Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hattem verdeeld zijn.

1. Kom hier met enige regelmaat en ben erg tevreden. Altijd vriendelijk te woord gestaan, gemoedelijke sfeer. Veel keus in eten. De kinderen gaan het liefst naar deze wok! Het enige minpuntje vind ik dat rokers bij de in- en uitgang staan.

2. h van hulst

Zeer goede wok. Heb meerdere geprobeerd, kom hier altijd weer terug.

3. Ondanks nogal wisselende reacties hier een bezoek gebracht.

Onze ervaring: Prima. Heerlijk gegeten, aardige koks. Ruime keuze en van prima kwaliteit.

We zijn exact twee uur gebleven en dit gaf dan ook geen problemen. Jongste drie kinderen tot en met zes jaar gratis als je voor half zes komt mooie deal.

Met z'n zessen gegeten voor slechts iets meer dan zestig euro!

Verbeterpuntje: De bediening liep niet over van sprankelendheid maar was verder helemaal prima.
    Toiletten keurig schoon maar wel wat kapotte tegeltjes.

4. Pizzeria Hattem

Henny Kragt

Het eten was heerlijk, maarrr we hebben er wel echt lang op moeten wachten en dat voelt niet erg gastvrij.

5. Bij het bestellen deed de medewerker al met puffen en zuchten onze bestelling opschrijven. Met andere woorden je zeurt! Daarna waren ze het drinken vergeten die we dus maar zelf op zijn gaan halen. Vervolgens vermoede ik een rare smaak aan de kaas en de knoflook... Bah hier kom ik niet weer...

6. rrrobb

Hattem heeft een verrassend mooi historisch centrum met vele oude gebouwen uit de 17e en 18e eeuw. Tegenover het bakkerijmuseum zit de Ridderhof in ook al zo'n mooi historisch pand. Op de dinsdagavond dat we er waren was het niet druk en konden we zitten waar we wilden. We kozen ervoor om in het middengedeelte te gaan zitten met uitzicht op de open keuken. Zoveel restaurants zijn er niet waar je de koks aan het werk kan zien. Die koks leken qua uiterlijk overigens behoorlijk veel op elkaar, en met hun baardjes en zwarte koksmutsen had het ook wel wat weg van een balkanrestaurant. Maar dat is de Ridderhof niet. Het is meer een pannenkoekenhuis met kip mogelijkheden. En hinkt daarmee wat op twee gedachten. Opvallend was overigens dat de koks nauwelijks wat zeiden, ook niet tegen elkaar. Het zag er nogal routineus uit en straalde niet erg veel werkplezier uit. Maar dat was aan het eten gelukkig niet te proeven, en wie weet gaat het er in veel keukens op precies dezelfde manier aan toe. Alleen zie je het daar niet. Mijn partner koos voor een halve kip die erg lekker smaakte en vooral lekker gekruid was. En ik koos voor de varkenshaas met brie. Die zag er op het bord overigens minder lekker uit dan dat hij smaakte. En dat kwam omdat de gesmolten brie niet zo lekker oogde. Maar voor mij is de smaak ver weg het belangrijkst, en daar was niets mis mee. Ook de Vlaamse frietjes waren erg lekker knapperig. Op de bediening was verder ook niets aan te merken. Kortom een prima gemiddeld restaurant, met redelijke prijzen. Geen uitschieter maar zeker ook geen straf om er een volgende keer weer te eten.

7. Henk en Joke

Heerlijk geluncht, zeer vriendelijk geholpen. Sfeervolle inrichting met een open keuken. Alles ziet er zeer verzorgd en schoon uit. Een sfeervol restaurant om terug te komen. Kortom een aanrader.

8. In een woord geweldig, allemaal eigengemaakte producten met liefde gemaakt. Wij en mijn gasten hebben genoten van het Bourgondische buffet. Er was meer dan genoeg, er zaten een paar grote vleeseters bij en ondanks dat ze het heerlijk vonden kregen ze het niet op. In een woord chapeau.

9. Chinees-Indisch Hattem

Sbalibt

Vorig jaar was het eten heerlijk. Vandaag weer geweest, wederom de chapas genuttigd, viel me echt tegen. Alles was vettig. Bijvoorbeeld de gestoomde dim sum was gewoon een gehaktbal met daar omheen een soort van groen goedje. Ik ben geen moeilijke eter, maar alles bij elkaar het eten was niet te ...

1,9
  10. Annelies

Voor het eerst gegeten in Hattem. Was erg lekker en hele vriendelijke snelle bediening. Het is echt een aanrader om een keer naartoe te gaan.

11. Chinees-Indisch Hattem

Echt een heerlijke keuken. Wij hebben Chinese vorm van tapas gekozen. Was echt heel lekker.
    Voor kinderen ook een goede sfeer. Bediening is super!

12. Stoofpotje meegenomen naar huis, fantatisch, goed van smaak en kwaliteit. Bediening en de mogelijkheid te meenemen zeer goed. Voor de prijs hoeft je het niet te laten, zeer goed. Vooral ook voor de normale portemonee..

13. M.Langeveld

Voor de eerste keer gegeten bij 't Spookhuys in Hattem met 7 personen waarvan de jongste 13 en
    de oudste 93 met elkaar heerlijk gegeten in zeer gastvrije sfeer.

14. Pizzeria Hattem

We waren afgegaan op recenties maar het viel zwaar tegen. Het intrieur is sterk verouderd. We hebben een salade besteld. Alles wordt ingekocht bij de Lidl, opzich niks mis mee maar kies dan niet de goedkoopste tomaatjes. En de parmezaanse kaas vlokken komen zo uit een zakje. (Net plastic) Voor de Salade moet wel 6 euro worden neergeteld. De kaart suggereerde dat er Siciliaanse producten worden gebruikt.
    De pizza was vervolgens een kartonnenbodem en bijna niet door te komen. De één smakeloos en de andere veel te zout.

Kortom de 70 euro die ik moest afrekenen was echt niet in verhouding. Dus mocht je Italiaans willen eten rij even door want dit is niet de moeite waard.

1,4
  15. We hebben heerlijk gegeten ter afsluiting van ons familieweekend. Super, betere afsluiting hadden we niet kunnen hebben. Erg fijn dat de hond ook welkom was en grappig dat die als eerste bediend werd met een bak water. Erg bedankt.

16. Afgelopen zondag een prima lunch gehad. Heerlijk broodje in de zon met vriendelijk personeel.

17. Vanavond via Social Deal hier gegeten. Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad. Na een uur kwam het voorgerecht, Carpaccio met dressing en parmezaanse kaas. Dressing moest je zoeken, kaas niet kunnen vinden. Wat er wel op zat, grote stukken rauwe paprika en rauwe ui. Weg was de fijne smaak van het vlees. Partner salade met gamba's. Het waren er wel drie, en niet echt van goede kwaliteit. Na weer een uur, kreeg ik een koude doorgebakken steak, terwijl ik om medium gevraagd had. Die van mijn partner was medium terwijl hij hem liever rood had, wel zat het hele bord vol met rode paprikapoeder?? Mijn bord teruggeven. Het dessert hebben we maar overgeslagen. Eigenaar bood zijn excuses aan, had gister de kok ontslagen. Ook hadden ze teveel reserveringen aangenomen. Hier hebben wij toch niks mee te maken. Eens maar nooit weer.

Hetty

2,9
  18. Gezellig ingericht restaurant in historisch pand. Lekker gegeten, attente vlotte bediening.

19. sonja Bruggeman

Heel lekker gegeten en heel leuke ontvangst. Het was daar super gezellig, komen er zeker terug!

20. Heel lekker gegeten, goede ontvangst, zeer vriendelijke mensen, goede bediening. Zeker een aanrader!

21. Ina van der westen

Al jaren onze favoriet! De sfeer, het eten, de bediening alles klopt! Hier ben je een avond uit! Wij verheugen ons nu alweer op de volgende reservering. Ga alsjeblieft nog jaren zo door!

22. Fantastisch eten, zeer ruim menu, vriendelijk personeel, vooral de bediening is uitstekend. Vooral het 'Broodje de Haven' is een echte verrijking van mijn leven.

23. West-Europees Hattem

Wim

Gezellige accommodatie met een goede kaart met veel keus. Goede koffie maar ook de lunch gerechten waren goed.

24. Het diner is vorige keer erg goed bevallen, dus vandaag weer terug maar dan voor een lunch. De een had geitenkaas op heerlijke brood, de ander de salade met vispalet. Beiden zagen erg mooi uit en ze smaakten heerlijk! De salade was rijkelijk gevuld met zalm, paling en Hollandse garnalen. We hebben weer gesmuld en genoten van de sfeer. Ook de bediening was weer uitstekend.

25. Chinees-Indisch Hattem

Uitstekend eten, prima service, wij gaan zeker weer een keer naar deze Chinees in Hattem.

26. In korte tijd 2 keer achter elkaar gegeten. Wat opvalt is de weinig sfeervolle ruimte. Het is groot en lawaaierig. De laatste keer was het eten goed, maar liep er erg veel familie van de eigenaar rond... dit vonden wij erg storend. De afsluiting na 2 uur eten was bizar!!! De mannen besloten nog wat geld in de gokkast te gooien. Vrouw van de eigenaar stond hierbij achter de bar, zei verder niks. Komt ineens de eigenaar aanvliegen en ging als een dolle stier te keer tegen zijn vrouw en ons... Volgens hem stonden er nog punten op 1 van de kasten van iemand die daar de dag ervoor op had gespeeld (?!?) en mochten we daar dus niet aankomen! En ja dat was natuurlijk volledig onze schuld...(had dan een briefje erop geplakt met buiten gebruik). Maar hé, als je een gokkast wilt reserveren zou ik hier zeker weten heen gaan. Ons zien ze er niet weer terug, zo'n klant onvriendelijke eigenaar zorgt voor een bittere nasmaak na een etentje...

4,7
  27. Gisteren hier voor het eerst gegeten en we komen zeker nog eens terug! We hebben gekozen voor de seizoensproeverij; een succes. Het was allemaal heerlijk en leuk ook om zo van allerlei smaken voorgeschoteld te krijgen. De 4 voorgerechtjes waren stuk voor stuk heerlijk, maar de knolselderijsoep was helemaal verrukkelijk! Als hoofdgerecht konden we kiezen voor lam of kabeljauw. We kozen voor de kabeljauw; deze had een heerlijk korstje van amandelsnippers en was echt perfect gegaard. Het nagerecht bestaand uit verschillende hapjes was ook erg lekker, waarbij de bramenbitterbal een erg leuke en smakelijke verrassing was.
    Complimenten voor de keukenbrigade, maar ook zeker voor de bediening; heel erg hartelijk en gastvrij! Kortom; wij hebben een heerlijke avond gehad in een sfeervol restaurant.

28. Vroeger de beste in Hattem. Nu, echt bagger. Pizza bodem net beton! Broodje beefburger hawai: smakeloos. Jammerrr. Zijn járenlang fan geweest, maar haken vanaf nu af. Goedkope inkoop is zo duurkoop want de klanten gaan afhaken.

1,9
  29. Richard van der Wal

We hadden een groep van 18 personen voor ons. Naar mijn inziens had de capaciteit van de keuken hier moeite mee. Voorgerecht gehad, soep miste daarbij een paar stukjes stokbrood met kruidenboter. Daarna een uur wachten op het hoofdgerecht, de bediening had het zelf ook wel in de gaten dat het lang duurde want ze kwam langs en zei dat het eten klaar stond en dat ze het zo kwam brengen. Saladebar karig, 3 keuzes. Bij de mayonaise geen opschep lepeltje. Bij de spareribs geen vingertipje. Het eten zelf was niets mis mee, lekker.

30. Ralph Gielen

Goed restaurant, goede keuken met perfecte verzorging van het eten. Absoluut enorm klantvriendelijk, waarbij klanttevredenheid bovenaan staat! Alle wensen zijn ingewilligd, waardoor ons etentje absoluut geslaagd was.