Kota Radja in Heelsum

1199240370 82
1209093867 83
1563819786 81

1. Dita Oosterhuis

De nasi is gewoon witte rijst met een plakje ham en gebakken ei,
    Niet goed

2. Gisteren weer heerlijk gegeten veel keus en leuke bediening.
    Hebben hier al vaker gegeten.
    Zeker een aanrader.

3. Vic 196 punten

Uitstekend Chinees restaurant van de klassieke stempel! Als vegetariër kun je hier heel goed terecht met veel keuze mogelijkheden. De eerste keer dat ik hier kwam vond ik de vegetarische rijsttafel voor drie personen wat aan de krappe kant (was meer een tweepersoons gerecht), maar het was wel heel bijzonder opgediend/opgediend, met gevoel voor vormgeving en presentatie. Bij een andere gelegenheid een ander gerecht gekozen met ruime porties. Tja, je gaat tenslotte toch ook naar een Chinees restaurant om lekker te "bunkeren" :-)

4. Als je lekker Chinees wilt weten tegen een hele schappelijke prijs moet je bij Kota Radja in Heelsum zijn. Dit is een van de weinige normale Chinese restaurants in de buurt, ze zitten er al jarenlang, dat zegt al veel. Dat komt doordat het eten altijd lekker en smaakvol is + er kan een boel worden aangepast. Zoals kleinere portie, geen zout, gluten of bepaalde kruiden.
    Dit is in overleg geen enkel probleem.

Men heeft een typische inrichting voor een Chinees restaurant, gewoon netjes met een mooi aquarium. Parkeren kan gratis in de nabije omgeving.

Het eten is altijd goed warm, vers en van prima kwaliteit. Dit geldt ook voor het afhalen (kan soms heel druk zijn). De menukaart biedt veel keuze, voor iedereen is er wel wat lekkers te vinden.
    Bediening is vriendelijk en oplettend, en kan prima advies geven.

Op de foto een vogelnestje met varkensvlees en cashewnoten + een portie nasi. Een heerlijk hoofdgerecht!

5. Weer heerlijk onbezorgd genoten van gezellige service en kwaliteit bij Kota Radja, Chinees Indisch specialiteiten restaurant in Heelsum. Ondanks gangbaar buffet in het weekeinde heerlijk á la carte gegeten met alle mogelijke aanpassingen die nodig waren voor dieet. Fantastisch zoals men met ons meedenkt. Niets is te veel. Ga zo door. Jullie zullen ons nog vaak zien.

6. Eindelijk een chinees restaurant waar gezelligheid, service en kwaliteit - hand in hand gaan. Je kunt het zo gek niet bedenken, ze maken het voor je in Kota Radja, of het nu gluten vrij is of dat je een gerecht wilt aanpassen aan je 'eigen' smaak, het is allemaal mogelijk, zelfs als het druk is. Ik ben allergisch voor knoflook bijvoorbeeld, alle gerechten die ik kies, zijn dan zonder knoflook, ook al vergt het een aparte - eenmalige - bereiding. Ook mijn rolstoel is geen enkele probleem, kortom, een grote aanrader als chinees je favoriete eten is, kom naar Kota Radja in Heelsum voor Service met een glimlach en vooral voor de smaak, waar niet over te twisten valt, want die verschilt van mens tot mens. Mijn vrouw en ik zijn blij met onze Chinese vrienden, altijd erg lekker - zoals ik het altijd zeg (om te plagen) elg lekkel!

7. Een Chinees Indisch restaurant. Het interieur, servies en bestek heeft een update nodig. Het eten was redelijk, niets speciaals. Gekozen voor dit restaurant omdat zij specifiek op de website vermelden dat ze glutenvrij eten maken. Helaas was het personeel niet echt bereid om mee te denken, dit was te veel moeite voor de kok. Een combinatie van 2 gerechten kon niet gemaakt worden want dit was te moeilijk voor de kok. Terwijl het restaurant uitgestorven was en ze het dus niet vanwege de drukte niet konden doen. Uiteindelijk een gerecht besteld glutenvrij, blijkt het achteraf niet helemaal glutenvrij te zijn waardoor mijn vriendin direct na het eten ziek is geworden. Absolute afrader op basis van onze ervaring.

8. Antoinette

We hebben voor het eerst afgehaald bij dit restaurant.

De ontvangst was vriendelijk.

Het eten was matig: het was niet smaakvol en alle gerechten smaakten wat naar frituurvet. De restjes eten we altijd de volgende dag op, maar deze keer bedankten alle gezinsleden hiervoor.

Vreemd dat we dit zo ervaren hebben, zeker omdat de recensies die we gelezen hebben zo goed zijn.

9. Super goed eten, vriendelijk personeel. Eigenaresse kwam nog een praatje maken omdat ze ons niet eerder had gezien. Contact met de klant vinden we erg belangrijk. De tomatensoep is echt een topper, deze moet je geproefd hebben, hier kan een ander restaurant niet tegen op. We gaan regelmatig uit eten, maar dit restaurant wint het, zo ongelooflijk goed. Het was onze eerste keer en we gaan hier zeker nog veel vaker heen. Supergoed.

10. We hebben hier heerlijk gegeten.

De nieuwste recensie
  11. le grand heelsum

Zondag wezen halen, erg lekkere babi pangang met bami, heerlijk met korstje en bami lekker vers en groente top!

2 vorige recensies
  12. Ilse

13. Per toeval dit indisch-chinees restaurent ontdekt, wat een weelde om daar te zijn en aan te mogen schuiven in zeer gemoedelijke ambiance, een gastvrouw ide Hollandse huiselijkheid met Chinese tongval uitstraalt! Een kok die zich inleeft en aanpast aan de wensen der clientele. Een bonte mengeling van gasten die soms zelfs uit alle uithoeken van het land op doorreis langskomen, die de tongstrelende gerechten voor de zoveelste maal op komen vijzelen. Slechts een jaar pas onder dit zeer inspirerend stel aan de gang, en thans al een succesnummer van de bovenste plank, niet verder vertellen hoor.....!

14. ouder echtpaar

Al enige tijd nieuwe eigenaars, maar zelfde prima kwaliteit!
    Leuk dat er goed wordt meegedacht, b.v. halve porties voor kleine eters.
    Zijn heel tevreden en komen er vaak!

15. Erg lekker, vooral de kip met groente is echt super lekker, maar ook de rest saté, rijst, enzovoort is lekker!

16. Diverse bekende chinese gerechten in buffetvorm. Alles prima bereid en op smaak. Hele lieve bediening. Gemoedelijke sfeer zoals dat bij een dorp als Heelsum hoort. Dit is echt high service, low pricing! Aanrader!

17. Elke keer als wij in de omgeving van Heelsum overnachten, of het nu Arnhem, Oosterbeek of Wolfheze is, gaan wij sinds 2008 steevast naar "onze" Chinees.

Prima eten, zeer vriendelijke bediening en ruime keuze. Ook in desserts, hoeveel keuze moet je hebben?

Schoon hygienisch en prijs kwaliteit is er geen betere.

Vandaar dat wij als we in de buurt zijn steevast langskomen!

Een echte aanrader!

18. Jeroen Gerrits

Zeer goed en lekker eten! Mijn vrouw en ik kennen veel chinese restaurants, maar deze overtreft ze allemaal!

Zeer vriendelijk personeel en gemoedelijke en hartellijke sfeer.

Ook nog airco aanwezig.

19. Het eten is erg lekker, vriendelijk personeel en kom er regelmatig om af te halen.

Maar ik heb wel een minpuntje, er mag na al die jaren wel een keer een opknapbeurt gedaan worden. Het is niet van deze tijd.

20. Lekker eten, het is niet heel groot maar wel erg gezellig.

Personeel heel aardig en herkennen je ook als je er vaker komt.

Echt een aanrader.

1 ding is jammer:

Er is vrij weinig te kiezen als dessert.

Maar voor de rest toppie!

21. Gisteren hier gezellig en perfect gegeten met zes personen na een heerlijk dagje mtb-en in de omgeving! Zeer vriendelijke en vlotte bediening. De Tipan-rijsttafel (vier gangen) is een echte aanrader! En dit alles voor een hele schappelijke prijs!

22. Ik zal er kort over zijn. Het eten en de bediening zijn hier gewoon perfect. Goede sfeer en goede prijzen. Eten smaakt ook gewoonweg perfect.

23. Komen hier altijd als we vanuit Zoetermeer naar Arnhem of omgeving gaan. Eten is van prima kwaliteit en prijs is zeer goedkoop.

Don't judge a book by its cover.
    Buiten wellicht smoezelig, maar binnen schoon en zeer gastvrije mensen, een voorbeeld voor velen.

Dus echte aanrader.

24. Marietje

Fijn restaurant. Bediening is geweldig. Ze proberen het je echt naar de zin te maken. Heerlijk eten. Laatst van het buffet gegeten. Geweldig! Ondanks de grote drukte (zondag, einde van de vakantie) werd het buffet goed op peil gehouden.

25. Ik heb er maar weer eens gegeten en het was ook deze keer weer fantastisch. De familie kent je persoonlijk en toen dan ook naar de reden van "pappa's" afwezigheid werd gevraagd, en hen werd medegedeeld dat deze ziek was, bood men na afloop een fles jenever aan. Geweldig. Binnenkort zijn we hier weer!

26. Dit restaurant is een voorbeeld van een plek die je echt moet ontdekken. Het pand ziet er niet uit, heeft geen uitstraling en met een zeer beperkte parkeervoorziening oogt het niet bepaald uitnodigend. Eenmaal binnen wordt je een hartelijk welkom geheten door zeer vriendelijk personeel. Het eten is van een uitstekend niveau en doet, op een krasje op het bestek na, niet onder voor de betere Chinezen. Wat nog belangrijker is, is de prijs/kwaliteits verhouding. Dit ligt op een bovengemiddeld niveau. Met een kopje koffie van de zaak, kun je zelfs pinnen aan tafel. Hier kom ik regelmatig terug. Je ziet ook vaak dezelfde klanten. Kortom: goed en goedkoop en van een uitstekend niveau.

27. Komt oud en smoezelig en verwaarloosd over dit restaurant, eten is goed. Restaurant verdient een opknapbeurt gezien de desolate toestand van het pand van binnen en buiten.

Ook de zij ingang met het stinkende afval is geen pluspunt.

28. was goede eten,bediening moet iest beter woorden.

29. Marc de Korte

Erg goed! Prima bediening en heerlijk eten!

30. basemoine

we hebben heerlijk gegeten ,het eten was heel goed van smaak en erg warm tafels waren netjes met linnen gedekt . De bediening was keurig en correct .Je zit er lekker rustig en relax en je krijgt bovendien waar voor je geld

31. regina felllangi

Heerlijke maaltijd en uitstekende bediening. Interieur was ook goed gekozen. Alles boven verwachting

32. Betty Veltman

Wat een alleraardigste ontvangst bij binnenkomst! En een geweldige keuken!!
    Dit adres willen wij graag aan iedereen doorgeven!
    Perfekt!!!

33. Daan Molenaar

Heerlijk gegeten en zeer klantvriendelijk