Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heemskerk verdeeld zijn.

1. Anja Schruijer

Fantastische tournedos gegeten… flink stuk en boterzacht. Tijd niet zo een goed stuk vlees gehad! Complimenten.

2. Hadden een pizza, smakelijk, heel vriendelijke en gezellige bediening.

3. Internationaal Heemskerk

Linda

4. Margriet

Heerlijk gegeten met mijn man. Alleen heel jammer want hoorde dat het Italiaanse meisje weg is die vond ik echt spontaan die andere meiden zijn een beetje chagrijnig.

5. Prima eetgelegenheid voor een betaalbare uit-eten-ervaring. Handig is dat je ook gewoon van de kaart van de snackbar kan bestellen (bij toetje gedaan). Lekkere soep, goed vlees/vis, prima porties (niet te groot). Service was heel relaxed, geen haast. Tip zou zijn om een glazen wand tussen snackbar deel en restaurant deel te maken, voor iets meer rust tijdens het eten. Bezorgers en snackbar klanten lopen heen en weer.

6. Someren

Echt lekker gegeten, gaan we zeker vaker heen, echte aanrader! (En tegen ook nog eens normale bescheiden bedragen, dat is tegenwoordig ook niet vanzelfsprekend)

7. Internationaal Heemskerk

Klaas Noordeman

Dat dit een zeer gewaardeerd restaurant is, blijkt wel uit de enorme drukte de dag dat wij daar dineerden (zondag 26 februari). Mogelijk heeft dat te maken met de vaste prijs voor een 3 gangen keuzediner. En die keuze is groot. Daar zit voor eenieder wel iets bij. Die drukte maakt het dineren dan ook gezellig en heel sfeervol. De gerechten (voor ons beiden carpaccio, flat iron steak en Dame Blanche) zijn duidelijk anders (gevarieerder) dan bij de meeste andere restaurants. Tevens zijn de hoofdgerechten voorzien van gebakken aardappelen, friet en rauwkost. Kortom, een zeer uitgebreid diner. Daarbij hadden we een heerlijk warme plaats bij de open haard. Zowel mijn geliefde als ik vinden de prijs/kwaliteit van het eten meer dan uitstekend. Een heuse topper en dus aanrader. Er is echter één minpuntje: de prijs van het speciaal bier (Affligem Tripel). Van de 7 euro per flesje (ik nam er twee) schrok ik toch wel. Die prijzen dienen toch wel vermeld te worden, zodat men gewaarschuwd is. Los daarvan is die prijs veel te hoog. In de supermarkt kost zo'n flesje bij een aanbieding ongeveer een euro. Bedrieglijk genoeg, staat op de website een bedrag van € 4,75 vermeld. Voor de rest is het een superrestaurant met zeer vriendelijk en attent personeel en heerlijk eten.

8. Familie schavemaker uit krommenie

De gehele entourage was uiterst sfeervol en bij binnenkomst gastvrij ontvangen. Wij allen, 10 personen hebben daarna zeer smakelijk en gevarieerd van het aanbod mogen genieten; zelfs voor de Kids was het geweldig om zelf keuzes te mogen maken en daar was voldoende voor op het buffet. Chapeau.

9. Pietro Sotera

10. Frank van Someren

Super lekker gegeten voor een klein prijsje...
    Echte aanrader!

11. We hadden gereserveerd en er werd op ons gerekend. Prima bediening en erg vriendelijk.

12. We vonden het niet heel bijzonder, als muziek stond de radio aan. Italiaanse muziek op de achtergrond is ok. Maar een radio met reclame enz is irritant. Het eten voorgerecht mosselen waren droog of ze uit de diepvries komen ofzo. Ossenhaas was heel lekker. Saus was koud. Voorgerecht gebakken champions ook niet bijzonder. Bijgerechten weinig maar ok en simpel. Geheel kwam rommelig over. Met mensen die pizza komen halen. De ober was de bestelling kwijt en er waren maar 3 tafels bezet. De prijs vonden we hoog Denk niet dat we snel terug gaan.

13. Internationaal Heemskerk

Ziet er leuk uit maar de bediening matig en het eten flauw tot geen smaak zonde van je geld om hier te gaan eten.

1,1
  14. Internationaal Heemskerk

Marissa van Geffen

Een juiste balans qua keuzes op de menukaart.
    De kwaliteit van de gerechten is top!
    De bediening kom je zelden zo gastvrij en vriendelijk tegen.
    De sfeer is gezellig want je bent daar nooit alleen. Meerdere mensen weten de weg naar deze toptent!

15. Henk Boswinkel

Leuke tent voor lunch en diner, maar de wachttijden voordat je eten geserveerd wordt is buiten alle proporties. Ruim drie kwartier nadat je besteld hebt wordt er eens geserveerd. Ondanks de leuke tent jaagt dit de klanten weg. Erg jammer.

16. Leuk restaurant, lekker eten, goede prijs. Wat wil je nog meer?

17. Zaterdag j.l lekker gegeten bij Stelvio!
    Heel relaxed bediend en niets opgedrongen! Wij komen terug! Er staat soep op de extra menusuggestiekaart echt n aanwinst!!
    Tot snel!

18. Terry Hand

Super goede pizzeria! Hier eet je echt Italiaans! Complimenten

19. Internationaal Heemskerk

Ik heb afgelopen zondag avond daar de sate samen met mijn vriend besteld, en kregen een klein zakje patat (vroeger was dat een grote puntzak) voor ons beiden. Ik vroeg of ik dat zakje ook kreeg als ik alleen daar zat en sate bestelde, ja zegt de serveerster, waarop ik zeg, dan hebben we nu toch recht op twee zakjes patat? Ze zegt, wij serveren altijd een zakje patat bij een, maar ook bij twee sate?! Ik zei dat ik alsnog een zakje patat wilde en dat ging ze met frisse tegenzin halen. Toen ze terug kwam zei ze dat veel mensen het lieten staan vandaar maar een zakje. Ik denk dan, vraag de klanten gewoon van tevoren of ze er een of twee willen. Erg jammer dit. Pfff.

1,9
  20. Gisteravond met 5 zussen en 1 schoonzus high wine bij het dorrup.
    We hebben namens allemaal! Een hele fijne avond gehad. Eten was echt top goed verzorgd en meer dan genoeg! Bijpassende wijnen top.
    Prijs kwaliteit verhouding prima. Fijne bediening. Hier was niets op aan te merken.

21. Heerlijk eten, goede service en ook goed betaalbaar. Komen hier zeker terug.

22. jordi vanmerkom

Patat was te zacht niet goed door gebakken alles was gewoon niet gaar te snel was het klaar.

1,5
  23. P. v d Heide

We hebben lekker gegeten! Het was rustig in de zaak. De bediening was zeer vriendelijk.

24. Chinees-Indisch Heemskerk

Fam van Embden

Na 40 jaar, nooit meer kwai fa, het is niet meer te happen, wat is het daar slecht geworden, na een telefoontje, met als antwoord, dan gaat u toch naar een ander!!

25. Goed eten. Pizza’s zijn heerlijk maar de andere gerechten zijn ook zo prima.
    Altijd fijne sfeer.
    Tot snel

26. Michel Viscione

Op vaderdag hier gegeten, ik heb heerlijk gegeten de carpaccio was heerlijk en de pizza's en fileto was echt lekker mals. Leuke sfeer in de zaak.

Al met al een lekkere en geslaagde avond. Een aanrader dus.

27. Chinees-Indisch Heemskerk

Hoe er op de site van Awang 4 en een halfe ster van de 5 wordt gegeven, is mij een raadsel. Online eten besteld bij Awang. Alles weggegooid. Geroosterd spek was gewoon babi pangang met wat zure saus. Cha siu was droog en bruin i.p.v rood en sappig. En smaakte als of het uit de diepvries kwam. Kortom het eten is niet vers en alles behalve lekker. Jammer van het geld. Maar we hebben elders eten besteld om toch nog te kunnen eten.

28. R nijhof

Echt heerlijk gegeten, deeg zoals deeg bedoeld is. Leuke vlotte bediening. Aanrader 👍

29. Wij hebben Heerlijk gegeten en waren aangenaam verrast. Goede Indiase kok.
    Hiervoor komen wij zeker terug.
    Erg jammer dat het lijkt alsof het restaurant niet is ingericht op klanten; geen muziek, kale muren en dus geen sfeer. Wij waren de enige aanwezige klanten terwijl de afhaalservice als een trein liep.
    De inrichting kan met kleine aanpassingen veel meer warmte / sfeer uitstralen.

30. Internationaal Heemskerk

Lthiemann

We hebben er erg van genoten. Goed personeel en een prettige omgeving.
    Goede prijs kwaliteit.