Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heeg verdeeld zijn.

Overstagreizen

Gezellig.
    Erg vriendelijke gastvrouw en gastheer.
    Veel mogelijkheden om met een groep te eten.
    Leuke locatie in de haven van It Eilan te Heeg met uitzicht op de boten.
    Goed eten voor een goede prijs.
    Hier wordt nog echt voor je gekookt!

Een aanrader!

Vandaag gegeten bij Jonas, enorm teleurgesteld.
    Pannenkoeken genomen, kreeg 2 erg fletse/witte, oprecht smakeloze pannenkoeken geserveerd. Toen ik dit aangaf en zei dat ze wel uit een pakje konden komen, kreeg ik een positief antwoord… (? ?!)
    daarna toch nog maar gegaan voor een toetje. Lakenvelder ijs met caramelsaus en een kletskop. Ik kreeg 3 kleine verzakte bolletjes, waarop een vaal geel 'sausje' was gedaan een halve kletskop lag en een slap hoopje spuitbusslagroom…
    Erg jammer allemaal! Ik dacht echt 'ergens' te gaan eten, maar loop aub door!
    Mijn mede tafelgenoten hadden andere gerechten, deze waren basis.
    Kortom veel betaald voor zeer matige maaltijd.

Hans Bakker

Laatst gegeten bij restaurant Jonas in de Walvis. Een prachtig gelegen restaurantje in het hart van Heeg aan het water. We hadden een mooi tafeltje aan de waterkant met uitzicht op de historische Palingaak.
    De bediening is heel hartelijk en professioneel. De inrichting is, sinds de laatste keer dat wij het restaurant bezochten, vernieuwd en staat er weer fris bij! Een prima uitstraling en sfeer.

Het eten is lekker en wordt mooi opgemaakt. Mijn vrouw en ik hebben genoten.

De ober was vrij onbeleefd, hij kwam met drankjes aan die wij niet hadden besteld en bleef erbij dat hij gelijk had. Uiteindelijk had hij ook 55 euro teveel in rekening gebracht door toch nog de extra drankjes te rekenen en een gerecht teveel rekenen. Het eten was wel lekker, maar voor de slechte service die erbij komt is het het niet waard.

5. Steakhouse Heeg

Wim Armee

Tijdens druk festival werkte de keuken op volle toeren en hebben we heerlijk gegeten. Een echte aanrader.
    Compliment voor de keuken.

AdG

7. Steakhouse Heeg

Heerlijk gegeten. Ondanks het verwisselen van de weldone en medium kogelbiefstukken en sausen. Heerlijke salades en andere bijgerechten. Een aanrader.

We hebben hier enkele dagen gegeten, twee volwassenen en vijf kinderen. Het personeel was vriendelijk en gastvrij. De kinderen voelden zich ook direct op hun gemak. Het eten was prima. Prijs / kwaliteit verhouding ook okay. Volgende keer in Heeg gaan we hier weer een heen.
    Benieuwd naar de nieuwe dingen.

Lang wachten, lauw eten, geen gezellige sfeer en er waren verder geen andere gasten.

Van der Sluis

Rutger Alex Efdee

Heerlijk gegeten en super bediening gehad !!! Speciaal bier is zeker een aanrader om te proberen !

Geen aanrader. Puur genieten is het zeker niet. Eten is niet van goede kwaliteit.
    Prijs/kwaliteit is ver onder niveau. Niet als gezond en vers ervaren, kortom het smaakt niet.

Aan mijn ouders en hun vrienden heb ik een etentje bij d'Ald Wal cadeau gedaan. Ze waren super enthousiast. Over de locatie, over het eten en over de bediening. Aanrader!

We waren met en hele groep en hebben er heerlijk gegeten, leuke vlotte bediening en aardige eigenaresse. Zeker een aanrader. Komen zeker terug.

Wat een baggertent! Eten slecht, vreselijke taaie snitzels. En een vreselijk mens in de bediening! Naar zeggen de eigenaresse.

Ga er niet heen!

Super lekker gegeten in dit gezellige restaurant! Vriendelijke en vlotte bediening.
    Mooi terras.
    We komen zeker terug!

Kenners001

Chagrijnige bediening, te beroerd om te lopen. Eigenaresse loopt onbeschoft te schelden op personeel. Eten verpieterd en slecht bereid. Gelukkig heeft Heeg meer te bieden wat allemaal wel goed is.

henk en ineke

Goed en lekker eten voor een goede prijs. Vriendelijk personeel in een mooi netjes zaak. We komen hier zeker nog eens terug. Het was een gezellige avond, tot ziens.

Vr.gr. henk en ineke.

Ontevreden klant

Met 6 personen wezen eten, na het bestellen duurde het na het voorgerecht ongeveer een uur voordat het hoofdgerecht kwam. In de tussentijd is ons ook niet om extra drinken gevraagd. Het hoofdgerecht werd voor 5 personen opgediend, de 6e waren ze vergeten. Toen we hier wat om vroegen duurde het nog een kwartier voordat het eten er was. Er kon nauwelijks een excuus vanaf bij de serveerster, toen onze reactie niet vrolijk was snauwde de serveerster dat we niet boos moesten zijn want zij deed haar best. Gelukkig kregen we voor 17,50 wel een bordje klamme patat en 4 mini spareribs en wat rauwkost. Was echt onwijs genieten in deze fantastische ballentent.

1,1

Anne, Hilly , Samantha

Zondag 6 september heerlijk gegeten met z'n drieën bij Jonas in den Walvis.
    De sliptong, vleestrio en de maiskip waren voortreffelijk. Lekker wijntje erbij. Leuke bediening.
    We komen graag terug!

Donderdag de 20e heerlijk gegeten bij dit restaurant.

Mijn vrouw en ik kozen allebei voor de snoekbaars uit het meer van Heeg. Lekker klaar gemaakt en voldoende bij gerechten geserveerd.

Ook de witte huis wijn viel goed in de smaak.

Komen graag nog eens terug.

22. Steakhouse Heeg

Han Goossens

Gisteren voor de verjaardag van mijn zoontje gegeten bij dit restaurant. Het eten was erg lekker! Goed van smaak en prima hoeveelheden. De bediening was top! Aanrader!

schalekamp

Op zondag 2 augustus 2015 heerlijk gegeten bij Jonas. Prettige sfeer, goede service, redelijke prijs/kwaliteit verhouding. Gemiddeld cijfer een 8.

24. Steakhouse Heeg

Joop Zijlstra

Zeer matig eten en jonge en onervaren bediening. De pizza's redelijk goed. Kan iets meer smaak hebben.

Goede locatie, alleen zeer weinig aardappelen bij de gerechten. Duur en zeer weinig eten. Met honger in de hals weer weg gegaan.

1,7
  26. Steakhouse Heeg

Ik heb pizza's gegeten afgelopen zaterdag met mijn familie. Zo'n lekkere pizza's hebben we nooit gegeten. Dunne bodem en krokant. We komen wel terug.

27. Steakhouse Heeg

Dirk

Top pizza, aardig personeel. Tot de volgende keer. De ondernemer was ook een gastvrije man. We hebben heerlijk gegeten.

M. van Poffer

Prima sfeer, prima bediening en heerlijk eten.

De kwaliteit van het eten is in schril contrast met de sfeer die de zaak uitstraalt. Zowel de grilspecialiteiten als de pizza zijn van uitstekende kwaliteit, en de bediening is ok. Maar aan de sfeer moet zeker gewerkt worden. Prijs kwaliteit verhouding is ok.