IMG_0576
discotheek_header
previous arrow
next arrow

Welkom bij d’ Ald Wal

Ontsnap aan de alledaagse drukte in het pittoreske Heeg, Friesland, en stap binnen in onze wereld van heerlijk eten en gezelligheid. Geniet van lekkere gerechten in ons restaurant, gevolgd door een bruisende avond in onze discotheek, waar enthousiaste DJ’s zorgen voor de perfecte muziek om een leuk nachtje uit te gaan.

Kom langs en ervaar zelf de fijne gastvrijheid van d’ Ald Wal – dé bestemming voor fijnproevers en feestgangers in Heeg en ver daarbuiten. Tot snel bij d’ Ald Wal!

Locatie

d’ Ald Wal
Restaurant & Discotheek
Harinxmastrjitte 58
8621 BM Heeg

Het restaurant is elke dag geopend van 11:00 tot 23:00 uur.

De discotheek is geopend op vrijdag en zaterdag en feestdagen. In de maanden juli en augustus zijn we alle dagen open.

Contact

Reserveren in ons restaurant

Wil je graag bij ons reserveren? Dat kan! Vul dan het onderstaande formulier in. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om de reservering te bevestigen.

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Naam
dd-mm-jjjj
00:00 uur

Restaurant

Het restaurant biedt binnen plaats aan ongeveer 65 personen, buiten hebben we 120 zitplaatsen waarvan we een groot deel kunnen overdekken.

Discotheek

De discotheek biedt plaats aan maximaal 450 personen. Beide locaties zijn ook af te huren voor evenementen.

Sloepvaren

Wij hebben een grote reddingsloep tot je beschikking. Onze sloep kan tot ongeveer 70 personen varen. Voor meer informatie kun je telefonisch of via mail contact opnemen.