De Lachende Koe in Heerenveen

Parkeergarage op 100 meter lopen

• All-inclusive

1504191954 80
1509920214 80

1. Was voor mij de eerste keer bij de Lachende Koe. Ik vond het eten erg lekker en de bediening heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!

2. Vdbarselaar

Wederom heerlijk gegeten, de bediening was weer uitstekend. Kortom graag voor herhaling vatbaar.

3. F. de Vries

Prima prijs kwaliteit verhouding, uitstekende service, goed rekening gehouden met allergie-wensen.

4. Petra de Vries

Heerlijk gegeten sfeer was prima. Erg tevreden.

5. Johanna Mast

Eten is prima. Bediening erg vriendelijk.

6. E bakker .

Nette bediening, zeer vriendelijk en vlot.
    Drinken geen gebrek, ze komen geregeld langs om te vragen of er nog
    drinken moet komen incl. water ,wat lauw was ( waarom niet even gekoeld of ijsblokje erin.)
    Niet veel bijzonders aan voorgerechten, alleen breekbrood was lekker.
    Het biefstukje (medium ) was bijna rauw en niet door te komen.
    Wortelen bijna rauw en geen smaak aan ,rauwkost ook smakeloos.
    Nagerechten waren lekker.
    Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

7. Pvdbarselaarf

De bediening is vriendelijk en gastvrij het eten is heerlijk vooral de prijs geen geld 25.35 kort om zeker voor herhaling vatbaar

8. Marieke

Afgelopen zaterdag hier met een groep van 50 man wezen eten. We zijn erg tevreden over ons bezoek! Ondanks dat we met zo'n grote groep waren, was de bediening heel vlot! Hebben op ons hoofdgerecht maar een klein halfuurtje moeten wachten! Zeker een aanrader!

9. Boudewijn Horstman

Hier nu al een aantal keren gegeten, zowel lunch als diner. Erg tevreden, super sociaal personeel en de kwaliteit van het eten is ook erg goed! In vergelijking met andere "All-in" restaurants zijn ze erg vlot met de drankjes! Chapeau! Ga zo door!

10. Gezellig gegeten met enkele vriendinnen. Gewoon een eetcafe.
    Als je haute cuisine verwacht, zit je niet goed. Gewoon een royale, lekkere hap eten.

11. Druk, luide muziek. Anderhalf uur op voorgerecht gewacht. Drinken ging wel snel. 3 nagerechten wel gekregen, maar koffies op het punt dat we zouden vertrekken, toch maar genomen.
    Jammer. Voor de rest was het eten wel lekker! Prijs is ook goed!

12. Lekker gegeten. Goede bediening. Gezellige avond gehad. Vriendelijke en snelle bediening. Nu voor de 4e keer geweest en nog steeds TOP.

13. Eten was erg goed
    Snelle bediening, ook met de drankjes
    Wel wat lawaaierig

14. Prima eten, erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Alleen met 5 personen aan 1 tafel dat is wel wat krap.

15. Heerlijk gegeten. Gezellige avond gehad met de familie, vriendelijke bediening en snel met de drankjes. Drinken werd ook snel bijgevuld. Snel weer een keer!

16. U. Haanstra

Prima. Bediening was vlot en vriendelijk, regelmatig vragen of het naar wens was. Eten was alles naar wens.

17. JOLANDA Brander

Goede service en gezellige sfeer. Eten was lekker en niets is teveel gevraagd. Zeker de moeite waard om een keer terug te gaan.

18. Heerlijk gegeten en gedronken voor weinig. Super service, snel met (onbeperkt) drankjes en vriendelijke bediening. Eten is voor een eetcafé top, simpel maar goede kwaliteit. Prijs/kwaliteit verhouding dik in orde!

19. Super gezellig!! Het voelt er alsof je thuis komt!
    Heerlijk eten en een top bediening!

20. Super gezellige avond gehad. De bediening was snel en zeer vriendelijk, het eten was niks mis mee, prijs kwaliteit kun je niks op aan merken. Al met al een geslaagde avond.

21. Heerlijk gegeten! Luisteren goed naar de klant. Vriendelijk personeel! Goede ervaring, wij komen zeker terug!

22. Goed eten en fantastische service, werd erg goed verzorgd door een knappe jongen man met een erg goed gevoel voor humor!! Kom zeker nog eens terug, en dames volgens mij was hij nog single.

23. Héérlijk gegeten. Ontzettend goede bediening. Bediening ontving ons ontzettend vriendelijk.

24. G Sluis

Menukaart weinig verrassend. Bediening vlot maar ook erg snel met afhalen. Niet echt gastgericht.
    Slechte akoestiek.

25. We hebben er heerlijk gegeten en tot tegenstelling van de vorige keer was het eten goed warm en de groentes zijn ook veranderd.
    We hebben alleen één puntje van kritiek, er liep een man van middelbare leeftijd te schreeuwen bij de keuken en wat voor woorden we daar allemaal weg hoorden komen kon echt niet. Dat het personeel dat accepteerd vind ik heel bijzonder.

26. Prima gegeten voor een goede prijs.
    De bediening was prima

27. Redelijk tevreden. Vriendelijk personeel.

28. Goede ontvangst, heerlijk eten en vriendelijk personeel & snelle service. Ga zo door!

29. W. Wouda-Wassenaar

Hebben hier nu 4x gegeten en vinden het goed, en een erg vriendelijke bediening, alleen de rode kool moet eens voor een andere groente worden vervangen!

30. Heerlijk gegeten in een prachtig pand. Eten is top, prijs/kwaliteit een dikke 10. Super!

31. Yvonne Mienstra

We hebben een hele leuke avond gehad, de sfeer was zeer goed. Drinken werd goed verzorgd hoefden er geen enkele keer naar te vragen. Ook kwam het eten niet gelijk achter elkaar je niet snel er weer uit moest. Hier en daar zijn er wel wat dingen die wat beter kunnen maar ze zijn net begonnen. Wij komen graag nog eens terug.

32. Wel heel erg druk en rumoerig, prima eten, alleen jammer dat het bier van de tap op was.

33. Margreet zwart

Ondanks de serveerster d'r opper best deed viel t eten ons tegen in kwaliteit.

34. Kaottiso

Gezellig, lekker gegeten en gedronken.

35. Anneke Harms

Eerste keer bij de Lachende Koe gegeten en zeker niet de laatste! Het was super; het eten, de bediening en de locatie!! En niet de vergeten de prijs. Met z'n vieren voor nog geen 100€ 3 gangen. Top

36. Ik had een geweldige tijd bij De Lachende Koe! Gisteren wezen dineren met mijn vriendin. Goeie snelle service, lekker eten, warm, goeie service en natuurlijk onbeperkt drinken. Geweldig concept zeker een aanrader!

37. Een erg gezellige avond gehad met vrienden. Ondanks de recente opening en de redelijk drukke vrijdagavond, vlot en goed geholpen door leuk personeel. Drankjes werden ook regelmatig bijgeschonken. Eten was lekker en prima prijs/kwaliteit verhouding. Curry mag iets pittiger, maar voor de rest zeer te spreken over het eten. Het mooie pand doet de sfeer ook zeker ten goede, authentiek en gezellig.

38. Heb er afgelopen zaterdag gegeten, heerlijk gegeten en leuke en vlotte bediening, kom zeker een keer terug.

39. Heb er heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.

40. Prijs kwaliteit goed, goede concurentie voor diverse eetgelegenheden in Heerenveen. De bestellingen werden vlot opgenomen, maar de wachttijden vrij lang. We komen zeker terug, maar enige verbetering is wel op zijn plaats.

41. Even eten bij de Lachende Koe. Gelachen hebben we zeker, jong onervaren bediening die het niet zien en snappen! Zou graag een paar uurtjes meelopen om te laten zien hoe het hoort. €7,50 voor een lunch inclusief warm en koud drankje top, maar dan moet er geen klont modder in je sla zitten. Kon opnieuw wat uitzoeken, maar trek was wel voorbij.
    Voor mij geen volgende keer maar een kloppend plaatje zou mooi zijn. Goed eten en vooral goed personeel...

42. Heerlijk gegeten, vriendelijke en vrolijke bediening. Komen zeker terug. Ga zo door.

43. Ans de Brouwer

Prijs-kwaliteit verhouding is heel goed. Drankjes zijn bij de prijs inbegrepen, en er wordt zeer regelmatig gevraagd of er nog iets te drinken gewenst is. Het is een mooie, sfeervolle lokatie. Met goede parkeergelegenheid.

44. Gezellige avond met vriedinnen gehad. Was erg druk en dat was ook in de service te merken. Opnemen bestelling ging vlot, brengen van eten en drankjes duurde vrij lang. Eten was prima. Bijgerechten waren wij niet heel enthousiast over. Patat was licht van kleur en lauw. Warme groente niet heel bijzonder. Sla wel lekker.

45. Meulen v/ d en bosma

Gezellig gegeten met vrienden.
    Super avond.
    Goed eten en genoeg drinken voor een nette prijs.

46. Henkjan Oostenenk

Het was een top avond bij jullie met mijn vriendin... Sfeer. Eten en de vlotte bediening.👍

47. Na een aantal goede ervaringen bij andere vestigingen van De Lachende Koe toch maar besloten om de wat langere rit te maken en ook in Heerenveen De Lachende Koe te proberen. Zoals verwacht was ook deze avond weer een erg prettige ervaring.

Het eten was erg lekker en een goede hoeveelheid. De mixed grill is een echte aanrader voor de mannen (of vrouwen) met grote honger. Naast het lekkere eten waren ze ook deze keer niet te gierig met het opnemen van het drinken. Dat het drinken gratis is is natuurlijk leuk mee genomen maar ook als dat niet het geval was zou het eten nog steeds meer dan de prijs waard zijn.

De bediening van De Lachende Koe in Heerenveen was wel iets minder dan ik gewend ben van ze. Alles duurde net iets langer dan bij de andere Lachende Koeien die ik heb bezocht. Ik vermoed dat dit komt door het feit dat de vestiging nog niet al te lang open is en het personeel nog een beetje moet worden ingewerkt. Hopelijk is dit bij mijn volgende bezoek aangepast.

Een volgend bezoek aan deze vestiging van De Lachende koe gaat er zeker komen. Ondanks dat Heerenveen iets langer rijden is, is de prachtige locatie het meer dan waard. De luxe uitstraling die het pand heeft verbaasde mij eerlijk gezegd een beetje, aangezien het echt wel iets anders is dan in de vestigingen waar ik voorheen ben geweest. Desondanks beviel me dit erg goed.

48. Mooie ambiance, vriendelijk personeel, goede prijs-kwaliteitverhouding en lekker eten.

49. Slechte ervaring. Het is beslist niet schoon, op de vloer lagen de patatresten en jusresten van de vorige dag. Op de bar lag een dikke laag stof. De bloemen van de opening stonden droog en waren méér dan uitgebloeid. Het opnemen van de bestelling ging over de bar heen met de vraag wat willen jullie drinken. En er was overal al ingedekt, voor een kopje koffie moest eerst het bestek worden verwijdert dus in totaal zit men daar drie keer met de handen aan. Dit is geen aanmoediging om nog eens terug te komen. LET HIER OP.

50. Helaas was het eten niet gaar en niet warm. Dezelfde kruiden worden gebruikt op verschillende stukken vlees. Patat was vaker gebakken en wederom niet warm. Onze klachten weren wel serieus genomen en nieuw eten werd gebracht, onze trek was er toen alleen al niet meer.
    Andere tip, zorg dat je vast personeel op vaste tafels hebt.

51. Geweldige bediening, lekker eten. Zeker een aanrader!

52. Vanavond gegeten bij de Lachende Koe in Heerenveen. Goede punten:
    gezellige sfeer, vriendelijk personeel, vlotte bediening, keurige toiletten, goede muziek, schoon en netjes.
    Verbeterpunten:
    De tomatensoep was lauw, met de zalmtartaar was weinig gedaan, de rucola-sla was in zijn 'waarde' gelaten, net als de komkommer en tomaat, daar had naar mijn idee meer mee gedaan kunnen worden, het was wat saai. De rib-Eye van mijn man was lauw en flauw. De kip-curry was ook lauw en bevatte weinig smaak, niet echt een Indiaas gerecht. Tip: maak de curry pittiger of zet op de kaart dat de curry pittig is of dat er een keuze gemaakt kan worden. Het werd geserveerd met witte rijst, had het bijzonder gemaakt door een andere soort rijst te gebruiken, bijvoorbeeld, badmat of notenrijst. De gebakken aardappels waren gefrituurde aardappels, de rode kool was lauw en de salade was grof gesneden en niet op smaak gebracht met één of andere dressing. Het nagerecht: Het ijs was waterig, de chocoladesaus hoorde warm te zijn, deze was koud, na het opwarmen was het nog lauw. De cheese-cake was aan de droge kant.

Wij hadden hoge verwachtingen van dit restaurant. Eerder heb ik bij de Lachende Koe in Drachten gegeten en deze was positief. Helaas was deze ervaring teleurstellender. Mijn man en ik zijn echt geen kritische eters, wij vinden al gauw iets lekker en goed, maar helaas was dit een mindere ervaring, daarom ook mijn recensie.

53. Erik de Haan