Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Havelte verdeeld zijn.

1. Nederlands Havelte

2x keer gegeten. Het was heerlijk. De spareribs xxl smaakten heerlijk en de biefstukpuntjes lekker mals.
    Mooie lokatie en vriendelijke bediening. Een aanrader!!!

2. Nederlands Havelte

Voorheen een prima restaurant, maar nu voor ons NOOIT meer.
    Mooi opgemaakte borden is nog niet culinair.
    Dit aan eigenaar doorgegeven, maar nul reactie terug.

3. Nederlands Havelte

Wat een gezellige plek. Zowel het café als restaurant zijn prima. In het café heerst een gemoedelijke sfeer. We kwamen een drankje drinken en werden meteen attent gemaakt op de regionale speciaalbieren. Top! Daarna heerlijk gegeten in het restaurant. Vriendelijke bediening, prima wijnen en op de kaart staat voor elk wat wils. We komen graag nog een keer terug!

Erg matig. Vriendelijke eigenaren, maar het zijn geen horeca-mensen. Met moeite komen ze bij de bar vandaan om en bestelling op te nemen. Je moet continue vragen of je nog iets mag bestellen of mag afrekenen. Daarnaast zijn de prijzen enorm. Bijna 6Euro van 8 minisnacks, bijna 4Euro voor een glas zure supermarktwijn. Jammer, maar een gemiste kans.

5. Nederlands Havelte

Arjen van der Wal

Lekker gegeten voor een goede prijs. Vriendelijk personeel en een mooie inrichting.

6. Nederlands Havelte

JM Kappe

Het was prima voor elkaar.

afgelopen zondag een goede lunch genoten bij 'De Rand van Havelte'

Weinig bezette tafels, dat is best verbazingwekkend. gezien het eten hier prima is, de brigade is kundig, vriendelijk en ze hebben gevoel voor humor.

een gezelschap van 8 en 3 kleintjes. al het eten mooi tegelijk op tafel.
    Ik had een maaltijdsalade gekozen met Paling. dat was prima. wel was alles vrij grof gesneden. dat mag voor mij wel wat fijner. verder dik in orde.

tevreden, tot de volgende keer!

Verrassend leuk restaurant! Mooi ingericht. Goede kaart. Met zorg klaar gemaakt heerlijk eten. Super vriendelijk personeel! Echt een aanrader na een heerlijke boswandeling bij het mooie Havelte!

Rudy

We zaten op het zonneterras, dat je het gevoel geeft dat je ergens in Zuid Duitsland bent. Vrolijke, accurate en vriendelijke bediening en een heerlijk varkenspotje met een smakelijk voorafje van de zaak.
    Binnen lijkt de tijd volledig te hebben stilgestaan, waardoor het geheel een oubollig karakter krijgt. We waren er al een paar maal langs gefietst, en die uitstraling was telkens reden geweest om elders te eten.
    Overigens was een bord niet helemaal schoon, evenals een wijnglas. Dus eten en bediening uitstekend, maar er is ruimte voor verbetering.

10. Nederlands Havelte

Zwaan Beijk

Mijn collega's en ik hebben een fijne avond gehad. Het was gezellig druk in ' t Knooppunt. Het eten, de bediening en de sfeer waren uitstekend. Echt een aanrader !

11. Snackbar Havelte

Prima snackbar. Ze bakken denk ik altijd met vers vet, kwaliteit is altijd prima. Wachttijd is regelmatig aan de lange kant door drukte.

Modern restaurant, eten van goede kwaliteit. Terras is dik voor mekaar, en kleine kindjes kun je lekker laten spelen in de zandbak / speeltuin, zodat je zelf rustig kan eten.

Interieur is verzorgd, netjes, nieuw. Toch vol karakter door de oude radio's en speakers. Ik vind de menukaarten van oude LP's gemaakt een erg leuk detail.

Prima restaurant!

13. Nederlands Havelte

Jeroen Kiewiet

14. Nederlands Havelte

Super gegeten voor weinig geld. Snoekbaarsfilet was heerlijk, prachtig terras, vriendelijke bediening, liet ons ook nog het restaurant binnen zien, zag er stijlvol en gezellig uit. Echt een aanrader!

15. Nederlands Havelte

Wij hebben op 25 sept. gegeten in dit heel sfeervol restaurant en dat is ons goed bevallen. Het begint al met de hartelijke ontvangst door de eigenaar, wij kozen voor tomatensoep als voorgerecht waarbij je ook een mandje vers gebakken stokbrood krijgt. Daarna als hoofdgerecht sate van de haas, en deze is van een uitzonderlijke kwaliteit en de daarbij geserveerde aardappeltjes en frieten met verse salade waren ook zoals het hoort te zijn, lekker ijs toe en wij waren voldaan. Ook het meisje dat ons bediende was heel vriendelijk en ook de baas zelf komt aan de tafel om even te informeren of alles naar wens is. Wij hebben genoten en raden iedereen aan als je in de buurt van Havelte bent ( of desnoods rij je er even voor om ) ga gerust eten bij t'Knooppunt.

16. Nederlands Havelte

Bijzondere eetgelegenheid met een aangenaam terras. Zeer smaakvol geluncht.

17. Nederlands Havelte

Bert en Alida

Heerlijk gegeten, de beste sate van de haas ooit gegeten. Daarbij een voortreffelijke bediening en een sfeer volle ambiance en ook de prijs viel mee groeten uit Hoek van Holland.

18. Nederlands Havelte

marvin rovers

Heerlijk gegeten bij t knooppunt. Ik had de entrecote en mijn zus de spareribs die ook overheerlijk waren en waarvan het vlees van het bot afviel zo mals. Echt een aanrader.

havelter

Goede snackbar, netjes en schoon en dat vind ik belangrijk. De zaak wordt beheerd door een vlotte jonge man met verstand van zaken en heeft een paar bekwame collega's. Het eten is goed bereid met aandacht voor de klant zijn wensen. Het is een aanrader op een mooie plek met leuk terrasje.

20. Nederlands Havelte

Frank Boskamp

Had een diner bon cadeau gekregen. Daar stond een standaard menu tegenover. Geen probleem neem waar je zin in hebt, en het bedrag werd gewoon in mindering gebracht. Zeer opvallend, hoe wilt u uw vlees, rare,medium etc.Dat wordt eigenlijk nergens meer gevraagd. Hier wordt met liefde gekookt. Heteten was uit de kunst, bediening bijna perfect. Zeer vriendelijke mensen en het eten was meer dan prima. Kom beslist terug.

Bea Bethlehem

23. Nederlands Havelte

Wat een geweldige ervaring, wijnen en gerechten waren super op elkaar afgestemd en de bediening was prima.

24. Chinees-Indisch Havelte

Bij toeval beland in deze chinees. Verwacht hier geen verrassingen, het is een chinees met het traditionele, op de nederlandse smaak afgestemde menu. Kwaliteit is echter voldoende om nog eens langs te gaan maar de prijzen zijn wel relatief hoog. Gekozen voor de foe yong hai, dit gerecht had misschien wel wat te weinig ei en de saus had ook wel wat guller gemogen. Prima bediening, inderdaad niet volledig chinees maar ik weet niet of dat verschil maakt.

25. Nederlands Havelte

Als we met nieuwe of oude vrienden zonder risico willen eten, nemen we de moeite om vanuit Emmen naar Havelte te rijden.
    Nog nooit heeft een bezoek aan de Linthorst teleurgesteld.
    Ook dit keer weer een hartelijk ontvangst door Richard en zijn team.
    Amuses waren top, mijn carpaccio precies zoals het hoorde te zijn en mijn "keuze van de chef" erg smakelijk! ook onze gasten waren erg onder de indruk van hun gerechten. Mijn persoonlijke favoriet ( maar ik ben nu eenmaal een dessert-liefhebber ) was de Crème brûlée met kaneel ijs. Een perfecte afsluiting van een heerlijke avond !

26. Chinees-Indisch Havelte

Ons vaste adres om Chinees af te halen. Prima service. Altijd vriendelijke bediening. Het eten is lekker. Wanneer je wilt afwijken van de kaart is dit ook geen probleem. Ze maken het gewoon voor je. Dat kom je in andere restaurants wel anders tegen. Enige opmerking is dat het restaurant zelf een modernere uitstraling zou mogen hebben. Maar dit is natuurlijk persoonlijk.

27. Chinees-Indisch Havelte

Een paar maanden geleden afgehaald. Van alles wat. Was allemaal erg vlak van smaak, de porties gehalveerd, prijzen hetzelfde. Was in het verleden beter. Lijkt op aflopende zaak.

28. Nederlands Havelte

Rianne Haan

29. Nederlands Havelte

Het was weer uiterst bijzonder. We waren een paar jaar niet geweest door de kinderen, maar die waren een weekendje weg. En wat hebben we genoten. Het eten was nog steeds van enorme klasse. Het interieur is leuk gemoderniseerd door Herry XXL. Het was er gezellig druk, dus reserveren op een zaterdag is echt aan te raden. Elke gang van het keuze menu was een genot. Gisteren was er een nieuwe kaart, weer helemaal op het herst seizoen. En de haas van een Veluws wildzwijn is echt een aanrader. Zelf heb ik genoten van de eend in een dadel port saus.
    Helaas hadden ze nog de zelfde stoelen als een paar jaar geleden, maar anders zou het geheel en overal een dikke 10 zijn geweest.
    Nu is het een dikke 9 en dat voor EUR28.50 p.p voor een 3 gangen menu. En dan zo'n kwaliteit. Petjes af.

Doen moeite om het je naar de zin te maken, maar
    de prijs prestatieverhouding klopt niet. Voor de gehanteerde
    prijzen zijn er veel betere restaurants te vinden.