Nieuwste foto's in Hattem

1. Frits en Annet's profielfoto
    Frits en Annet heeft een recensie geschreven voor En-Joi
    Internationaal Hattem

Frits en Annet

Prachtige zaak met een machtig lekkere keuken en een zeer mooie kaart.
    Eten was echt van hoge kwaliteit.
    Goed bereikbaar. Parkeren altijd voor de deur. Wat een prachtig complex. 'T Heem in Hattem.
    Wij kenden het complex van vroeger met al haar tv uitzendingen. Ziet er nog steeds fantastisch uit.
    En-Joi is net 3 dagen open en tuurlijk moet het nog allemaal warm en -in-draaien.
    Maar nu al wat ons betreft: Chapeau.
    Willen de eerste 3 weken met max 50 gasten per avond starten de kinderziektes er uit.
    Te halen vertelde, Fleur (?) ons.
    Wij hadden geluk en konden woensdagavond nog een plaatsje krijgen.
    Lieve mensen. Wij wensen jullie veel succes en wij komen zeker terug.

2. Alexander.'s profielfoto
    Alexander. heeft een recensie geschreven voor En-Joi
    Internationaal Hattem

Afgelopen maandag voor 50 personen proef gedraaid. Het was super.
    Tuurlijk moet nog e.e.a. gefinetuned worden. Aanloop dingen. Maar dit beloofd veel.
    Een prachtige zaak- Heerlijke keuken en een meer dan prachtige zaak.
    Een aanwinst voor Hattem en 't Heem.
    Vanaf 11-09 open!

3. Biesterbos's profielfoto
    Biesterbos heeft een recensie geschreven voor De Ridderhof

Biesterbos

We hebben heerlijk gegeten.
    Kippensoep was erg lekker.
    Kip was goed gaar.
    De de kinderen vonden de pannenkoeken ook lekker.
    Zag er allemaal ook heel smakelijk uit.
    De bediening was goed.
    Een aanrader.

4. FKB's profielfoto
    FKB heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Hattem

Gedurende de laatste vier jaren zijn de (schappelijke) prijzen ongewijzigd gebleven, net als de eigenaars en de meesten van het personeel. De gebruikelijke gerechten (tjap tjoi, foe yong hai, babi pangang) smaken uitstekend; de chefs van het huis leveren een constante kwaliteit. Van de Kantonese kaart liggen met name de gerechten met een oestersaus basis, zoals kaij lan kaij, heerlijk in balans. Garnalen liefhebbers moeten vooral eens de sung yung ha (uit Sichuan) proberen. Wat ik nog mis, is die overheerlijke "Hot and Sour" soep die in Europa vooral op de Chinese kaarten in Engeland wordt gevonden. Ze kunnen het zeker, want ze hebben het een keer voor ons gemaakt.

Tenslotte dit. Gerechten met ossenhaas mogen wat mij betreft best duurder op de kaart staan dan nu het geval is, maar dan wel met echte ossenhaas, graag.

5. De Jong's profielfoto
    De Jong heeft een recensie geschreven voor Soul Sisters
    Lunchroom Hattem

Bij een bezetting van vier van de acht tafeltjes en drie dames personeel, duurde het 40 minuten na bestelling voordat de eenvoudige broodjes werden geleverd. Dit is echt te lang! Ook het bestek verloor het van het broodje doordat het omboog als je het broodje wilde snijden. Ondanks dat de dames vriendelijk waren gaan we een volgende keer toch een terras verder.

6. Roelof's profielfoto
    Roelof heeft een recensie geschreven voor Sphinx
    Kleine eetwaren Hattem

Keurige zaak, leuke schilderijen.
    Goed eten.
    Maar, erg onvriendelijke bediening, schrok ervan.

7. Jack's profielfoto
    Jack heeft een recensie geschreven voor Kota Radja

Heerlijk gegeten, prima sfeer

8. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor Banka

Miranda

Vanmiddag een broodje tonijn gegeten, tonijn was lekker, broodje heel hard, denk 2× gebakken, jammer.

9. Bertil Beumer's profielfoto
    Bertil Beumer heeft een recensie geschreven voor Banka
    West-Europees Hattem

Zijn er nieuwe koks? De meu lijst is verre van inspirerend, de mosterdsoep zit vol met zout en de burger vraagt eveneens om liters water om het zoutgehalte weg te spoelen. Vriendelijke bediening, maar na 5X een excuus wordt het wel wat mager allemaal.
    Vreemd, drie keer eerder hier gegeten en naar tevredenheid. Kom op Banka, kwaliteit omhoog graag!

10. jane's profielfoto
    jane heeft een recensie geschreven voor Wok van Hattem

koud eten, liefdeloos ligt het erbij, niet afgedekt, weinig smaak. Voor de eerste keer in een restaurant had ik geen zin om eten op te scheppen, beperkte keuze, Veel te hoge prijs voor wat er geboden wordt. Service ok. Ik zal er nooit meer komen en zal het ook niemand aanraden.

11. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Elba
    Pizzeria Hattem

10 juni 2018 gegegeten, de pizza’s waren fantastisch, ik heb nergens anders zulke goede pizza’s gehad. Een aan beveling

12. will langenberg's profielfoto
    will langenberg heeft gereageerd op een recensie van Elba

Wij hebben op 2 mei gegeten in een klein restaurantje in Zwolle( vlak bij Dille en Kamille), wij hebben daar gepind voor 12 euro, en op ons bankafschrift staat daar bij, dat dat was bij Restaurant Elba Hattem NLD. Klopt dit, zijn jullie dat? Wij vonden dat raar.

13. S.Heideveld's profielfoto
    S.Heideveld heeft een recensie geschreven voor Bij de Molen

S.Heideveld

Was slecht, na wat ik van jullie gewend ben toch wel een keer of 6 bij jullie geweest niets op aan te merken, maar wat mijn man en ik zaterdagavond van jullie voorgeschoteld kregen puntjes vlees in een waterig sausje, mijn man had kip aan een spies besteld kreeg ook zo'n bordje met een waterig sausje, en kregen wij ook nog een een paar glazige aardappelen en een schaaltje met sla met een klein stukje ei er bovenop en dat voor in de 60 euro. Wij wilden het niet zo direct tegen jullie zeggen om dat er meer mensen zaten, al met al moesten wij ook nog zowat een uur wachten, wij vonden deze avond niet geslaagd. Fam S Heideveld.

14. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor De Pyramide

Mijn vrouw en ik hebben hier gisteravond gegeten. Werkelijk voortreffelijk… Vriendelijke bediening, heerlijke lamscoteletten, prima salade en frites, lekkere (knoflook-)saus en dat alles voor heel weinig geld. Wat ons betreft een aanrader…!

15. eefjebredewoud's profielfoto
    eefjebredewoud heeft een recensie geschreven voor Banka
    West-Europees Hattem

Heerlijke avond gehad en fantastisch gegeten nog beter kok heel jong maar erg goed en vakkundig personeel petje af gaan gauw weer een keer langs om te eten

16. Ladizzle's profielfoto
    Ladizzle heeft een recensie geschreven voor Beef & More

Ladizzle

Vandaag voor de 2e keer wezen eten bij Beef & More in Hattem. We zijn een keer eerder geweest een paar jaar geleden, en dat was toen zo goed, dat we enorm veel zin hadden hier weer te gaan eten.

Helaas werd het geen leuke avond.
    Bij binnenkomst kregen we al een andere keus dan vooraf op de keuzelijst had gestaan. Onze keus zat er wel tussen en kwam vrij snel, maar viel tegen. Er zat te weinig zout op. Heel erg jammer. Vervolgens een uur gewacht. We probeerden de aandacht van de ober te krijgen, maar hij was alleen in een volle zaak, dus dat lukte niet. Na een uur kwam hij ineens de garnituren voor het hoofdgerecht serveren, terwijl hij nog niet eens onze bestelling had opgenomen! Toen wij dit aangaven, beweerde hij dat hij ons had gezegd dat we konden kiezen uit kip en zalm, dat hij ons dat bij binnenkomst had gezegd. Toen ik zei dat dat niet klopte, zei hij dat wij hem vast niet goed begrepen hadden. Toen ik hem wilde zeggen dat dit niet klopt, liep hij gewoon weg! Ik stond te perplex om snel te reageren. We kregen alsnog de kaart en een kwartier later konden we onze bestelling eindelijk doen. Nog eens 3 kwartier later kwam dan eindelijk het hoofdgerecht. Het zag er prachtig uit. Helaas was het niet te eten. We hadden extra bijbetaald voor een goed stukje 'cote de buef', maar deze was absoluut niet lekker en slecht bereid. Het vet was totaal niet gereduceerd en onsmakelijk. Ook hier zat weer weinig smaak aan. Om zout gevraagd en gekregen. Echter na een aantal happen hebben wij het beiden opgegeven. Zonde! Vrijwel elke hap moest ik half gekauwd uitspugen, zo taai en slecht bereid was het. Ik heb het maar onder mijn servet verstopt. Alleen de friet was heerlijk, maar een enorm kleine portie. 6 dikke frietjes per persoon. Daar raak je niet echt vol van. Na het hoofdgerecht hebben we heel lang op de ober gewacht, maar hij kwam maar niet, en we kregen zijn aandacht niet. In al die tijd is ook niet 1 keer het drinken opgenomen. Gelukkig hadden we beiden niet veel dorst. Na in totaal 2,5 uur in het restaurant te hebben gezeten en vrijwel niets gegeten te hebben, waren we het zo zat, dat we zonder koffie en dessert hebben afgerekend, ook al zaten deze in het arrangement. De ober vroeg er niet eens naar bij het afrekenen! Ik had het op zijn minst netjes gevonden als er naar gevraagd was, en ik had het sjiek gevonden als de toeslag niet in rekening was gebracht. We hebben extra betaald voor helemaal niets.
    Die avond hebben we pizza besteld. Uiteindelijk heel erg laat alsnog wat gegeten.

Wat een teleurstelling! Hier komen wij nooit meer terug.

1,3
  17. De Ridderhof heeft een nieuwe foto
  18. De Ridderhof heeft een nieuwe foto
  19. De Ridderhof heeft een nieuwe foto
  20. De Ridderhof heeft een nieuwe foto
  21. Aron's profielfoto
    Aron heeft een recensie geschreven voor Herberg Molecaten

Na een zware ochtend onder het genot van een drankje genoten van de Lentezon. De zon was behoorlijk fel, ter preventie van de serveerster een flesje zonnebrand cadeau gekregen, erg attent! Eten was lekker, brood was gled vers!

22. joop's profielfoto
    joop heeft een recensie geschreven voor Banka
    West-Europees Hattem

Zaterdag iets proberen te drinken bij banka veel onervaren bedieningmedewerkers geen enkele leiding bestellingen door elkaar, niet volledig, naar verkeerdetafel enz. Lekker visite kaartje voor het nieuwe seizoen. Wij wouden hier met 6 personen dineren toch maar van afgezien. Er zijn wel beter georganiseerde retaurants op de Veluwe.

23. Jeanine's profielfoto
    Jeanine heeft een recensie geschreven voor Banka
    West-Europees Hattem

Vanmiddag met vier vriendinnen geluncht.
    We waren er om 13 uur en namen een cappuccino en gaven meteen onze bestelling op.
    Alle vier een "twaalfuurtje'", makkelijk dus.
    Helaas pas een uur en twintig minuten later kwam de bestelling.
    De kroketten waren koud, sommige broodjes keihard en de soep matig.
    Onze klachten zou de jongen van de bediening doorgeven en bleef maar sorry zeggen.
    Deze jongen had ons vaker bediend en is erg vriendelijk en correct.
    Ook wij kregen de gratis koffie die ze blijkbaar standaard geven bij klachten.
    Wij waren alle vier erg teleurgesteld.

24. E's profielfoto
    E heeft een recensie geschreven voor Banka
    West-Europees Hattem

Afgelopen weekend met een vriendin wezen eten bij banka. We kregen een leuk plekje toegewezen. En de sfeer was gezellig. Regelmatig kwam er iemand langs en de bestelling was snel opgenomen. Om 19 uur kregen we het voorgerecht en drankjes. Daarna duurde het helaas tot 22 uur voordat we ons hoofdgerecht kregen...
    In de tussentijd was de ober wel paar x langs geweest, maar er kwam geen enkele actie of een eventuele compensatie tussendoor vh ‘huis’ zelf. Op gegeven moesten we zelfs zeggen dat we het gerecht maar wilden laten zitten (want wie gaat er om 22 uur nog een uitgebreid hoofdgerecht eten). Pas toen kwam er actie.
    Uiteraard hadden wij het al helemaal gehad en hebben we het dessert maar laten zitten. Vervolgens kwam de discussie over de rekening op gang. Ze wilden ons wel 4 drankjes compenseren... Schandalig echt. 3 uur lang moeten wachten op je hoofdgerecht zonder enige compensatie tussendoor en dan ook nog bijna de volle pond betalen (terwijl we t dessert niet eens gehad hadden). Uiteindelijk (met veel
    moeite) kwam de ober ons nog iets tegemoet. Maar hoe netjes was het geweest om gewoon te zeggen, dit is onze fout en uiteraard krijgen jullie dit van ons en zien we jullie graag terug. Terug komen doen we nu niet meer.. Heel teleurstellend alles bij elkaar.

25. Jannyne's profielfoto
    Jannyne heeft een recensie geschreven voor Sphinx
    Kleine eetwaren Hattem

Jannyne

Nooit eerder zo’n chagrijnige en onbeschofte bediening meegemaakt. Echt zeldzaam. Een “dag” bij binnenkomst kon er al nauwelijks vanaf. Verder werden de envelopjes met bestek bijv. Niet netjes neergelegd, maar op tafel gesmeten.

Dan het eten. Dat was iets te lang gebakken; het kon er net mee door.

De ober die het drinken kwam brengen was overigens wel normaal vriendelijk.

De inrichting is wel vrolijk en netjes.

Ons zien ze hier niet terug.

26. Nick's profielfoto
    Nick heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Hattem

Ondanks dat we laat binnenkwamen en aanvankelijk direct op de sluitingstijd werden gewezen, toch heerlijk gegeten. Super kwaliteit en (later) gastvrij/vriendelijk bediend. We hebben ons best gedaan om vlot te eten en voldaan (met aangeboden doggybag) zijn we onze reis verder vervolgd. Prima zaak!

27. Gert's profielfoto
    Gert heeft een recensie geschreven voor 't Spookhuys

Bijpassend wijnarrangement: heel goed. Geserveerd en uitleg door Vinoloog: super goed en meerwaarde! Echt een heerlijke zaak met aandacht voor eten, drinken en gasten.

28. Gert Engelsman's profielfoto
    Gert Engelsman heeft een recensie geschreven voor Kota Radja

Gert Engelsman

Zeer goede kwaliteit en gastvrije bediening een aanrader!