Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heel verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Heel

We komen er regelmatig dus dat zegt genoeg!

2. Nederlands Heel

Lekker grote schnitzel gegeten voor weinig geld! Bediening was vriendelijk, geen minpunten kunnen ontdekken!

Mooi restaurant, met mooie ligging.
    Echter.....
    - een vreselijke steile buitentrap voert je omhoog. Kleine treden. Als het regent is de houten
    trap spekglad. 's Avonds is het dus echt donker.
    Als je na het feest weer omlaag moet... is het dus echt opletten.
    - Als je dan binnen bent, moet je zoeken naar de garderobe. Die ligt helemaal
    achteraan. Veel te weinig kapstokken. Jassen liggen overal; op de grond, aan de
    plantenbak, over de trapleuning.
    - In het begin van het feest kregen wij frisdrank in grote nogal zware glazen. Tjokvol.
    - Aan het eind van het feest werd de frisdrank in grote wijnglazen geserveerd. Het glas
    was niet eens halfvol.....
    - Hapjes tussendoor vielen tegen. Frietzakjes waren kleffe aardappels...
    - Bierglazen waren nog warm toen biertje geserveerd werd. Die kwamen dus
    net uit de vaatwasser....
    - Muziek staat veeeel te hard voor die ruimte.

Dit zijn toch echt verbeterpunten voor deze mooie horeca gelegenhei

Robbin van Dam

Wij hebben afgelopen donderdag bij de brasserie op de benedenverdieping zeer goed gegeten. We hebben eerst lekker buiten genoten van het mooie weer met een goed glas wijn (onder de ruime parasols met genoeg plek beschikbaar!). Vervolgens zijn we naar binnen gegaan en hebben we in de gezellige brasserie lekker gegeten! Voor herhaling vatbaar!

5. Nederlands Heel

Lachwekkend wat ze allemaal zeggen. Heb er gegeten maar was gewoon belachelijk. Het vlees was nog viezer dan uit de winkel, het ijs wat zogenaamd van een ijsboerderij komt, komt gewoon van de winkel en is nog vies ook nog.
    Personeel word afgesnauwd door belachelijke baas. Deze man bemoeit zich met alles en iedereen en als je komt eten mengt hij zich gewoon in persoonlijke gesprekken.
    Bazin leek me vriendelijk maar mijn vriend hoorde haar tegen haar man praten toen hij naar de wc ging over het feit dat we geklaagd hadden over het eten.
    Kom er nooit meer belachelijke zooi daar.

Afgelopen zondag (27/8): gereserveerde lunch voor 16 mensen in de brandende zon! Geen mogelijkheid tot verplaatsen en/of plaatsen van extra parasols.

Mooie locatie.
    Beperkte menukaart (weinig keus), maar hetgeen geserveerd werd, was wel lekker. Geen grote porties...
    De plastic stoelen binnen in het restaurant zitten op zich goed, echter je plakt er aan vast...
    Bediening was verder wel goed.
    De frietjes (nogal dik) waren hol, het waren min of meer korsten... smaakten niet naar friet / aardappel.
    Ik zal er niet gauw naar terug gaan.

Waaw, ik was alleen in de zaak aan een tafeltje. Er kwam maar niemand omdat ze met 3 aan het kletsen waren. Niemand begroette me toen ik binnen kwam. Humeur was onder de maat, De dame, misschien de eigenaresse, zeer onvriendelijk en alleen maar met zichzelf bezig. Met wat geduld uiteindelijk toch geholpen. Ijs was lekker maar de chocolade hard en smolt niet goed. Coupe straciatelli dus niet aan te bevelen vanwege harde stukken. Zeer slechte ijssalon wat betreft vriendelijkheid.

Ben

Dit restaurant / brasserie heeft het roer compleet omgegooid. Van de vorige recensies klopt niet veel en is gebaseerd op een hele lange tijd geleden.

Wij hebben hier een fantastische dag gehad. Wij zijn begonnen op het terras met een heerlijk loungeplateau. Ook de meeste wijnen zijn per glas te bestellen waardoor je ook de duurdere wijnen eens kunt proberen. Voor ons diner zijn wij naar binnen gegaan in de brasserie op de begane grond. Het is een mooie menukaart met voor ieder wat wils. Vraag ook zeker naar het bijpassende wijnadvies per gerecht. Ze kunnen je hier goed adviseren. Ik heb zelf de kreeft gegeten die vers uit de kreeftenbak wordt bereid. Hele goede keuze. Ook mijn tafelgenoten hebben genoten van hun gerechten.

Kortom: een hele mooie zaak met een top keuken. Wij komen hier zeker weer terug.

10. Nederlands Heel

Johan Brouwers

Zijn er net geweest met vrouw en kinderen zeer vriendelijke bediening, zeer zeker voor ons 3 jaar oude dochtertje! Ik weet niet wat al die anderen te zeuren hebben, maar je gaat hier naar een schnitzel restaurant, geen 5 sterren toko. Alles prima in orde, lekkere soep met stokbroodje, schnitzel gefrituurd ja, maar wel lekker, frietjes prima, groenten knapperig zoals het hoort en dessert ook dik in orde! Voor 14,50 p.p. voor een klein 3-gangenmenu zeker aan te raden! Oh ja, ook de toiletten roken fris en waren gewoon netjes!

J. Janssen

Vorige week genoten op deze prachtige locatie waar je je waant in het buitenland, zelfs met slecht weer! 's Middags heerlijk geborreld met fingerfood hapjes en Gin & Tonics in diverse prijsklassen. Omdat we het zo gezellig hadden hebben we vrienden gebeld of ze ook kwamen! 's Avonds tijdens het diner genoten van diverse wijnen. Normaal bestellen we in andere restaurants altijd een fles wijn, maar omdat men 10 open wijnen wit en 10 open wijnen rood op de kaart boden, konden we diverse wijnen per glas proeven! De toegankelijkheid die ze hebben gecreëerd door de brasserie te heropenen zorgt ervoor dat we vaker zullen terug komen voor borrel, lunch of diner! Of gewoon weer allemaal!

Super gegeten, vooraf de carpaccio en als hoofdgerecht hadden we een tomahawk besteld voor 2 personen. Heel goed op smaak en bediening keurig. ambiance is voortreffelijk, lekker muziekje en lekker op temperatuur. Kortom: een heerlijke avond gehad, wij komen zeker terug.

Afgelopen zondag hebben wij heerlijk gegeten op het gezellige achter-terras van de brasserie. Een nieuwe menukaart met lekkere gerechten. Vooral de Tomahawk steak was top. Ook zijn diverse exclusievere wijnen per glas te bestellen waardoor je deze voor een betaalbare prijs kunt uitproberen. De bediening was tevens zeer vriendelijk. Wij komen zeker terug.

14. Nederlands Heel

jack frusch

Wilden er gaan eten, maar zijn en dan nog uit beleefdheid niet verder gekomen dan het nuttigen van een glas wijn. De reden was dat bij het betreden van de zaak, het er ruikt als in een bejaardenhuis anno 1932. Maar na het bezoek van het toilet hadden we de neus helemaal gevuld met de meest voorstelbare penetrante geur van urinelucht die alleen maar kan ontstaan door de toiletruimte 26 weken niet te poetsen, maar wel elke dag onder te plassen. Het is jammer dat de eigenaar zijn zaak op deze manier om zeep helpt.

15. Nederlands Heel

Slechte verjaardags ervaring. Bij binnenkomst leuk ontvangen in een huiskamer sfeer. Maar dan: onkundig personeel, zowel bediening als keuken. Eten en drinken duurde lang, biefstuk te donker gebakken en te ver gegaard, vis had een aparte bijsmaak en de borden waren slordig opgemaakt. Degene die ons bediende was aardig en attent maar heeft verder niets met onze klachten gedaan.

Voor ons nooit meer. Er zijn veel punten voor verbetering die andere gelijkwaardige zaken in de omgeving wel op orde hebben. Heere van Heel terug naar de basis is ons advies.

16. Nederlands Heel

Uitdewilligen

Super slecht, bedorven steak, schnitzel opgewarmd, er wordt nog niet gevraagd of het smaakte, je wordt genegeerd.

17. Chinees-Indisch Heel

Eten is prima, kwaliteit is altijd uitstekend. Komen er al jaren, zowel voor afhalen als uit eten. Personeel is heel vriendelijk. Prijs kwaliteit is uitstekend. Echt aan te bevelen.

18. Chinees-Indisch Heel

Een keer afgehaald en een keer het buffet geprobeerd. Beide keren zeer goed bevallen. Eten smaakt vooral bij het buffet erg lekker, kleine bakjes die vaak worden verwisseld voor verse gerechten. Bediening vriendelijk en attent.

19. Nederlands Heel

Mia van Pol-Joosten.

Wij hebben heerlijk gegeten, het was super lekker.

20. Nederlands Heel

Negen jaar geleden voor het eerst gegeten en het was echt heerlijk! Biologisch mals vlees, verse groente, ouderwets gebakken aardappeltjes en frituur was volgens mij alleen aan voor de patat. Eigenaar zorgde voor warme sfeer en de bediening was vlot. Vijf jaar geleden wederom weer erg lekker gegeten en het restaurant zat doordeweeks goed vol.
    Wat een tegenvaller was het gisterenavond! Weinig gasten, we moesten lang wachten op alles, trage bediening (moest twee keer bij de keuken aankloppen! Om dessert te kunnen bestellen en om af te rekenen. Een ander stel stond ook al tijdje te wachten bij de kassa) en het eten was niet meer zoals het was. Taaie kipspies, schnitzel dik en uit de frituur en daar kwamen ook de 'gebakken aardappeltjes' uit.
    De nieuwe eigenaar heeft helaas de kwaliteit en bezieling niet overgenomen :(

21. Nederlands Heel

Diepvries groente waren koud en zout en papperig.
    Schnitzel uit frituurvet.
    Bief smakeloos en echt rauw.

22. Chinees-Indisch Heel

Goede service, vriendelijke mensen, smaakt zeer goed. Ik kom er regelmatig, goede prijs.

23. Chinees-Indisch Heel

Maandmenu niet te eten...jammer echt een afrader

Heerlijke pizza's en shoarma schotels razendsnel bezorgd

Wat is er met deze ijssalon gebeurd? De bolletjes zijn een stuk kleiner geworden dan dat we in het verleden gewend zijn. Het personeel ruimt de tafels veel te laat af en lopen er met een lang gezicht rond. De bediening had het blijkbaar te druk met kletsen, want we werden pas na 10 minuten geholpen! Op deze manier hoeft het voor ons niet meer...

Vandaag friet en snacks gehaald frieten veel te hard en taai gehakstaaf telang gebakken ook veel te hard en taai op deze manier nooit meer.

27. Chinees-Indisch Heel

Al vaak geweest. Altijd goed en vriendelijke bediening.
    Prijs kwaliteit perfect!

Absoluut onder de maat: kleine maar prijzige coupes en zeker geen top ijssalon. Bediening is ook niet geweldig. Geen aanrader op deze wijze.

Burgers, Albert

De recensies aangaande uw zaak had ik gelezen en vond ze niet erg rooskleurig. Zondag 10.07.16, om 14.30 uur bij u aangekomen werden wij oudjes, 86 en 87 jaar, door uw personeel naar het onderste, bijna lege, grote terras geleid om aldaar bijna 80% aan lege fafeltjes met de bordjes gereserveerd te mogen bezichtigen. Tevergeefs werden wij naar een volgend, iets hoger gelegen terras gebracht om tenslotte losgelaten te worden in voor ons zeer oncomfortabele Clubs daarboven. Dat men geen tomatensap op zo'n zonnige dag in Limburg aanwezig vind, kan voorkomen, voorkomen zou ook Uw omgang met gasten en reserveringen kunnen worden, daar genoemd terras om 16.45 uur door slechts 2 personen nog bezet werd

30. Nederlands Heel

John van Buijtene

Schnitzels warren prima! Patat erg slap en niet goed gaar.