Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heel verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Heel

Smaakvol eten en genoeg keuze in het buffet, daarnaast nog een royaal aanbod uit de kaart. Het restaurant is gezellig aangekleed en de avond wordt verzorgd door een beleefde en spontane bediening. Overigens zijn de gerechten zeer scherp geprijsd.

2. Chinees-Indisch Heel

Gekozen voor afhaal. Heerlijke gerechten waarbij opgemerkt dat de bakjes royaal gevuld waren. Qua prijs-kwaliteitverhouding dik in orde. Een absolute aanrader om hier eens te gaan eten of eten af te halen!

3. Ik ben zeer boos dat ze bij De Heere Van Heel aangeven dat ik kan komen eten met mijn lactose/tarwe intolerantie en dat ik dan 2 sausjes met lactose voorgezet krijg die ze terug genomen hebben toen ik er naar vroeg of ik die wel mocht, en een vleesmaaltijd doordrenkt met Ketjap Manis waar tarwe inzit. Dit staat ook duidelijk op de fles. Ik heb een beetje geproefd maar kreeg buikpijn en werd misselijk. Toch heb ik de volle rekening moeten betalen ook al kon ik er niet van eten.
    Dit vind ik schandalig. Ik kom niet meer eten en waarschuw mensen met een intolerantie er niet heen te gaan. Een erg vervelende ervaring.

4. Erica Dongen

Gegeten op zondag 9 augustus. Ik heb ook speciale dieetwensen en allergieen. Hier werd ook bij de reservering gezegd dat ze overal rekening mee zouden houden. Echter zat er in de dressing van de sla blijkbaar toch ui waardoor ik 5 dagen goed ziek ben geweest. Verder viel ons op dat het op een zondagavond verdacht rustig was waardoor we ervan uitgingen dat er genoeg aandacht was voor ons eten maar helaas. Ons zie je er nooit(!) meer terug. En raden dit restaurant niet aan om gezellig te gaan dineren. En dit is niet alleen vanwege de tegenvallende gerechten maar ook vanwege de norse bediening.

2,5
  5. Bij binnenkomst werden we ontvangen door een aardige meid, het andere personeel was echter minder vriendelijk.

Na het bestellen van het eten 2 uur moeten wachten voor we het hoofdgerecht kregen... De grootste honger had zich toen al omgezet naar misselijkheid. Mijn eten was goed, maar niet spectaculair.

Al met al geen positieve ervaring. De uitstraling van het restaurant is echter wel erg leuk... Voor nu ook even het enige positieve.

3,5
  6. IJssalon Heel

Als 1ste het compliment: Goed ijs.
    Als 2de de klachten:
    - 2 bediendes aanwezig. Een bediende zeer vriendelijk en correct. De andere bediende slecht gehumeurd en hoog in haar bol. Lang moeten wachten en toen we naar binnen gingen om onze bestelling te doen, zou ze zo naar buiten komen. Was namelijk nog iets aan het schoon maken. Even de bestelling opschrijven was te moeilijk. Wil en moet haar gelijk hebben, in plaats van klantvriendelijk zijn en de klant tevreden stellen, zodat we zeker terug gekomen waren. Nu hele vieze smaak in onze mond. Jammer voor de andere eigenaar. Ze kan nog wat leren van de andere, die zeer vriendelijk en correct is.
    - Ook het afrekenen duurde erg lang. En dat iemand anders voor wilde dringen was ook maar normaal en als je er dan wat van zei, kreeg je ook nog eens de wind van voren.
    Nu gaan we er niet meer naar terug. Helaas want 't ijs smaakte zeer goed.

7. Op het terras: twee koffie en twee Aperol-spritz. Of ik even 18 euro wil afrekenen. De drankenkaart ligt niet op tafel en het terras was redelijk leeg. Nu snap ik waarom...

8. Met een bedrijfsuitje wezen loungen met collega's. De sfeer van het terras was heel goed en gezellig, maar daar hield ook alles op. Bediening was vrij onervaren.

Alle kleine gerechtjes die we kregen (vis) waren lauw (net niet koud), echt helemaal niks was warm, waardoor het gewoon niet lekker was. Na veel gezeur kreeg iedereen dan toch een klein kommetje frietjes, het eerste en enige warme, lekkere gerecht op die avond. De tijd tussen alle gerechtjes was ook belachelijk lang, en op het laatst moest het snel afgeraffeld worden want de laatste 2 kwamen meteen na elkaar.

Dit is erg jammer, want het was toch wel heel erg duur allemaal en als je dan ook nog eens koud eten krijgt (een enkeling had een warm gerecht) maakt het voor ons dat wij er in ieder geval nooit meer naartoe gaan

2,3
  9. IJssalon Heel

osmen27

Tijdens een fietstocht enkele dagen geleden opnieuw een bezoek gebracht. Op het eenvoudige terras dat er niet erg uitnodigend uitzag een goede ijscoupe genuttigd: smakelijk en goed en de bediening was in orde.

10. roy

11. Tom

Gegeten op 13 mei 2015. Het eten was over het algemeen goed. Alleen werd niet gevraagd hoe de biefstuk moest worden gebakken. Een minpunt was de bediening, een norse dame waar geen lachje van af kon.

6,7
  12. Heel Bezoeker

Dit is geen aanrader. Meer dan 25 minuten op een broodje gezond moeten wachten terwijl ze een lunchkaart aanbieden. Pizza of shoarma kon niet eens besteld worden. Toen ze erop aangesproken werden wilden ze niet eens luisteren. We hebben ook mensen zien vertrekken zonder dat ze besteld hadden. En voor die prijs was het zeker niets bijzonders. Er zijn betere alternatieven in de buurt.

13. De sfeer was net zo taai als de schnitzel. Geen aanrader.

1,2
  14. IJssalon Heel

osmen27

Recent weer eens iets gedronken en een ijs gegeten: weer erg onvriendelijk en slechte hygiëne en de bedienende medewerkster was erg onvriendelijk. Alles zag er smoezelig uit!

15. m

16. m

Schnitzels zo groot als deurmatten? Now ze kunnen beter zeggen schnitzels zo droog als deurmatten. Echt vies. Championroomsaus leek wel water met een kleurtje. Diepvries groenten!! En ook nog niet gaar zijn. Wij gaan hier nooit meer eten.

17. Chinees-Indisch Heel

Truus tobben en fam.

De sfeer is uitstekend, net zoals de bediening en kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar. We gaan zeker nog een keer terug.

19. Chinees-Indisch Heel

M Speelberg

Ter plaatse uitstekend eten, vriendelijke bediening, prima prijzen, en voor de meenemers / thuiseters ruim voldoende voor nog een bordje extra (of 2).

20. Herman Amendt

Voor de 2e keer hier uit eten geweest en ik moet zeggen dat ze er erg hard op achteruit zijn gegaan. Totaal geen sfeerverlichting maar koud wit licht. Geen gordijnen aan de ramen maar wel de gordijnrails. Kapot toilet. Personeel is alleen maar met zich zelf bezig. Moet lang wachten tot er iets te eten komt terwijl er nauwelijks iemand binnen zat... was erg leeg voor een zaterdag. Totaal geen sfeer en ambiance, nog niet eens kaarsjes, terwijl dit nauwelijks iets kost.
    Kortom: ze zijn er maar een potje van aan het maken. Op deze manier zullen ze het niet lang overleven. Was wat geweest voor Gordon Ramsey. Wij gaan hier niet meer terug... kan ik mijn geld elders beter besteden !

3,1
  21. Chinees-Indisch Heel

H. Vleeshouwers

Alles verliep precies zoals afgesproken en zij zorgde voor een heel fijne avond. Het buffet was goed en smaakvol. Nogmaals bedankt!

22. Het eten was redelijk, alleen sommige dingen waren koud... De sfeer was erg stil, service zeer slecht, bord werd er maar neer gekwakt. Ze waren totaal onvriendelijk, niet eens goedendag bij binnenkomst, geen smakelijk of heeft het gesmaakt. Daarnaast werd er gerodeld in de keuken wat duidelijk hoorbaar was in het restaurant dat het over ons ging. Echt een afrader..

3,4
  23. Als afsluiting van een familieweekend hier gaan eten omdat wij hier een aantal jaar geleden heerlijk hadden gegeten. Wij waren met mijn oma die zeer slecht ter been is. Wij werden helemaal achterin het restaurant gezet, trapje op trapje af tot naast de deur van 't hotel, terwijl het hele restaurant leeg was. Eten was gewoon niet lekker. En bij het dessert was er gewoon een ijsje tekort. De serveerster had nog nooit van glimlachen of "Dank u wel" gehoord. Vervolgens stond ze ook nog de borden aan tafel af te schrapen. Wat een tegenvaller. Nooit meer.

24. Marianne Heijmans

Vandaag gebruik gemaakt van social deal, 2x pizza en 2 drankjes naar keuze voor €10,-. Niks mis mee, alleen toen we binnenkwamen vooraan alle tafels nog vol met lege glazen en flesjes. Geen mensen meer te zien in de zaak. (een stel). Komt slordig over. We werden bediend door jong meisje. Nadat de drank werd gebracht kwam vrij gauw de bestelling. Maar ze liep nog een paar keer langs om toen de lege glazen op te halen bij de andere tafels. Vroeg niet of het ons beviel of dat we nog iets zouden willen drinken. Dit tot een paar keer toe, dus gemiste kansen! Ook toen mijn man probeerde de aandacht te trekken, geen resultaat. Nadat we gegeten hadden lusten we nog wel een cappucino, maar helaas niemand meer te zien, behalve 2 andere klanten die er iets dronken. Na 20 min. hebben we de voucher op tafel laten liggen en zijn vertrokken zonder iemand te zien! Als we kwaad in de zin hadden waren we weer MET voucher vertrokken, maar we hebben nog fatsoen.
    Conclusie: Aan ons niks verdiend, denk wel geld op toe gelegd!!

25. Sinds de verbouwing ruim een jaar geleden vind ik deze zaak behoorlijk achteruit gegaan. Los van het feit dat je niet meer "in de keuken" kunt kijken (en dus eigenlijk niet ziet wat ze precies doen, ook qua hygiene) is bij mij al vele malen voor gekomen dat ze de bestelling niet goed uitvoeren. Al zeker 5x zijn ze vergeten een bestelde snack erbij te doen, en als je er dan pas thuis achterkomt is het leed al geschiet.

Helaas, deze zaak heeft niet meer mijn voorkeur. Er zijn betere alternatieven in de omgeving!

5,9
  26. Komen er net vandaan. Zitten met vrienden in een huisje in de buurt. Bediening heel goed en netjes. Soepen waren heerlijk, vlees was ook heel goed en de schnitzel ook groot. Desserts waren heerlijk en de keuze bij een 3 gangen menu ook. Frites heel erg goed, hoopte op echte gebakken aardappels, maar uit frituur. Meer dan genoeg van alles. Wellicht beter om de diepvriesgroente te vervangen door een grotere bak salade.

27. Chinees-Indisch Heel

Toon van der Horst

Prettig, gezellig, goed en smakelijk eten. De buffet keuze is ruim voldoende. Een aanrader.

28. Zonde van je geld om hier te gaan eten! Vlees is droog en komt net als de groente rechtstreeks uit de diepvries! Gebakken aardappelen of friet? Maakt niet uit!! Het komt allebei uit de frituurpan!! Voor dat je weg gaat nog even na toilet.. Niet doen!! Hygiene is ver te zoeken!! Voor ons was dit eenmalig!!

1,8
  29. Al vanaf de eerste dag bestellen wij regelmatig bij Het Lekker Hepke. De pizza´s zijn super, echt italiaanse kwaliteit is mijn ervaring. De shoarma´s en andere vleesschotels zijn goed. Enige opmerking is dat friet vervoeren altijd lastig is ook als je zelf naar de frituur gaat is de friet thuis in kwaliteit minder geworden. Echter dit wordt ruimschoots gecompenseerd doordat het zelf gemaakte frieten zijn. Als ik bij Lekker Hepke bestel en ik heb gasten van buiten de regio op bezoek krijg ik altijd positieve feedback. Bezorging is ook supersnel en vriendelijk.

30. Sarah Kingsfield

Heerlijk gegeten, leuke, spontane en correcte bediening.

We komen zeker nog eens terug. Het dessert zag er spetterend uit!