Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hedel verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Hedel

Y.de Jongh

Regelmatig gaan wij daar naar toe. Altijd goede service en goede kwaliteit.
    Voor ons een blijvertje.

2. Chinees-Indisch Hedel

Afgehaald… echt super lekker en verse ingredieenten gebruikt, ruime voldoende!

Heel lekker gegeten! Prima vlotte service met heel vriendelijke bediening! Heel leuke plek met zonnig terras.
    Een echte aanrader sinds de overname door Astrid en André die een jarenlange ervaring in het vak hebben.

Dorientje

Wat een verrassing! Deze kwalitaria is net overgenomen door André en Astrid. Vriendelijk personeel. Een heerlijke uiensoep gegeten en daarna boeren shoarma met friet en een heerlijke verse salade. T zag er allemaal heerlijk uit en zo smaakte het ook.

Net een club sandwich kip met friet besteld om mee te nemen. Ik pakte het uit thuis en de sandwich was zacht! Ik pakte het broodje uit het bakje en het viel helemaal uit elkaar. Ik heb dit broodje eerder hier gegeten, toen met beter resultaat. Ik heb meteen gebeld om mijn klacht aan ze terug te koppelen maar werd respectloos afgewimpeld met hij is zeker gesandwicht. Zo ga je niet met klanten om!

Voor het eerst in Hedel en dus ook voor het eerst bij het Spotje maar als we in de buurt zijn komen we zeker terug.Wij geven voor alles een dik verdiende 10.

8. Nederlands Hedel

GdeG Eersel

Ontzettend jammer dat dit gesloten is, jaren lang met heel veel plezier hier de paling gegeten. Ontzettend goede bediening en heel erg klantvriendelijk. Het gaat jullie goed.

9. Nederlands Hedel

C. van Kesteren

Dit restaurant is permanent gesloten, en het pand staat te koop,

Zeer slecht!!! De aangeprezen bull burger is droog, het broodje oud. Nasi menu is veel te zout en droog. Bestel zeker geen (fabrieks) pizza. De keuze is te groot om kwaliteit te bieden. Een snackbar moet goede frites en goede snacks verkopen. Schoenmaker blijf bij je leest!

11. Nederlands Hedel

Ga regelmatig naar De Ruif om een frietje te halen. Ik vind het altijd kwalitatief goed eten daar! En daar wil ik zeker wel wat meer voor betalen.

De Ruif is gewoon goed!

12. Nederlands Hedel

Jan te Duur

Over het restaurant kan ik weinig zeggen want daar ben ik nooit geweest. Maar de snackbar is echt belachelijk duur en je krijgt dan ook nog eens heel weinig. Wil je voor het gezin met twee volwassenen en twee kinderen een frietje halen dan ben je zo 25 euro kwijt. Echt belachelijk gewoon. ''Afzetters", een ander woord kan ik niet verzinnen.

13. Nederlands Hedel

Het noemt zich een restaurant, wij ondervonden het als een vreetschuur/eetcafe... de actie met spareribs was lekker. Maar de bediening traag en bot. Het leek de drukte niet aan te kunnen en duurde daardoor lang.. Kortom wij zullen niet snel terugkeren.

14. Chinees-Indisch Hedel

Mick de Wilde

Een enorm succes, vanavond gaan we minimaal voor de 8e keer eten, de bediening is erg vriendelijk en de prijs kwaliteit perfect.
    Absoluut een aanrader!

Goede service en goede kwaliteit sinds de oude eigenaar weer terug is.

16. Nederlands Hedel

Hartstikke gezellig en sfeervol tentje waar je heerlijk kunt eten! Zeker voor herhaling vatbaar!!

17. Nederlands Hedel

Zeer goed eten voor een schappelijke prijs.

18. Nederlands Hedel
  19. Nederlands Hedel

Niet voor herhaling vatbaar
    Voorafje: stokbrood met kruidenboter was keihard en niet vers.
    Hoofdgerecht: gebakken paling, niet krokant, dunne paling en weinig.
    Fabrieksfriet en aardappeltjes en eenvoudige sla.
    Wij waren op een familie na de enige gasten op zaterdagavond en de eigenaar stond hoestend en proestend te roken achter de bar.
    Jammer want het is het enige palingrestaurantje in de gehele omtrek.

20. Nederlands Hedel

Jeannie

Het eten is Heeeeeerlijk........ vodoende frietjes of gebakken aardappeltjes.
    Je kan altijd bij vragen( zit bij de prijs inbegrepen.)
    Zeker voor herhaling vat baar

21. Nederlands Hedel

Ambivalent.
    Vanaf de dijk zie je een woonhuis, waarachter je niet meteen een palingrestaurant verwacht. Het interieur hoort bij een Hollands palingrestaurant; goedburgerlijk met talrijke schaalmodellen van oude zeilbootjes aan de muur. De tafels zijn netjes gedekt. Paling is de specialiteit des huizes en dat wordt goed ingevuld. Maar ook de frietjes en aardappeltjes werden warm en lekker opgediend. Eigenlijk zijn het eten en de bediening beter dan je bij dit decor verwacht. We weten dat paling niet goedkoop is. Dat je € 25,- voor een hoofdgerecht moet betalen is wel behoorlijk aan de prijs. Een afknapper is inderdaad dat er aan de bar door twee mensen werd gerookt. Zware Van Nelle. Behalve dat het wettelijk verboden is, zal het de eigenaar ook klanten kosten, want roken en eten gaan niet goed samen, behalve als je zelf de paling bent....

22. Chinees-Indisch Hedel

Heerlijk gegeten met 4 personen. Verse producten. Prettige gastvrije bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

23. Nederlands Hedel

Een vlotte bediening in een (te) warm restaurant.
    Gekozen voor de Maandaanbieding, welke zeer smaakvol was en werd opgediend. Zeker een aanrader, maar wel overwegen om airco te plaatsen. Prijs-kwaliteit is in goede verhouding.

24. Nederlands Hedel

Goed restaurant en we hebben heerlijke spare ribs gegeten.
    We komen zeker een keer terug!

25. Chinees-Indisch Hedel

We zijn hier met de familie gaan eten, voor Moederdag, wellicht de laatste Moederdag met oma. We hebben letterlijk 3 uur (!) op het eten moeten wachten. Dit is totaal een kansloze actie geweest. Onze Moederdag is echt in het water gevallen en dat met een stralende dag!
    Het eten wat op tafel kwam, was ook niet toereikend voor het aantal personen waarvoor besteld was (rijsttafel), maar ja, als je 3 uur op je eten hebt gewacht, is de honger wel enigszins weggeebt. Ook kreeg iedereen al zijn soep en werd mijn soep een half uur later pas gebracht.
    Kortom, wij gaan hier nooit meer heen!

26. Nederlands Hedel

Oostergetel

Uniek restaurant in Nederland. Gewoon eerlijk eten voor een eerlijke prijs en bijzonder vriendelijke bediening van de gastheer en gastvrouw. In de zomer kun je heerlijk buiten zitten aan De Wiel, een prachtig meertje vlakbij Den Bosch

Sinds de oude eigenaar er weer inzit loopt de cafetaria weer goed. Het eten is lekker de service is goed en de nieuwe ijskaart is Super!! Ook klinkt het altijd gezellig in het cafe ernaast in het weekend.

Het huukske gaat weer de goede kant op

28. Nederlands Hedel

De cafetaria ziet er zeer netjes uit ook het eet gedeelte,jammer dat de prijzen vrij duur zijn! In vergelijking met andere friet zaken in de buurt .

29. Nederlands Hedel

Afgelopen weekend hier wezen dineren, voor het eerst.
    En het was in een woord heerlijk!
    Zeker voor herhaling vatbaar. Het eten was verrukkelijk, en de service ook erg goed. De sfeer was ook erg gezellig in het restaurant, en het was gelukkig niet groot maar ook zeker niet te klein. Prijs/kwaliteit was erg goed, aangezien het eten verrukkelijk smaakte! Zeker een aanrader!

30. Nederlands Hedel

Omdat er wordt gerookt - door gasten en kastelein - is de atmosfeer verpest voor alle niet rokers. Daarnaast is het eten niet goed. Paling in het groen is zo gaar dat het niet meer op vis lijkt. Daarbij friet en sla is een hoofdgerecht van 25 euro onwaardig. Een wachttijd van bijna 1,5 uur eveneens.