Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hattem verdeeld zijn.

Heb er nu nog last van. Echt slecht eten. Smakeloos! Nooit meer

Heerlijk gegeten.
    Kwaliteit van het eerste uur en we werden ontzettend vriendelijk bediend door een klantgerichte jongedame die absoluut haar vak verstaat, wanneer het om bedienen gaat!

3. West-Europees Hattem

Fam. Witteveen

Een uur wachten per gang bij een heel gewoon 3-gangenmenu. Dan gaat de stemming er snel uit. De kok kent zijn smaken, maar er is absoluut iets mis met de timing. Het hoofdgerecht, kip met groenten, was niets eens lauw meer, maar tegen koud aan en had waarschijnlijk van dat uur 55 minuten op het aanrecht staan wachten. De lasagna van mijn broer was wel heet, maar niet gaar. Vervolgens weer bijna een uur wachten op de tiramusu. Hoe moeilijk kan dat zijn? Er zijn veel reviews met klachten over het lange wachten en trage bediening. Misschien is het tijd om er eens wat aan te gaan doen?

Jaap de Jong

Een hele sfeervolle eetgelegenheid met een grappige toegang. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijke gerechten waarbij extra amuses werden aangeboden. Mooi gemaakt en heerlijk van smaak. Complete kaart met verrassende gerechten, ruime wijn- en bierkeuze. Mooie opmaak en hoge kwaliteit ingrediënten.

Verrukkelijke bavette (prachtig rood van binnen) chimichurri voorafgegaan aan carpaccio (gerold deze keer). Gefrituurde boerenkool amuse vooraf. Tafelgenoten hebben eveneens gesmuld van bavette, kabeljauw, spareribs en ossehaaspuntjes voorafgegaan door tomatensoep, pompoensoep en ribfingers. Eigengemaakte friet en salade met parel couscous maken het helemaal af. Als toetje proeverij, chocolade/caramel dessert en crème brulee (erg goed). Een amuse van bosbessen panacotta ging daar weer aan vooraf. Zeer smaakvol bereid, mooi opgediend en niet echt duur, zeker niet met deze kwaliteit (3 gangen €29,50). Echt een aanrader. Wij komen zeker weer!

Fantastisch gegeten. Een bijzonder attente en zeer vriendelijke gastvrouw (ook de overige personeelsleden) een vrouw die beslist haar "mannetje" staat.
    Gezellig en sfeervol restaurant met goede menu/drankenkaart. Ook mijn gasten waren razend enthousiast.

Beslist een aanrader!

Jacqueline Spaans

Met partner, schoonzus en zwager via internet hier terecht gekomen. Wat een verrassing, en dat op alle fronten. Heel sfeervol, vriendelijke en nette bediening, originele menukaart en het eten was echt super. Is lang geleden zo uit eten te zijn geweest, erg jammer dat het wat ver uit de buurt is. Een aanrader voor iedereen.

7. West-Europees Hattem

Wouden met twee personen high tea doen, werden geweigerd, kon pas vanaf 3 personen. Belachelijk, ga vooral zo door.

8. Nederlands Hattem

Een bijzondere ervaring dat goed; gaar en lekker eten in een ongedwongen sfeer met zeer vriendelijke bediening samen kunnen gaan.
    Heb o.a. de huisgemaakte kippensoep gehad, werkelijk voortreffelijk.
    Daarna een halve haan die zo goed gaar was dat je amper je mes hoefde te gebruiken.
    Prima, prima en zeker een volgend bezoek waard.

9. West-Europees Hattem

Even een hapje lunchen. Na redelijke tijd door zeer onvriendelijk personeel gevraagd of we iets wilde drinken en de kaart werd ons toegeworpen Halal, vegetarisch, glutenvrij, biologisch enz. Als glutenvrije eter kan je hier iets lekkers bestellen. Jippie. Ik ga voor een uitsmijter met kaas. Tenminste dat dacht ik. De serveerster overlegde met de keuken en helaas mevr. Geen glutenvrij brood. Ik besluit om het dan maar bij mijn kopje koffie te laten.
    Mijn mede tafelgasten bestellen een broodje en een kopje soep. Niet van harte want wilde liever ergens anders naartoe. Gezien de tijd maar blijven zitten. De serveerster kwam nog terug om te melden dat ze wel een glutenvrije salade kon maken. Ik bestel de geitenkaassalade. Niet van harte want ik wilde een broodje gezien de prijs. We hebben bijna 3 kwartier moeten wachten op een toch redelijk makkelijke maaltijd.
    Bij het afrekenen nogal verbaast dat ik toch het volle pond voor de salade moest betalen. (Salade was overigens niets op aan te merken maar de prijs was echt teveel) ik beveel deze eet gelegenheid dan ook zeker niet aan. Ik kom hier zeker niet weer.

10. West-Europees Hattem

Zaterdag 14 okt chocolade festival. Koffie besteld, half uur gewacht, zeer druk, weinig personeel. Wij zijn weggegaan, hadden nog willen reserveren voor de avond, maar van afgezien. Gemiste kans, dit is toch ook niet het eerste Chocolade Festival wat ze bij Banka meemaken?

Prachtige locatie, sfeervolle, nostalgische ambiance.
    Bediening top! Heel beleefd en professioneel.
    Het eten werd, voor de hele tafel, snel geserveerd.
    Kortom, een echte aanrader om het nog eens te gaan bezoeken :)
    Jullie krijgen een dikke 10!

12. Chinees-Indisch Hattem

mariët leblanc

Heel goed. Bediening heel vriendelijk. Het chinese tapasmenu (Chapas) was fantastisch. Een mooie gelegenheid om eens iets nieuws te proberen.

13. Lunchroom Hattem

Soul Sisters

14. Nederlands Hattem

Heerlijk gegeten! De kip was heerlijk mals en smaakte verrukkelijk. Ook de kinderen hadden in no time hun pannenkoek verorberd en wilden er zelfs nog wel een. Dit restaurant is zeker een bezoekje waard, misschien ook leuk in combinatie met een bezoekje aan het Nationaal Bakkerijmuseum wat ook zeker de moeite waard is.

Bij het binnenkomen van het restaurant lijkt het op het eerste gezicht een klein pand, maar door een trap op te lopen kom je bij veel meer tafels. De ontvangst was een beetje onwennig, met name voor een serveerster waarvan het leek daar net begonnen te zijn. We mochten zelf een tafel uitzoeken. We werden bediend door de eigenaresse. Een hele rustige en kundige dame.

De kaart is verrassend en niet al te groot, waardoor je niet uren bezig bent met uitkiezen. Bij elk gerecht staat een drankvoorstel. Het eten is in 1 woord verrukkelijk! Niet vaak zo genoten van eten. Alles klopte bij de gerechten en ook de twee amuzes waren smakelijk en verrassend. De frietjes die erbij geserveerd werden waren zelfs bijzonder!
    Enige puntje van kritiek: de rauwkost is wat aan de simpele, misschien zelfs saaie, kant.
    Al met al een enorme aanrader!

16. Kleine eetwaren Hattem

Nooit heen gaan bah wat een slechte tent

17. Kleine eetwaren Hattem

Vanavond bijna 3 uur gewacht op onze pizza's. Toen de bezorger eindelijk hier was, heb ik voorgesteld dat we 30% korting kregen.

Na 3 uur wachten kreeg ik als nog geen korting en heb ik de bezorger met de pizza's weer terug gestuurd.

Ik ben jaren trouwe klant geweest en de service en bezorg tijden werden steeds slechter, vandaag was de druppel en ik bestel hier nooit meer !

18. West-Europees Hattem

Slechte ervaring na een mooie dag fitsen rond Zwolle met een super warme zonnige dag! Toen naar Restaurant Banka in Hattem om de dag goed af te sluiten. Wat een tegenvaller!
    De mosterdsoep leuk geserveerd maar was niet warm, geen mosterd smaak en veel te veel appelstukjes erin daardoor zoet en was meer een soort appelmoes.
    We waren met 4 personen en hebben 1 1/2 uur op het hoofdgerecht moeten wachten. De chef aangesproken, o zei hij, belde met de keuken, over 2 minuten komt het er aan, vergeten dus! Iedereen na ons had al eten. De mossel pannen waren gevuld met een derde open lege schelpen ook lagen de mosselen niet onder in de pan, dus weinig mosselen, sausen niet bijzonder, salade nicoise zonder dressing, veel sla weinig show, weinig smaak, alleen het bier smaakte goed!
    Er werd niets met onze klachten gedaan, dus zeer slecht en we gaan er ook nooit meer naar toe! Lang moeten wachten en eten een grote teleurstelling.

Vaker bij 't Spookhuys geweest, maar het was ook deze keer weer geweldig, het eten en het wijnararrangement was super! De uitleg bij wat we hebben gegeten en gedronken was uitstekend! Zeker om dit door te vertellen en er weer vlug naar toe te gaan!

20. West-Europees Hattem

Lammers

Duur. 2 koffie en 1 gebak met slagroom en 1 zonder. RUIM 13 euro

Brigitte en Gerda

Heerlijke pizza met luchtige bodem.. en
    vriendelijke bediening!

22. West-Europees Hattem

Slecht! Amper drinken in de glazen, volgens het personeel normaal. Waterige jus d orange.

23. Nederlands Hattem

Lekker gegeten en vriendelijke, attente bediening.

24. Chinees-Indisch Hattem

ellie hanekamp

Heerlijk gegeten, ik had nasi met tjap thoy, wat mijn vriendin had weet ik niet maar iets lekkers met heerlijke malse biefstukjes, al met al: Heerlijk gegeten.

Wim Klein Nagelvoort

Tijdens Hemelvaartsdag eerst op terras wat gedronken. Toen besloten om hier ook wat te eten met 9 personen. De tafel was binnen een kwartier geregeld. Ook konden we meteen de bestelling laten opnemen. Echter toen begon de ellende. Meer dan 1 1/2 uur gewacht op ons eten. Ook was het eten beneden peil. Na 2 zalmbestellingen was deze op. De zalm was ook erg klein en niet op smaak.De platgeslagen kip (gekozen ipv zalm) in fijne kruiden en gemengde specerijen was een gewone smakeloze kippenbout. Ook de bijgevoegde groenten was erg karig. 1 asperge en 3 bonen. De huisgemaakte friet was papperig en smaakloos en bruin van kleur. De keuken (kok) was niet voorbereidt op zo'n drukke dag waardoor het allemaal erg tegenviel.

26. Pizzeria Hattem

Jordy bloem

Gewoon te balen wanneer je voor- en hoofdgerecht op is... echt top!!

Ina en Frank van der Westen

Voor een heerlijke avond (middag) bent u hier aan het goede adres.
    Het eten is geweldig en de wijnen zijn van voortreffelijke kwaliteit. Super!
    De sfeer is zoals je dat niet veel tegenkomt. Hier voel je je welkom. Kortom alles klopt aan dit restaurant.

28. Nederlands Hattem

joop

Zaterdag 6 mei hier gegeten, mooie zaak en goeie gerechten. Alleen jammer dat ze met zeer onervaren en zeer jonge meisjes in de bediening werken. Wel volwassen prijzen rekenen, maar geen mensen inzetten die uitstralen dat ze plezier in hun werk hebben en niet alleen voor de centjes werken. JAMMER.

De haas

Eten is steen koud een half uur wachten op je eten en dan staat het nog steeds op de tafel dus we zijn met 3 personen weg gegaan zonder te betalen krijg je te horen dat we niet meer welkom zijn terwijl de eigenaar naar een oplossing moet zoeken stuurt ze ons weg dus ja ons zien ze nooit meer terug en zal ook tegen iedereen vertellen dat het een vieze smakeloze tent is ik zeg sluiten die tent

P Westerhuis

Zeer gezellige bediening. Eten ook zeer goed een aanrader om daar eens te eten