Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heemskerk verdeeld zijn.

1. FSB

Afgelopen week bij Het Dorrup geluncht, heerlijk gegeten, niets op aan te merken. Alleen ging het mis bij het afruimen. De serveerster liet bij het afruimen een schaaltje whiskeysaus over mijn kleding vallen. Ze ging gewoon door met afruimen en terwijl ik met servetjes de schade probeerde te beperken zei ze alleen dat ze wel n doekje kwam brengen. Geen excuses of voor de vorm een drankje van het huis aanbieden, niks van dat alles. Bij het afrekenen repte ze nog steeds geen woord over het gebeuren. Zo jammer dit!! Als Het Dorrup nu ook wat zou doen aan klantvriendelijkheid/hospitality zou het echt een goede recensie hebben gekregen. Maar helaas...

4,7
  2. Gosse Veldmans

Vandaag rond vijf uur twee saté van de haas en twee patat gehaald voor €21,—! De patat was voor de derde keer gebakken, niet te eten dus! Op de saté lag een oude slappe kadet waardoor het vlees naar oud brood smaakte, pindasaus was net voldoende voor die stukjes vlees die piepte tussen de kiesen. Ik had mijn hoop nog gevestigd op een knapperig augurken, maar helaas. Geen aanrader dus en veel te duur voor geleverde kwaliteit! Jammer!

3. Alex Boosten

4. Sandra Nijman

Zeer goed eten voor een goede prijs!

5. JFH Duffrewe

We hebben heerlijk en smaakvol gegeten.

Het is alleen jammer dat de patat eigenlijk teklein gesneden was waardoor het te snel afkoeld en de patat had iets minder zout gemogen.

6. Eten werd niet bezorgd.

7. Prima eten en goede service daar is niks mis mee. Restaurant is niet meest sfeervolle voor een romantisch avondje alhoewel de locatie wel mooi is.

8. Lekker eten!
    Iets meer keus uit verschillende soorten hamburgers zou fijn zijn.
    Compliment, want we komen denk ik te vaak, ha, ha ;)
    Vriendelijk personeel!!
    Met grotere drukte duurt het iets langer, maar daar hebben wij geen hinder van ondervonden.
    De ruimte mag voor mij nog iets knusser, gezelliger aangekleed worden.
    Voor kinderen een fijne speelhoek.
    Misschien eens iets uitbreiden qua knusser en speelhoek nog, als het budget er is?

Liefs Mar, F, Twindames.

9. Gisteravond nog even wat besteld en na 1.5 uur toch maar even gebeld waar mijn eten bleef toen kreeg ik van de eigenaar te horen dat de bezorger langs was geweest en meerdere malen had aangebeld(3 huisgenoten ook alle 3 niets gehoord) en dat mijn telefoon nummer niet klopte.
    Kan allemaal gebeuren op zich nog steeds niets aan de hand op dit punt wel gigantische honger maar ala toen ik de beste meneer vroeg naar een oplossing bleek hij alles behalve welwillend tegen een oplossing aan te kijken en kreeg ik een behoorlijk asociale reactie en het kwam erop neer dat hij niets voor me kon doen en dit mijn schuld was(wel betaald niets ontvangen).
    Al met al kort daarna maar bij de concurrent besteld waar het wel gewoon goed ging dus het lag niet aan de bel. Slechte ervaring 0.0 service geen eten asociale houding en geen vergoeding. Ik zeg NOOIT meer iets bestellen. Shoutout naar de concurrent waar het wel normaal kan.

10. Corrie van Zanten

We kwamen met 1 persoon meer en was geen punt. Eten was lekker, bij een enkele te weinig groente.
    Gezellige sfeer en vlotte bediening. Echt goed familierestaurabt.

11. De biefstuk was well done ipv medium en de carpaccio was waterig, ben het beter van Beethoven gewend

6,3
  12. Tjonge wat viel dat tegen zeg! Slappe patat. Vieze pindasaus, te zoete mayo stoofvlees smaakloos. En als klap op de tegenvaller zat ook nog een verkeerde bestelling in de zak mee naar huis. Bah!

1,9
  13. Wij hebben een heel gezellige fijne avond gehad met heerlijk eten. Top! Service was perfect en voor de kinderen genoeg te doen. Prima geregeld. Voor herhaling vatbaar.

14. Ruim van tevoren via de mail een tafel gereserveerd om 17.00 Uur met daarbij de mededeling dat we graag eerst willen borrelen en daarna eten.
    Om 19.25 Uur vroegen wij de dessertkaart. We kregen toen als antwoord dat we wel een dessert konden bestellen, maar deze aan de bar moesten opeten. Onze tafel was namelijk om 19.30 Uur door andere gasten gereserveerd. We waren met stomheid geslagen. Na een gesprek kregen we als 'compromis' aangeboden dat we het dessert nog aan tafel mochten eten en daarna aan de bar nog koffie en thee konden bestellen. Uiteraard hadden wij geen zin om gehaast ons dessert op te moeten eten. Gelukkig werden we elders wel gastvrij ontvangen. Wat een flutservice bij het Dorrup.

3,9
  15. Mariella Janssen

16. Sylvia en Hans

Prima van eten en drinken.

17. P.j.zonneveld

Goede restaurant, perfect voor ook met kinderen uit te gaan eten.

18. Van der Kolk

Voor het eerst van ons leven naar een Grieks restaurant maar zeker niet de laatste keer. Smakelijk eten tegen aantrekkelijke tarieven.

19. a van kleef

20. Internationaal Heemskerk

Absoluut het beste restaurant in Heemskerk. Heerlijke gerechten en super vriendelijke en attente bediening. Zeker een aanrader!

21. Ik heb hier recentelijk geluncht. Zo bestelde ik voor €10,50 een “luxe” hamburger.
    Het was een hamburger maar hij was allebehalve luxe!
    Een goedkope “italiaanse bol” zoals je die bij de supermarkt voor €0,20 koopt, die tevens nog oud smaakte ook.
    Er zaten een paar patatjes bij en een blaadje sla met een plakje komkommer en tomaat.
    Kortom, dit was heel erg slecht voor de prijs.
    Het smaakte niet verkeerd, het vlees zelf smaakte goed.
    Al om al had ik er niet meer dan €6 voor uitgegeven.
    Aan de overkant zit een concurrent waar ze dezelfde Italiaanse bollen verkopen in hun lunchroom voor maar €2,50 “luxe” belegd met carpaccio of wat dan ook.
    Ik raad dan ook aan om daar heen te gaan als je liever waar voor je geld hebt!
    Dit restaurant wordt gerund door kinderen, zowel in de keuken als in de bediening, daarom de ironie in de naam, dit is een voorbeeld wat er gebeurd als de meesters & juffen het klaslokaal uit zijn, de kinderen halen fratsen uit!

Ik kom hier niet meer, de volgende keer lekker naar de overkant! Slecht slecht en nog eens slecht. De vlamtosties lijken uit de vriezer te komen. Het personeel lachte me uit dat ik er wat van zei, en deden vervolgens niks met de klacht. Geen ruimte voor verbetering ben ik bang.

22. Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit eten en heel gezellig gezeten.

23. Bert Bakker

Twee pizza's bij deze twee lieve mensen besteld. Tijdens het wachten werd mij een glas wijn aangeboden. Voor de extra rucola werd niet eens een meerprijs berekend. De lekkerste pizza's van Heemskerk. Een aanwinst voor het dorp. Wij komen zeker nog eens eten in het restaurant.👍👍

24. Het eten is hier redelijk te doen, voornamelijk omdat het Family concept niet verkeerd is.
    Alleen kom ik in het filiaal in Heemskerk liever niet meer.
    De eigenaar is erg klantonvriendelijk!
    LET OP:
    Ik raad het streng af om van een gerecht dat u besteld een “menu” te maken.
    Dit lijkt bijna wel oplichterij.
    Voor een meerprijs van 4 a 5 euro krijg je dus een menu, met een klein patatje en een heel klein bakje salade (blaadje sla met plakje komkommer en tomaat). U kan beter een patatje los bestellen, bent u goedkoper uit en heeft u meer!
    Wij rijden tegenwoordig een paar kilometer verder naar de Family in Beverwijk, dit is een top zaak met super vriendelijk personeel en het eten vind ik hier persoonlijk ook beter.
    Thank me later!

4,9
  25. Op vrijdagavond met groepje van 5 heerlijk tapas gegeten. Grote keuze en zeer smakelijk bereid. Rustig restaurant en de bediening was prima. Zeker voor herhaling vatbaar.

26. Alex de Jong

Sinterklaas avond gegeten, eten was heerlijk en was gezellig druk!

27. Chinees-Indisch Heemskerk

Priscilla

Bestelt moest anderhalf uur wachten op het eten.

28. Chinees-Indisch Heemskerk

Net eten besteld was er eerder dan verwacht.
    Eten was niet lekker fouyonghai leek wel of het van gisteren was.
    Babi pangang slap en zuur.
    Alles weggegooid, nooit meer zullen wij hier bestellen…

29. Hele leuke en gezellige tent om een kopje koffie te drinken.
    Bestel alleen geen soep, je krijgt voor 6.50 een mini schaaltje zoute soep. Echt shokking!

2,8
  30. Internationaal Heemskerk

Elly van der Ven

Regelmatig lunchen wij hier, het is gezellig, leuk personeel, leuke prijs.
    Kortom een echte aanrader!