd vriendelijk en geven je veel aandacht. De koks zijn echte charmeurs. Een perfecte ervaring gehad.

46. Wok Lotus, wat een ervaring. Alles even lekker, een goede service en veel variatie. Ruime diversiteit in vis wel 5 a 6 soorten en heerlijke soorten vlees, zowel wok als grill, het is allemaal prima voor elkaar. Eten bij Lotus is een feest. De aandacht van de eigenaresse voor haar klanten is tekenend voor de service, het is daar echt genieten. Wij hebben er afgelopen week twee keer gegeten en weten zeker dat dit vaker gaat gebeuren, het was zondermeer top.

47. Zojuist eten gehaald en de helft van de bestelling mist. Het enige wat we uiteindelijk gekregen hebben is 2x bami en 4 mini loempia's, totaal bedrag 16 euro!!! Slechte service, ongeduldige houding als je twijfelt over je bestelling. Wij gaan hier nooit meer heen.

48. Sushi eten in Heerenveen, we wisten niet wat we moesten verwachten. Maar wat een feestje! Je bent echt gast en men neemt alle tijd. Eten was heerlijk! Alles supervers en smakelijk. Een echte aanrader!

49. Ondanks dat het niet druk was in het wokrestaurant waren alle gerechten aanwezig. Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Aanrader.

50. F. Treffers

Samen met vrienden vanavond hier gewokt, heerlijk! Persoonlijke aandacht van de eigenaresse, deze mensen geven je echt het gevoel dat je als klant gewaardeerd word.
    Ondanks dat wij niet dichtbij wonen (in t' Gooi) komen wij hier zeer zeker nog een keer terug.

51. Ik ben zelf een werknemer van Lotus Sakura en sta in de bediening. Ze hebben er iets nieuws ingegooid, namelijk Sushi onbeperkt. Na een paar keer gewerkt te hebben met dat concept, wou ik het zelf ook proberen.

Ben er samen met mijn vriendin geweest, het eten was heerlijk en voldoende. Na 2 rondes waren wij al vol. Daarna kregen we ook nog een nagerecht.

Vrijdag 23 september ga ik het nog een keer proberen, maar dan met meer gezelschap. Ik zal uiteraard dan een nieuw recensie plaatsen.

52. Fam Koenders

Vriendelijk ontvangst.

Ondanks dat wij de enige gasten waren en bleven in het Wok Restaurant werden alle gerechten geserveerd. We hebben heerlijk gegeten en kregen het advies van de gastvrouw langzaam en rustig te eten daar we 3 uur de tijd kregen.

Kwaliteit en bediening perfect en zeker voor herhaling vatbaar.

Je krijgt zeker waar voor je geld, drinken werd iedere keer opnieuw gebracht zodra je glas leeg was. En dat van soep tot aan de ijs en koffie voor 19,50 euro p.p.

Klasse!

53. Heerlijk gegeten. Vriendelijke mensen en prettige bediening. Mooie entourage. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Aan te bevelen.

54. Over het algemeen tevreden. Soms wat jammer dat er kleine details missen. Zoals dat er dan pinda's ipv cashewnoten door de gerechten zitten. Wel een leuke sfeer!

55. Vaste klant, zeer goed restaurant, zeer goede sfeer, en subliem eten.

Of je nu gaat wokken, of Japans eet, of in het Chinese restaurant eet, het maakt niet uit. De kwaliteit is altijd goed.

Mocht het onverhoopt minder zijn dan krijg je altijd een nieuwe portie. Ook het personeel is super vriendelijk.

Zeer zeker de beste Chinees in heel Heerenveen!

56. Lotus Heerenveen heeft heerlijke gerechten.

En de bediening is zeer gastvriendlijk.

Vanavond weer even Chinees.

57. Komen al jaren bij de familie Chou. Heel gastvrij en heerlijk Chinees eten.

De gerechten worden als kunstwerkjes opgediend en de smaak is voortreffelijk.

58. Afgelopen weekend heerlijk Japans gegeten.
    Het is mijn favoriete eten in mijn favoriete restaurant.
    Mensen zijn altijd erg aardig.

59. R. De Boer

Reeds jaren kom ik bij restaurant Lotus.

Het restaurant heeft een uitstekende en verrassende keuken.

Met name het verrassingsmenu bij het Chinese restaurant is fantastisch. Het Japanse restaurant is ook een fantastische ervaring. Vooral met een groep vanaf 4 personen is het zeer geschikt.

Met ons bedrijf zijn wij ook 2 maal geweest in het wokrestaurant. Ook uitstekend. De kwaliteit van het restaurant is zeer goed.

Hierbij de complimenten aan de familie Chou die als uitstekend gastheer optreden.

60. Wij halen regelmatig eten hier weg, het personeel is altijd vriendelijk en gastvrij vaak krijg je een drankje aangeboden door de eigenaar.

Het is er altijd gezellig en het eten smaakt goed.

Je krijgt veel eten voor weinig geld, klasse.

61. Fam. Aarden

Een restaurant met een opmerkelijke gastvrijheid en een uitstekende keuken. Het restaurant is een typisch familiebedrijf met een professionele uitstraling. Zeker geen doorsnee chinees bedrijf.

Prijs kwaliteit verhouding is naar onze mening meer dan goed.

62. Wij komen regelmatig bij dit restaurant. Lotus is een begrip in Heerenveen. We hebben andere Aziatische restaurants uitgeprobeerd in de omgeving, maar dit blijft onze topper! Onze enige nummer 1!

Het eten is verrukkelijk, bediening is vriendelijk en goed verzorgd. Bovendien is de inrichting van het restaurant sfeervol. Kortom, een topper in Heerenveen!

63. Frans (B&F Report)

Meerdere keren hier met fam.en vrienden gegeten,laatste keer was 11 Oktober 2008. Zowel de door ons gekozen gerechten waren voortreffelijk, alswel de bediening.Dit in een sfeervol en mooi ingericht restaurant. Een aanrader!

64. P.Hendriksen

We zijn hier een keer komen eten met 4 personen. moesten meer dan een uur wachten voor ons eten en was ook eens niet te eten gelijk rekening gevraagd en pand verlaten

65. Vrijwel geen smaak aan het eten, het restaurant zelf ziet er mooi uit.

66. We zijn afgelopen week uit eten geweest met de hele familie. Het eten smaakte zeer goed, bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Onze eerste indruk is dat dit een veelzijdige, moderne en een gezellig restaurant is met een warme sfeer. We komen er zeker terug!

67. Geweldig mooie zaak,lieve bediening,vergeleken bij andere chinese restaurants veruit de beste.

68. Laatst met 10 personen hier gegeten. Het is een mooie zaak, dat moet gezegd worden. het eten blijkt echter ver beneden de maat. En dat voor de prijs die ik hiervoor moest betalen. Nee, volgende keer ga ik naar een ander!

Vorige pagina