Golden Dynasty in Harskamp

Sfeer 8,3
Service 9,2
Prijs / kwaliteit 9,2

Fans

Word de eerste fan van Golden Dynasty!

Het restaurant
In ons Modern-Oosters ingerichte restaurant wordt u bediend in een vriendelijke en ontspannend sfeer. Met meer dan 80 zitplaatsen kunt u terecht met een kleine of een grotere gezelschap. Er is een aparte ingang voor afhaalgasten en er is voldoende parkeergelegenheid in de directe omgeving.

De omgeving
Golden Dynasty is zeer gemakkelijk te bereiken, we zitten direct aan de grote weg, aan het begin van de Dorpstraat nr 4. De locatie ligt midden in de Veluwe waar u, tijdens uw vakantie of een dagtripje, in alle jaargetijden terecht kunt voor een gezellig avondje uit eten.

De keuken
Onze keuken biedt een ruime variatie aan specialiteiten die uniek is in de omgeving. De invloeden van de Chinese culinaire streken, Kanton en Szechuan, heeft onze chef-kok geïnspireerd om diversiteit te creëren die terug te vinden is op onze a la Card, menu’s en rijsttafels.

De smaken
Proef eens de specialiteitengerechten uit Kanton; zoete, milde, fijne smaken en uit Szechuan; Pittige, hartige, sensuele smaken. De gerechten zijn er in vele variaties, zoals met vlees, vis en groenten en kunnen geserveerd worden op fraai opgemaakte schotels en op hete plaat (Tipan). Op onze uitgebreide menkaart vindt u deze specialiteiten.

Bekijk onze menukaarten

Overnachten