Nieuwste foto's in Hattem

Laatste updates in Hattem

1. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Banka

Miranda

Vanmiddag een broodje tonijn gegeten, tonijn was lekker, broodje heel hard, denk 2× gebakken, jammer.

2. Bertil Beumer's profielfoto
    Bertil Beumer heeft een recensie geschreven voor Banka
    West-Europees Hattem

Zijn er nieuwe koks? De meu lijst is verre van inspirerend, de mosterdsoep zit vol met zout en de burger vraagt eveneens om liters water om het zoutgehalte weg te spoelen. Vriendelijke bediening, maar na 5X een excuus wordt het wel wat mager allemaal.
    Vreemd, drie keer eerder hier gegeten en naar tevredenheid. Kom op Banka, kwaliteit omhoog graag!

3. jane's profielfoto
    jane heeft een recensie geschreven voor Wok van Hattem

koud eten, liefdeloos ligt het erbij, niet afgedekt, weinig smaak. Voor de eerste keer in een restaurant had ik geen zin om eten op te scheppen, beperkte keuze, Veel te hoge prijs voor wat er geboden wordt. Service ok. Ik zal er nooit meer komen en zal het ook niemand aanraden.

4. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Elba
    Pizzeria Hattem

10 juni 2018 gegegeten, de pizza’s waren fantastisch, ik heb nergens anders zulke goede pizza’s gehad. Een aan beveling

5. will langenberg's profielfoto
    will langenberg heeft gereageerd op een recensie van Elba

Wij hebben op 2 mei gegeten in een klein restaurantje in Zwolle( vlak bij Dille en Kamille), wij hebben daar gepind voor 12 euro, en op ons bankafschrift staat daar bij, dat dat was bij Restaurant Elba Hattem NLD. Klopt dit, zijn jullie dat? Wij vonden dat raar.

6. S.Heideveld's profielfoto
    S.Heideveld heeft een recensie geschreven voor Bij de Molen

S.Heideveld

Was slecht, na wat ik van jullie gewend ben toch wel een keer of 6 bij jullie geweest niets op aan te merken, maar wat mijn man en ik zaterdagavond van jullie voorgeschoteld kregen puntjes vlees in een waterig sausje, mijn man had kip aan een spies besteld kreeg ook zo'n bordje met een waterig sausje, en kregen wij ook nog een een paar glazige aardappelen en een schaaltje met sla met een klein stukje ei er bovenop en dat voor in de 60 euro. Wij wilden het niet zo direct tegen jullie zeggen om dat er meer mensen zaten, al met al moesten wij ook nog zowat een uur wachten, wij vonden deze avond niet geslaagd. Fam S Heideveld.

7. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor De Pyramide

Mijn vrouw en ik hebben hier gisteravond gegeten. Werkelijk voortreffelijk… Vriendelijke bediening, heerlijke lamscoteletten, prima salade en frites, lekkere (knoflook-)saus en dat alles voor heel weinig geld. Wat ons betreft een aanrader…!

8. eefjebredewoud's profielfoto
    eefjebredewoud heeft een recensie geschreven voor Banka
    West-Europees Hattem

Heerlijke avond gehad en fantastisch gegeten nog beter kok heel jong maar erg goed en vakkundig personeel petje af gaan gauw weer een keer langs om te eten

9. Ladizzle's profielfoto
    Ladizzle heeft een recensie geschreven voor Beef & More

Ladizzle

Vandaag voor de 2e keer wezen eten bij Beef & More in Hattem. We zijn een keer eerder geweest een paar jaar geleden, en dat was toen zo goed, dat we enorm veel zin hadden hier weer te gaan eten.

Helaas werd het geen leuke avond.
    Bij binnenkomst kregen we al een andere keus dan vooraf op de keuzelijst had gestaan. Onze keus zat er wel tussen en kwam vrij snel, maar viel tegen. Er zat te weinig zout op. Heel erg jammer. Vervolgens een uur gewacht. We probeerden de aandacht van de ober te krijgen, maar hij was alleen in een volle zaak, dus dat lukte niet. Na een uur kwam hij ineens de garnituren voor het hoofdgerecht serveren, terwijl hij nog niet eens onze bestelling had opgenomen! Toen wij dit aangaven, beweerde hij dat hij ons had gezegd dat we konden kiezen uit kip en zalm, dat hij ons dat bij binnenkomst had gezegd. Toen ik zei dat dat niet klopte, zei hij dat wij hem vast niet goed begrepen hadden. Toen ik hem wilde zeggen dat dit niet klopt, liep hij gewoon weg! Ik stond te perplex om snel te reageren. We kregen alsnog de kaart en een kwartier later konden we onze bestelling eindelijk doen. Nog eens 3 kwartier later kwam dan eindelijk het hoofdgerecht. Het zag er prachtig uit. Helaas was het niet te eten. We hadden extra bijbetaald voor een goed stukje 'cote de buef', maar deze was absoluut niet lekker en slecht bereid. Het vet was totaal niet gereduceerd en onsmakelijk. Ook hier zat weer weinig smaak aan. Om zout gevraagd en gekregen. Echter na een aantal happen hebben wij het beiden opgegeven. Zonde! Vrijwel elke hap moest ik half gekauwd uitspugen, zo taai en slecht bereid was het. Ik heb het maar onder mijn servet verstopt. Alleen de friet was heerlijk, maar een enorm kleine portie. 6 dikke frietjes per persoon. Daar raak je niet echt vol van. Na het hoofdgerecht hebben we heel lang op de ober gewacht, maar hij kwam maar niet, en we kregen zijn aandacht niet. In al die tijd is ook niet 1 keer het drinken opgenomen. Gelukkig hadden we beiden niet veel dorst. Na in totaal 2,5 uur in het restaurant te hebben gezeten en vrijwel niets gegeten te hebben, waren we het zo zat, dat we zonder koffie en dessert hebben afgerekend, ook al zaten deze in het arrangement. De ober vroeg er niet eens naar bij het afrekenen! Ik had het op zijn minst netjes gevonden als er naar gevraagd was, en ik had het sjiek gevonden als de toeslag niet in rekening was gebracht. We hebben extra betaald voor helemaal niets.
    Die avond hebben we pizza besteld. Uiteindelijk heel erg laat alsnog wat gegeten.

Wat een teleurstelling! Hier komen wij nooit meer terug.

1,3
  10. De Ridderhof heeft een nieuwe foto
  11. De Ridderhof heeft een nieuwe foto
  12. De Ridderhof heeft een nieuwe foto
  13. De Ridderhof heeft een nieuwe foto
  14. Aron's profielfoto
    Aron heeft een recensie geschreven voor Herberg Molecaten

Na een zware ochtend onder het genot van een drankje genoten van de Lentezon. De zon was behoorlijk fel, ter preventie van de serveerster een flesje zonnebrand cadeau gekregen, erg attent! Eten was lekker, brood was gled vers!

15. joop's profielfoto
    joop heeft een recensie geschreven voor Banka
    West-Europees Hattem

Zaterdag iets proberen te drinken bij banka veel onervaren bedieningmedewerkers geen enkele leiding bestellingen door elkaar, niet volledig, naar verkeerdetafel enz. Lekker visite kaartje voor het nieuwe seizoen. Wij wouden hier met 6 personen dineren toch maar van afgezien. Er zijn wel beter georganiseerde retaurants op de Veluwe.

16. Jeanine's profielfoto
    Jeanine heeft een recensie geschreven voor Banka
    West-Europees Hattem

Vanmiddag met vier vriendinnen geluncht.
    We waren er om 13 uur en namen een cappuccino en gaven meteen onze bestelling op.
    Alle vier een "twaalfuurtje'", makkelijk dus.
    Helaas pas een uur en twintig minuten later kwam de bestelling.
    De kroketten waren koud, sommige broodjes keihard en de soep matig.
    Onze klachten zou de jongen van de bediening doorgeven en bleef maar sorry zeggen.
    Deze jongen had ons vaker bediend en is erg vriendelijk en correct.
    Ook wij kregen de gratis koffie die ze blijkbaar standaard geven bij klachten.
    Wij waren alle vier erg teleurgesteld.

17. E's profielfoto
    E heeft een recensie geschreven voor Banka
    West-Europees Hattem

Afgelopen weekend met een vriendin wezen eten bij banka. We kregen een leuk plekje toegewezen. En de sfeer was gezellig. Regelmatig kwam er iemand langs en de bestelling was snel opgenomen. Om 19 uur kregen we het voorgerecht en drankjes. Daarna duurde het helaas tot 22 uur voordat we ons hoofdgerecht kregen...
    In de tussentijd was de ober wel paar x langs geweest, maar er kwam geen enkele actie of een eventuele compensatie tussendoor vh ‘huis’ zelf. Op gegeven moesten we zelfs zeggen dat we het gerecht maar wilden laten zitten (want wie gaat er om 22 uur nog een uitgebreid hoofdgerecht eten). Pas toen kwam er actie.
    Uiteraard hadden wij het al helemaal gehad en hebben we het dessert maar laten zitten. Vervolgens kwam de discussie over de rekening op gang. Ze wilden ons wel 4 drankjes compenseren... Schandalig echt. 3 uur lang moeten wachten op je hoofdgerecht zonder enige compensatie tussendoor en dan ook nog bijna de volle pond betalen (terwijl we t dessert niet eens gehad hadden). Uiteindelijk (met veel
    moeite) kwam de ober ons nog iets tegemoet. Maar hoe netjes was het geweest om gewoon te zeggen, dit is onze fout en uiteraard krijgen jullie dit van ons en zien we jullie graag terug. Terug komen doen we nu niet meer.. Heel teleurstellend alles bij elkaar.

18. Jannyne's profielfoto
    Jannyne heeft een recensie geschreven voor Sphinx
    Kleine eetwaren Hattem

Jannyne

Nooit eerder zo’n chagrijnige en onbeschofte bediening meegemaakt. Echt zeldzaam. Een “dag” bij binnenkomst kon er al nauwelijks vanaf. Verder werden de envelopjes met bestek bijv. Niet netjes neergelegd, maar op tafel gesmeten.

Dan het eten. Dat was iets te lang gebakken; het kon er net mee door.

De ober die het drinken kwam brengen was overigens wel normaal vriendelijk.

De inrichting is wel vrolijk en netjes.

Ons zien ze hier niet terug.

19. Nick's profielfoto
    Nick heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Hattem

Ondanks dat we laat binnenkwamen en aanvankelijk direct op de sluitingstijd werden gewezen, toch heerlijk gegeten. Super kwaliteit en (later) gastvrij/vriendelijk bediend. We hebben ons best gedaan om vlot te eten en voldaan (met aangeboden doggybag) zijn we onze reis verder vervolgd. Prima zaak!

20. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor 't Spookhuys

Bijpassend wijnarrangement: heel goed. Geserveerd en uitleg door Vinoloog: super goed en meerwaarde! Echt een heerlijke zaak met aandacht voor eten, drinken en gasten.

21. Gert Engelsman's profielfoto
    Gert Engelsman heeft een recensie geschreven voor Kota Radja

Gert Engelsman

Zeer goede kwaliteit en gastvrije bediening een aanrader!

22. Mevrouw Kritisch's profielfoto
    Mevrouw Kritisch heeft een recensie geschreven voor Banka

Mevrouw Kritisch

Na toch best veel tegenvallende bezoekjes (wat eten betreft; niet gaar en/of koud) aan Banka, gingen we daar tóch weer eens een keer eten met vrienden, omdat de sfeer van het Grand Café ons aanspreekt. We hadden netjes vooraf telefonisch gereserveerd. Blijkbaar was onze naam onjuist opgeschreven en werd de eerste ergernis getriggerd bij onze dineervrienden, toen er moeilijk werd gedaan over de naam. Onze vrienden waren eerder aanwezig dan ik en mijn man en ze zeiden duidelijk dat er was gereserveerd en dat de namen bijna overeenkwamen. Toch werd ze niet direct een plekje toegewezen.
    Bij de eerste bestelling kwam de volgende irritatie. De beheersing van een redelijk portie communicatieve vaardigheden lijken me niet de minst belangrijke kernkwaliteit van een serveerster. Dan heb ik het met name over oogcontact en taalgebruik. Gelukkig was dit niet voor alle personeelsleden die ons hebben bediend een probleem!
    Het verkeerde drankje werd geserveerd, doordat de opname niet goed was gecorrigeerd. De serveerster die het kwam brengen heeft het direct recht gebreid en zou het verkeerde drankje van de rekening halen. Helaas was ze dit vergeten en moesten wij het nog een keer aankaarten toen we gingen betalen.
    We kregen, nadat we er zelf naar hadden gevraagd, na een uur ons voorgerecht. Het vel lag bovenop mijn champignons, dus waarschijnlijk stond het al een poosje klaar.
    De verrassing van de kok die we tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zouden krijden, was vergeten. Net zoals het tweede schaaltje met groenten, patatjes en aardappeltjes die nog zou worden gebracht. Deze werd geserveerd toen het hoofdgerecht op was, terwijl we er tijdens het eten nog twee keer naar hadden gevraagd.
    Gelukkig lagen er dit keer wel verse groenten op de borden en geen goedkope gemengde diepvriesgroenten waar een wortel bijna hetzelfde smaakt als een bloemkoolroosje, zoals de vorige keer het geval was.
    Iedereen kan wel eens iets laten vallen, maar als je dan jouw gasten geen blik waardig gunt om te vragen of het gaat, terwijl het aardewerk bijna in hun tas terecht is gekomen, dan is dat toch zeker ook een ontwikkelpunt. Iedereen schrok zich een hoedje.
    Vier uur later! Kregen we ons toetje geserveerd. En nee, we waren geen langzame eters.
    Gelukkig was de oppas flexibel ;).
    We moeten niet vergeten dat het een Grand Café is, maar dat er enige ontwikkelpunten zijn, is duidelijk. Als het wordt aangeboden, moet het goed zijn.
    Gelukkig smaakte het eten dit keer voldoende (al was het voor mij te zout). Een kopje koffie zit er nog wel in, maar de volgende keer ga ik ergens anders eten.
    Zet'm op Banka!

Ps. Tip!
    Wat me opvalt is dat ik bijna nergens een schone kinderstoel tref in restaurants. Hier helaas ook niet. De tafels worden toch ook schoongemaakt? Waarom een kinderstoel dan niet? Het lijkt me een kleine moeite.

23. E Wolfkamp's profielfoto
    E Wolfkamp heeft een recensie geschreven voor Elba

E Wolfkamp

Vanaf 1 januari is er een nieuwe eigenaar die je nog uit moet leggen wat een spaghetti putanesca is. Ik heb afhaaleten besteld maar de bestelling was niet compleet, ik kon na een half uur mijn bestelling ophalen maar toen ik er na een half uur stond moesten ze nog met mijn eten beginnen ondanks het feit dat er geen andere klant te bekennen was. Thuis gekomen was de maaltijd van zo’n slechte kwaliteit dat het overgrote deel in de biobak is beland

24. Doppio's profielfoto
    Doppio heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Hattem

We hebben hier zondagavond heel lekker gegeten. Personeel was vriendelijk en attent. Complimenten. Nadeel is wel, dat de afhalers ook in de zaak bij de bar staan te wachten. Maakt het allemaal wel wat rumoerig en rommelig.

25. Angela's profielfoto
    Angela heeft een recensie geschreven voor Elba

Lieve mensen allemaal,
    Vanaf 1 januari 2018, zijn wij Angela en Davy geen eigenaaren meer van Ristorante Pizzeria “Elba”.
    Wij hebben er met plezier gestaan en gekookt.
    We zijn nu aan toe aan veranderingen en willen jullie op deze manier hartelijk bedanken voor u bezoek in de afgelopenen 14 jaren. Bedanken willen wij ons ook bij eet.nu.
    Mvg.Davy en Angela

26. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor Plaza de Haven

Dit is ‘onze snackbar’ in Hattem geworden. Zeker na de verbouwing gaat alles hier (gelukkig-) véél sneller.
    Een vriendelijke eigenaar die nog echte belangstelling voor z’n klanten heeft.
    Kortom; ga zo door en aan de drukte te zien denk ik er niet alléén zo over!

27. Tineke Smit's profielfoto
    Tineke Smit heeft een recensie geschreven voor Banka

Tineke Smit

Heerlijk gegeten tweede kerstdag. Super vriendelijke en snelle bediening. Prijs kwaliteit niks mis mee.
    Van de kerstman kreeg dochter lief nog een kadootje, haar dag kon niet meer stuk. Volgend jaar weer.

28. Jeanet's profielfoto
    Jeanet heeft een recensie geschreven voor Banka
    West-Europees Hattem

Op 1e kerstdag wezen eten met een gezelschap van 6 personen. Hebben ons laten verrassen door de keuken brigade, wat hebben we genoten het was een zeer verrassend 6 gangen menu. Fantastisch
    De gastvrouwen en heren hebben ons in de watten gelegd. Zeer de moeite waard.