Op dit adres zit nu: De Beren

Bezorgrestaurants in de buurt van MagnEETcafé

1195768611 100
1202839296 100
1209909982 44
1231122039 40
1238192724 69
1422030550 72
1436171922 71
1521020149 68

1. Wij zijn gister bij de Magneet in Heenvliet wezen eten. Leuke zaak, leuke inrichting. Vooraf een proeverij op, was erg lekker! Echt een aanrader! Na niet te lang wachten, hoe druk het ook was, kwam het hoofdgerecht. Vlees was goed mals en het was heerlijk! Complimenten voor de koks! Als nagerecht koffie compleet met truffels en stukje cheesecake, heerlijk gegeten! Wij komen zeker terug.

2. E. Molenaar

Gisteravond 27-11-2013 een kop koffie gaan drinken met een vriendin. De koffie met
    appelgebak was helemaal goed, maar de bediening was ronduit onbeleefd. Na de
    koffie nog wat gedronken, echter zodra je de laatste druppel drinkt staan ze alweer
    voor je neus met de vraag: wilt u nog wat drinken? Flesjes en glazen werden onder
    onze neus weggehaald. Toen ik er wat van zei, was de jongste van de bediening heel
    beledigd. Ook de oudere dame was niet echt vriendelijk, al eerder gemerkt. Slechts 2
    of 3 tafels waren bezet met eters en wij dan, verder was de zaak leeg. Ze liepen echter
    continue te rennen alsof ze achterna werden gezeten. Heel storend! Ik kom zelf uit de
    horeca met hetzelfde werk dus ik weet hier echt wel heel veel van. Vorige week
    woensdagavond werden we door andere dames juist heel vriendelijk geholpen, dus
    het ligt niet aan de Magneet, maar aan deze dames. Deze 2 zijn absoluut niet
    klantvriendelijk (hoe hard ze ook kunnen werken). Wij hebben besloten dat wij in
    ieder geval niet meer terugkomen in Heenvliet, dan gaan we wel naar Rhoon of ergens
    anders. Jammer, maar ik vond het toch even nodig om dit te laten weten.

3. M 688 punten

Heerlijke lunch gedaan vandaag bij de magneet. De Boerenomlet & uitsmijter waren erg lekker. De bediening was zeer vriendelijk tegen ons. En het terras buiten is erg leuk om met mooi weer zitten. Leuk om met je fiets een stop te maken voor een lekker hapje en drankje te nuttigen..

4. hendrika

Na een fiets tochtje hier heerlijk gegeten.
    Bediening heel vriendelijk.
    Wc heel erg schoon, kom zeker terug.

5. Prima service, vriendelijke bediening. Vorstelijke appeltaart, glaasje water bij de koffie, prijs schappelijk,
    een prettige zaak.

6. Weer heerlijk gegeten !!!!!! Vooral de burger is een aanrader!
    Super aardig enthousiast personeel die bereid zijn advies te geven of iets na te vragen !!

De dingen op de kaart zijn allemaal even lekker, enig e aandachtspunt is eventueel de kaart eens aanpassen want is al een tijd hetzelfde maar eigenlijk maakt dat ook niks uit want elke keer weer heerlijk!!!

7. Daar wij zelf in Poortugaal wonen, gaan we toch altijd naar Heenvliet, omdat de sfeer er vele malen leuker is. Bediening altijd aardig en toen ik de spare-ribs een keer niet lekker vond, hoefden we die niet af te rekenen.
    We hebben zelfs ons bruiloftsdiner hier gehouden en dat verliep ook vlekkeloos, iedereen had op tijd zijn eten, terwijl er nog meer mensen waren in de zaak.
    Ook tijdens mijn zwangerschap een menu voor mij aangepast (ben nu eenmaal een moeilijke eter) zonder problemen. Wij komen hier graag en vinden het personeel altijd vriendelijk en meedenkend.

8. Vandaag met mijn vrouw heerlijk gegeten op het terras van het Restaurant. Varkenshaas en schnitzel. Hele vriendelijke bediening. Allemaal jongelui en hadden veel tijd en aandacht voor de klant. De hond kreeg een hele grote bak met water en mocht gewoon op het pad (in de weg) liggen. Dit restaurant is zeker aan te bevelen.

9. Wederom een gezellige avond gehad. Het eten was lekker en het personeel erg vriendelijk. Geen poes pas, gewoon waar voor je geld.

10. Wat een afschuwelijke 'vreetschuur'!

We zijn een aantal jaren niet meer geweest omdat we het zo slecht vonden.

Vandaag besloten om het toch nog een keer te proberen.

Wat een hel.

De zalmforelfilet zal vol met graten.

De saus bij de vis was koud.

De bestelde gepofte aardappel met kruidenboter had een sterke koelkastsmaak.

Ook de eeuwige rabarber smaakt nergens naar zeker niet bij vis!

De bestelde medium rib-eye was rood en de 'gebakken aardappels' kwamen uit de frituur.

Bij de betaling hebben we aangegeven dat het eten niet naar wens was. Dit werd niet serieus genomen en we moesten het volle pond betalen.

En dan nog maar niet te spreken over de bediening. Onvriendelijk en sommige serveersters hebben ADHD.

Wat een vreselijke tent. Dit is voor ons echt de laatste keer geweest dat we daar zijn gaan eten.

11. henk 5 punten

Super slecht gegeten. Of je een varkenshaasje had of vis pannetje, het smaakte helemaal nergens naar. Met 4 personen gegeten, twee kleine schaaltjes met groente en niets vers.

12. We zijn hier meerdere malen geweest de laatste jaren en we zien de prijs kwaliteits verhouding steeds meer uit elkaar gaan.

Meer als 1 keer fouten gemaakt door bediening/keuken (simpele vragen zoals we hebben een zwangere in ons midden) met als resultaat dat 1 iemand geen eten heeft.
    Geen excuses, geen compensatie.

We hebben besloten om hier niet meer naar toe te gaan.

13. Heeerlijk gegeten!

Vooral de bediening was uitstekend! We hebben niet lang hoeven wachten op ons eten en het was uitstekend!

Ondanks dat het druk was, bleef de bediening heel erg aardig naar de klanten toe. Mijn complimenten!

We komen zeker weer terug!

14. Redelijk eten voor een te hoge prijs met verschrikkelijk onbeschofte bediening.

In de zaak staan veel te veel erg kleine tafeltjes om maar zoveel mogelijk volk op en bij elkaar te persen.

Bediening heeft geen oor voor klachten.

15. Heb de afgelopen periode een paar keer hier gegeten en moet zeggen dat je hier lekker kan eten.

Niets bijzonders, geen liflafjes, gewoon goed eten zonder toestanden.

Aardig bediening!

16. Eten was goed. De bediening onervaren. Eten redelijk.

17. Redelijk restaurant, de bediening wordt iets stugger, wat niet nodig is. Eten en prijzen zijn redelijk.

18. Leuke sfeer, aardige bediening en het eten is altijd van goede kwaliteit. Wij komen hier erg graag.

De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon uitstekend en altijd vol huis in het weekend. Dat zegt genoeg denk ik!

19. Een heel normaal restaurant, geen bijzondere dingen maar redelijk geprijst.

20. Heb de afgelopen jaren een paar keer hier gegeten en moet zeggen dat je hier lekker kan eten.
    Niets bijzonders, geen liflafjes, gewoon goed eten zonder toestanden.

21. Paar weken geleden weer hier gegeten.

Vooraf proeverij van diverse voorafjes en spareribs voor mij en vleesspies voor mijn meissie.

Eten is voortreffelijk en bediening vriendelijk en vlot.

Komen hier al meer, ga zo door.

22. Ziet er erg gezellig uit, sfeervolle zaak maar...
    Wat een matige kwaliteit wordt hier geserveerd!
    Een klein schoteltje friet voor 5 personen, extra besteld, nooit gekregen, gefrituurde aardappeltjes blijkbaar 3 keer gebakken in zeer oud snackvet. Zeer slecht.

Ossenhaaspuntjes is niet wat de naam doet vermoeden, taai, dus een in stukjes gesneden biefstuk. Maakt niet uit, maar niet verkopen als ossenhaas, klanten zijn niet gek.

Keuken heeft een schop nodig want het is een te mooie tent voor deze barre kwaliteit.

23. Het was behoorlijk druk (volgens mij zijn ze de enige nog in de omgeving waar het druk is!). Ondanks dat was iedereen even gastvrij. Knap hoe ze met zo'n jong team zoveel kwaliteit neer kunnen zetten! Eten is ook prima. We komen er al jaren erg graag.

24. We hebben heerlijk gegeten! Vriendelijk ontvangst, leuke bediening. Het eten was top. Gewoon weer eens echt lekker eten, voor een leuke prijs! Helemaal af!

25. hebben met zn 4-en heerlijk zitten eten. erg vriendelijk en gezellig personeel. kom er regelmatig, altijd goed. pluim!

26. Eten was koud en smakeloos, bediening was uiterst onvriendelijk en niet klantvriendelijk. Er zat zelfs ijs in mijn spareribs. compenseren hebben ze niet van gehoord! Komt omdat het druk is volgens de bediening!

27. E. v. Steen

Ondanks reservering. rottig tafeltje vlak naast de bar. Soep was koud, Hoofdgerecht, spec. v.d. chef was wel zo smakeloos met een drappig sausje stukje aardappeltaart die waarschijnlijk al meer borden had gezien. Evenzo de broccoli met wit papje. Zelf de patat uit de frituur was taai. Je wordt daar bestolen.

28. H.van Steenbruggen

Buitengeoon vriende-
    lijke ontvangst, restaurant was vol, maar men cre-eerde toch een leuk plaats
    Het eten was heerlijk, ook de wijn en de bediening was 100%, niets dan lof