Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Haulerwijk verdeeld zijn.

Erg blij met deze zaak! Goede friet

2. Chinees-Indisch Haulerwijk

Gerecht met cashewnoten gehaald ! Wat heet ! Twee(!) halve cashewnoten, de rest qua noten waren goedkope pinda's. Nep dus ! Jammer want smaak is wel ok maar dan toch met een "bijsmaak". Ik ga er niet meer heen.

Fubar - Oosterwolde (FR)

Zelden zo'n smerige hap voorgeschoteld gekregen door professionele horeca als zojuist. Besteld was Penne Carbonara. Ik keek er echt naar uit. Een carbonara-saus bestaat normaal gesproken uit: ei; parmezaanse kaas; room (slagroom of crême fresh); olijfolie; fors wat knoflook; peper; zout; en blokjes of reepjes krokant gebakken spek. Ommenommenomme.

Wat ik kreeg was penne die zich bij kauwen aan m'n gebit hechtte (niet gaar dus), met iets dat leek op gesmolten knoflookboter en kleine plakjes ham. Bah. Echt werkelijk heel brrr.

Na eerst bijna een uur hebben moeten wachten, krijg je zo iets vies te eten. Als er al ei, room of kaas aanwezig was in het gesmolten vet dat van de penne droop, was dat niet traceerbaar. Wat een vieze brei was dit, zeg. Ik heb het zo weggemikt en uit arremoei een boterham gegeten -die me goed smaakte; dat dan weer wel-

Dat was eens, maar nooit weer iets besteld bij Oase. Eerst een uur wachten. En dan smerig, smerig, smerig, smakeloos en volkomen niet wat was besteld. Ze moeten zich diep schamen, een klant zoiets neps voorschotelen. Diep, diep schamen.

4. Chinees-Indisch Haulerwijk

Elke zaterdag heerlijk buffet voor een super klein prijsje. Gezellig restaurant. Leuke mensen.

5. Chinees-Indisch Haulerwijk

Ammerens Tiersma

6. Chinees-Indisch Haulerwijk

Perfect restaurant, zeker waard om terug te komen. Klantvriendelijk ook, met name Jimmy.

Eten was prima, patat meer dan genoeg.

Goeie kwaliteit, snelle service en een hele nette schone zaak.

Porties worden kleiner, als je voor 3 personen patat besteld heb je ook maar net genoeg! Patat wel eens aan de donkere kant.

Al het eten wordt goed bereidt, het personeel is erg vriendelijk. En als je een keer een product mist, krijg je de volgende keer het gewoon mee of je haalt het direct op! Ook krijg je soms wat extra mee omdat ze dit overhebben! Verder is alles altijd schoon en rein! Super top!

Een zeer nette zaak. Altijd vriendelijk personeel. Flinke porties.

Goede kwaliteit en beste snackpoint in de buurt.

mevrouw a

Het is allemaal goed.

Patat is erg goed zelfs......

En als je een klacht hebt word die altijd keurig behandeld.....

Schoon en snelle service.

Vrijwel alle keren dat ik bij deze snackbar iets heb opgehaald ontbrak er wel iets aan de bestelling.

De keer er op werd dit wel opgelost, maar toch, een keertje kan gebeuren, maar ik denk dat het 1 op de 10 keer wel goed is gegaan....

Eten is er wel goed en de zaak ziet er ook netjes en schoon uit.

Die patat is prima!

G.Kleiker

Erg nette en schone zaak!

Erg vreemd dat de patat, vrij hol is van binnen. Mijn cijfer is daarop gebaseerd.
    Dit was een aantal jaren geleden niet zo. Patat hoort gevuld te zijn! Vandaar dat wij alleen bij uitzondering hier nog kopen.

Andere producten zijn prima, en de bediening correct en vriendelijk. Jammer van die patat!

16. Chinees-Indisch Haulerwijk

Meester Luuk & Gerdina

Altijd vriendelijk ontvangen!! Bediening is aardig, meer dan dat zelfs!!

Eten is altijd prima, en meer dan genoeg. Voorgerecht, de tomaten soep is perfect! Nagerecht, heerlijk ijs!

De temperatuur van het restaurant gedeelte zou wel wat hoger kunnen. Dit benadeeld het heerlijke eten, want dan zit je niet lekker.

Verder top!!

17. Chinees-Indisch Haulerwijk

Hebben hier al meerdere keren gegeten, en regelmatig afgehaald.
    Wij kunnen het echt niet eens zijn met de slechte resentie. Uitstekend eten, prima bediening.