Het Wapen van Hattem in Hattem

Drie gangen "Seizoens Proeverij" 29,50 euro p.m.

Eten & drinken 8,4

• za lunch 10:00 - 16:00 diner 16:00 - 00:00
  • zo lunch 11:00 - 16:00 diner 16:00 - 00:00

Najaarsproeverij 3-gangen menu

‘’Proeverij van voorgerechtjes’’

* Hertenrosbief met een compôte van abrikozen
* Wildbouillon
* Kroketje van herten rendang & piccalilly

Keuze uit vlees of vis

Wildstoof bereid met Jopen Koyt gruitbier
of
In roomboter gebakken Noordzee kabeljauwfilet met een saus van rode wijn

‘’Proeverij van lekkernijen’’

* Lepelgebakje van kokos & caramel
* Chocolade brownie met pompoenswirl
* Huisgemaakt stoofpeertjes ijs

€29,50

M.i.v. dinsdag 11 oktober
Het Wapen van Hattem

Kom genieten van een heerlijke lunch, een borrel of compleet diner in een van de prachtigste en oudste panden van Hattem. Het Café - Restaurant biedt naast een klassiek en warm restaurantgedeelte verschillende sfeervolle kamers met tal van mogelijkheden. Een wijnproeverij in de authentieke gewelvenkelder, een aparte gezellige bar voor aperitief of borrel en een op de eerste etage gelegen comfortabele herenkamer die uitermate geschikt is voor een geheel verzorgde besloten bijeenkomst. Het ruime en zonnige terras op de Markt maakt het Café - Restaurant compleet.

In ons restaurant serveren wij diverse traditionele Franse en Nederlandse gerechten, gemaakt met passie en ingrediënten van hoogwaardige kwaliteit. Zo werken wij met uitsluitend vlees van Ambachtslager Ter Weele. Onze wijnkelder biedt tal van mooie bijpassende wijnen van Wijnkoperij Henri Bloem. Wij helpen u hierbij graag bij het maken van de juiste keuze, maar indien gewenst verwelkomen we u met trots in onze wijnkelder om daar gezamenlijk een mooie bijzondere wijn uit te kiezen. Het Wapen van Hattem is tevens een officieel Brand Proeflokaal en daarmee een erkend café waar diverse bijzondere Brand bieren worden geschonken.

Het Wapen van Hattem staat voor gastvrijheid, perfecte service en genieten van kwalitatieve producten in een warme en sfeervolle omgeving. U bent bij ons van dinsdag t/m zondag van harte welkom. Ons Café - Restaurant is geopend vanaf 10.00 uur. Voor reserveringen kunt u bellen naar 038-4440179 of gewoon even bij ons binnenlopen.

Diëten Glutenvrij, lactosevrij, suikervrij, vegetarisch en biologisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Het Wapen van Hattem in HattemFoto van Het Wapen van Hattem in HattemFoto van Het Wapen van Hattem in HattemFoto van Het Wapen van Hattem in HattemFoto van Het Wapen van Hattem in HattemFoto van Het Wapen van Hattem in Hattem

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Invalide parkeerplaats en rolstoeltoegang
Ambiance
Klassiek, romantisch, rustig en gezellig
Voorzieningen
Terras, Wi-Fi en honden toegestaan
Kinderen
Kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
50 zitplaatsen en maximaal 70 personen in één groep
Betalen