Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Harmelen verdeeld zijn.

1. Lunchroom Harmelen

Goede kwaliteit en smaak pizza's en doen niet onder voor de echte Italiaanse pizza's

Detafel die wij geresveerd hadden was niet beschikbaar, maar het probleem werd verholpen. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Wij hebben heerlijk gegeten.Terecht dat er normen en waarden wordt gesteld.Rondrennen en schreeuwen doe je in een speeltuin.

3. Lunchroom Harmelen

Peter-Paul

Uitstekende pizza's!

4. Chinees-Indisch Harmelen

w.valkenburg

gewoon een ouderwets goed chinees restaurant

Hier heerlijk gelunched met 6 personen, bijzonder gezellig er bediening netjes en beleefd....en inderdaad als kinderen gaan lopen schreeeuwen etc. moet er wel wat van gezegt kunnen worden ...ik heb kinderen maar een beetje opvoeding is toch normaal in een restaurant.

Het is inderdaad net -zoals een vorige bezoeker al aangaf- alsof kinderen niet welkom zijn. Bijna negentiende eeuws; "strak aan tafel zitten en je mond houden". Wij werden aangesproken omdat onze kinderen "te luidrichtig" zouden zijn.

Daarnaast is er vanuit het bedienende personeel (veel studentes?) vrijwel geen aandacht voor jou als klant. Het is duidelijk dat het hier altijd druk is. (Kasteel) en dat je dan wat minder klantgericht hoeft te zijn.

7. Lunchroom Harmelen

Zeer goede pizza's!

Onlangs hier heerlijk gegeten!Service ook geweldig, door zwangerschap niet altijd makkelijk om de juiste gerechten te kiezen. Het was dan ook geen probleem om het goed doorgebakken te krijgen. Kreeg alle begrip hiervoor in tegenstelling tot vele andere restaurants. Ook partner heeft genoten van de o.a. heerlijke carpaccio & eendenborst.

Ben er met familie waaronder 3 kleine kinderen wezen eten.
    De kinderen worden hier niet gewaardeerd toch vreemd voor een restaurant wat pannekoeken serveert.
    Kinderen moesten stil zijn en er mede gedeeld dat zij op hun stoel moesten blijven zitten. Dit terwijl ze alleen wat rond liepen en het restaurant nagenoeg leeg was (dinsdagavond).
    Tot slot werd medegedeeld dat de dessertkaart verkleind werd omdat er anders wel erg veel keus was (wij zaten hier de verjaardag van mijn vader te vieren en waren met 18 personen.