Gratis eigen parkeerterrein direct voor de deur.

Bus 187 en 186 vanuit Leiden CS en Gouda CS stop voor ons gebouw. Uitstappen halte "ITC".

Onze uitgebreide buffet is een samensmelting van verschillende Aziatische en Westerse kookstylen en keukens. Het biedt onbegrensde mogelijkheden en keuze aan originele en smaakvolle gerechten.
Zowel de voorgerechten, soepen, hoofdgerechten, bijgerechten, fruit en dessert vindt u in een van onze buffetten. Maak zo vaak als u wenst, keuze uit onze immens uitgebreide Wok & Grill buffet. Ons Wok & Grill buffet bestaat verschillende buffetten waaruit u onbeperkt gebruik kunt maken. Zo kunt u o.a. genieten van onze Wokbuffet ( Live Cooking), Grillbuffet (Live Cooking), warmebuffetten met warme specialiteiten en voorgerechten van onze Chef kok, Sushi saladebuffet, Fruit dessertbuffet, soepen, en veel meer.....

• Buffet: € 19,75

1207435095 84
1242192416 81
1402076094 82
1429881951 72

1. We konden hier om 20.00u terecht. Alles was bijna op en moest bijgevuld worden. Ik moest telkens naar vragen. Kant en klare maaltijden waren te zoutig. Beperkte keuze mogelijkheden. Nagerechten waren droog. Kortom is ons erg slecht bevallen. Is niet voor herhaling vatbaar.

2. Alex van Os

Ruim van opzet, eten zeer goed, veelzijdig en nergens wordt moeilijk over gedaan. Alles in overvloed.

3. Lekker gegeten, fruit mag van ons in kleinere stukjes gesneden worden.
    Verder zeer tevreden!

4. Aalt Halfwerk

1 punt
  5. Wij kwamen er regelmatig en weten nu gewoon niet waar we nu naar toe moeten. Hoop dat het snel weer open gaat.

6. Wil van Norden

De verjaardag van mijn man gevierd en vonden de bediening vriendelijk. Hebben uitstekend gegeten. Er is van alles wat voor groot en klein. Onze kleinkinderen hebben er ook genoten. Voor ons is dit restaurant uitstekend.

7. Marco v galen

Eerste keer toen ik er was in de zomer 2015 was perfect. Nu vorige week woensdag weer gegaan, maar heb enorme spijt. Grillen kon je het eerste half uur niet, want er er was geen kok. De wokker was een leerling, die stond meer te slapen. Alles wat op was, werd niet meer bijgevuld, zoals kroepoek, saté stokjes, bami enz. De drankjes kwamen dan wel op tijd.
    Bij het afrekenen vertelde ik mijn klacht. Het enigste wat ik te horen kreeg was sorry, we hadden niet op zoveel klanten gerekend. Wat een onzin is dit zeg, hier kom ik nooit meer wokken.

8. Op een rustige avond heerlijk gegeten en genoten van het all in arrangement. Bediening was prima verzorgd en personeel was uiterst behulpzaam en prettig gemutst. Zelf houd ik niet zo van dit soort restaurants, maar deze keer was ik aangenaam verrast.

9. Afgelopen zaterdag wat later in De Gouden Wok gegeten. Leuke tafel bij het raam gekregen voor 6 personen. Daar hebben we heel even op moeten wachten, maar dat was niet onoverkomenlijk. Het restaurant zat afgeladen vol, maar dat valt alleen op als je binnenkomt. Eenmaal aan tafel is dat geen probleem meer. Bediening vriendelijk en snel. Qua eten? De sushi had ik iets meer van verwacht qua smaak, maar op zich niet onaardig. De wokgerechten waren lekker. De verschillende sauzen uitstekend qua smaak. Nadeel is wel een beetje dat vis en vleessmaken soms wat door elkaar lopen als gevolg van het koken in hetzelfde kookvocht voorafgaand aan het wokken. De grillplaten ziijn daarentegen prima voor elkaar. Het dessertbuffet scoort ook een ruime voldoende. Prima ijs en voldoende andersoortige toetjes.

Al met al een prima restaurant naar zijn soort en wat ons betreft een aanrader!

10. Afgelopen vrijdag hier gegeten als eerste gasten van het restaurant. Sinds laatste bezoek is het qua eten erop vooruit gegaan; vlees ziet er goed vers uit, en de garnalen en vis waren nog half bevroren. Lag onder een goede laag ijs. Voor het eerst de sushi hier geprobeerd, smaakte mij nog te veel naar azijn, wat een beetje jammer was, maar de tonijn of de zalm erop waren vers.

Het jammere is dat bij een aantal salades niet vermeld werd dat er fruit in verwerkt was, want ik ben totaal geen fan van fruit in een rauwkostsalade en kwam daar dus pas achter nadat ik er van geproefd had. Gelukkig had ik maar een beetje opgeschept. De krab- en eisalade smaakte meer naar surimi fruitsalade, was lekker, maar zeer zeker geen krab.

Toetjes buffet was ok, waarbij ik moet zeggen dat hun chocolade ijs er onwijs lekker is, en de creme brulee kan ik er wel tig van op zo lekker. Desondanks vind ik het kwalitatief goed verbeterd sinds mijn laatste bezoek hier, en daarom deze waardering!

11. vriendengroep

Mooie gezellige eetgelegenheid. Zeer veel keuze in gerechten die je kunt laten wokken of grillen. En lekkere bijgerechten. Echter bij de grillplaat stonden er 2 koks waarvan 1 kok half ziek was, steeds moest niezen. Moet wel zeggen dat hij hygiënisch werkte en steeds zijn handen waste. Maar toch. De service is goed, maar als je iets op je bord laat liggen bijv graten van de vis of iets wat je toch niet echt lekker vind halen ze je bord niet weg!

13. Gegeten op zaterdavond. Eten was erg vet, ook van de plaat en wok. Het smaakte niet vers en was lauw of koud.

Personeel niet echt vriendelijk. Doordat we achteraf aan een tafel werden gezet was de bediening minimaal.

Snackbar heeft betere kwaliteit. Prijs hoog in vergelijking met de kwaliteit.

Wij gaan nooit meer.

14. Aangekomen viel mij het achterstallig onderhoud van de buitenkant direct op. Meestal is dit geen goed teken. We werden ontvangen door de vriendelijke doch slecht geklede gastheer. De entree zag er vies en sfeerloos uit. De wc's daarentegen waren schoon. We werden naar onze plek gebracht naast de kinderruimte en deze zag er sfeerloos en vies uit. Er waren geen kinderstoelen meer ondanks dat het nog erg rustig was. Zeer vervelend met kinderen van 1 en 3!
    De bediening was rommelig en traag. Het eten was smakeloos of te gekruid. De versheid vertrouwde ik ook niet meer.
    Dit was mijn eerste en tevens laatste bezoek aan deze zaak!

15. Geen restaurant voor mensen met noten en pinda allergie! In de bakken bij de wok een hele bak met pinda's en bij het buffet ook. Ongelooflijk in deze tijd waar alle ingrediënten op de kaart behoren te staan. Pinda/noten allergie kan binnen enkele minuten tot de dood lijden. Onhygiënisch dat er zulke korte tangen zijn voor het rauwe vlees waardoor deze helemaal in de bakken liggen en je al deze bacteriën aan je handen krijgt als je de tang pakt! Borden slecht afgewassen en worden nat neergezet. Smaak van de gerechten laat te wensen over. Voor de lage prijs kan je ook niet meer verwachten. Erg druk en rommelig, alle buffetten verdeeld door de zaak heen, overal gangetjes en hoekjes. Lange wachttijd bij de gril/bak platen.

16. Vivian van Delft

17. Geweldig restaurant! Een van mijn lievelings plekken om te gaan eten, het is hier oprecht heerlijk. Heb het hier altijd naar mijn zin.

18. JanvanVeen

1 punt
  19. Woensdag 3 sept. 2014 hier gegeten. Veel keuze. Voornamelijk van de grillplaat gegeten. De zalm was prima de rest van het vlees/vis matig tot redelijk. Sla was muf van smaak. Het eten wordt niet regelmatig aangevuld. Op de div. sauzen in de bakken lag een dik vel. Ook kreeg ik een keer niet alles terug van de kok wat ik aangeboden had, het lag door elkaar op de grill.
    Toetjesbuffet is oké.

20. Een wok als zo velen maar ik heb hier met groepje goed gezeten en gegeten. Leuke niet alledaagse dingetjes ook bij buffet. Wokken doe ik liever niet in klein gezelschap want je bent steeds van tafel maar met een groep was het leuk.

21. Afgelopen zondag weer wezen eten met vrienden. Alles is nog steeds zo goed als eerdere keren. Zeker een aanrader voor een ieder die niet eerder is geweest.

22. Een tijdje geleden in dit gezellige restaurant gegeten. Ze hebben een grote diversiteit aan gerechten en alles wordt met passie bereid door vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

23. Cornelis

Gisteren hier gegeten. Waren een beetje verdwaald en zagen toevallig dit restaurant. Toen maar besloten om hier te gaan eten. Eten is goed en service is beter dan ander restaurants van hetzelfde concept.
    Dus hier komen wij zeker nog terug.

24. Wij hebben heerlijk gegeten bij De Gouden Wok. Wij eten hier met enige regelmaat, het eten is werkelijk van top kwaliteit en het restaurant ziet er netjes uit. Kortom, voor herhaling vatbaar.

25. adriana

We hebben er heerlijk gegeten! Veel keuze, kwaliteit perfect! En personeel zeer attent.

26. De Wild.J.J.H.R.

Prettige bediening. Veel keuze, goede kwaliteit. 3 buffetten, wok, grill en dessert.
    We werden er op geattendeerd dat het bijna 8 uur was, i.v.m. Dodenherdenking, de muziek ging 2 min. Uit. Klasse!
    Wij hebben een heerlijke avond gehad.

27. Vorige keer na een teleurstellende Wok partijtje met 10 man, nogmaals geprobeerd. Dit keer niet in het weekend (Moederdag) maar een doordeweekse dag om 18:00 uur. De gerechten zagen er zeer verzorgd uit.uiteraard waren alle bakken goed gevuld omdat het relatief vroeg was. Voorgerecht: shushi, vis, etc, prima. Vers en smakelijk. Grill: vlees en vis goed gekoeld, ruime keuze. Kok mag we iets dynamischer zijn. Wok: ruime keus, veel aparte gerechten. Ziet er vers en smakelijk uit. Gerechten werden razendsnel bereidt. Ook hier mogen de koks zich wel wat socialer opstellen. Lijken er niet veel zin in te hebben. Gerecht echter goed en smakelijk bereidt. Kant klaar buffet: goed en verzorgd. Dessert: zeer uitgebreid, stevig ijs met diverse toppings. Veel keuze. Koffie: heerlijk. Bediening: vriendelijk en correct.. All in drank: veel keuze, prima huis wijn, alcohol vrij witbier en trapist. We waren met 2 personen. Na afloop werd het een stuk drukker. De bakken met gerechten zagen er gelukkig nog verzorgd en gevuld uit.

28. Ik bezoek diverse wok restaurants door het land en dit is zeker niet de beste.
    Maar het eten is goed en goed verzorgt.
    Voor het geld mag je niet klagen over wat mindere service en ambiance.

29. esther

30. Paar keer hier gewokt. Gezellig om met bijv een groep te gaan doen, ook leuk voor de kinderen, die zelf kunnen kiezen uit het ruime aanbod. Het is er vaak wel wat rommelig en druk. Bediening niet altijd even vriendelijk, de eigenaar daarentegen heel gastvrij en aardig. Ruime keuze aan producten en gerechten. Ook uitgebreid toetjesbuffet. Prijs/kwaliteit goed in verhouding.

31. Aan te bevelen voor wie in een ontspannen sfeer lekker wil eten. Je moet niet al te hoge eisen stellen aan de bediening. De kwaliteit daarvan varieert per keer. Verder hadden de stoelen beter gekund. Ik vind het geen comfortabele zit meer na een uur. Positief is dat de keus zo uitgebreid is dat er haast voor elk wat wils is. Eten en drinken heb ik dan ook met een 8 beoordeeld.

32. Op aanraden van vrienden hebben wij afgelopen week gegeten bij de gouden wok. We hadden een fantastische avond en hebben heerlijk gesmuld van al het lekkers.
    Vooral de krokant gebakken spekreepjes van de japanse heteplaat is een aanrader. Voor ons een 10 voor de
    prijs-kwaliteitverhouding. Hier gaan we zeker vaker komen.

33. Dit restaurant is uit zijn voegen gegroeid. Ooit leuk begonnen maar veel te groot en druk geworden, teveel tafels dicht op elkaar, een massale vreetschuur.
    Het eten was van een zeer matige kwaliteit, niet alles even vers, lege bakken, lange rijen bij de koks, niet overdreven veel keus (alleen standaard gerechten).
    De bediening was rommelig en traag. Bij het afleveren van de drankjes wisten de verschillende serveersters steeds nauwelijks het verschil tussen spa rood en 7-up en werden meerdere keren verkeerde drankjes (zoete wijn in plaats van droge, spa blauw in plaats van rood) bezorgd.
    We waren teleurgesteld en komen hier niet meer terug.

34. Afgelopen zondag zijn we geweest. We gingen lekker vroeg. En het was lekker rustig. Maar het werd langzamerhand heel druk. De gezelligheid is ver te zoeken. De tafels staan veel te dicht op elkaar waardoor we steeds moeite moesten doen om uit onze stoel te komen. Het servies was gelukkig wel schoon dat was in Den Haag anders. De service mag wel stukken vriendelijker, we werden door een aardige jongen naar onze plaats gebracht en door een Chinese vrouw ergens anders neergezet om daarna weer terug op onze eerste plek gezet te worden. Het eten ging wel, maar was vaak taai en koud. Ook is het onhandig dat de grill en de wok zo uit elkaar liggen. Ik was eerst bij de grill en had nasi gepakt maar kon de pindasaus en de sate niet vinden, dat bleek achteraf bij de wok kant te staan. Het drinken werd wel goed aangevuld maar mijn schoonvader had een 7 up waar totaal de prik vanaf was. Ook toen we wilden betalen zag je helemaal niemand en moesten we zelf iemand op gaan zoeken. Het toetje was verder wel een succes, er is een ruime keuze.

35. We hadden onszelf beloofd nog eens terug te komen. Dat hebben we dus afgelopen zaterdag gedaan en we hebben er geen spijt van gekregen. Het was druk (wat verwacht je anders op zaterdag) en ja, dan gaat er wel eens iets verkeerd. Waar gewerkt wordt vallen wel eens spaanders, maar bij de Gouden Wok zijn het maar kleine spaantjes.
    Dit is beslist niet ons laatste bezoek geweest, het was wederom zeer goed toeven.

36. Eten goed, personeel over het algemeen erg onvriendelijk ( een enkele uitzondering daargelaten)

37. Leo van der Lubbe

Kort en goed: het is prima eten bij De Gouden Wok. Alles prima verzorgd, ondanks de relatief lage prijs. Chapeau!

38. Aanrader, niks mis mee. Voldoende keus en vriendelijk personeel. We gaan hier beslist vaker heen!

39. Al diverse malen hier wezen eten. Altijd goed bevallen, alleen slaan we de zaterdag en zondag liever over, is er veel te druk. Maar de andere dagen kan je hier lekker je gang gaan en op je gemak alles proberen. Er is keuze genoeg, van oesters tot peking eend.

40. Bianca

1 punt
  41. Het allerbeste wok restaurant. Heel veel keuze. Personeel is super aardig. Gratis parkeren.

42. Een uitstekend lekker wok restaurant!

Ik ben hier al een aantal keer geweest om te eten en ik heb een heerlijke avond gehad samen met familie en/of vrienden.

Je kunt er voor ieder wat wils eten, er is van alles.

Van sushi tot kippenvlees, verse groenten, rijst en bami en nog veel meer lekkers.

43. Gisteravond hebben wij prima gegeten en gedronken bij De Gouden Wok in Hazerswoude. Direct bij het restaurant waren er ruimschoots parkeerplaatsen vrij, wij konden er gratis parkeren. Bij de ingang van het verzorgde restaurant werden wij persoonlijk begroet door de eigenaar (of bedrijfsleider) van De Gouden Wok. De tafel was verzorgd en schoon. Wij voelden ons meteen thuis. Na het drinken van ons drankje, zijn wij gaan genieten van de royale keuze aan gerechten, die op het buffet klaar stonden. Er was steeds een medewerkster in de buurt, om de gerechten aan te vullen, en het buffet op te ruimen. De professionele koks zorgen binnen 1-2 minuten, dat de gekozen spijzen zorgvuldig werden toebereid. Een feest om toe te kijken, hoe dit er aan toe ging!

Het was genieten van de royale hoeveelheid, gamba's, garnalen, verse zeetong, kipfilet, diverse soorten ander vlees, diverse soorten verse groente, en nog veel meer. Uiteraard stond de soep ook klaar. Lekker, goed gevuld, en heet.

Het dessertbuffet was een genot. Diverse soorten ijs, vers fruit, verse fruitsalade, slagroom, en nog veel meer. De hete chocolade saus en de warme kersen waren om te watertanden. Wij hebben genoten, hadden een prima avond voor een hele redelijke prijs. Wij komen hier graag terug!

Celina en Aad.

44. Gisteravond voor de eerste, en gelijk ook laatste keer hier wezen eten. Eerst de grill geprobeerd, en ondanks dat er verder niemand in de rij stond, werd alles veel te snel er weer vanaf gehaald, waardoor de helft van de vis nog rauw was. Aan alles van het buffet was te merken dat het er al heel lang lag, alles was taai, en de bami zat al heel lang in de pan. Het dessert zag er heel lekker uit, en was ook aardig, alleen jammer was dat wanneer je weer bij je tafel was, het ijs al voor de helft gesmolten was. ! Voor ons nooit meer.

45. Een prachtige restaurant! Kom ik zeker terug.

46. Trudy 161 punten

Dit is mijn favoriete wok restaurant. Ik ben hier al diverse keren geweest om te eten. Voor het wokken is er een zeer ruime keuze aan gerechten en sauzen. De smaak is altijd weer geweldig.

Het grote minpunt vind ik het dessert. Vroeger had je de keuze om dit van een kaart te kiezen. Dit is niet meer zo. Nu ben je afhankelijk van het dessertbuffet. En dat is echt te triest voor woorden. Heel weinig keus, geen eens slagroom en een vieze boel omdat er maar 2 ijslepels zijn die in een vies waterbakje stonden. En dat op ruim 300 mensen. Kortom het dessertbuffet staat echt niet in verhouding tot de rest. En dat is gewoon erg jammer.

47. marieke

Zijn vanavond met z'n zessen wezen wokken, hadden prachtige plek, leuk aan een ronde tafel!

Zeer vriendelijke meneer achter de bar, alles keurig in orde!

Bij het toetjes-buffet zelfs verse kersen in overvloed, waar we er schandalig veel van op hebben!

Er was erg veel keus vonden wij, kortom dik inorde!

48. Wim Plasmeijer

Entourage ziet er goed uit, totdat je gaat zitten. Gammele stoel en alles veel te dicht op elkaar geplaatst om maar zoveel mogelijk mensen in het restaurant te krijgen. Eten van redelijke kwaliteit. Bami nergens te vinden. Geen toezicht bij de buffetten waardoor het voor komt dat gasten met de blote handen de vruchten uit het toetjes buffet hengelen. Als de buffetbakken leeg zijn worden ze niet aangevuld. Zo was bv de sate om 20.00 uur al op. Voor de sushi hoef je al helemaal niet te gaan. Keuze uit niet meer dan 3 onsmakelijke soorten. Personeel meer dan slecht. Slecht Nederlands sprekende en begrijpende Chinese meisjes of ongemotiveerde scholieren. Een drankje krijgen is een kunst op zich zelf. Of je moet heeeeel lang wachten, of je krijgt het verkeerde of je krijgt helemaal niets. We waren hier vol enthousiasme naar toe gegaan (nooit doen in het weekend) maar het was eens maar nooit meer. Een overvolle vreetschuur waar men het moet hebben van de massa! En die massa is er zeker. Als je dan nog even nuchter nadenkt over de prijs in combinatie met de enorme massa eters dan is het veel te duur voor het gebodene. Wel goed voor de eigenaar natuurlijk.

We hebben redelijk wat van dit soort tenten bezocht, zowel in binnen als in het buitenland maar dit was met kop en schouders de slechtste.

49. We komen hier al een aantal jaren en hebben het zien veranderen van een gezellig en verzorgd restaurant tot een overvolle "vreetschuur". En dat is jammer want het eten is erg gevarieerd en lekker klaargemaakt. Maar door de grote drukte en de lange rijen wordt het een soort overlevingstocht om met een vol bord weer bij je tafel te komen.

50. Eenmalig! Wij kwamen voor de actie 'een jarige gratis eten'.
    Nee dus, niet voor het buffet. Een dame die heel slecht NL sprak weet nu nog niet wat we dan wel kregen, niets dus! Gewoon 25,50 pp betalen!

Eten was veel en zag er verzorgd uit, jammer dat het merendeel lauw/koud was.

Toetje was slecht, geen keus, geen slagroom en een vieze boel omdat er maar een ijslepel was en dat op ruim 300 mensen.
    En een heel vies waterbakje waar deze ingedompeld moet worden!

Personeel mag zeker vriendelijker zijn, zeker in dit geval.
    De jarige niet gefeliciteerd bij de ingang en bij de tafel ook niet, maar ja, die versta je ook niet!

Detail: de kapotte glazen kaarsenstandaards op alle tafels een aanfluiting.

51. daan 26 punten

Jakkes wat is dat vies! Het was echt onzettend druk. Ook op de afzuigkappen druppelde het vet op de schone borden. De kok veegde het weg met een smerige doek. Gewone bami hebben ze ook niet eens.

Prijs is goedkoop, maar dat mag ook wel voor dit eten.

52. kevin .v. hameren

Goed te eten goede sfeer er lekker eten goede samen werking.
    En de borden en glazen zijn goed schoon en goede bediening.

53. Mevrouw Jantjes

Het is een heel goed restaurant, maar meestal erg druk, waardoor je heel lang bij de wok of gril staat te wachten en het drinken heel laat gebracht wordt. We komen er graag, maar de laatste tijd is de bediening niet zo vriendelijk meer.

54. C. van Oosterom

te druk, daardoor te stijf op elkaar gedrukt. 400 zitplaatsen, maar 500 aanwezig, stoelen ruggelings tegen elkaar, daardoor naar buffet of toilet lopen een probleem.
    bovendien waterlekkage boven de tafel via lichtbak, branweer controle op de piektijden gewenst.