Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heenvliet verdeeld zijn.

1. M

Wij zijn vorige week met de familie voor het eerst in dit nieuwe Beren restaurant wezen eten (Voorheen Magneetcafe). Het restaurant is mooi verbouwd en opgefrist! En het mooie terras hebben ze gelukkig behouden! De bediening is erg vriendelijk, vlot en doet haar best om het de gasten naar de zin te maken! Het eten was erg goed, eigenlijk beter als bij de andere Bereneetcafe's! Wel is het erg rumoerig in het restaurant en zitten de gasten vrij dicht opelkaar. Kortom leuke avond gehad, goed gegeten, nette prijs, grote porties en we gaan hier zeker vaker komen!

2. Jeffrey Roggeband

3. 20-07-2014 hier gegeten met 5 personen (waaronder 3 kinderen). Dit restaurant is deze week voor het eerst geopend, gezellig, frisse inrichting.

Gereserveerde tafel was keurig gereed gemaakt voor ons. Er waren enkele problemen met het bestellingen systeem waardoor ons eten nogal laat kwam. Dit is zeer netjes opgelost door het aanwezige personeel, super!
    We hebben een aantal drankjes en het dessert cadeau gekregen. Zeer goed om evt. problemen te communiceren met de gast, dit restaurant is een aanrader.
    Het eten was heerlijk, de kinderen hebben het naar hun zin gehad, we komen hier zeker terug.

4. Wij zijn gister bij de Magneet in Heenvliet wezen eten. Leuke zaak, leuke inrichting. Vooraf een proeverij op, was erg lekker! Echt een aanrader! Na niet te lang wachten, hoe druk het ook was, kwam het hoofdgerecht. Vlees was goed mals en het was heerlijk! Complimenten voor de koks! Als nagerecht koffie compleet met truffels en stukje cheesecake, heerlijk gegeten! Wij komen zeker terug.

5. Het is goed eten in Heenvliet, goedkoop is het niet maar dat weet je van te voren. Velen kiezen het maandmenu, maar wij kozen van de kaart. Wildbouillon en carpaccio prima. Hoofdgerechten tarbot en hertenkalf, beide heerlijk. Dessert - parfait speculaas - wat aan de zware kant. Prima avond gehad in De hoecksack in een prettige entourage.

6. E. Molenaar

Gisteravond 27-11-2013 een kop koffie gaan drinken met een vriendin. De koffie met
    appelgebak was helemaal goed, maar de bediening was ronduit onbeleefd. Na de
    koffie nog wat gedronken, echter zodra je de laatste druppel drinkt staan ze alweer
    voor je neus met de vraag: wilt u nog wat drinken? Flesjes en glazen werden onder
    onze neus weggehaald. Toen ik er wat van zei, was de jongste van de bediening heel
    beledigd. Ook de oudere dame was niet echt vriendelijk, al eerder gemerkt. Slechts 2
    of 3 tafels waren bezet met eters en wij dan, verder was de zaak leeg. Ze liepen echter
    continue te rennen alsof ze achterna werden gezeten. Heel storend! Ik kom zelf uit de
    horeca met hetzelfde werk dus ik weet hier echt wel heel veel van. Vorige week
    woensdagavond werden we door andere dames juist heel vriendelijk geholpen, dus
    het ligt niet aan de Magneet, maar aan deze dames. Deze 2 zijn absoluut niet
    klantvriendelijk (hoe hard ze ook kunnen werken). Wij hebben besloten dat wij in
    ieder geval niet meer terugkomen in Heenvliet, dan gaan we wel naar Rhoon of ergens
    anders. Jammer, maar ik vond het toch even nodig om dit te laten weten.

7. M

Heerlijke lunch gedaan vandaag bij de magneet. De Boerenomlet & uitsmijter waren erg lekker. De bediening was zeer vriendelijk tegen ons. En het terras buiten is erg leuk om met mooi weer zitten. Leuk om met je fiets een stop te maken voor een lekker hapje en drankje te nuttigen..

8. hendrika

Na een fiets tochtje hier heerlijk gegeten.
    Bediening heel vriendelijk.
    Wc heel erg schoon, kom zeker terug.

9. Prima service, vriendelijke bediening. Vorstelijke appeltaart, glaasje water bij de koffie, prijs schappelijk,
    een prettige zaak.

10. Joke V.d. Weijden

Vanmiddag hier gelunched . Tomatensoep is niet te eten zo zout! Na het teruggegeven te hebben kreeg ik het zelfde kopje weer met een beetje water aangelengd en een beetje room erbij. Het was nog niet te eten!!! Volgens mij is het gewoon tomaten bouillon uit een zakje met een heel klein scheutje room. De tosti was ook droog en zat amper kaas tussen. Na afloop werd ook niet gevraagd of het gesmaakt had. Dit was eens maar nooit weer.

11. Heerlijk gegeten, het zomermenu met bijpassende wijnen.
    Zalig brood en heerlijke kazen !
    Wij komen hier zeker terug!

12. Weer heerlijk gegeten !!!!!! Vooral de burger is een aanrader!
    Super aardig enthousiast personeel die bereid zijn advies te geven of iets na te vragen !!

De dingen op de kaart zijn allemaal even lekker, enig e aandachtspunt is eventueel de kaart eens aanpassen want is al een tijd hetzelfde maar eigenlijk maakt dat ook niks uit want elke keer weer heerlijk!!!

13. fruitore

14. Net een rioolput bij binnenkomst, wat een berenlucht. Eten erg goed, maar de bediening laat erg te wensen over.

Een teleurstellende avond!!

15. Daar wij zelf in Poortugaal wonen, gaan we toch altijd naar Heenvliet, omdat de sfeer er vele malen leuker is. Bediening altijd aardig en toen ik de spare-ribs een keer niet lekker vond, hoefden we die niet af te rekenen.
    We hebben zelfs ons bruiloftsdiner hier gehouden en dat verliep ook vlekkeloos, iedereen had op tijd zijn eten, terwijl er nog meer mensen waren in de zaak.
    Ook tijdens mijn zwangerschap een menu voor mij aangepast (ben nu eenmaal een moeilijke eter) zonder problemen. Wij komen hier graag en vinden het personeel altijd vriendelijk en meedenkend.

16. Vandaag met mijn vrouw heerlijk gegeten op het terras van het Restaurant. Varkenshaas en schnitzel. Hele vriendelijke bediening. Allemaal jongelui en hadden veel tijd en aandacht voor de klant. De hond kreeg een hele grote bak met water en mocht gewoon op het pad (in de weg) liggen. Dit restaurant is zeker aan te bevelen.

17. I.M

Wederom een gezellige avond gehad. Het eten was lekker en het personeel erg vriendelijk. Geen poes pas, gewoon waar voor je geld.

18. Peter

Klein restaurant maar gelukkig is het eten groots. Verrassende gerechten die je smaakpapillen prikkelen. Er heerst een gezellige ongedwongen sfeer.

Een aanrader!

19. Wat een afschuwelijke 'vreetschuur'!

We zijn een aantal jaren niet meer geweest omdat we het zo slecht vonden.

Vandaag besloten om het toch nog een keer te proberen.

Wat een hel.

De zalmforelfilet zal vol met graten.

De saus bij de vis was koud.

De bestelde gepofte aardappel met kruidenboter had een sterke koelkastsmaak.

Ook de eeuwige rabarber smaakt nergens naar zeker niet bij vis!

De bestelde medium rib-eye was rood en de 'gebakken aardappels' kwamen uit de frituur.

Bij de betaling hebben we aangegeven dat het eten niet naar wens was. Dit werd niet serieus genomen en we moesten het volle pond betalen.

En dan nog maar niet te spreken over de bediening. Onvriendelijk en sommige serveersters hebben ADHD.

Wat een vreselijke tent. Dit is voor ons echt de laatste keer geweest dat we daar zijn gaan eten.

20. henk

Super slecht gegeten. Of je een varkenshaasje had of vis pannetje, het smaakte helemaal nergens naar. Met 4 personen gegeten, twee kleine schaaltjes met groente en niets vers.

21. We zijn hier meerdere malen geweest de laatste jaren en we zien de prijs kwaliteits verhouding steeds meer uit elkaar gaan.

Meer als 1 keer fouten gemaakt door bediening/keuken (simpele vragen zoals we hebben een zwangere in ons midden) met als resultaat dat 1 iemand geen eten heeft.
    Geen excuses, geen compensatie.

We hebben besloten om hier niet meer naar toe te gaan.

22. Heeerlijk gegeten!

Vooral de bediening was uitstekend! We hebben niet lang hoeven wachten op ons eten en het was uitstekend!

Ondanks dat het druk was, bleef de bediening heel erg aardig naar de klanten toe. Mijn complimenten!

We komen zeker weer terug!

23. Redelijk eten voor een te hoge prijs met verschrikkelijk onbeschofte bediening.

In de zaak staan veel te veel erg kleine tafeltjes om maar zoveel mogelijk volk op en bij elkaar te persen.

Bediening heeft geen oor voor klachten.

24. Heb de afgelopen periode een paar keer hier gegeten en moet zeggen dat je hier lekker kan eten.

Niets bijzonders, geen liflafjes, gewoon goed eten zonder toestanden.

Aardig bediening!

25. 5 december, geen drukte verwacht volgens de bediening maar toch nog wel wat tafels bezet.
    Maandmenu gekozen met een goede fles rode huiswijn (helaas met kurk). Hoofdgerecht biefstuk, aangegeven aan bediening dat dit erg droog was, waar de opmerking "dat heb ik nooit eerder gehoord" op volgde. Bediening is er niet meer op teruggekomen. Helaas, heeft onze avond doen mislukken bij dit restaurant. Besloten voor de koffie naar huis te gaan. Jammer.

26. Beste Ruud en Wim,

Jullie mooie restaurant is een plezier en genot om naar toe te gaan. Als we gaan uiteten gaan we altijd naar jullie.

27. Eten was goed. De bediening onervaren. Eten redelijk.

28. Redelijk restaurant, de bediening wordt iets stugger, wat niet nodig is. Eten en prijzen zijn redelijk.

6,1
  29. Met ons dames-eetclubje hier voor de 2e maal gegeten (december 2009 en september 2010) Steeds het maandmenu. Dit restaurant is een echte aanrader. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. De dame van de bediening is vriendelijk maar het zou gezelliger zijn als je dat ook van haar gezicht kon aflezen. Ze oogt nu wat ongeinteresseerd, jammer. Het beelschone pand ligt in de historische kern van het plaatsje. In december was het een echt Anton Pieck plaatje. Men heeft ook een slijterij. Je kunt de gedronken wijn dus ook kopen voor thuis.

30. Leuke sfeer, aardige bediening en het eten is altijd van goede kwaliteit. Wij komen hier erg graag.

De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon uitstekend en altijd vol huis in het weekend. Dat zegt genoeg denk ik!