Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hasselt verdeeld zijn.

Heb gisteren daar gegeten waar een hele leuk sfeer en heerlijk eten heb er ook wel eens bestelt en was op tijd en waarom mensen zeggen dat het elkeer laat is snap ik niet het is soms druk en kun je niet verwachten dat je altijd als eerst komt.
    Prima tent.

2. Internationaal Hasselt

Vrijdag namiddag/avond en niemand aan de bar noch aan het eten. Aardige en vlotte dame bediende maar zeer onervaren. Praatgraag en te popie jopie, wordt niet goed opgeleid of bijgestuurd door volgens ons een meer ervaren man die er rondloopt. Prijzen vermoeden goed en verzorgt eten. Vegetarische burgers waren droog en smakeloos, de salade erbij op het bord zonder enige seasoning. Het triotje lamsvlees was ok. We waren met zijn vieren, en kregen één klein schaaltje ingemaakte groenten en dito salade. Een wat grotere schaal met vrij dikke frieten complementeerde het gehele gerecht. Toen we weggingen waren we nog steeds de enige gasten.

3. Lunchroom Hasselt

Lydia de graaf

Afgelopen week heerlijk bij dit café op het terras gezeten. De jonge dame in de bediening en de jongeman in keuken waren onwijs vriendelijk. Een heel goed team! We hebben een leuk praatje met ze gemaakt. De service was snel en het eten was lekker! Ook kwam er een grote groep met wielrenners langs om een kopje koffie te drinken. Fantastisch hoe de jongedame hier mee om ging. Een dikke 10+

4. Internationaal Hasselt

Mijn vrouw en mijn moeder waren reeds driemaal geschoffeerd voordat de rest van ons gezelschap binnen was. We hebben ons heil dan ook ergens anders gezocht, waardoor het niet mogelijk was om een cijfer te geven voor Eten & drinken en Prijs / kwaliteit.

5. Internationaal Hasselt

Albert van Mmen

De Herderin in Hasselt, Overijssel, is een aanrader. De kwaliteit van het eten was heel goed en de presentatie echt verrassend. Het overtrof onze verwachtingen. Mooie goede wijnen voor een schappelijke prijs. De porties waren gemiddeld. De Herderin is een echt restaurant, geen hapsnapzaak. Je kunt er voor elke gelegenheid terecht.

6. Nederlands Hasselt

Wat een prachtig grand-café! De sfeer is er altijd goed en de bediening is top! Ook het eten is altijd dik in orde, prima prijs/kwaliteit verhouding. Er zit ook een sfeervol winkeltje bij met allerlei leuke cadeautjes, een aanrader om echt eens te gaan kijken!

7. Nederlands Hasselt

Gezellige sfeer! Er wordt samengewerkt met mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Dat maakt het bijzonder en extra leuk om hier te eten!

8. Internationaal Hasselt

Vanavond een heerlijke avond gehad bij de Herderin. Sinds de overname er nog niet wezen eten. Sfeer was gezellig. We hadden beiden het verrassingsmenu 3 gangen en daar kregen we geen spijt van. Alles was heerlijk! Prima prijs. Bediening was goed en vriendelijk. We hadden een wiebeltafel. Bediening zag dit gelijk en loste het op. Wij hebben genoten!

9. Internationaal Hasselt

Bennie Lenferink

10. Internationaal Hasselt

Dirk

11. Internationaal Hasselt

Wij hebben een hele leuke kook-workshop gehad bij De Herderin. Elk deel-groepje heeft 1 van de 3 gangen van de lunch klaargemaakt. Ik vond het vooral prettig dat er goed was nagedacht over de gebruikte ingrediënten. Het was namelijk zo dat je zelf ook alles zou kunnen kopen bij een niet al te specialistische winkel, dus op deze manier is het heel goed mogelijk alles thuis nog een keer te bereiden.

De workshop is echt aanrader om een keer te doen met vrienden, familie en collega's, ook als je geen held bent in de keuken. Goed voor een gezellige middag!

12. Lunchroom Hasselt

Gert van den Berg

Hier even wat gegeten gezellig op het pleintje. Aardig meisje dat ons bediende.
    Ik nam een broodje bal. Een niet ambachtelijke, niet echt smakelijke, harde worstige gehaktbal, waarschijnlijk van de horeca groothandel. Als bijlage een bolletje huzarensalade (ook uit de kant en klaar bak), bah niet opgegeten. En een plakje tomaat en komkommer. Mijn vrouw had een broodje tonijnsalade, ja hoor ook uit de kant en klaar bak, niet lekker. Alleen het bruine brood, het biertje en de witte wijn konden wij waarderen. Voor het eten zou ik niet omrijden, jammer dat kan echt zoveel beter.

13. Chinees-Indisch Hasselt

Onze eerste ervaring! Geweldig. Bediening correct en heel hartelijk. Eten heeft ons verrast, erg goed.

R. van der Lugt

leeuwtje

Onlangs (maandje terug denk ik) hebben mijn man en ik hier even een snelle hap gescoord.
    Was echt prima voor elkaar.
    Leuke gezellige bediening.
    Komen hier zeker een keer uitgebreider eten.
    En dan zoals de "baas" ons aan rade gebruik maken van het terras.

16. Internationaal Hasselt

Altijd supergezellig in de 'warme' brasserie, lekker in de luie stoel een aperitief gebruiken bij de openhaard. Daarna heel lekker gegeten en goed verzorgd door de vlotte bediening.
    'No nonsense-restaurant met een prima prijs-kwaliteitverhouding.

17. Internationaal Hasselt

Na alle goede beoordelingen nu een keer een mindere. Wij waren met een groep van 20 mensen en dit was absoluut teveel voor de keukenbrigade en de bediening. Dat je niet allemaal tegelijk eten krijgt (3tafels) kan maar per tafel moet dit toch te regelen zijn. Ook de glazen zouden beter gevuld kunnen worden voor het opdienen en niet als velen al het eten ophebben. Slecht voor de omzet maar ook voor de beleving van het eten. Nee het was de moeite van de reis niet waard.

18. Internationaal Hasselt

Joris Baurichter

Uitstekend gegeten en Hasselt is leuk om voor of na het eten nog wat rond te lopen.

19. Internationaal Hasselt

Marjet en Martin

Vorige week weer heerlijk gegeten bij de Herderin. Bij toeval eens ontdekt en vanuit Stadshagen in Zwolle ben je er sneller dan in de stad. En het belangrijkste: het eten is heerlijk en de service gewoonweg top! We waren er voor de derde keer, laatste keer in maart, en werden gelijk herkend. Daarnaast de kennis over de wijn, de extraatjes (amuses, bubbels omdat onze dochter was geboren) en de sfeer maakten het weer tot een zeer fijne avond! Bedankt en tot snel!

20. Internationaal Hasselt

Heerlijk gegeten, mooi presentatie van de gerechten, gezellige ambiance en informele sfeer.
    Bedankt voor de fijne avond en tot gauw!
    Groet, Yvonne

21. Internationaal Hasselt

Bij ons een vast ritueel, komen we varend langs hasselt, dan gaan we naar de Herderin. Gevoel van thuiskomen! Alle aandacht voor de gast, prachtige producten en goede prijs kwaliteit! Gisteravond ook weer genoten. Dank!

Kwaliteit en service altijd top. En bel je de bestelling door, dan is die vrijwel altijd snel klaar.

23. Internationaal Hasselt

Afgelopen vrijdag hadden we iets te vieren en we deden dat in De Herderin. Dat was in één woord perfect! Sfeervolle, gastvrije omgeving, prima bediening en het eten (we hadden gekozen voor het verrassingsmenu) was werkelijk tongstrelend en zag er fantastisch uit! Wat ons betreft verdient niet alleen de kok, maar het hele restaurant een ster. Wij hebben in elk geval enorm genoten!

24. Internationaal Hasselt

Gertjan van Dijk

Afgelopen vrijdagavond hebben we met een gezelschap van 5 mensen een ontzettend leuke avond beleefd bij De Herderin. Allemaal gekozen voor het verrassingsmenu en we zijn écht verrast. Het eten was werkelijk heerlijk, ruim voldoende en van grote klasse. Ook de bediening was perfect. Men neemt alle tijd voor je. Voor we naar huis gingen hebben we nog een rondleiding gehad door de keuken en de kookstudio’s. We kunnen deze avond in één woord beschrijven: top!

25. Internationaal Hasselt

Het was weer een waar genoegen, een avondje in de kookstudio van Restaurant de Herderin in Hasselt. Onder de gepassioneerde leiding van de koks Bas en Ron hebben we samen met onze vrienden de heerlijkste gerechten klaar gemaakt, en daarna aan de mooi gedekte tafels in intieme sfeer gegeten. Een echte aanrader als je samen met familie en/of vrienden wilt genieten van de goede dingen van het leven, en..... het versterkt het gemeenschapsgevoel!

Marry Oostijen.

26. Internationaal Hasselt

Wat een fantastische avond! Geweldig gegeten en een bijzonder aardige bediening. Komen zeker terug.

27. Internationaal Hasselt

Onlangs weer heerlijk bij 'De Herderin' gegeten. Bij binnenkomst lekker bij de openhaard ons aperitief gedronken en ons vervolgens laten verrassen door de chef-kok. Mooi opgemaakte gerechten en ook heel smakelijk!

Een aanrader!

28. Internationaal Hasselt

Een prima prijs / kwaliteit verhouding en een gezellige ambiance.

Een compliment aan de keuken brigade.

29. Internationaal Hasselt

Smakelijke gerechten die fraai gepresenteerd worden. Zeer gezellige entourage en vlotte bediening. Prima prijs-kwaliteitverhouding!

Al met al zeer de moeite waard om vanuit Zwolle naar Hasselt te rijden!

30. Internationaal Hasselt

Van der Velde

Na een goede ervaring met dit restaurant tijdens Zwolle Culinair zijn we op een zaterdagavond vol goede moed naar dit restaurant getogen. Van binnen ziet alles er netjes en gezellig uit. Helaas stelde het geheel uiteindelijk nogal teleur, en dat is volledig op het conto van de arrogante (hoofd)ober te schrijven: hij stelt zich totaal niet dienstbaar op, praat te luid, gedraagt zich nogal populair en is veel te aanwezig. Dit geldt overigens niet voor het overige bedienend personeel, waar hij nog wat van kan leren.

Het eten was zeker niet slecht te noemen, maar ook niet bijzonder. De prijs/kwaliteit-verhouding is ook niet helemaal goed. Toppunt van ergernis voor ons was dat wij (twee dertigers) door de (hoofd)ober 'even op onze plek werden gezet' als een paar kwajongens (we werden opeens ook met je en jou aangesproken) toen we op een vriendelijke manier enige kanttekeningen bij de rekening wilden maken. Vervolgens hebben we maar betaald en werden we snel het gebouw uitgewerkt, buitengewoon onprofessioneel.