Restaurant De Kanteneer in Heel

1520163149 61
1551942907 67
1679061938 64

1. R.de Bruijne

Waren de enige gasten op het terras, binnen later nog 2 tafels, niet sfeervol. Hadden het 6 gangen verrassingmenu van de chef genomen tot verbazing van de ober. Later bleek waarom. Het was van de gewone kaart met iets kleinere porties, we hadden kleine hapjes verwacht. Geen haute cuisine maar dat kan ook niet voor dat bedrag.

2,2
  2. Wl koopman

Erg goed eten vriendelijk bediening.
    Zit nog in de opbouw fase dit stoort niet.
    Het is een aanrader.

3. T Zwerver de Graaf

We hebben op het terras gegeten, was gezellig en het eten was heerlijk.

4. Norbert Haubner (priv)

Alles war ok, Das Ambiente wurde gerade renoviert aber wir hatten Spass.

5. Van 1800 uur tot 2130 zeer goed gegeten met 5 personen. 5 gangen menu verbluffend goed en heel netjes geprijsd. Prima bediening, top gehad.

6. Vrijdag daar gegeten en meteen een tafeltje vastgelegd voor de zondag. Het is goed en veel eten voor een klein prijsje. Gezellige bediening. We hebben gezellig buiten gezeten.
    Echt een aanrader

7. Lenie van den beuken

Je denkt het is valentijn gaan lekker uiteten maart het was steenkoud binnen, drinken waren ze vergeten moesten er nog om vragen bij 't hoofdgerecht bediening in een trainingspak (dit kan echt niet anno 2020) hoofdgerecht op een koud bord geserveerd was tesnel koud.

8. Super lekker gegeten top bediening ook zeer kindvriendelijk.

9. Goede snelle bediening en een goede prijs verhouding en niet te vergeten heerlijk eten.

10. Alweer heerlijk gegeten! We gaan zeker terug.

11. Chantal

Al meermaals geweest en telkens supervriendelijke en snelle bediening. Vers eten en grote keuze.

12. Marlie Aben

We hebben genoten van jullie kerstmenu, heerlijk, goed verzorgd een compliment voor de kok en ook de jongen in de bediening super vriendelijk en netjes.
    Ook het restaurant is mooi in orde en gezellig.
    We komen zeker terug.

13. 6 personen

Met 6 personen goed gegeten. Het is gedateerd maar hiervoor komen wij niet. Iedereen vond het lekker en er was voldoende te eten tot aan het toetje toe. Wel heb je veel te veel keuze en ik denk niet dat dan alles vers zou zijn. Beter 15 smaakvolle gerechten en af en toe iets aparts aanbieden kom je zelf niet in de knoop te zitten. Ga in ieder geval nog een keer naar toe.

14. Agnes Vleeshouwers

We hebben heerlijk gegeten, vooraf soep, schnitzel frietjes en groenten, en een heerlijke dame blanche na.
    Vriendelijke bediening.
    We hadden het wel koud, het was niet erg warm binnen.

15. Nick Rietepiet

16. Lekker grote schnitzel gegeten voor weinig geld! Bediening was vriendelijk, geen minpunten kunnen ontdekken!

17. Lachwekkend wat ze allemaal zeggen. Heb er gegeten maar was gewoon belachelijk. Het vlees was nog viezer dan uit de winkel, het ijs wat zogenaamd van een ijsboerderij komt, komt gewoon van de winkel en is nog vies ook nog.
    Personeel word afgesnauwd door belachelijke baas. Deze man bemoeit zich met alles en iedereen en als je komt eten mengt hij zich gewoon in persoonlijke gesprekken.
    Bazin leek me vriendelijk maar mijn vriend hoorde haar tegen haar man praten toen hij naar de wc ging over het feit dat we geklaagd hadden over het eten.
    Kom er nooit meer belachelijke zooi daar.

18. Johan Brouwers

Zijn er net geweest met vrouw en kinderen zeer vriendelijke bediening, zeer zeker voor ons 3 jaar oude dochtertje! Ik weet niet wat al die anderen te zeuren hebben, maar je gaat hier naar een schnitzel restaurant, geen 5 sterren toko. Alles prima in orde, lekkere soep met stokbroodje, schnitzel gefrituurd ja, maar wel lekker, frietjes prima, groenten knapperig zoals het hoort en dessert ook dik in orde! Voor 14,50 p.p. voor een klein 3-gangenmenu zeker aan te raden! Oh ja, ook de toiletten roken fris en waren gewoon netjes!

19. jack frusch

Wilden er gaan eten, maar zijn en dan nog uit beleefdheid niet verder gekomen dan het nuttigen van een glas wijn. De reden was dat bij het betreden van de zaak, het er ruikt als in een bejaardenhuis anno 1932. Maar na het bezoek van het toilet hadden we de neus helemaal gevuld met de meest voorstelbare penetrante geur van urinelucht die alleen maar kan ontstaan door de toiletruimte 26 weken niet te poetsen, maar wel elke dag onder te plassen. Het is jammer dat de eigenaar zijn zaak op deze manier om zeep helpt.

20. Uitdewilligen

Super slecht, bedorven steak, schnitzel opgewarmd, er wordt nog niet gevraagd of het smaakte, je wordt genegeerd.

21. Negen jaar geleden voor het eerst gegeten en het was echt heerlijk! Biologisch mals vlees, verse groente, ouderwets gebakken aardappeltjes en frituur was volgens mij alleen aan voor de patat. Eigenaar zorgde voor warme sfeer en de bediening was vlot. Vijf jaar geleden wederom weer erg lekker gegeten en het restaurant zat doordeweeks goed vol.
    Wat een tegenvaller was het gisterenavond! Weinig gasten, we moesten lang wachten op alles, trage bediening (moest twee keer bij de keuken aankloppen! Om dessert te kunnen bestellen en om af te rekenen. Een ander stel stond ook al tijdje te wachten bij de kassa) en het eten was niet meer zoals het was. Taaie kipspies, schnitzel dik en uit de frituur en daar kwamen ook de 'gebakken aardappeltjes' uit.
    De nieuwe eigenaar heeft helaas de kwaliteit en bezieling niet overgenomen :(

22. Diepvries groente waren koud en zout en papperig.
    Schnitzel uit frituurvet.
    Bief smakeloos en echt rauw.

2,5
  23. John van Buijtene

Schnitzels warren prima! Patat erg slap en niet goed gaar.

24. ca. 1 uur van te voren online gereserveerd. Er eenmaal aangekomen zat er slechts 1 koppel en na ons kwam er nog een koppel binnen. We werden door een jonge serveerster ontvangen en er werd ons een tafeltje toegewezen waar gereserveerd op stond. 2 Pilsjes besteld en beiden een Grill schotel voor 16,50 per stuk. 3 soorten vlees lagen er op waarvan één kipfilet. Frietjes los erbij in een bakje, zo ook mayo. Champions saus bij de serveerster besteld maar deze vergat deze dus moest mijn vriendin er nog 'n keer naar vragen aan een andere mevrouw. Het eten was lekker en het toetje (een Grand Dessert en een Dame Blanche óók) Min puntjes van deze avond waren toch wel dat de jonge serveerster de borden al weg nam terwijl mijn vriendin nog frietjes zat te eten, dat het nogal luidruchtig aan toe ging met praten in de keuken en ondanks dat de verwarming lekker warm aan stond het toch echt kil aanvoelde. De Kanteneer krijgt van ons een 7.

5,9
  25. Een avondje in De Kanteneer. We werden vriendelijk begroet en kregen een tafel toegewezen. Het zag binnen gezellig uit en onze verwachtingen waren hoog. We bestelde de uiensoep met gegratineerd stokbrood uit de oven en de carpaccio. Binnen 10 minuten stond ons voorgerecht op tafel. Helaas de carpaccio was ijskoud en de uiensoep was niet gegratineerd. Het meisje dat ons bediende vertelde dat er zo wat stokbrood aan zou komen. Erg jammer maar goed hopelijk is het hoofdgerecht beter.

We hadden het gouden duo en een schnitzel besteld, dezen stonden binnen 2 minuten op tafel. Dit gaf ons echt het gevoel dat we snel weg moesten. Een kwartiertje is toch wel het minimum tussen voor en hoofdgerecht.

Het gouden duo was erg lekker en de groente verrassend goed vooral de rode kool. De frietjes waren niet erg knapperig maar al met al een prima gerecht. Ik had graag voor het schnitzel hetzelfde gezegd maar helaas. Het was een kleine smakeloze kant en klare schnitzel met diepvriesgroenten erbij geserveerd. De Kanteneer adverteert groots met zijn schnitzel (zo groot als deurmatten staat er op de gevel), echt een gemiste kans. Van het dessert hebben wij maar afgezien en voor de rekening gevraagd. Al met al nog geen uurtje binnen gezeten. Erg jammer wij hadden een stuk meer verwacht

3,6
  26. Vandaag 29 nov 2015 het restaurant bezocht. Mijn vrouw vegetarisch menu. Ik carpaccio en vispalet met frietjes. De feiten: Rode wijn en de gamba's zijn goed. De carpaccio is smakeloos en waterig.

Bij het vegetarisch menu vergeten ze de groente. Komt pas na 10 minuten. Nadat we het gemeld hebben. De frietjes zitten onder de zwarte aanslag. De eigenaar biedt een gratis glas wijn ieder aan ter compensatie. Het dessert van het vegetarisch menu komt. Ook smakeloos.

Bij het afrekenen staat het dessert van het all-in vegetarisch menu apart er nog bij gerekend...

Een grote sof daar, dat restaurant!

2,2
  27. Heerlijk gegeten bij de Kanteneer. Zeker voor herhaling vatbaar! Geen massa, geen vreetschuur maar gewoon normaal degelijk eten in ruime portie en heerlijke smaak. Een restaurant hoeft niet meer te hebben.

28. Harm van Leuken

Wij gaan vaak uiteten en zijn veel gewend. Zijn nu voor de 2e keer hier en kan nog niet 1 kritiekpunt ontdekken. Vriendelijk personeel, gezellig en brandschoon restaurant, heerlijk eten en ruime porties. Zeer ruime keuze uit drinken en food. Lekker muziekje op en lekker de kaarsjes en verwarming aan. Lage prijs t.a.v. de kwaliteit.. alles kan ook dus de service is top. Toiletten zijn helemaal schoon. Personeel roddelt helemaal niet.. vragen continu of het naar wens is en of het smaakt. Werden bij binnenkomst netjes welkom geheten. Lekker tempo die je zelf bepaald. Het enige wat wij in een wijnglas kregen was de heerlijke wijn. Nergens kan je zo lekker eten voor dit geld dan hier!

29. De sfeer was net zo taai als de schnitzel. Geen aanrader.

1,2
  30. m 13 punten

Schnitzels zo groot als deurmatten? Now ze kunnen beter zeggen schnitzels zo droog als deurmatten. Echt vies. Championroomsaus leek wel water met een kleurtje. Diepvries groenten!! En ook nog niet gaar zijn. Wij gaan hier nooit meer eten.

32. Herman Amendt

Voor de 2e keer hier uit eten geweest en ik moet zeggen dat ze er erg hard op achteruit zijn gegaan. Totaal geen sfeerverlichting maar koud wit licht. Geen gordijnen aan de ramen maar wel de gordijnrails. Kapot toilet. Personeel is alleen maar met zich zelf bezig. Moet lang wachten tot er iets te eten komt terwijl er nauwelijks iemand binnen zat... was erg leeg voor een zaterdag. Totaal geen sfeer en ambiance, nog niet eens kaarsjes, terwijl dit nauwelijks iets kost.
    Kortom: ze zijn er maar een potje van aan het maken. Op deze manier zullen ze het niet lang overleven. Was wat geweest voor Gordon Ramsey. Wij gaan hier niet meer terug... kan ik mijn geld elders beter besteden !

3,1
  33. Het eten was redelijk, alleen sommige dingen waren koud... De sfeer was erg stil, service zeer slecht, bord werd er maar neer gekwakt. Ze waren totaal onvriendelijk, niet eens goedendag bij binnenkomst, geen smakelijk of heeft het gesmaakt. Daarnaast werd er gerodeld in de keuken wat duidelijk hoorbaar was in het restaurant dat het over ons ging. Echt een afrader..

3,4
  34. Als afsluiting van een familieweekend hier gaan eten omdat wij hier een aantal jaar geleden heerlijk hadden gegeten. Wij waren met mijn oma die zeer slecht ter been is. Wij werden helemaal achterin het restaurant gezet, trapje op trapje af tot naast de deur van 't hotel, terwijl het hele restaurant leeg was. Eten was gewoon niet lekker. En bij het dessert was er gewoon een ijsje tekort. De serveerster had nog nooit van glimlachen of "Dank u wel" gehoord. Vervolgens stond ze ook nog de borden aan tafel af te schrapen. Wat een tegenvaller. Nooit meer.

35. Komen er net vandaan. Zitten met vrienden in een huisje in de buurt. Bediening heel goed en netjes. Soepen waren heerlijk, vlees was ook heel goed en de schnitzel ook groot. Desserts waren heerlijk en de keuze bij een 3 gangen menu ook. Frites heel erg goed, hoopte op echte gebakken aardappels, maar uit frituur. Meer dan genoeg van alles. Wellicht beter om de diepvriesgroente te vervangen door een grotere bak salade.

36. Zonde van je geld om hier te gaan eten! Vlees is droog en komt net als de groente rechtstreeks uit de diepvries! Gebakken aardappelen of friet? Maakt niet uit!! Het komt allebei uit de frituurpan!! Voor dat je weg gaat nog even na toilet.. Niet doen!! Hygiene is ver te zoeken!! Voor ons was dit eenmalig!!

1,8
  37. Ik kreeg gratis extra vlees in de vorm van een krekelachtig iets bij mijn groente. De kok gaf aan dat hij 'niet alles in de gate kon houden.' Hij was vast druk met de mayo, die had ook al wat geleden. Was voor mij de eerste en de laatste keer!

4,3
  38. Gewoon niet gaan eten. Snitzels zijn klein, kant en klaar en recht uit de frietpan. De champignon room saus zat vol met klonten en de kok deed ook niets met deze klacht. Echt vies. De kok ging hem wel nog even roeren. Succes met roeren!

1,5
  39. Schnitzels zo groot als een deurmat??? In smurfenland misschien, maar niet hier. Fris moet je uit een wijnglas drinken, het vlees was erg droog en niet echt warm. Omdat we erge honger hadden en niet veel tijd toch maar het grootste stuk opgegeten. Friet was niet geweldig, zie je maar weer dat friet bakken toch een vak is. De dames van de bediening zijn erg druk met elkaar en ook uit de keuken komen harde geluiden als of er heftig gediscussieerd wordt. Toen we aangaven dat het vlees erg droog was, reageerde de dame van de bediening "o, u mag alles zeggen hoor, ik geef het wel door" maar ze komt er niet meer op terug. Hier gaan wij dus nooit meer eten, ondanks dat het restaurant voor ons op een ideale plek ligt als wij vanuit Kinrooi naar huis rijden. Jammer, het zou met weinig moeite zoveel beter kunnen zijn.

2,5
  40. We hadden als afsluiting van ons familieweekend gereserveerd bij De Kanteneer omdat we vorige keer als afsluiting van een weekendje weg met vrienden daar gegeten hadden tot onze grote tevredenheid. We hoopten dat het net zo goed zou zijn. En het was voortreffelijk.
    We werden goed geholpen en de schnitzels waren weer verrukkelijk. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Het personeel was heel vriendelijk en de prijs /kwaliteit verhouding is erg goed. Als wij nog eens in die richting komen, zullen we daar zeker naar toe gaan.

41. Een tijdje geleden ben ik samen met mijn man gaan eten bij De Kanteneer. We werden vriendelijk ontvangen door het personeel en mochten een tafeltje uitzoeken. De gastheer vonden we echter niet erg gastvrij overkomen. De gastvrouw was vriendelijk, maar erg gestrest. We hadden ons bestek nog niet neergelegd, of ze kwam de borden al weghalen. Frisdrank moesten we uit een wijnglas drinken. Dit vonden we erg raar.
    De soep en het hoofdgerecht waren goed, maar de chocolademousse smaakte alsof hij uit een potje kwam. Over het algemeen een prima restaurant met een goede prijs/kwaliteit verhouding, maar er zijn wat verbeterpuntjes.

42. In het verleden zijn we een aantal keren bij de Kanteneer wezen eten, steeds prima.
    Nu zijn we zaterdag 30 november 2013 weer geweest.
    Inderdaad de entourage kan misschien wat beter/moderner.
    We hadden ieder een 3 gangen-menu met wijn en extra nog koffie na samen voor nog geen Euro 55,00. Soep lekker, entrecote en varkenshaas waren heerlijk en alles was ruim voldoende. Ook het dessert was van echt lekker ijs.
    We hebben dus ook nu weer heerlijk gegeten en de bediening was goed en vriendelijk.
    We gaan er zeker weer terug want waar kan ja dat nog vinden voor zo'n bedrag.
    Wij vinden het zeker een aanrader.

43. Entourage en inrichting niet af. Maakt het enigszins ongezellig. Twee keer 3 gangen besteld. Een maal een biefstuk en eenmaal Hongaarse goulash. De biefstuk was door gebakken. Bediening verzuimd om te vragen hoe de biefstuk moest worden bereid. Ook enigszins mijn eigen schuld. Goulash was wel heet maar mijn vrouw proefde duidelijk een bliksmaak en heeft het dan ook laten staan. Verder waren de soep en de bijgerechten van goede kwaliteit. Het was niet slecht maar een volgende keer zit er denk ik niet in.

44. Zijn vanavond met vier personen wezen eten bij de Kanteneer.
    Op het eten niks aan te merken. Eten stond al op tafel, maar geen bestek. Toen ik vroeg om bestek zei het meisje; ik heb maar twee handen. Daarna hebben we niemand meer gezien. Niemand die vroeg of het smaakte, of alles naar wens was.
    Hadden nog wat frietjes willen bestellen maar helaas. Hebben zeker een half uur bij lege borden gezeten zonder dat iemand kwam.
    Opleiding mag wat bijgeschaafd worden.

6,5
  45. D Waeyen

Nu al tijd niet meer geweest na zeer negatieve ervaring in dit restaurant. Gastheer kan niet met kritiek omgaan. Wij gaven aan dat we de groente erg vettig vonden en het vlees ook minder was dan normaal, hij zei alleen: het is goed!! Nu kwamen wij hier al jaren meerdere malen maar dit was voor ons een reden om niet meer te gaan. De oude eigenaar was veel beter en veel gastvrijer. Heb nog geprobeerd met een mailtje om een normaal antwoord te krijgen maar nooit iets op gehoord. Krijgen ze tegenwoordig op school niet geleerd, hoe met klachten om te gaan. Jammer want zo blijven vaste klanten weg. Maar misschien gaat het hem nog tegoed en heeft hij deze niet nodig. Ons zal hij in ieder geval niet meer terug zien!!!

3,2
  46. wim veekens

Zaterdag voor moederdag zijn we via njoy deal bij de kanteneer gaan eten. Geweldig eten zeer lekker en goed, bediening geweldig/vriendelijk. We gaan zeker terug ook zonder njoy deal.
    De nieuwe eigenaar doet het goed, beter als de vorige.

wim veekens

47. Schnitzels zo groot als deurmatten staat op het bord.
    Eerst drinken besteld, een witbier en een cola.. witbier blijkt pils te zijn en de cola drink je uit een wijnglas??
    Dan komt de schnitzel... een deurmat? Maak er maar een onderzetter van, en smerig, saus erbij is koud, en de frites niet te eten.
    Groente erbij is smakeloos.
    Gemeld bij de bediening... gaan de borden de magnetron in, krijg je een gloeiend heet bord terug met een uitgedroogde schnitzel.

Helaas, opgestaan en maar thuis wat lekkers gemaakt.

Waardeloze tent... ga hier niet eten!

48. Wij hebben erg lekker gegeten, de varkenshaas was heerlijk, de schnitzels prima en de chocolade mousse lag als een blok, wel een lekker blok....beide keren meer dan voldoende eten voor een goede prijs. Wij gaan er zo weer heen als we in de buurt zijn.

49. Valentijnsmenu van Enjoydeal gegeten, tomatensoep was lekker, maar lauw, jammer. Biefstuk en saus waren lauw, zalmsaus was koud.
    Dit gemeld aan bediening, excuus en mee teruggenomen naar de keuken, 10 minuten later terug maar biefstuk nog steeds hetzelfde.
    Moeten eten eerder uitgeven als het klaarstaat. Was druk, te weinig bediening die avond. Eten was goed maar moet wel goed warm zijn. Jammer.

50. Gisterenavond (dinsdag) in dit restaurant een 5 gangen verrassingsmenu gegeten via Njoy-deal.
    Het was er niet druk, de bediening was prima. We konden kiezen uit vlees of vis. Het voorgerecht was o.a. carpaccio. Deze was smaakloos, die kan en moet echt beter. Over de verdere kwaliteit van de gerechten waren we wel te spreken. Het is geen sterrenrestaurant, maar daar zijn de tarieven ook zeker niet naar. De uiensoep was lekker en goed gevuld, hazerugfilet of zalmmoot als hoofdgerecht was ook smaakvol. Nagerecht prima en men had lekkere koffie. Zeker geen restaurant om voorbij te rijden.

51. Haike en de rest

De bediening was erg chaotische, 4 man voor 1 tafel, wat er dus ook voor zorgde dat niemand wist wie wat besteld had. Sneeuwwitje brengen ipv palm bier, snitzel eerst naar een andere tafel. Vervolgens bij t toetje wisten ze niet meer wat er besteld was. De gastvrouw (nieuwe eigenaar) vroeg hoe het was. Toen wij vertelde dat de kip lauw en flauw was en de boontjes erg zwart waren vertelde zei, 'daar heeft nog niemand over geklaagd en zo serveren wij die altijd!' (niet echt het antwoord wat een gastvrouw zou moeten geven, naar mijn idee).

Sinds de nieuwe eigenaar er zit is de kwaliteit, service en sfeer helaas negatief veranderd.

3,6
  52. Petra en Henri

Geweldig, net nieuwe eigenaar en helemaal toppie hoe ze het doen. Zeer vriendelijk, super lekker en veel eten voor weinig eurootjes, goede en nette kamer. We komen in augustus terug, toppie lokatie en bedankt voor de fijne 4 dagen

53. Rita Wilde-Drissen

Met z'n 3-en zijn we 2 nachten gelogeerd in een fijne ambiance.Personeel heel erg vriendelijk,open en behulpzaam.Ruime slaapkamers en badkamer.Goede bedden en het 3 gangen diner was super( voor een kleine maag misschien teveel) en goed verzorgd...en dat voor die prijs.....het was overheerlijk.
    Het feit dat ze pas 4 weken dit hebben overgenomen vond ik het zeer goed, petje af en wens hen allen heel veel succes met de verdere opbouw, met positieve gasten.

54. Familie Knops

Vriendelijke gastheer en vriendelijk personeel bij de kanteneer en een vlotte bediening.

We hebben met z"n vijven heerlijk gegeten en waren hier voor de vierde keer en het was weer voor herhaling vatbaar.

De porties zijn zeer royaal en prijs kwaliteit verhouding is heel goed.

55. cm de bruin

56. Een echte aanrader.
    Ook met kinderen.
    Heerlijk gegeten, hoe kunnen ze dit maken voor zo'n prijs.
    De bediening was zeer vriendelijk.
    Wij komen in veel restaurant's maar dit mag er echt zijn.
    We zullen zeker terugkomen en mond op mond reclame maken voor u.

57. We hadden een golden duo en een wild zwijn. Beide voor 14,50. Het was echt heerlijk! Kregen zelfs gratis friet en geb aardappels terwijl we al rijst en gekookte krieltjes hadden. Niks op aan te merken.. Bediening was prima maar het was wel buiten het seizoen. In ieder geval de moeite waard.

58. Een 3-gangen menu voor 16,95 kan niet veel voorstellen natuurlijk. Prijs en kwaliteit is in overeenstemming. Echter de bediening is ronduit waardeloos. We zijn op het terras gaan zitten, bediening had ons niet in de gaten, zijn zelf om drinken en kaart gaan vragen. Vervolgens kwam men de bestelling niet opnemen. Weer naar binnen en aangegeven als niet binnen 2 minuten iemand de bestelling op komt nemen dat ik dan mijn drank betaal en weg ga. Vervolgens tussen hoofdgerecht en toetje lang moeten wachten. Eigenaar stond op het terras zijn bestellingen te doen. Na toetje zelf weer naar binnen moeten gaan om te kunnen betalen. Tot overmaat van ramp vroeg de zelfingenomen eigenaar hoe het was, ik heb aangegeven dat het lang duurde. Hij gaf aan dat we dan maar niet op het terras moesten gaan zitten. HUH je wil toch klanten hebben of niet soms? Er zaten trouwens nog mensen aan 2 -3 andere tafels bij aankomst. Verder gaf hij aan dat hij 3 gangen in 2 uur tijd niet langzaam vond. Ik heb gezegd dat ik geen discussie met hem aanga en dat ik hem feedback geef waar hij al dan niet iets mee kan doen. De tuin naast het terras was zeer onverzorgd en dat hoort zich ook niet bij een restaurant. Deze tent heeft het geluk dat rondom de maasplassen veel toerisme is, van terugkerende gasten zullen ze niet rondkomen.

Kortom ik ga niet meer terug!

59. Na een tegenvallend bezoekje vorig jaar dit jaar toch weer eens geprobeerd, nu alleen voor een klein hap....Niet moeten doen....

Een tosti bijna koud was en soep uit een pakje...Nee.. dit restaurant heeft het totaal niet. Geen uitstraling, slordig gekleed personeel (ober moest volgens mij een pak aan, maar het pak was zeker 2 maten te groot, vol plekken).... Laat vanaf nu het restaurant zeker links liggen.

3,4
  60. Greetje Kouveld

Met de hele familie wezen eten en ik moet zeggen, super!

En dan voor zo'n lage prijzen, ongelooflijk.

Heel aardige bediening, een aanrader!

61. Bert van Well

Gisteren 2-2-2011 maar weer eens langs gegaan bij de Kanteneer. Zo goed als de bediening eerst was zo slecht was het gisteravond. We waren in eerste instantie als enige gasten aanwezig. Na onze bestelling kwamen er nog enkele gasten. Deze gasten hadden hun voorgerecht al op terwijl wij (na ons inmidddels 2e drankje) nog steed niets op het bord hadden. We hebben toen maar van eten afgezien. Gasten meer dan een half uur laten wachten in een bijna lege zaak is niet super. Als weg nog ooit terug komen zullen we eerst kijken wie van het personeel aanwezig is. Jammer, in het verleden was het prima.

62. Hans Versteegh

Heerlijk gegeten en super bediening en niet te duur, ga zo door!

Tot ziens, Hans.

63. Madeleine Haanraats

Lekker eten en inderdaad hele grote schnitzels.

Leuke prijs en attente bediening.

Echt een aanrader voor wie lekker en niet te duur wil eten.

64. Dhr. Spanjaard

Zijn hier bijna een jaar geleden ook op onze terugreis gaan eten en dachten weer op de terugweg van onze vakantie, dat was een goed adres voor een heerlijke maaltijd. Helaas, de vrije keuze uit het 3 gangen -menu bestaat niet meer. Mijn vrouw had Limburgs zuurvlees met boerenkool, de boerenkool kwam zo uit de diepvries, smakeloos! Mijn voorgerecht was een pasteitje (warm van buiten en nog bevroren van binnen). We waren meer geld kwijt voor een mindere kwaliteit. Jammer maar we komen daar niet meer.

5,1
  65. Heel goed gegeten voor die prijs.

Erg vriendelijke bediening, zie je nog maar zelden.

66. Mijn vriend en ik hebben een paar dagen geleden bij de Kanteneer gegeten. Het was erg lekker. Er was overal aan gedacht. Het 3 gangen menu is erg veel en goedkoop. Prijs-kwaliteitsverhouding is prima! Het is een erg mooie zaak om te zitten. Zo moesten er meer zijn!

67. Heel lekker eten voor een zacht prijsje!

68. olga en peter

Afgelopen weekend een dagje en nachtje in de Kanteneer geweest. Knus, gemoedelijk, lekker ouderwets en een eenvoudig hotel/restaurant. Eigenaar is erg gastvrij en vriendelijk.

Eten was erg lekker voor niet veel geld!

Prima dus.

69. Fam. Voogt

Zeer gastvriendelijk hotel. Wij zijn hier drie nachten verbleven en hebben het uitstekend naar onze zin gehad. In het restaurant hebben wij tweemaal gegeten en dit is prima bevallen. Schnitzels waren lekker en service was buitengewoon goed. Het toetje 'hemelse modder' is een echte aanrader!

Prijs is zeer gunstig.

70. Ben afgelopen weekend wezen eten bij De Kanteneer, wat hebben ze er een zootje van gemaakt, vroeger had deze zaak nog klasse!

71. Lange tijd niet meer zo slecht gegeten. Wat heb ik daar een hekel aan. Zij verzieken het ook voor andere gelegenheden want ik ga voorlopig niet meer uit eten. Kook mijn potje zelf wel dan weet ik dat ik eerlijk eet!

72. Oet mestreech

Vanavond bij de Kanteneer gaan eten, en is mij zeker niet tegengevallen!
    Wij werden zeer vriendelijk ontvangen, en er was meteen aandacht voor de kinderen. Aanpassingen aan de kindermenu's werden zonder problemen geaccepteerd. Het eten zag er verzorgd uit.
    Mijn schnitsel, was met spercie boontjes(vers) met spekjes en champions, en van behoorlijk formaat. Oke! Hij was dun, maar persoonlijk houd ik niet van (te)dikke schnitsels.
    Daarbij nog apart frieten, en een kommetje sla.
    Enige minpuntje vond ik dat de saus niet in verhouding stond tot het formaat van de schnitsel, echter niet storend anders had ik wel gereclameerd.
    Mijn vrouw had de kipsate, ook deze zag er netjes verzorgd uit. En uitstekend van smaak. De bediening was vriendelijk, en correct! Toch ving ik bij andere gasten op dat er iets mis liep qua bestelling, echter dit werd adequaat opgepakt.

Hebben er redelijk lang gezeten, toch was er veel aandacht voor de kinderen, wat ik als zeer prettig ervaren heb. Omdat we redelijk lang hebben moeten wachten, kregen we koffie van het huis. Wederom netjes opgepakt.

Kortom! Goed bevallen, zeker voor herhaling vatbaar. Goede eerlijk maaltijd, in een gezellige omgeving voor de prijs van een bigmac menu, waar vind je dat nog.

73. Ben laatst met vrienden gaan eten bij de kanteneer. Het eten was goed en de bediening ook.

Er zit nu een nieuwe eigenaar in. Erg vriendelijk en correct.

Voor gerecht en hoofdgerecht en na gerecht was uitstekend voor een zeer redelijke prijs.

74. schnitzelgasten

Schnitzelaanbieding van 8,50 was niet echt goed. Friet prima maar sla, dressing, saus en groenten uit pakje. Aanbieding was niet duur, maar schnitzel was wel groot maar ook erg dun en beetje droog. Ongezellig restaurant waar verder niemand was, zelfs de bediening moest geroepen worden en waar we om half 9 alleen nog een hoofdgerecht mochten bestellen omdat het te laat was!!! Moesten 1,50 betalen voor 2 minizakjes frietsaus. Schandalig. Geen wonder dat ze hier zo weinig klanten hebben. Onduidelijke kaart zonder aanbiedingen, die moest je op een a-4 op de muur lezen. Zou hier niet meer naar toegaan.

5,1
  75. M.Scheres

Na een kort paas verblijf in Limburg zijn we beland bij de Kanteneer op aanraden van een goede vriend. Hoewel onze 2e paasdag letterlijk in het water ( sneeuw) was gevallen, is onze dag toch nog goed geworden door een uitzonderlijk lekker paas diner!
    De bediening was aardig, een fijn achtergrond muziekje en een voortreffelijk dessert als afsluiting. Nu ik de redelijke kamerprijzen gezien heb ( moest ik wel even om vragen), zal ik zeker optijd boeken om zo nog meer te genieten van Limburg en de culinaire mogelijkheden.

Bedankt! Albert.

76. Bart de Vries

Ik ben afgelopen weekend met mijn gezin bij de Kanteneer gaan eten. Ik had het speciale Paasmenu en dat was erg lekker! De meloen van het voorgerecht was sappig en vers, de kip was mals en het dessert (advocaatmousse, speciaal voor Pasen) was heerlijk.

77. Bram Peeters

Vorige week zondag zijn wij met ons gezin bij De Kanteneer geweest uiteten. Ondanks de enorme drukte werden we snel en vriendelijk geholpen door het bedienende personeel. Ook het eten was top. Vooral de schnitzels van 500 gram (olifantenoren) zijn een echte aanrader! Heerlijk krokant van buiten en mals van binnen. En voor de prijs kun je het niet laten...!

78. Melroy Frantzen

We komen vaak bij de kanteneer eten, als we bellen om te reserveren, worden we altijd vriendelijk te woord gestaan. De bediening werkt hard maar is ondanks het harde werk erg vriendelijk. Het eten is lekker, goede porties voor een goede prijs. Een echte aanrader als je een keer geen zin hebt om te koken of gewoon lekker ergens wil gaan eten.

79. *Reserveren was onmogelijk, de telefoon lag erlangs. *Andere tafels die later bestelden, kregen veel eerder hun eten.*3 van de 5 schotels waren niet erg warm. Na melding werd ons gezegd dat we dit eerder hadden moeten zeggen.*Erg moeilijk als je zowat genegeerd wordt door bediening.*De stroganoffsaus was net tomatenpuree.*Geen mayonaise na bestelling, weer geen kans om bediening aan te spreken.*Manager geeft later iemand anders hierven de schuld, terwijl hij dit had opgenomen.*Dessert: 2x ipv 1xbestelde coupe, ook hier werd wantrouwend naar ons toe over gedaan. Bestelde koffie werd vergeten, hiervoor ontvingen we wel excuses.*Opvallend: Totaal geen communicatie personeel onderling: slecht management.*De manager had het totaal niet meer onder controle!

2,8
  80. Het begon al met reserveren, dat ging niet want de telefoon lag er de hele tijd naast. Het eten werd na lang wachten koud opgediend! Na 2x mayonaise vragen werd er nog geen mayonaise geleverd wat uiteindelijk wel 5x werd afgerekend. We bestelden koffie als achterafje, komen ze met bier aan. We bestellen een Damme Blanche, komen ze met 2 stuks aan zetten. Personeel gaf ons de schuld en was zeer NEP-vriendelijk wat later zelfs ONvriendelijk werd. We hadden 3 schnitzels besteld. Na opdienen bleek er 1 kipschnitzel te zijn en die andere 2 varkensschnitzel tewijl we hier niet om hadden gevraagd. Parkeergelegenheid is zeer slecht, we konden onze auto nergens kwijt. Lege glazen werden niet opgehaald waardoor de gehele tafel op een gegeven moment vol stond met lege glazen.. enzovoorts enzovoorts... Kortom HIER GAAN WE NOOIT MEER NAARTOE!

3,1
  81. Eline Janssen

Samen met mijn man en twee kinderen ben ik al diverse malen bij de Kanteneer gaan eten, en het ons telekens weer uitstekend bevallen! Heerlijk eten (zeker in verhouding tot de prijs), prima wijn en mooi restaurant. En wat betreft de bediening...hier heb ik nog nooit problemen mee gehad. Maar goed, onze kinderen (van 5 en 8 jaar oud) blijven dan ook wel keurig aan tafel zitten, schreeuwen niet en gedragen zich op andere plaatsen zoals ze dat thuis ook moeten doen: fatsoenlijk dus.

Ons zullen ze bij de Kanteneer zeker nog vaak mogen begroeten!

82. Sandra Hoogers

De schnitzels zijn lekker, maar wildpastei was koud. Groenten smaken niet. Kinderen werden bevolen stil te zitten want andere gasten hadden er last van (waren alleen gasten met kinderen op het tijdstip van 16.00 uur). Het werd ook echt zeer chagrijning gezegd en niet op een nette toon. Zorg er dan voor dat je een placemat hebt waar de kinderen op kunnen tekenen als je het eten zo goedkoop aanbiedt. Appelsap van onze dochter ging om, geen schoon kleed of zo, geen aanbod voor nieuw drinken. De dame in de bediening verstond ons niet. We vroegen ipv mayoniase of onze dochter ketchup kon krijgen. Mayonaise ging terug, maar de ketchup moest ik apart afrekenen.We hebben geen toetje meer genomen en zijn bij de friettent in het dorp lekker een ijsje gaan eten waar men wel vriendelijk kan zijn.

83. wil en annie

heel erg lekker gegeten. De sate kaart is heel uitgebreid met veel lekkers. Een aanraader voor iedereen ge zeker terug voor de rest van de kaart te proberen. bediening zeer vriendelijk en de wijnen heerlijk

84. sandra en patrick

het enige goede aan dit restaurant waren de schnitzels; groenten:smakeloos, witte wijn niet weg te krijgen. soep heet maar lauw.. Slechte bediening, mevrouw verstaat geen Nederlands;loopt weg wanneer we wilden bestellen. Jammer maar hier gaan we nooit meer naar terug.