De Coeckepanne in Hasselt

vr lunch 10:00 - 18:00
za lunch 10:00 - 18:00
zo lunch 10:00 - 12:00

1. An 1009 punten

Gisteren heb ik hier met 5 vriendinnen heerlijk ontbeten! Ik had zelf gekozen voor grootmoeders ontbijt en hou niet zo van hartige pannenkoeken, dus vroeg of het spek en ei op een apart bordje gebracht kon worden en dat was helemaal geen probleem.
    Super vriendelijke, attente en oplettende bediening. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was en of we misschien nog iets te drinken wensten (zonder opdringerig te zijn). Bij de reservering had ik doorgegeven dat 1 persoon (ikzelf) geen noten mocht eten o.w.v. een allergie. Bij het opdienen van extra brood werd door de bediening expliciet gevraagd wie de notenallergie had, want er was bepaald brood waarin noten waren verwerkt. Super! Voor mij werd vervolgens brood in een apart mandje gebracht.
    Het was er ook erg druk, dus maar goed dat we gereserveerd hadden! Binnen was het een beetje te warm, maar dat kwam misschien omdat we ons extra warm hadden aangekleed o.w.v. het koude weer en de geplande wandeling na het ontbijt. Verder wel een heel gezellige inrichting.
    Kortom: ik vond het top! We hebben heel erg genoten van ons ontbijt bij De Coeckepanne, een aanrader!

2. Fijn om te vertoeven, eten gewoon wat lekkers te drinken en gezellig bijkletsen met familie en vrienden. Ga steeds graag terug.