Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hattem verdeeld zijn.

1. Hele vriendelijke mensen met een warme sfeer. De pizza's waren snel klaar en zijn zeer groot voor de prijs de rand is knapperig en de binnekant is zacht zeker een aanrader en wij komen zeker terug! :)

2. Kleine eetwaren Hattem

Super goede service. Snelle bezorging

Shoarma heb ik wel eens lekkerder gehad.

Pizza's zijn super.

3. Meerdere keren hier onbeperkt gewokt.
    Goed eten en aardig personeel.
    Komen daar zeker nog eens.

4. Via de tomtom op de terugweg van vakantie hier beland.
    Buiten gezeten op het gezellige terras. Vlotte bediening en vriendelijk.
    Heerlijk gegeten met 5 personen. Het nagerecht hadden ze speciaal voor ons op twee zeer grote borden!! opgemaakt,
    ondanks het niet op de kaart stond. Super gedaan.

Zeker als we weer in de buurt komen ( komen uit Roden DR ) gaan we er wel weer heen.

Een aanrader dus.

5. We dachten lekker even wat te drinken op t terras voor dat we gingen eten maar helaas ging die vlieger niet op, blijkbaar pasten wij niet in de gasten die de eigenaren willen hebben want het heeft 17 minuten geduurd eer er een bedienings lid aan kwam terwijl het terras half vol was met de mededeling dat het terras met 5 minuten ging sluiten en dat we geen drinken meer konden krijgen.

Dus nooit weer.

6. Frans Dekker

Bij binnenkomst werd ons verteld dat het lang zou duren. Er was een groep van 8 mensen voor. Prima. Maar moesten vervolgens bijna 2 uur wachten. Vervolgens kwam een stukje zeebaars, met een stuk eruit. Eigenlijk niet toonbaar. Slecht stuk er uit gesneden? De smaak was slecht; erg droog en taai en daardoor ook veel te zout.

Wij klagen anders nooit, maar dit was echt erg. Nooit meer... Er werd ook geen verklaring voor gegeven. Jammer, nu zonde van de avond.

2,3
  7. Pizzeria Hattem

Gisteravond hier gegeten met 3 personen, het was in 1 woord geweldig.

Prettige bediening en de gerechten waren heerlijk. Er werd verschillende keren gevraagd of alles naar wens was. Een echte aanrader voor een gezellig avondje uit.

8. Vanavond goed gegeten bij dit restaurant in Hattem. Vlotte en leuke bediening. Eten was van een goede kwaliteit. Erg leuk was de omgang met de kinderen. Er is een speelhoekje voor ze en het verrassingsijsje vonden ze super (wij ook). Als we weer in Hattem zijn, komen we vast terug.

9. Samen met mijn vrouw en kinderen gegeten, heerlijke o.a spareribs enz. Prima bereid goed verzorgd en de bediening goed gezellig en gastvrij. Mooie ambiance, in een woord het was een feest. Gaan zeker nog eens.

10. 't Spookhuys is echt een toprestaurant. Zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. Met name de tapas en de spare-ribs zijn absolute aanraders.

11. Zeer slecht! En dan heb ik het vooral over het onbeschofte en asociale gedrag van de eigenaar en het personeel! Kinderen zijn blijkbaar niet welkom. Werden zo goed als weggekeken en als de kinderen geluid maakten werd er geïrriteerd gereageerd. Toppunt was toen mijn dochtertje (3 jaar) boven bij het toilet moest huilen en de eigenaar van onder aan de trap heel hard naar boven schreeuwend mijn dochter nadeed met huilen! Aangegeven bij personeel dat dit echt niet kon en dat ik op deze manier geen cent meer bij hen wil uitgeven. Als reactie krijg je hierop dat ik dat zelf dan maar moet weten! Zelden zoiets meegemaakt! Daarnaast was de koffie ook nog koud.

1,7
  12. Pizzeria Hattem

Super restaurant, wij zijn daar met het management geweest van een bedrijf uit het Noorden omdat ze overal vandaan komen (Hilversum, Deventer, Groningen en Friesland). Hebben super gegeten en al kwamen ze overal vandaan, iedereen gaat zeker een keer terug naar Hattem. Ook hebben zij een catering verzorgt voor ons bedrijf waar iedereen zeer tevreden over was.

Restaurant is zeker aan te bevelen. Als het dichter in de buurt was bij ons bedrijf was het zeker ons vaste restaurant geworden. Maar wij komen zeker een keer terug.

Angela, Dave en persooneel hartelijk dank voor de goede sevice.

Groetjes van een zeer tevreden klant.

Maria.

13. Echt zeer spijtig is de onprofessionele humeurgevoelige bediening of de stemming van de koks, dat is datgene wat hier echt goed fout gaat.

De lokatie in het bos is formidabel, zelfs aan de kinderen is gedacht buiten. Maar het geserveerde eten is even wisselvallig als het weer en de kwaliteit van het eten en de bediening.

Eigenaar, kom uit uw winterslaap & doe hier wat aan!

Bezuinig niet op het instrueren van personeel of het op zijn flikker geven van een kok die een baaldag heeft.

Als stadsgenoten schamen wij ons!

De wijn is prima, koffie keuze kan beter (= onze smaak).

We hebben hier 2x een trouwfeest gehad en dat was super goed geregeld, dus jullie kunnen het wel maar willen niet lijkt het wel...

4,7
  14. Pizzeria Hattem

Elba, een begrip in Hattem en omstreken.

Een echte aanrader. Waarbij service erg hoog staat & de prijs/kwaliteit top is.

Lekkere eigen Siciliaanse wijnen & typische lokale Siciliaanse gerechten.

Top Angela & Dave!

(Nadeel: Bijna altijd volgeboekt!)

15. Helaas zijn de recenties van hier boven waar.

Een nieuwe eigenaar + vrouw en ook nieuwe bediening zorgen ervoor dat u niet krijgt wat u mag verwachten. Afgezien van een air die groter is dan het Tinneplein...

Het is niet voor niets dat het personeel vaker wisselt, dan dat er geserveerd wordt. Schaam je, eigenaars!

Een echte aanfluiting voor het prachtige Hattem en vooral op deze A1 lokatie!

De wijn & koffie zijn prima.

2,7
  16. (Zijn er vaker geweest, wonen er vlakbij).

Afgelopen maandagavond (heerlijke zomerse dag), hier geweest.

We werden aangesproken door de eigenaar/BL of we gereserveerd hadden? Nee, is normaal niet echt nodig voor een maandagavond. Helaas die avond wel.

Hij had zwaar personeel te kort vanwege de vakantie en dat hij gaat voor kwaliteit en niet voor kwantiteit.

Heel netjes voor de gasten die er zaten (denken & hopen we), jammer voor ons. :-D.

Hebben hier vaker gegeten. Prima prijs/kwaliteit verhouding!

Binnenkort de tapas uitproberen! :-D.

17. Afgelopen maandagavond wezen eten (heerlijke zonnige dag!),

Aan de voorkant 4 mensen verdeeld over 2 tafels, glaasje erbij. Heerlijk. Wij aan de achterkant plaats genomen (formidabel uitzicht!). Daar zaten nog 2 stellen. Kortom lekker rustig & alle aandacht.

Helaas is er bijzonder serveerbeleid: Per tafel het service neerleggen ipv alles in 1x bedienen. Hetzelfde geldt dus ook voor het opnemen van de bestelling.

Slordig: Niet even de tafel afnemen met een doekje. Toen ze dit gedaan had, was haar doekje geheel zwart. Niet echt fris!

De erg jonge serveerster schaamde zich hiervoor...

Totaal geen vlotte servering van het voorgerecht, 45 minuten later. Schaam je! Wel een amuze aanbieden "als compensatie voor het wachten" Schaam je nog harder met 5 tafels en totaal 10 mensen...

Het voorgerecht: Runderboullion geserveerd in een koud bord en echt heel flauw van smaak... Schaam je, kokkin!

Ander voorgerecht was netjes & goed van smaak.

Eindelijk het hoofdgerecht; Eendenborst. Heerlijk van smaak.

Zeebaars was echt aan de kleine kant voor die prijs. Beetje schandalig!

Maar waar zijn de bijproducten die wel op de kaart stonden en erbij zouden krijgen?

"Oh ja, die komen er aan...." (8 minuten later)

Totaal 2,5 uur gezeten en €45,- afgerekend incl karafje rosé.

* Uitzicht is echt prachtig.

* Drinken is zeker oké (wat kan je hier fout aan doen?!)

* Voorgerecht overslaan of geen soep nemen.

* Hoofdgerecht aan de karige kant.

Kortom, niet echt een nette prijs/kwaliteit verhouding, vandaar ook een 4!

4,3
  18. Met z'n 4-en gisteren prima gegeten bij de zwarte truffel.

19. Chinees-Indisch Hattem

Het beste Chinees restaurant in de wijde omgeving. Niet dat we van die echte China-gangers zijn, maar als je dan eens even gemakkelijk wilt doen, doe het dan maar hier. Zeer vriendelijke bediening, uitstekende service en goed bereid eten. Afwijken van het menu is geen enkel probleem en alle gasten worden even vriendelijk bediend, of ze nou veel of weinig te besteden hebben. Lof!

20. De leukste plek in Hattem, maar jammer dat juist deze eigenaar besloten heeft om daar een restaurant te beginnen. Vroeger (maar daar hebben we niets aan) was het een erg goed restaurant voor een avondje verwennen. Helaas is daar niet veel van over. De bediening is ronduit onsympathiek, de eigenaar staat je te woord alsof je lastig bent en het een gunst is dat hij je uberhaupt te woord staat. Het is lawaaiig (door de stenen inrichting) en het eten misstaat niet in een lunchroom. Maar die bediening van de eigena(a)r(en)... wat een dedain en wat een misplaatste air! Oef...

5,7
  21. Pizzeria Hattem

In de Achterstraat in Hattem vind je een Italiaans restaurant van uitzonderlijke klasse. Hier kookt Angela, een Siciliaanse kokkin, met dagverse producten. Alles met liefde en aandacht voor het detail toebereid. Echt 'mama-eten' dus.

Of het pasta, vis- en vleesgerechten, pizza of een tiramisu betreft, het maakt niet uit. Alles is even lekker. Angela en haar man Dave runnen dit restaurant op een wijze die je niet overal tegenkomt. Je voelt je er echt welkom. De ontvangst is vriendelijk en gastvrij en het eten is van uitzonderlijke klasse. Een echte aanrader dus!

22. Lekker, betaalbaar eten, zeer vriendelijke bediening. Onbeperkt spare ribs gegeten, heerlijk. Ook de groenten en fruit waren dik in orde. Zeker voor herhaling vatbaar!

23. 13-07 hier gegeten met vier man. 3 gangen menu voor 27,50. Voor, hoofd en nagerecht allemaal even smakelijk. Bediening correct en zeer vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

24. Dinsdagavond hier gegegeten, vlotte bediening maar dat kan ook niet anders als wij de enige zijn in de zaak. 3 man spareribs besteld onbeperkt zoals buiten op bord staat aangegeven, speciaal nog gevraagd bij bestelling. Nadat eerste portie op was kregen we te horen dat de spareribs op waren omdat er zo veel vraag naar was geweest. Beetje raar in een leeg restaurant om half zes. Er werd wel wat anders aangeboden maar we kwamen voor de spareribs. Vrouw spies besteld maar van de 5 stukken vlees waren er 3 stukken droog en niet doorheen te komen. Toetjes van het huis gekregen om het mislukte etentje nog enigzins goed te maken. Maar voor ons eens maar nooit meer.

25. Op 14 juli 2011 heb ik samen met mijn dochter (4 jaar) gegeten bij het Spookhuys. Eten was goed en werd redelijk snel geserveerd. Met kleine kinderen is dit erg fijn. Kinder toetje versassend en grote service. Leuke ambiance, niet heel groot en vriendelijke prijs. Een aanrader.

26. Elisa

27. Elisa

Hele goede prijs en kwaliteitsverhouding.

Personeel is vriendelijk en gastvrij.

Gratis parkeren, niet onbelangrijk.

Prachtige omgeving.

De sfeer is rustgevend, ook door middel van de omgeving.

Uitstekend, kort samengevat!

28. Chinees-Indisch Hattem

Een restaurant met zeer vriendelijke mensen.

We hebben eten gehaald en kregen de metalen bakken en alles mee wat wij nodig hadden.

Later konden wij alles terugbrengen.

Heel lekker, prima kwaliteit.

29. Kleine eetwaren Hattem

Echt een aanrader, lekker pizza's en snelle service.

30. Pizzeria Hattem

We zijn nogal straffe rokers dus eten we het liefst thuis. We prijzen ons gelukkig met een restaurant waar aan het afhaaleten even veel zorg en liefde besteed wordt als aan het restaurant zelf. Het eten is van uitzonderlijke kwaliteit en de ontvangst is altijd erg hartelijk. Zelfs mijn familie waaronder enkele notoire zeurpieten heb ik meegekregen hier naar toe en ze waren zonder uitzondering aangenaam verrast. We hopen nog heel lang van de flexibele diensten van Angela en Dave gebruik te kunnen maken.