Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hasselt verdeeld zijn.

1. Internationaal Hasselt

Bij ons een vast ritueel, komen we varend langs hasselt, dan gaan we naar de Herderin. Gevoel van thuiskomen! Alle aandacht voor de gast, prachtige producten en goede prijs kwaliteit! Gisteravond ook weer genoten. Dank!

2. Kwaliteit en service altijd top. En bel je de bestelling door, dan is die vrijwel altijd snel klaar.

3. Internationaal Hasselt

Afgelopen vrijdag hadden we iets te vieren en we deden dat in De Herderin. Dat was in één woord perfect! Sfeervolle, gastvrije omgeving, prima bediening en het eten (we hadden gekozen voor het verrassingsmenu) was werkelijk tongstrelend en zag er fantastisch uit! Wat ons betreft verdient niet alleen de kok, maar het hele restaurant een ster. Wij hebben in elk geval enorm genoten!

4. Internationaal Hasselt

Gertjan van Dijk

Afgelopen vrijdagavond hebben we met een gezelschap van 5 mensen een ontzettend leuke avond beleefd bij De Herderin. Allemaal gekozen voor het verrassingsmenu en we zijn écht verrast. Het eten was werkelijk heerlijk, ruim voldoende en van grote klasse. Ook de bediening was perfect. Men neemt alle tijd voor je. Voor we naar huis gingen hebben we nog een rondleiding gehad door de keuken en de kookstudio’s. We kunnen deze avond in één woord beschrijven: top!

5. Internationaal Hasselt

Het was weer een waar genoegen, een avondje in de kookstudio van Restaurant de Herderin in Hasselt. Onder de gepassioneerde leiding van de koks Bas en Ron hebben we samen met onze vrienden de heerlijkste gerechten klaar gemaakt, en daarna aan de mooi gedekte tafels in intieme sfeer gegeten. Een echte aanrader als je samen met familie en/of vrienden wilt genieten van de goede dingen van het leven, en..... het versterkt het gemeenschapsgevoel!

Marry Oostijen.

6. Internationaal Hasselt

Wat een fantastische avond! Geweldig gegeten en een bijzonder aardige bediening. Komen zeker terug.

7. Internationaal Hasselt

Onlangs weer heerlijk bij 'De Herderin' gegeten. Bij binnenkomst lekker bij de openhaard ons aperitief gedronken en ons vervolgens laten verrassen door de chef-kok. Mooi opgemaakte gerechten en ook heel smakelijk!

Een aanrader!

8. Internationaal Hasselt

Een prima prijs / kwaliteit verhouding en een gezellige ambiance.

Een compliment aan de keuken brigade.

9. Internationaal Hasselt

Smakelijke gerechten die fraai gepresenteerd worden. Zeer gezellige entourage en vlotte bediening. Prima prijs-kwaliteitverhouding!

Al met al zeer de moeite waard om vanuit Zwolle naar Hasselt te rijden!

10. Internationaal Hasselt

Van der Velde

Na een goede ervaring met dit restaurant tijdens Zwolle Culinair zijn we op een zaterdagavond vol goede moed naar dit restaurant getogen. Van binnen ziet alles er netjes en gezellig uit. Helaas stelde het geheel uiteindelijk nogal teleur, en dat is volledig op het conto van de arrogante (hoofd)ober te schrijven: hij stelt zich totaal niet dienstbaar op, praat te luid, gedraagt zich nogal populair en is veel te aanwezig. Dit geldt overigens niet voor het overige bedienend personeel, waar hij nog wat van kan leren.

Het eten was zeker niet slecht te noemen, maar ook niet bijzonder. De prijs/kwaliteit-verhouding is ook niet helemaal goed. Toppunt van ergernis voor ons was dat wij (twee dertigers) door de (hoofd)ober 'even op onze plek werden gezet' als een paar kwajongens (we werden opeens ook met je en jou aangesproken) toen we op een vriendelijke manier enige kanttekeningen bij de rekening wilden maken. Vervolgens hebben we maar betaald en werden we snel het gebouw uitgewerkt, buitengewoon onprofessioneel.

5,3
  11. Chinees-Indisch Hasselt

Sinds er een nieuwe eigenaar en kok is, is het eten er prima! Vooral de tjap tjoy is erg lekker.

12. Internationaal Hasselt

lennard

Jammer dat de vertrouwde chef-kok Leo weg is. Te kleine porties voor te veel geld.

Smaken zijn wel goed.

13. Internationaal Hasselt

Irene Pool

Heerlijk gegeten, vlotte bediening en gezellige ambiance.