Nieuwste foto's in Hattem

Laatste updates in Hattem

1. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Hattem

Hun loempia's mmmmmm , voortreffelijk . Het is allemaal kwaliteit eten .

2. Henk's profielfoto
    Henk heeft gereageerd op een recensie van De Ridderhof

Ben ik het apsoluut niet mee eens .
    Ze zij jong ,maar heel vriendelijk en netjes in de bediening.

3. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor De Ridderhof
    Nederlands Hattem

Het eten was voortreffelijk zoals altijd. Wij gaan er regelmatig eten en dat zeg toch wel iets dacht ik zo.

4. Henk en Annet's profielfoto
    Henk en Annet heeft een recensie geschreven voor En-Joi

Henk en Annet

Het nieuwe restaurant is mooi, het eten ook lekker, maar er zou dan ook nog een deel buffet bij moeten zitten dat j zelf wat mag pakken, want dan is het wat minder strak, met wokken en buffet liep alles gezellig door elkaar heen te wandelen!!!

5. Jos's profielfoto
    Jos heeft een recensie geschreven voor Banka
    West-Europees Hattem

Een SD boeking gedaan. Prima bediening, lekker vlot geen problemen. Maar als je niet via SD boekt, maar het volle bedrag, dan is het te duur (36 euro pp). Wij betaalden 17 euro pp, helaas 6 euro extra voor wat duurder voorgerecht. 20 Euro pp voor 3 gangen is daar ok. Maar verwacht geen smaakwonderen, dat kan je vergeten. Drankjes relatief duur. Totaal 27,50 voor 3 gangen plus 3 consumpties pp. Prijs kwaliteit is dan wel ok, let wel, via SD).

6. Willem's profielfoto
    Willem heeft een recensie geschreven voor De Leemkule
    Nederlands Hattem

Goed eten, prima op smaak. Ondanks 3 verschillende gerechten alles gelijk gebracht. Komen niet opdringerig steeds om drankjes vragen, maar reageren snel als je iets wil hebben. Prima tenen op een mooie locatie in een sfeervol pand.

7. W. verwoerd's profielfoto
    W. verwoerd heeft een recensie geschreven voor En-Joi

W. verwoerd

Valt in vergelijking met de vorige eigenaar heel erg tegen. Geen wok of plaat meer. Veel gerechten die voor ons niet zo in de smaak vallen.

8. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor En-Joi
    Internationaal Hattem

Heerlijk onbeperkt gegeten. Ze hebben de prijzen aangepast als ik de vorige recensies lees. Aardige bediening. Kunt alles via de tablet bestellen. En als je er niet uit komt komen ze helpen en wil je iets anders dan kijken ze naar de mogelijkheid. Ben er nu al 3 keer geweest jammer dat het nog niet zo druk is.

9. Wichert van den Bosch's profielfoto
    Wichert van den Bosch heeft een recensie geschreven voor Beef & More

Wichert van den Bosch

We zijn vanavond weer bij ons favoriete restaurant geweest. Allerhartelijkst ontvangen door de vriendelijke eigenaar en weer werd ons eten op tijd en met zorg geserveerd. We komen hier regelmatig en zijn nog nooit teleurgesteld. Ondanks dat we met SD komen is het niet te merken aan de service en het eten. De eigenaar is soms alleen in de bediening, maar meestal is alles onder controle. We hebben vaak vrienden meegenomen en de ervaringen waren steeds goed. Ook in 2019 hopen we weer te genieten van de heerlijke beef die ze hier op houtskool bereiden. Aanrader dus....(en nee, we hebben geen aandelen 😊)

10. HHeibrink's profielfoto
    HHeibrink heeft een recensie geschreven voor Kota Radja

Altijd heerlijk gegeten..😁

11. Jacko's profielfoto
    Jacko heeft een recensie geschreven voor Sphinx
    Shoarma Hattem

Niet te vreten en niet vriendelijk.

12. Jet's profielfoto
    Jet heeft een recensie geschreven voor Banka
    West-Europees Hattem

Banka is een mooi, sfeervol restaurant. Het eten en de bediening valt helaas wel erg tegen. We hebben een uur gewacht op ons voorgerecht en daarna nog een uur op ons hoofdgerecht. De voorgerechten waren goed maar de hoofdgerechten waren koud. Contact maken met de bediening vergde veel moeite en er is ons tijdens het eten niet één keer gevraagd of het naar wens is. Bij het afrekenen werd beleefd gegeven feedback (over zowel bovenstaande punten als andere verbeterpunten) weggewuifd en excuses of probleemoplossend vermogen van bediening was niet aan de orde. Om alleen een drankje te doen s'avonds is het een prima café, maar dineren zullen we hier niet meer doen.

13. Jacquelien's profielfoto
    Jacquelien heeft een recensie geschreven voor 't Spookhuys

Jacquelien

Echt een avondje genieten.
    Het eten, de bediening, de ambiance, de wijn, het was allemaal even goed. De borden worden prachtig opgemaakt waardoor de heerlijke smaken een waar feest worden.

14. Martina's profielfoto
    Martina heeft gereageerd op een recensie van Banka
  15. Merel's profielfoto
    Merel heeft een recensie geschreven voor En-Joi
    Internationaal Hattem

Goed gegeten, mooi restaurant, super service en vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug!

16. Familie Hattem's profielfoto
    Familie Hattem heeft een recensie geschreven voor Banka
    West-Europees Hattem

Afgelopen week geweest, in eerste instantie ging het lekker vlot, maar daarna zo sloom paar x gewenkt voor drinken maar werd geen aandacht aan geschonken tussen voor en hoofdgerecht zat een uur, gewoon te weinig personeel, nagerecht was er zo alleen de tiramisu was zo vies en droog waarschijnlijk onafgedekt in de koeling gestaan, het laten staan en gezegd nou ze zou het doorgeven, denk wtf, doorgeven onderneem actie en geef een kopje koffie wrg. Met een raar gevoel weggegaan en komen er ook niet weer, nu snappen we de vorige recensies ook beter.

17. R. M. Serlier's profielfoto
    R. M. Serlier heeft een recensie geschreven voor Banka

R. M. Serlier

Op zondag 2 december met opa en oma oké eten gehad bij Banka. Alleen de (enige) hoge tafel was voor hun niet zo prettig. Het hertenbiefstuk was helaas doorbakken ipv medium. Daarbij hebben we heel erg lang moeten wachten vóór en tussen de gerechten door. We waren ongeveer als eerste binnen en gingen als laatste weg en we werden zelfs weggekeken toen we vertrokken (schoonmaak was al begonnen). Dat gaf geen prettig gevoel. We hadden gereserveerd met een 3-gangen arrangement. De koffies konden niet ipv het in verhouding veel duurdere nagerecht. Dus die hebben we nog extra moeten betalen. We kregen het idee dat er op de avond te weinig ervaren bediening was. Ik had op zijn minst een excuus voor het lange wachten verwacht en eigenlijk ook wel een koffie van het huis of een andere tegemoetkoming. Want wij hebben aangegeven dat we niet geheel tevreden waren. Het interieur bij Banka is wel erg sfeervol.

18. Rik Jans's profielfoto
    Rik Jans heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Hattem

Wij eten hier op regelmatige basis en kunnen uit ervaring zeggen dat er niet iets beters te krijgen is dan het eten bij Kota Radja Hattem. Heerlijk vinden wij het Chapas concept waarbij je kleine gerechtjes kunt proeven. Het personeel is vriendelijk en de ambiance is perfect. Echt een aanrader voor de liefhebber.

19. Robert Drenth's profielfoto
    Robert Drenth heeft een recensie geschreven voor Herberg Molecaten

Slecht en en duur gegeten. Vieren ons 50 jarig huwelijk. Met name de tongfilet zag er niet uit en smaakte niet. Bij de tournedos slechts wat aardappel blokjes en koolslasalade.
    Meestal wel goed gegeten maar dit was mede door de reactie vN mijn gasten een teleurstelling.

20. Bert Nutters's profielfoto
    Bert Nutters heeft een recensie geschreven voor Kota Radja

Bert Nutters

Wij komen al jaren eten of eten halen bij Kota Radja Hattem.
    Zo ook gisteren voor mijn verjaardag een aantal combi-menu's besteld.
    De kwaliteit is uitstekend en natuurlijk qua smaak ook top.
    Met 9 personen heerlijk gesmuld.
    Mijn complimenten! Wij blijven bij jullie komen, hoor.

21. Senna's profielfoto
    Senna heeft een recensie geschreven voor En-Joi
    Internationaal Hattem

Lekker gegeten. Vriendelijke personeel. Wel erg prijzig. Bij thuiskomst 2 wasmachine vol was want die stonken erg naar de keuken.

22. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor En-Joi
    Internationaal Hattem

Lang moeten wachten op eerste ronde. Men vertelde dat het druk was (zat 3/4 vol). Rommelige bediening. Als je dan nagaat dat men al open is vanaf September dan mag je nou toch wel verwachten dat personeel op elkaar is ingespeeld. Geen dranken kaart. Glazen bier van 25 cl waar veel schuim op zat. Bleef max 20 cl over. Beperkte keuze. Kwaliteit van eten redelijk, maar geen uitmuntend waard. Veel te duur voor dit soort restauranten. Kom hier niet weer.

23. gerard's profielfoto
    gerard heeft een recensie geschreven voor En-Joi
    Internationaal Hattem

Lang moeten wachten op ons eerste rondje[drie kwartier]. Veel minder keus wat eten betreft, geen wok en plaat meer helaas. 37,50 Euries per persoon exclusief drinken is toch echt te veel van het goeie voor wat je kunt eten. Jammer maar ik kom hier niet weer om te eten!

24. De Ridderhof heeft een nieuwe foto
  25. De Ridderhof heeft een nieuwe foto