Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heenvliet verdeeld zijn.

Ingrid Hekkert

Heerlijk! Komen zeker terug om nog meer gerechten te proeven. Goede service en vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit is prima.

Op een vrijdagavond in een vol restaurant heerlijk gegeten. Ondanks de drukte was er genoeg aandacht van een attente bediening. Het 5 gangensurprise menu was prima met als hoogtepunt de sukade.
    Jammer van de akoestiek, het is er met een vol restaurant lastig elkaar te verstaan.
    Al met al een positieve ervaring.

Fijne sfeer en heerlijk gegeten. Heel ontspannen en vriendelijke bediening. Zeer service gericht. Het was top een aanrader.

4. Eetcafé Heenvliet

Wilma Kruithof

Lawaaierige tent. Trage bediening met eten. We hebben moeten vragen waar ons voorgerecht bleef. Vegetarisch gerecht was niet te eten. Ook niet toen ik eindelijk de dressing kreeg die erbij hoorde. Lipstick op het glas van mijn zoon. We zijn voor het dessert vertrokken. Mijn ongenoegen geuit, maar de serveerster rekende af en zei vriendelijk tot ziens. Dat dus nooit meer.

nico salm

6. Eetcafé Heenvliet

Wat een zaak… je betaalt voor service die je niet krijgt! De sate is in de aanbieding maar dat werd niet aangegeven zodat je hier niet van af kan weten en je de volle pond betaald. Nul keer gevraagd of alles naar wens was. Dan de chocoladefondue… Je krijgt koude chocolade saus uit een fles voor maar liefst 10 euro! (Op de kaart staat warme chocola). De eigenaresse interesseert het helemaal niks.

7. Eetcafé Heenvliet

lang wachten op eten.
    Schenken steevast bier met veel te veel schuim. Heb ik ook bij andere beren restaurants ervaren.

Perfecte sfeer. Gezellige ambiance, met name de tuin. Goede gastheer en bediening. Aanrader voor de lunch: proeverij van voorgerechten en grand dessert, voorafgaand een heerlijke witte Rueda.

9. Eetcafé Heenvliet

T v Dooren

Verse jus orange half 2 al op
    Broodje gezond sloeg nergens op, zelfs geen ei erop
    Veel te duur voor wat je krijgt
    Brood makreel sla met wat makreel op dunne boterhammen
    Teleurstellend
    Heb het aangegeven, maar wordt niets mee gedaan

10. Eetcafé Heenvliet

pietje puk

Slechte service. Eigenares kijkt met een hoofd of ze je af kan schieten. Wil je wat drinken, duurt 15 minuten.
    Eventueel dessert, duurt half uur en zien je niet eens meer zitten. Ga je afrekenen, kan er niet eens de vraag af of alles naar tevredenheid was. We hebben het weer eens geprobeerd, maar dan moet er heeel wat veranderen om daar terug te komen. Wat een budget bedrijf.

11. Eetcafé Heenvliet

Risotto was saai, smakeloos en miste de asperges die wel op de kaart beloofd waren. Alsof de stagiare had gekookt. Het was zo in het kommetje gegooid daardoor was de rand vies. Bij het afrekenen gevraagd naar mijn asperges..met de opmerking werd niets gedaan.
    Mijn man had de vis en moest 2 euro extra bijbetalen voor saus die aangeboden werd. Nare ervaring. Meisjes van de bediening waren wel aardig.

Marianne van de Graaf-Stans

M'n moeder wilde heel graag op Tweede Paasdag naar 'De Hoecksack' om lekker te gaan eten. We zijn met z'n viertjes geweest en hebbben deelgenomen aan de 'Drunch'. Nou, we hebben genoten! Het was echt overheerlijk, verrassende gerechten waar je graag nog meer van had willen eten, zoooo lekker! De sfeer was prima en het was gezellig druk. We hebben de middag afgesloten met overheerlijke koffie en tot onze verrassing kregen we daar een doosje met 4 verschillende lekkernijen voor ieder bij. M'n moeder heeft enorm genoten èn wij ook. Complimenten voor de keuken en het team van Ruud, we komen zeker nog eens terug om ons nogmaals te laten verrassen.

Marja Bleijenberg

Heerlijk gegeten, goede service en een gezellige sfeer, voor herhaling vatbaar.

14. Eetcafé Heenvliet

Karolita koyuncu

Super gezellig heel lekker en goed eten en altijd even vriendelijk en behulpzaam. Superrr.

A. VAN EST

Heerlijk gegeten. Geweldige vriendelijke bediening en leuke sfeer.

16. Eetcafé Heenvliet

We zijn op nieuwjaarsdag wezen eten..maar om te beginnen was het mega koud, de bediening die vroeg iedere keer wil je de borden en de glazen aan geven zowel met op dienen als met afruimen.
    Al met al..super slechte service, aan gegeven dat het koud was, kregen we als antwoord de kachel heeft kuren..wij zullen niet meer terug gaan..

17. Eetcafé Heenvliet

Kees van Bergen

Drama weinig eten.

18. Eetcafé Heenvliet

Bert Knops

Menu van 21 euro.
    1stokje met 4 garnaaltjes. 1stokje met 4 stukjes varkens haas en bakje patat.
    Kind van 10 jaar heeft hier net genoeg aan.

Het eten, de smaken, de service, de sfeer, muziek... alles klopt hier. Is het lekker weer, ga dan in de prachtige tuin zitten. Maar ook binnen is het prima voor elkaar. Aanrader!!

20. Eetcafé Heenvliet

Precies hetzelfde als alle andere beren eetcafés. Jammer. Eetcafe de magneet (magneetcafe) vonden wij veel beter en gezelliger.

De berencafés zijn bij uitstek geschikt voor mensen met iets minder te besteden en voor mensen met kinderen. De menukaart is al eeuwen hetzelfde overal.

Het personeel hier in Heenvliet zijn wel de besten van alle cafés tot nu toe! Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Erg fijn!

Altijd heerlijk eten in de Hoecksack. Lekker het maandmenu nemen en je laten verrassen door heerlijke smaken. Wij geven wel door waar we niet van houden, daar wordt dan rekening mee gehouden. Alles gaat heel ongedwongen en relaxed. Aanrader!!!

Weer super tevreden... goede en snelle bezorging en heerlijk eten. Ook de salade was goed en vers.

23. Eetcafé Heenvliet

Het eten was goed verzorgd en lekker. De glutenvrije kaart bevat genoeg keuze om iets lekkers uit te zoeken. De bediening was prettig. Het is de moeite waard om hier even neer te strijken.

Bakje shoarma besteld met extra pita en knoflooksaus. Snel bezorgd, lekker eten 👍

Omdat het Moedertjesdag was werd ik voor de 2de keer door mijn dochter meegenomen naar deze fantastische gelegenheid om in de Zon overgoten tuin te kunnen genieten van een heerlijke Drunch. Opvallende leuke bijkomstigheid was dat de aanwezige gasten naar elkaar toe ook heel vriendelijk en gezellig waren. Door de volledige inzet van de eigenaar Ruud en zijn personeel een aanrader om je eens heerlijk te laten verwennen. Bedankt Allemaal. jullie krijgen van ons een 10 en een griffel. Yvonne

26. Eetcafé Heenvliet

fam verduijn

Tweede kerstdag 2014 geweest echt aanrader. Leuke snelle en bediening. We komen zeker vaker.

27. Eetcafé Heenvliet

Vroeger toen het nog de Magneet was, hier al vaak geweest. Altijd vriendelijke service, zeker ook voor onze hond. Ze eet ook altijd mee en is zeer welkom. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

Marry van der Made

Het eten is voortreffelijk, van voorgerecht tot nagerecht. De bediening is erg vriendelijk en ongedwongen. Je voelt je op je gemak, service en aandacht ten top. De sfeer die het restaurant uitstraalt is een genot. Een echte aanrader.

29. Eetcafé Heenvliet

M

Wij zijn vorige week met de familie voor het eerst in dit nieuwe Beren restaurant wezen eten (Voorheen Magneetcafe). Het restaurant is mooi verbouwd en opgefrist! En het mooie terras hebben ze gelukkig behouden! De bediening is erg vriendelijk, vlot en doet haar best om het de gasten naar de zin te maken! Het eten was erg goed, eigenlijk beter als bij de andere Bereneetcafe's! Wel is het erg rumoerig in het restaurant en zitten de gasten vrij dicht opelkaar. Kortom leuke avond gehad, goed gegeten, nette prijs, grote porties en we gaan hier zeker vaker komen!

30. Eetcafé Heenvliet