Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heelsum verdeeld zijn.

1. Nettie Tempelaar

Heerlijk gegeten en werden heel netjes geholpen.

2. Dolinda Wijdeven

Het eten was top! Héérlijk.
    Ik heb géén 1 minpuntje.

3. Y. Wijngaard

Een gezellige locatie. Lekker gegeten en een prima bediening.
    De prijs was heel schappelijk. Komen hier zeker nog eens terug.

4. Chinees-Indisch Heelsum

Vic

Uitstekend Chinees restaurant van de klassieke stempel! Als vegetariër kun je hier heel goed terecht met veel keuze mogelijkheden. De eerste keer dat ik hier kwam vond ik de vegetarische rijsttafel voor drie personen wat aan de krappe kant (was meer een tweepersoons gerecht), maar het was wel heel bijzonder opgediend/opgediend, met gevoel voor vormgeving en presentatie. Bij een andere gelegenheid een ander gerecht gekozen met ruime porties. Tja, je gaat tenslotte toch ook naar een Chinees restaurant om lekker te "bunkeren" :-)

5. Heerlijke gamba's gegeten, prima en vlot geholpen door vriendelijke jongedames.

6. Francesca

Druk en gezellig bij La Porta!
    Er ging iets mis met onze bestelling van de voorgerechten: 2 gasten kregen een niet besteld voorgerecht.
    Ondanks de grote drukte werd dat redelijk snel hersteld door de vriendelijke bediening.
    Na afloop bleek dat we twee toetjes cadeau gekregen hadden… sympathiek!
    Een fles wijn die niet helemaal was opgedronken werd ons nog nagedragen "voor thuis".
    Aardig!

7. Erg lekker gegeten, heerlijke pizza’s en vriendelijk en vlot personeel!

8. Chinees-Indisch Heelsum

Als je lekker Chinees wilt weten tegen een hele schappelijke prijs moet je bij Kota Radja in Heelsum zijn. Dit is een van de weinige normale Chinese restaurants in de buurt, ze zitten er al jarenlang, dat zegt al veel. Dat komt doordat het eten altijd lekker en smaakvol is + er kan een boel worden aangepast. Zoals kleinere portie, geen zout, gluten of bepaalde kruiden.
    Dit is in overleg geen enkel probleem.

Men heeft een typische inrichting voor een Chinees restaurant, gewoon netjes met een mooi aquarium. Parkeren kan gratis in de nabije omgeving.

Het eten is altijd goed warm, vers en van prima kwaliteit. Dit geldt ook voor het afhalen (kan soms heel druk zijn). De menukaart biedt veel keuze, voor iedereen is er wel wat lekkers te vinden.
    Bediening is vriendelijk en oplettend, en kan prima advies geven.

Op de foto een vogelnestje met varkensvlees en cashewnoten + een portie nasi. Een heerlijk hoofdgerecht!

9. Pizza' s zijn zeer goed en staan snel op tafel. Volgende keer gaan we wat anders van de kaart proberen (keus zat). Voor zover ik kon zien zag dat er ook erg smakelijk uit. Personeel is vriendelijk en netjes.

10. Chinees-Indisch Heelsum

Weer heerlijk onbezorgd genoten van gezellige service en kwaliteit bij Kota Radja, Chinees Indisch specialiteiten restaurant in Heelsum. Ondanks gangbaar buffet in het weekeinde heerlijk á la carte gegeten met alle mogelijke aanpassingen die nodig waren voor dieet. Fantastisch zoals men met ons meedenkt. Niets is te veel. Ga zo door. Jullie zullen ons nog vaak zien.

11. Chinees-Indisch Heelsum

Janneke Rutten

12. Robbert van Rijsewijk

Wil je lekker vers bereidde steaks, ribs of pizza's? Dan is dit de plek! Al jaren kom ik hier voor de heerlijke gerechten. De porties zijn altijd goed, de kwaliteit hoog en de smaak optimaal. Zowel in het restaurant als met afhalen is het altijd goed verzorgd en de service geweldig!

13. Chinees-Indisch Heelsum

Eindelijk een chinees restaurant waar gezelligheid, service en kwaliteit - hand in hand gaan. Je kunt het zo gek niet bedenken, ze maken het voor je in Kota Radja, of het nu gluten vrij is of dat je een gerecht wilt aanpassen aan je 'eigen' smaak, het is allemaal mogelijk, zelfs als het druk is. Ik ben allergisch voor knoflook bijvoorbeeld, alle gerechten die ik kies, zijn dan zonder knoflook, ook al vergt het een aparte - eenmalige - bereiding. Ook mijn rolstoel is geen enkele probleem, kortom, een grote aanrader als chinees je favoriete eten is, kom naar Kota Radja in Heelsum voor Service met een glimlach en vooral voor de smaak, waar niet over te twisten valt, want die verschilt van mens tot mens. Mijn vrouw en ik zijn blij met onze Chinese vrienden, altijd erg lekker - zoals ik het altijd zeg (om te plagen) elg lekkel!

14. Francesca

Heel goed en gezellig restaurant! Zeker niet alleen pizza. Gaan daar zeker snel weer eten!

15. Hendrik & Co

Met 4 pensionado's heerlijk gegeten. Alle groenten met zorg en vers klaargemaakt, vlees en vis mals en goed bereid. Punt van aandacht was alleen het stuk tonijn: aan beide zijden even dichtschroeien is genoeg, anders wordt het een droge hap. En de tafelgenoten waren het erover eens dat voor de kaasplak over de tosti's wat beter kan worden verzonnen (laten we helemaal aan de chef over :-). Maar over de hele lijn prima.
    De service was verrassend goed: het team hield alles goed in de gaten en je hoefde maar even op te kijken of er kwam iemand langs. En bij het opnemen van de bestellingen aub geen nummers, top. Hoewel het restaurant helemaal vol zat hebben we nooit lang op ons eten hoeven te wachten: geen idee hoe ze dat in de keuken klaarspelen, met een afhaal erbij.
    De sfeer is ongedwongen maar correct. Je zit aardig dicht op elkaar maar er was zo te horen aandacht besteed aan geluiddemping, zodat je een normaal gesprek met elkaar kunt voeren.
    We komen zeker terug.

16. Fantastisch lekker gegeten, pizzas zijn heerlijk en groot.

17. Chinees-Indisch Heelsum

Een Chinees Indisch restaurant. Het interieur, servies en bestek heeft een update nodig. Het eten was redelijk, niets speciaals. Gekozen voor dit restaurant omdat zij specifiek op de website vermelden dat ze glutenvrij eten maken. Helaas was het personeel niet echt bereid om mee te denken, dit was te veel moeite voor de kok. Een combinatie van 2 gerechten kon niet gemaakt worden want dit was te moeilijk voor de kok. Terwijl het restaurant uitgestorven was en ze het dus niet vanwege de drukte niet konden doen. Uiteindelijk een gerecht besteld glutenvrij, blijkt het achteraf niet helemaal glutenvrij te zijn waardoor mijn vriendin direct na het eten ziek is geworden. Absolute afrader op basis van onze ervaring.

2,5
  18. Chinees-Indisch Heelsum

Jonathan

19. Fam.van Doorn Vink

Staf en bediening, Hart dank voor het perfecte eten en vooral bediening. Alles geruisloos georganiseerd en dat voelt als een Koning Bedankt voor het cadeau. Voor mijn 93 verjaardag. Hoop gauw terug te komen. Mevr. Van Doorn.

20. Wij vonden de bediening wat traag. Dat had sneller gemogen

21. De bediening is erg vriendelijk en vlot. Een fooienpotje op de balie bij het betalen zou erg fijn zijn.
    De broodjes met kruidenboter zijn erg lekker!

22. Marlies en Piet

Heerlijk! Eten super, de -jeugdige- bediening ook! Kortom heerlijke avond

23. We hebben een gezellige avond gehad, lekker gegeten! Voor en hoofdgerechten zien er goed uit en smaken uitstekend.
    Minpuntje: op de vraag wat voor een wijn heb je komt de bediening niet verder dan droog, zoet of huiswijn. Toetjes zijn mega groot.

24. Hans Hijmans

Prima ontvangst en heel goede bediening.
    Het eten was t.a.v. de pizza en entrecote uitstekend.
    Heerlijke Frites.
    Wel een minpuntje bij de visschotel.
    De vis was helaas te droog.
    Wellicht moet de kok hier een een cursusje in volgen, want dit kan echt beter.
    Nu was de prijs/kwaliteit niet juist.
    Jammer.
    Maar ht was wel een heel gezellige avond.

25. Fam. Wichers

Omdat het eten en de sfeer bij dit restaurant ons zo goed bevalt, komen wij hier zeer regelmatig dineren. Ook deze keer stelde de kwaliteit van het eten ons beslist niet teleur. Hetzelfde kan echter niet gezegd worden over de bediening. We waren ontzettend teleurgesteld in de laksheid van onze serveersters. Er werd veelvuldig vergeten te vragen of wij nog iets wilde drinken of eten. Het meest vervelende vonden wij echter dat onze tafel niet werd afgeruimd ruim na het hoofdgerecht. Uiteindelijk hebben wij onze serveerster hier zelf maar op geattendeerd. Hoewel dat op een vriendelijke manier ging, werd ons dat niet in dank afgenomen en werd vervolgens de rest van ons verblijf vrij onbeschoft afgehandeld. Erg jammer.

26. Heerlijk gegeten op het terras.
    Aanrader is de mixed grill.

27. Chinees-Indisch Heelsum

Antoinette

We hebben voor het eerst afgehaald bij dit restaurant.

De ontvangst was vriendelijk.

Het eten was matig: het was niet smaakvol en alle gerechten smaakten wat naar frituurvet. De restjes eten we altijd de volgende dag op, maar deze keer bedankten alle gezinsleden hiervoor.

Vreemd dat we dit zo ervaren hebben, zeker omdat de recensies die we gelezen hebben zo goed zijn.

28. Kayleigh van lieshout

Al meerdere keren hier gegeten met mijn partner, is altijd lekker en zowel binnen als buiten kun je heerlijk zitten en goed eten. De kaart is enorm en er is voor ieder wat wils. Ik ben zelf dol op de carpaccio, lasagne met garnalen maar ook de T bone en diverse andere gerechten van de kaart zijn heerlijk hier. Ik kom er graag en vind het een heerlijke plek vandaar de geweldige cijfers voor deze geweldige tent. Heerlijk en super sfeer!

29. René Brandse

Lekker gegeten op zonnig terras.

30. Altijd heel prettige bediening. Pizza's zijn prima en ook het gegrilde visgerecht smaakte goed. Blijft echt een aanrader voor de wijde omgeving.