La Porta in Heelsum

Wij bieden u een ruime keuze uit warme – en koude voorgerechten, salades, heerlijke pastagerechten en vooral ook onze rijk belegde pizza’s zijn het proberen meer dan waard. Alle Pizza’s , pasta’s worden in eigen huis vers bereid want wij staan garant voor de kwaliteit en versheid van onze producten. Proeft u zelf maar.
Ons restaurant heeft 80 zitplaatsen binnen, een afhaalruimte, en een terras met 80 zitplaatsen.
Wilt u liever lekker thuis van onze gerechten genieten? Dat kan want wij hebben ook een afhaalservice, het is wel aan te bevelen om uw bestelling telefonisch door te geven zodat wij met u een tijdstip af kunnen spreken om de door u bestelde gerechten af te halen.Wij hopen u spoedig in ons restaurant te mogen verwelkomen!

1241970792 81
1290193820 85
1320333213 87
1380611999 89
1507197449 85

1. Afgelopen dinsdag een fijne avond gehad bij La Porta. Vooraf heerlijk champignons, daarna een top pizza met spinazie en gorgonzola. Geserveerd door vriendelijke jongeman in de bediening. We komen graag weer terug.

2. Fam. Van Aalst

Echt lekker gegeten. Goed eten en eerlijke prijs.

3. Heerlijk eten.

4. Carla van Dikk

Hebben heerlijk gegeten, vriendelijk personeel echt een aanrader.

5. Gisteravond samen gezellig gegeten bij La Porta.
    We zaten in het nieuwe gedeelte met het lampjesplafond…
    Goede, correcte, bediening.
    Eten kwam snel, ondanks dat het druk was.
    Kortom; prima ervaring!

6. Erik Hooijer

Heerlijk gegeten tegen een hele nette prijs!

7. Geen toeters, bellen, of culinaire poespas! Gewoon heerlijk eten in hele ruime porties voor een hele scherpe prijs.

8. Vrijdag avond heel lekker gegeten. Bediening ook gezellig!

9. Te kleine ruimte vol met tafeltjes. Te druk, te vol, te weinig personeel, lang wachten. Erg jammer deze uitbreiding. Jullie hebben geen oog en tijd meer voor de gasten!!

10. Marie Veenendaal-Latupeirissa

We hebben er heerlijk gegeten, sfeer en service waren goed!!

11. Marijke van Toen

Heerlijk gegeten! Lekker buiten kunnen zitten. We komen zeker terug!😀

12. We waren bij La Porta voor een feestje ter ere van de verjaardag van mijn moeder (totaal 10 personen varierend in leeftijd van 15-80 jaar). We hebben heerlijk gegeten, en zijn bijzonder hartelijk ontvangen. Ik had het menu eerder afgesproken met de kok, en alles was goed verzorgd, en ook zeker genoeg. Iedereen gaf aan dat ze een hele mooie avond hadden gehad.

13. david nieuwboer

Heerlijk gegeten, alleen de bediening kan wat soepeler. Verder helemaal goed.

14. Super lekker eten!! En nette service.

15. Belde op de pizzadag 21:50 op om nog even een pizza te bestellen. Het kon nog en werd vriendelijk te woord gestaan. Na een lange vergadering, thuis nog even van een pizza kunnen genieten.
    Kortom, uitmuntende service tot op het laatste moment!

16. Jeffrey Vleeming

Wij hebben een goede ervaring gehad. De prijs was zeer goed voor de hoeveelheid. Bij ons werd het hoofdgerecht direct geleverd nadat we het voorgerecht op hadden, dit beviel ons wel.
    De bediening is vriendelijk en van wat we meekregen ook onderling en dit merk je wel als klant zijnde. Het plafond was heel relax met rustige lampjes, we mistten wel rustige achtergrond muziek. We vonden het een leuke toevoeging dat het eten in het Italiaans en Nederlands stond, dit was het eten in het algemeen dus pizza en pasta etc. en niet elk gerecht apart.
    Nadat we betaald hadden, werden we ook nog door de kok bedankt en begroet, dit geeft je dan ook een welkomstgevoel. Ze hadden dan ook een keuken waar je naar binnen kon kijken, wat zeer vermakelijk was. Het was een gezellige avond en komen er zeker nog eens terug.

17. Tessa Van Craen

Zeer positief verrast! Een heel familiale, warme sfeer. Zeer vriendelijke bediening en super enthousiaste kok; hij kookt met erg veel passie en verwent zijn klanten; mooi om te zien! Grote porties lekker eten voor goede prijs! Een aanrader voor iedereen. Gewoon doen!

18. Drukbezochte Italiaan, aardige meisjes in de bediening, alleen uur moeten wachten op bestelde maaltijd.

19. Ringo brussen

Meerdere malen hier gegeten, zeer te vreden ook na de verbouwing. De prijs kwaliteit is een 10.

20. Prima zaak met goede bediening.
    Wij dachten op dinsdag (=actiedag) 6,50 euro te moeten betalen... Dat is dus NIET zo!!
    We moesten de genoemde prijs op de menukaart betalen!! JAMMER!

21. Fijne avond gehad bij La Porta. Heerlijke gamba's en tiramisu gegeten, geserveerd door vriendelijke bediening. Ik kom zeker weer terug.

22. Jeannette

Het is altijd weer lekker om wat te eten bij la Porta. Niet voor niets altijd druk. Ook nog erg gezellig, goede bediening.

23. Vriendelijk personeel. Gezellige sfeer. Lekker eten.
    Kortom, ben je in de buurt ga een keer kijken.

24. Beppie Heijmans

Goed tot zeer goed.
    Voor herhaling vatbaar.
    Echter ietsjes meer groente zou niet verkeerd zijn.

25. Een groep luidruchtige bejaarden (!) zat naast ons. We konden elkaar nauwelijks verstaan. Dat is jammer als je met je beste vriendin wilt bijpraten :(
    Verder was het personeel vriendelijk en onze pastaatjes waren lekker. Wel wat machtig. Helaas geen 'gaatje' meer over voor de tiramisu :(

26. Ik heb bij de la Porta heel vaak besteld en ik moet na vanavond ( alweer lauwe pizza gehad ) zeggen dat het steeds slechter wordt.
    De pizza's zijn heel vaak niet warm genoeg.
    De rand is te aangebrandt alsof dat 2 x in de oven heeft gezeten .

27. Heerlijk eten voor een nette prijs. Pizza's zijn heerlijk (ook af te halen). Biefstuk, ossenhaas en entrocote is superzacht en de wijn is lekker. Kortom een prima tent. Het personeel is nog jong en onervaren dus dat betekent wel soms langer wachten of ze even helpen herinneren.

28. Prima eten voor een prima prijs. Indien wij pizza willen eten, halen we het hier op in plaats van een diepvriespizza. Kinderen vinden het geweldig om in het restaurant te eten. Wel zaak om het personeel goed op te leiden nu ze er meer hebben, omdat de pizzeria is uitgebouwd aan twee kanten.

29. Wij komen hier al jaren. Van de week was het niet zo goed als anders. De zaak is flink groter geworden en dat komt de kwaliteit niet ten goede. Er was veel (jong) personeel. Dat niet heel efficiënt bezig was. Lang wachten geen broodje vooraf. Ook kregen we met 2 personen maar een heel klein beetje friet. Jammer! Wel was het personeel heel vriendelijk.

30. Ik kom hier nu al jaren en alles is even goed en superlekker, de pizza's behoren tot de beste die ik ooit gegeten heb en dat zegt wat ;). Ook op de pizzadag zijn ze geweldig van smaak en net zo belegd als op andere dagen.

Ik vermoed daarom dan ook dat de enige echt slechte ervaring die ik hier over dit eettentje lees, wellicht niet klopt. Het haalt echter wel het gemiddelde cijfer naar beneden, dat is heel jammer, want dit is een top-pizzeria.

31. Geweldig. Altijd en overal.

32. A. Schenke

Na een dag wandelen bij restaurant La Porta terecht gekomen. Ik vond het eten erg slecht. Mijn pizza was nat en zompig wat volgens de kok kwam door de verse groenten. Ik eet wel vaker pizza en heb nog nooit zo'n zompige pizza hoeven eten dus ik vond het een vreemd argument.

33. Eric Rutten

Wij komen al wat langer bij La Porta. Pizza's ook met pizzadag altijd perfect. Voorgerechten verschillende gegeten en allemaal even rijk van smaak. Mijn aanrader is de Italia spies en de ossehaas. Echt een stukje topvlees. Super zacht, elke keer weer.

In het restaurant is het altijd gemoedelijk en vriendelijk. Personeel en eigenaar zijn echt leuke mensen. Mijn advies: ga een keer eten in het restaurant en eet zo'n lekkere ossenhaas met champignons.

34. Robert en Wilna

Wij eten hier met enige regelmaat en zijn erg enthousiast. Daarom hebben we daar ook op een maandag ons huwelijksjubileum gevierd met een gezelschap van 25 mensen. Daaronder een paar culinaire lekkerbekken. Het eten was verrukkelijk en goed verzorgd. Zeer goede service, vriendelijk en dat alles voor een schappelijke prijs. Beslist een aanrader. De locatie mag wat mij betreft wat groter zijn, is nu wel erg krap.

35. Maus en Colinda

Uitermate goed gegeten, leuke sfeervolle ambiance en goede bediening. Bij reserveren te horen gekregen dat het helemaal vol zat, maar dat er iets later wel plaats zou zijn. Enige min, geen Chianti op karaf, maar wel n heerlijk Italiaans biertje gedronken. Als we weer in de buurt zijn, komen we zeker nog eens terug!

36. Geweldig restaurant met onwijs lekker eten wij komen hier regelmatig en halen ook vaak pizza's.
    Nog nooit problemen gehad of minder beleg op pizzadag gehad..altijd dezelfde perfecte kwaliteit!! Ga zo door jongens jullie doen het top!!

37. Heerlijk om te eten. Lekkere pizza's met heel veel verse groenten. Wij hebben er van genoten en zeker vaker te bezoeken.

38. Wij hebben hier laatst gegeten en het was voortreffelijk. En het is zeer zeker de moeite waard omdat ook een keer te proberen. Vriendelijke bediening en de koks natuurlijk ook . Ze hebben veel passie om je eten klaar te maken

39. We komen hier regelmatig.
    Elke keer is het al weer geweldig.
    De kok kookt met passie.
    Gerechten zijn smakelijk en met zorg bereid. Huiswijn prima.
    Iedereen erg vriendelijk.
    Prijzen laag.
    La Porta is een geweldige aanrader in de regio. Veel beter dan menige duurdere italiaanse restaurants!

40. Het is hier erg lekker en goeie sfeer en snel klaar alleen ze bezorgen niet dat is het enigste nadeel

soms wel iets te vet ( kan ook door salami komen die ik op had :) )

41. Super! De pizza's zijn erg lekker en de pizza shoarma is een zware aanrader!

42. Jan-Pieter

Erg lekker eten, vriendelijke service & mooie porties. Schappelijke prijzen: Top-Tent!

43. Sinds vorig jaar zit er een nieuwe eigenaar in en dat kun je zeer zeker merken! Je krijgt nu grote porties met echt heerlijk eten voorgeschoteld en een perfecte service!

Het is niet erg groot, maar echt heel gezellig gemaakt.

En ook de afhaalgerechten zijn perfect!

De prijs kwaliteits verhouding is ook helemaal goed!

44. Michiel de Groot

Echt een aanrader! Probeer ook 109 van de kaart eens.

45. Prima eten, goede bediening, gewoon een leuke avond gehad!

46. Marietje

Prima restaurant. Open keuken. Heerlijk eten. Wij komen hier geregeld.

47. Per toeval gaan eten bij La Porta tijdens een weekendje weg.

Samen met mijn vriendin de mixed grill genomen, het was overheerlijk. Ik heb me voorgenomen om zeker nog een keer terug te komen om een mixed grill te eten bij La Porta.

Alleen is hier een autorit van 1,5 uur voor nodig! Maar dit zal mij niet weerhouden. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Smaaksensatie van het vlees en de groenten zijn uitmuntend.

48. Super lekker gegeten! Nieuwe sfeer en heerlijke pizza's. Lekkerste pizza die ik ooit heb gegeten! Ik kom zeker weer snel terug. Zo verslavend.

49. Mijn vriend is een enorme eter, maar kon hier toch zijn lol op met een simpel voorgerecht en normaal hoofdgerecht. Ik at zelf varkenshaas met champignonsaus, zeer lekker en echt niet duur!

Het is binnen heel klein en er is weinig plaats. Heel vriendelijke meisjes in de bediening. Door de week op rustige avonden is het er gezellig eten, in het weekend vind ik het er te vol en klein.

Wij hebben ook een keer pizza's afgehaald, maar deze vond ik vooral erg zout en verder te weinig smaak.

50. La porta is een relatief duur maar goed adres. Afgezien van de "schotel- en pizzadagen" betaal je erg veel voor zo'n klein en eenvoudig eethuisje. De kwaliteit is echter van een bovengemiddeld niveau. De afhaalmogelijkheden zijn beperkt vanwege de zeer kleine afhaalruimte waardoor het mogelijk is dat je buiten moet wachten. Ook duurt een bestelling erg lang. Dit kan voorkomen worden door telefonisch te bestellen.
    Het restaurant zelf is zeer eenvoudig met hier en daar een spinnewebje.
    Een standaardportie is klein en relatief duur.
    Wel veel keuze en met een prima kwaliteit!
    Voor de liefhebber.

51. Klein restaurant, 1 x gegeten, was lekker, maar hoeveelheid zeer karig. Niet geschikt voor de grote eter.

52. klein, knus. lekker goed verzorgde schotels.

53. Eenvoudig, klein restaurantje waar je goed terecht kunt voor een Italiaanse hap. De kleine omvang van het restaurant geldt ook voor de portie's, maar het is allemaal wel erg lekker. Het voltallige personeel is zeer klantvriendelijk ingesteld en dit geldt voornamelijk voor de bediening. Ook de afhaalmogelijkheid is goed geregeld.