Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hazerswoude Dorp verdeeld zijn.

Altijd lekker eten. Gezellige ongedwongen sfeer. Goed biertje erbij en alles voor een prima prijs.

Sinds de opening al weer 2 x gegeten.
    Heel veel keus, grill, wok, toetjesbuffet, allemaal super!
    Voor de (klein) kinderen een leuke speelruimte.
    Een aanrader voor alle leeftijden!

Van der aa

Voor het geld een prima maaltijd.

We hebben heerlijk gegeten, was best druk en lawaaiig maar we hadden er geen last van.
    De bediening was ook prima en vriendelijk, eten is gewoon goed.
    De prijs is goed in verhouding met de prijs, dus zeker aan te raden.

Hans Smit

Hele fijne bedieining. Heerlijk eten. Redelijke prijzen. Weinig klanten dat maakt het wat ongezellig. Verder niets dan lof!!

a.janmaat-honders

Met kinderen en 5 kleinkinderen gegeten. Iedereen heeft genoten van de ontspannen sfeer, heerlijk, uitgebreid buffet en kinderspeelmogelijkheden. Een aanrader voor ouders met kinderen en kleinkinderen.

We konden hier om 20.00u terecht. Alles was bijna op en moest bijgevuld worden. Ik moest telkens naar vragen. Kant en klare maaltijden waren te zoutig. Beperkte keuze mogelijkheden. Nagerechten waren droog. Kortom is ons erg slecht bevallen. Is niet voor herhaling vatbaar.

Alex van Os

Ruim van opzet, eten zeer goed, veelzijdig en nergens wordt moeilijk over gedaan. Alles in overvloed.

Altijd gezellig, flinke schotels, lekker eten; ongecompliceerd en goed. Extra wensen geen probleem; zeer flexibel.

Lekker gegeten, fruit mag van ons in kleinere stukjes gesneden worden.
    Verder zeer tevreden!

Top avondje bij een tent zonder opschmuck. Goede bediening en prima eten.

Aalt Halfwerk

Dus 20 minuten staan wachten.. Niemand die ons wilt helpen.. Vervolgens bestellen we 2 raspatat, broodje kroket en een broodje kipkorn.. Duurde een half uur voordat het klaar was.. Bah bah nooit meer

C van Kreuningen

Afgelopen zondag lekker gegeten met onze kinderen en (schoon-)ouders.
    Porties zijn groot, goed van temperatuur. Mijn visspies was een beetje droog. Saté, Mixed grill, Vaskenshaas en Zalmburger van de anderen waren goed. Voorgerecht van Italiaanse ham en worst was erg lekker en mooi opgemaakt.
    Vriendelijke bediening en informele sfeer. De radio stond vrij hard. Andere gasten vonden dit ook en het volume werd zachter gezet. Prima keuze voor een avondje uit. Prijs- kwaliteit is in verhouding.

Teun Blanken

We zijn wezen eten met 4 volwassenen en 3 kinderen we hebben lekker gegeten de kid`s hebben zich prima vermaakt.
    De sla heeft wat meer aandacht nodig was veel te zuur!

Een gezellig ongedwongen eetcafé met een leuke afwisselende kaart. Echt het lokale centrum met pooltafel en dart board, wat rumoerig maar heel gezellig. Lekker eten, goede porties.

Altijd lekker eten. En de sfeer (bruin café), maakt altijd een sfeervolle entourage...

Ik vind deze Chinees echt heerlijk!

Haal hier echt veel het eten. Prima smaak en vind hem tot nu toe het lekkerste eten hebben van welke chinees ook in de buurt.

Wij kwamen er regelmatig en weten nu gewoon niet waar we nu naar toe moeten. Hoop dat het snel weer open gaat.

Wil van Norden

De verjaardag van mijn man gevierd en vonden de bediening vriendelijk. Hebben uitstekend gegeten. Er is van alles wat voor groot en klein. Onze kleinkinderen hebben er ook genoten. Voor ons is dit restaurant uitstekend.

Marco v galen

Eerste keer toen ik er was in de zomer 2015 was perfect. Nu vorige week woensdag weer gegaan, maar heb enorme spijt. Grillen kon je het eerste half uur niet, want er er was geen kok. De wokker was een leerling, die stond meer te slapen. Alles wat op was, werd niet meer bijgevuld, zoals kroepoek, saté stokjes, bami enz. De drankjes kwamen dan wel op tijd.
    Bij het afrekenen vertelde ik mijn klacht. Het enigste wat ik te horen kreeg was sorry, we hadden niet op zoveel klanten gerekend. Wat een onzin is dit zeg, hier kom ik nooit meer wokken.

Op een rustige avond heerlijk gegeten en genoten van het all in arrangement. Bediening was prima verzorgd en personeel was uiterst behulpzaam en prettig gemutst. Zelf houd ik niet zo van dit soort restaurants, maar deze keer was ik aangenaam verrast.

Tevreden Klant

4 patat hete kip, allemaal met perfect gefrituurde patat, een heerlijk slatje, goede mayonaise, en heerlijke kip, goed gemarineerd niet te veel hete saus en lekker met gefrituurde uitjes

Afgelopen zaterdag wat later in De Gouden Wok gegeten. Leuke tafel bij het raam gekregen voor 6 personen. Daar hebben we heel even op moeten wachten, maar dat was niet onoverkomenlijk. Het restaurant zat afgeladen vol, maar dat valt alleen op als je binnenkomt. Eenmaal aan tafel is dat geen probleem meer. Bediening vriendelijk en snel. Qua eten? De sushi had ik iets meer van verwacht qua smaak, maar op zich niet onaardig. De wokgerechten waren lekker. De verschillende sauzen uitstekend qua smaak. Nadeel is wel een beetje dat vis en vleessmaken soms wat door elkaar lopen als gevolg van het koken in hetzelfde kookvocht voorafgaand aan het wokken. De grillplaten ziijn daarentegen prima voor elkaar. Het dessertbuffet scoort ook een ruime voldoende. Prima ijs en voldoende andersoortige toetjes.

Al met al een prima restaurant naar zijn soort en wat ons betreft een aanrader!

Afgelopen vrijdag hier gegeten als eerste gasten van het restaurant. Sinds laatste bezoek is het qua eten erop vooruit gegaan; vlees ziet er goed vers uit, en de garnalen en vis waren nog half bevroren. Lag onder een goede laag ijs. Voor het eerst de sushi hier geprobeerd, smaakte mij nog te veel naar azijn, wat een beetje jammer was, maar de tonijn of de zalm erop waren vers.

Het jammere is dat bij een aantal salades niet vermeld werd dat er fruit in verwerkt was, want ik ben totaal geen fan van fruit in een rauwkostsalade en kwam daar dus pas achter nadat ik er van geproefd had. Gelukkig had ik maar een beetje opgeschept. De krab- en eisalade smaakte meer naar surimi fruitsalade, was lekker, maar zeer zeker geen krab.

Toetjes buffet was ok, waarbij ik moet zeggen dat hun chocolade ijs er onwijs lekker is, en de creme brulee kan ik er wel tig van op zo lekker. Desondanks vind ik het kwalitatief goed verbeterd sinds mijn laatste bezoek hier, en daarom deze waardering!

m.v.d.Hoeven

Lekker gegeten, vriendelijke bediening, gemoedelijke sfeer. Eten was goed, evenals de prijs. Een aanrader. We gaan er zeker nog eens heen wanneer we in deze buurt zijn. Ondanks dat er net een groot gezelschap zat van zo een man of vijfentwintig toch een snelle bediening en lekker eten.

Ruim 30 minuten wachten voor een simpele bestelling klaar is omdat het vet werd verschoond. We waren de enige klant, maar ons werd niet verteld dat het zo lang zou duren. Ondertussen werd het meisje dat ingewerkt werd verschillende keren door een totaal verveelde collega terecht gewezen. Het was helaas ook niet gelukt de patat extra door te bakken. Kreeg het meisje ook weer een vermaning voor. Opnieuw werd aan ons niets gezegd terwijl dus duidelijk was dat de bestelling niet zoals gevraagd geleverd werd.

de ruiter

Ik vind het heel erg wat een persoon schrijft, maar alles is er prima. Wij eten vaak chinees, ook wokken, maar dit kleine knusse zaakje is top.