Nieuwste foto's in Hasselt

Laatste updates in Hasselt

1. Vandevelde Guido's profielfoto
    Vandevelde Guido heeft een recensie geschreven voor Augustina
    Belgisch Hasselt

Een echte aanrader. De eigenaar is ook de chef, die echt de liefde voor eten zeer goed kent. Ook zeer vriendelijk met zijn klanten. Hiet kun je terecht voor gewoon een drankje als zeer lekker en uipper klaargemaakt eten. Zeer verzorgde zaak, met een visie. Straalt rust en gezellihijd uit.

2. bollen frank's profielfoto
    bollen frank heeft een recensie geschreven voor The Tower

bollen frank

Ronduit slecht, via sociale deals een drie gangen menu gereserveerd. Blijkbaar duurt dat dan ook 3 uur en dan nog het dessert geweigerd. En wij waren echt niet de enige. Zij hadden volgens de ober drie zieke personeelsleden. Als we dan vroegen naar de baas, had die het te druk op zijn bureau! Varkenshaasje gewoon verbrand en uitgedroogd, biefstuk koud en salade vreselijk. Echt zonde van het geld.

3. Wendy Van den Broeck's profielfoto
    Wendy Van den Broeck heeft een recensie geschreven voor The Tower
    Eetcafé Hasselt

Goed onthaald vriendelijk personeel en lekker gegeten.

4. Vandevelde Guido's profielfoto
    Vandevelde Guido heeft een recensie geschreven voor Orangerie
    Belgisch Hasselt

Een zeer grote aanrader voor iedereen. Zeer verzorgd, snelle bediening, prijs kwaliteit zeer goog in het vaandel. Zeer aan te raden voor toeristen die Hasselt bezoeken. Voor allen wat wils. Van snack tot zeer uitgebreid. Goede wijnen, zeer verzorcht aanbod.

5. Vandevelde Guido's profielfoto
    Vandevelde Guido heeft een recensie geschreven voor Akropolis

Zeer aan te bevelen. Zeer snelle bediening. Echt Griekse gerechten. Zeer goed sfeer. Prijs kwaltijd zeer goed.

6. Brulmans Gilbert's profielfoto
    Brulmans Gilbert heeft een recensie geschreven voor The Tower

Brulmans Gilbert

1. Via Social Deal 3-gangenmenu gereserveerd met een upgrade naar 5 gangen (totaal zo’n 55 euro) in The Tower in Hasselt Ten eerste vond ik de zaak niet zo gezellig en zaten we erg dicht op elkaar. Een erg sfeerloos restaurant. Tooghangers met de hoop. Bij de aanwijzing naar de tafel kwamen we in een hoop fruit vliegjes te zitten. Dan de bediening... Zeer onvriendelijk en arrogant. Een oudere vrouw met bril is alles behalve geschikt om in zo’n zaak te werken, wat een onvriendelijke persoon tegen gewoon iedereen. Bij het opnemen van de bestelling kon het niet rap genoeg gaan. Zeer vreemd en onbeleefd. Toen we een tweede drankje bestelde, had ze eerst geen tijd, en dan zei ze meteen dat we enkel een flesje en geen nieuw glas kregen... De zaak was niet overdreven druk, en bijna alle tafeltjes hadden gereserveerd, dus dan kan je de nodige bediening voorzien. Na het hoofdgerecht een derde drankje bestellen durfden we bijna niet omdat ze ons en andere klanten al een paar keer afgesnauwd had. Zo een slechte bediening heb ik nog nooit ergens gehad. En dan het eten... Zeer zeer triestig... Weinig en heel basic. Ons voorgerecht waren kaaskroket een garnaal kroket op een vettig bord gelegd met 3 sprietjes sla. Totaal geen afwerking.!! Leg dan AUB niets erbij. Dan kregen we een piepklein bolletje ijs in een kommetje. En de de hoofdgerechten... dat was pas een afgang!! Na een uur wachten, zie maar de foto!!! Een stukje vlees van 100gr, piepklein en dun. Met een kommetje saus met twee stukjes champignons waarvoor ik dan ook nog 3 euro moest bijbetalen. Dit alles vergezeld met een handvol sla uit de zak droog zonder meer vergezeld met een kom kroketten die uit elkaar vielen! Nooit maar ook nooit heb ik dit meegemaakt. Bovendien zaten we ook nog plots tijdens het hoofdgerecht in het donker, blijkbaar een stroompannen. Voor ons was de maat vol, heb toen het etentje afgebroken en het dessert overgeslagen. Genoeg is genoeg!! Meteen afgerekend 22 euro en de zaak verlaten zonder meer. Het is iets omdat het Social Deal is dat het zo weinig en slecht moet zijn. We gaan hier nooit meer eten en het was zonde van het geld, ook al was het goedkoper! Dit is zeker ook geen reclame voor Social Deal!! Zie ook recensies aub!!

1,1
  7. Lemmens's profielfoto
    Lemmens heeft een recensie geschreven voor The Tower
    Eetcafé Hasselt

Onze eerste kennismaking was zeer slecht, hadden gereserveerd voor 20/08/2017 .Kwamen daar aan en de zaak was gesloten (daar stond ik met mijn gasten).Nieuwe reservatie gemaakt voor 24/09/2017.Hen er nogmaals attent op gemaakt dat de zaak de eerste maal gesloten was, we kregen hierop een vage reactie dat het de schuld was van de virga jesefeesten.
    Op een tegemoetkoming moesten we niet hopen want daar spraken ze zelfs niet over. De vrouw die de bestelling kwam opnemen was niet zo beleefd. De rundercarpaccio was zeker geen runs en zonder pijnboompitten, de kaaskroketten was er maar één inplaats van twee, de steak was droog zonder saus en niet vermeld dat er geen saus bij was, uit de frieten liep het vet zo maar uit. We vroegen mayonaise en kregen een potje dat maar net genoeg was voor één persoon dat moest dienen voor vier personen, daar was dan noch geen lepeltje bij om uit te scheppen. We bestelden een tweede drank toen ze het hoofdgerecht brachten ,dit hebben we opnieuw moeten bestellen toen het gerecht al op was, want ze waren het zo maar vergeten. Maar goed dat ik dit diner via social deal had aangekocht, want als ik hier de volle pot had moeten voor betalen... Hier kom ik nooit meer.

8. Herman's profielfoto
    Herman heeft een recensie geschreven voor Entrepot

Samen met vrienden (11 mensen ) gaan eten op zondag. Eten is goed...enkel de bediening is rotslecht.
    Eigenares is redelijk onbeschoft.

9. Katrijn Verjans's profielfoto
    Katrijn Verjans heeft een recensie geschreven voor The Tower

Katrijn Verjans

Via Social Deal 5-gangenmenu gereserveerd voor 8 personen.

Dan de bediening... Zeer onvriendelijk en arrogant. Bij het opnemen van de bestelling kon het niet rap genoeg gaan. Er werd meteen gezegd dat we liefst zoveel mogelijk hetzelfde namen en ze beslisten dan ook nog voor ons dat we allemaal frietjes wilde. Zeer vreemd en onbeleefd.
    De zaak was niet overdreven druk, en bijna alle tafeltjes hadden gereserveerd, dus dan kan je indien nodig extra hulp voorzien. Na het hoofdgerecht een derde drankje bestellen durfden we bijna niet omdat ze ons en andere klanten al een paar keer afgesnauwd had.
    Zo een slechte bediening heb ik nog nooit ergens gehad.

En dan het eten... Zeer zeer triestig... Weinig en heel basic. Mijn voorgerecht waren 2 kaaskroketjes. Die wat je in de Aldi kan kopen. Daarbij lag 1 schijfje komkommer en een half kerstomaatje!! Leg dan AUB niets erbij.
    De andere hun voorgerecht was even triestig. En de de hoofdgerechten... Ook heel weinig en slecht klaar gemaakt. De steaks hebben ze moeten terug sturen omdat die zo goed als rauw waren (medium gevraagd), de lamskoteletten waren ook niet goed gebakken, de anderen hadden vis die je bijna niet op het bord zag liggen.

Het is iets omdat het Social Deal is dat het zo weinig en slecht moet zijn.

10. adriaan's profielfoto
    adriaan vindt de recensie door Elissia kinart voor The Tower leuk
    Eetcafé Hasselt

Onze ervaring in de tower was super! We hebben enorm genoten en een top service gehad van ieder personeelslid. Ons hebben ze er zeker als klant bij. Wij zullen deze zaak ook zeker aan al onze vrienden, familie en kennissen aanraden!

11. Elissia kinart's profielfoto
    Elissia kinart vindt de recensie door Elissia kinart voor The Tower leuk

12. Elissia kinart's profielfoto
    Elissia kinart heeft een recensie geschreven voor The Tower

13. Sofie's profielfoto
    Sofie heeft een recensie geschreven voor The Tower
    Eetcafé Hasselt

Onze eerste kennismaking met The Tower in Hasselt was op z'n zachtst gezegd 'een bewogen belevenis'. Wanneer ik om iets voor 17u bel om te reserveren krijg ik van de mevrouw aan de andere kant van de lijn als antwoord "Vanavond? Da's nogal laat dat u belt om te reserveren, hè mevrouw!" Dat het personeel van The Tower niet op z'n mond is gevallen, zullen we later die avond nog aan den lijve ondervinden.

Bij aankomst worden we gevraagd om even te wachten aan de toog, omdat onze tafel nog niet vrij is. Er wordt ons echter niet gevraagd of we iets willen drinken terwijl we wachten. Korte tijd later worden we naar onze tafel gewezen, waar het ook weer enige tijd duurt vooraleer we iemand van de bediening aan onze tafel krijgen. We bestellen eerst een aperitief, nog geen 5 minuten later staat ons voorgerecht al op tafel, gegrilde scampi's met tartaar: 4 scampi's (gebakken, niet gegrild) waarvan 1 nauwelijks even groot als een rivierkreeftje... En als we dan toch detailkritiek aan het geven zijn: als ik een gin tonic bestel met pompelmoes verwacht ik geen 2 dikke stukken appelsien in m'n drankje, zeker niet voor die prijs (13,50€).

Vermits onze aperitief na het voorgerecht nog voor de helft vol is, vragen we om even te wachten met het brengen van het hoofdgerecht. Een klein uur later krijgen we onze steak aan tafel, correct gebakken overigens. Wanneer we een extra portie frietjes bijvragen krijgen we van een vriendelijke jonge kelner de mededeling dat dit helaas niet meer mogelijk is, de chef verwachtte immers geen extra bestellingen meer, men is bijgevolg de keuken al aan het poetsen en de friteuse is al stilgelegd. Op een zaterdagavond om 21u? Wanneer de zaak nog halfvol zit??

Als we ons ongenoegen laten blijken komt de gastvrouw aan onze tafel, ze vindt dat we gelijk hebben en gaat een extra portie frietjes voor ons regelen in de keuken. Plots staat de chef aan onze tafel om ons persoonlijk te komen melden dat, indien we nog frietjes willen, dit een kwartier zal duren omdat hij de friteuse opnieuw moet opstarten. Een koude steak met warme frietjes? Bedankt, maar nee bedankt. We antwoorden dat we dit eigenlijk niet oké vinden, waarop de chef plots uit z'n sloffen schiet. Hij heeft vandaag 150 man in de zaak gehad, hij verwijt ons gebrek aan respect, en als we nog frieten willen moeten we maar een pak friet gaan halen in de frituur aan de overkant! Nog nooit heb ik een chef zo tekeer zien én horen gaan tegen betalende klanten! Tot onze verbazing blijkt deze jongeman ook de eigenaar te zijn van deze zaak! Al 5 jaar! Een hele prestatie met zo'n attitude!

We hebben nog een dessert tegoed, maar zijn zodanig onaangenaam verrast door deze hele scène en de arrogantie van de chef dat we besluiten de zaak onmiddellijk te verlaten. Wanneer we gaan afrekenen aan de kassa blijkt een tegemoetkoming voor het gemiste dessert echter niet mogelijk omdat het een Social Deal aanbieding betreft. De chef loopt ons nog enkele keren voorbij en wanneer we hem persoonlijk aanspreken hierover barst de bom helemaal los. Hij vraagt ons om mee te komen naar de keuken "om de zaak verder af te handelen".

Jongen, als ik je één goede raad mag geven: if you can't take the heat, stay out of the kitchen en vooral: drop the attitude. Hoe jij je klanten behandelt is van een zeer laag niveau en getuigt vooral van hoogheidswaanzin. Doe vooral zo verder, je bent heel goed bezig om je zaak om zeep te helpen. Als zaakvoerder mag je 'fier' zijn op jezelf, als je personeel zich voor jouw kinderachtige en onredelijk gedrag moet komen excuseren.

Aan de rest van het overigens wel vriendelijke personeel zou ik zeggen: er zijn zoveel aangename en correcte horecabazen die wél respect tonen, ga eens horen of je dáár niet aan de slag kan!

14. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert vindt de recensie door An voor De Coeckepanne leuk

An

Gisteren heb ik hier met 5 vriendinnen heerlijk ontbeten! Ik had zelf gekozen voor grootmoeders ontbijt en hou niet zo van hartige pannenkoeken, dus vroeg of het spek en ei op een apart bordje gebracht kon worden en dat was helemaal geen probleem.
    Super vriendelijke, attente en oplettende bediening. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was en of we misschien nog iets te drinken wensten (zonder opdringerig te zijn). Bij de reservering had ik doorgegeven dat 1 persoon (ikzelf) geen noten mocht eten o.w.v. een allergie. Bij het opdienen van extra brood werd door de bediening expliciet gevraagd wie de notenallergie had, want er was bepaald brood waarin noten waren verwerkt. Super! Voor mij werd vervolgens brood in een apart mandje gebracht.
    Het was er ook erg druk, dus maar goed dat we gereserveerd hadden! Binnen was het een beetje te warm, maar dat kwam misschien omdat we ons extra warm hadden aangekleed o.w.v. het koude weer en de geplande wandeling na het ontbijt. Verder wel een heel gezellige inrichting.
    Kortom: ik vond het top! We hebben heel erg genoten van ons ontbijt bij De Coeckepanne, een aanrader!

15. An's profielfoto
    An heeft een recensie geschreven voor De Coeckepanne

16. Anne.Marie Done's profielfoto
    Anne.Marie Done heeft gereageerd op een recensie van Tout Simple

Ga eens eten bij Hertog Jan

17. Nicole Nysten's profielfoto
    Nicole Nysten heeft gereageerd op een recensie van 't Kleine Genoegen

Beste Erwin,
    Jammer dat ik dit nu pas lees en dat je bezoek aan ons restaurant tegenviel. We hebben nu een volledig nieuw keukenteam en de chef staat zelf terug in de keuken omdat we het veel beter willen doen. We willen dit graag recht zetten voor U . Stuur een mailtje dan spreken we iets af.
    Mvgr,
    Nicole

18. Wim's profielfoto
    Wim heeft gereageerd op een recensie van Tout Simple

Je mag dus enkel recenseren als het goed is? Mijn ervaring was slecht en dat heeft niks met muggenziften of afbreken te maken. Ik blijf erbij: Het eten is zijn geld niet waard en de wachttijden waren overdreven. Het wil niet zeggen omdat ik het gat van de bazin niet kus, dat mijn mening niet telt hé mevrouwtje.

Ik heb al veel en veel betere ervaringen gehad in restaurants van vergelijkbare prijsklasse en weet verdomd goed waarover ik spreek. Ik hoef daarvoor niet in de horeca te werken. Als iets goed is zeg ik het, en als iets niet goed is zeg ik het ook.

19. Anne.Marie Done's profielfoto
    Anne.Marie Done heeft gereageerd op een recensie van Tout Simple

Wij zijn al meerdere malen in Tout Simple gaan eten, nog nooit zijn wij teleurgesteld geweest. Maar ja je hebt van die muggenzifters die iemand die werkt of zijn best probeert te doen altijd afbreken. Dat zij zelf eens werken in de horeca

20. vanbrusselt godelieve's profielfoto
    vanbrusselt godelieve heeft gereageerd op een recensie van The Tower

Hallo Mandy,

Ik geef je volledig gelijk zo'n mensen verdienen het niet om via sociale deal klanten bij te kunnen winnen.

Ik vind als het eten niet naar wens is en je als klant hier over opmerkingen maakt dat je als baas nog altijd beleefd moet blijven.

ik heb tegen hem ook gezegd,"jij moet leven van je klanten ik niet van u".

Allé vooruit ben blij voor u dat je een goede andere gelegenheid gevonden heeft.

Wij hebben voor het ogenblik er een flinke tegengoesting van gekregen

21. Mandy's profielfoto
    Mandy heeft gereageerd op een recensie van The Tower

Het is idd schandalig!

Maar ik heb het een tijdje geleden in bocholt 't kerkpleinte nog een geprobeerd en daar was alles naar wens, ik kreeg mijn bord niet eens leeg en het was echt super lekker. Het ligt echt aan hun! Ze zouden hiermee meer klanten van hun eten moeten laten proeven voor er meer terug te zien zonder voucher, maar ze jagen iedereen weg. Ik vind dat ze van social deal moeten verwijderd worden!

22. vanbrusselt godelieve's profielfoto
    vanbrusselt godelieve heeft gereageerd op een recensie van The Tower

ik bevestig de reactie van Maggie van 11 januari 2015.

Het is schandalig hoe je daar behandeld word! Er kwam een jonge kerel (later bleek dit de baas te zijn ) naar ons toe als we plaats namen, nam de bons aan en verdween er mee zonder een woord uitleg. Wij vroegen een aperitief. Die kregen we letterlijk en figuurlijk voor ons gesmeten! Na 20 tal minuten wachten kwam er een meisje naar ons en vroeg of er al iets opgenomen was. Ik zei nee en toen zei ze dat ze geen zwijgende bazen kon dienen hetgeen wij al raar vonden. Vervolgens dienden wij meer dan één uur te wachten voor wij ons voorgerecht hadden. Zoeken om het stukje zalm te vinden inderdaad. Toen kwam de hoofdschotel, een biefstuk in twee gesneden, en inderdaad nog kleiner dan wat je bij mac Donalds zou krijgen als kinderbox. Maar het ergste: NIET te vreten! Eén van de twee steak was niet gebakken maar gestoomd omdat hij terug moest naar de keuken wegens niet voldoende gebakken, zoals door ons gevraagd was.
    Als je durft te reageren krijg je de GROTE jonge baas op je dak. Wij waren ook gaan eten met een bon van groupon. Wij kregen naar ons hoofd geslingerd dat wij met een bon kwamen eten en dat wij het ons niet konden permitteren van à la carte te komen eten en daarbij "madame" nog wenste gediend te worden als een koningin. Wat een verwijt in het bijzijn van de klanten. Ik had mij al heel die tijd vanaf we daar binnen kwamen geërgerd aan de arrogantie van die jonge kerel die daar rond liep, de baas dus. Hij hielp sporadisch terwijl slechts één dienster alles diende te doen in de zaal. In het bijzijn van zijn personeel en de aanwezige gasten begon hij ons uit te schelden. Wij reageerden hierop door hem te zeggen dat wij zouden reageren met een negatieve review. De jonge kerel ( de baas ) reageerde hierop dat hij toch alle negatieve reviews filterde en zelfs verwijderde zodat alleen de positieve reviews bleven. Hij vond dat de klanten al voldoende "op zijn kop gekakt" hadden. Door dit voorval kan ik slechts één ding zeggen:" géén dinertjes meer voor mij via Groupon" noch een etentje ter plaatse.
    Hopelijk meer geluk voor de volgende "slachtoffers" bij The Tower te Hasselt.

SCHANDALIG. TELEURSTELLEND

23. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Tout Simple
    Belgisch Hasselt

Zware teleurstelling, dit restaurant. Bediening was veel te familiair, wachttijd tussen gerechten veel te lang, het eten zeer zeer matig, weinig bijzonders. En de prijs absoluut niet waard. Ik heb vooral geleefd van de broodjes die constant werden aangebracht. Met honger van tafel gegaan na 4 gangen. Nooit meer! Geen aanrader!

24. Corremans Erwin's profielfoto
    Corremans Erwin heeft een recensie geschreven voor 't Kleine Genoegen

Voor de verjaardag van mijn vrouwtje vond ik het een goed idee als verrassing gastronomisch te gaan eten in het restaurant waar we elkaar leerden kennen in 2011.
    Echter dit was totaal niet gastronomisch en zelfs minder dan de betere brasserie.
    Onbegrijpelijk (nieuwe kok zeker?) ondanks de vriendelijke bediening en de lekkere wijn. Voorgerecht: St.Jacobsvrucht met rauwe knolselder, biet en wortel. Visgerecht: Stukje zalm met een sausje (dit viel nog mee), hoofdgerecht: eend met wat witloof en 1 pijltje wortel en kroketjes (droog en geen saus !?). Dessert: chocolade, sorbet en een vrucht (kleverig en bitterig): dit was gewoon totaal niet lekker. Dit verjaardagsetentje was culinair een totale fiasco ! Trouwens ook niets voorzien voor de jarige (ondanks gemeld aan de telefoon): een koffietje was al een mooie geste geweest !

25. So Li Wong's profielfoto
    So Li Wong heeft een recensie geschreven voor Het Hemelrijk

We kwamen hier om borrelgarnituur te eten. De bittergarnituur was echter niet gaar! Dit gold zowel voor de mini snacks als voor de mini loempia's. De bediening gaf dezelfde bittergarnituur na een tweede frituren terug zonder enige vorm van excuses.
    Overigens was de bediening ook niet echt vriendelijk.

26. Nele Gommers's profielfoto
    Vegetarisch Hasselt
  28. An's profielfoto
    An heeft een recensie geschreven voor La Vache Qui Suisse

An

Eind mei ben ik hier met een groepje vriendinnen geweest. Bij binnenkomst roken we meteen de kaasgeur. Langs de ene kant natuurlijk te begrijpen, langs de andere kant is misschien een beter afzuigsysteem nodig? Ik weet niet meteen of dat mogelijk is en uiteindelijk denk ik dat zo'n geur in de meeste fonduehuisjes wel te verwachten is.

Het eten was heel lekker en meer dan voldoende. Wij hadden gekozen voor de combinatie vleesfondue & de raclette voor de hele tafel (er was ook nog visfondue, "fondue Chinoise Suisse", kaasfondue, tatarenhut en uiteraard chocoladefondue). We kregen er ook lekkere, rustieke krielaardappeltjes in schil bij, leuk gepresenteerd in zo'n karton-met-jutte-zak. Ook de saladebar was oké, vooral omdat er standaard geen dressing op zat, dus je kon zelf kiezen of je dit wel/niet wilde. Er was onder andere sla, komkommer, wortel, witte kool, zilveruitjes, maïs, bicky-uitjes, stokbrood...

De bediening is vriendelijk, maar had gerust wat vaker aan tafel mogen komen. We hadden namelijk een paar keer lege glazen en waren dan een beetje aan het zoeken naar rondkijkende bediening om te seinen dat we nog iets wilden bestellen. Als de bediening wat zichtbaarder was geweest of wat vaker aan tafel was gekomen, hadden we waarschijnlijk wat meer drinken genuttigd.

Al bij al wel een leuk zaakje om eens een keertje gezellig te fonduen.

29. karin lohse's profielfoto
    karin lohse heeft Frituur In De Parel toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Eetcafé
    Kuringersteenweg 101 Hasselt
  30. men.'s profielfoto
    men. heeft een recensie geschreven voor Radisson Blu | Koper

men.

Een geweldig mooi verzorgt hotel alles erop en eraan met een prettig restaurant met een mega uitzicht over de stad. Hier hebben ze heerlijke drankjes en hapjes ook de menukaart is perfect. Het personeel is gezellig.
    Iets om zeker weer eens heen te gaan.