Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Harmelen verdeeld zijn.

1. Aziatisch Harmelen

Ik moet zeggen dat ik heerlijk gegeten heb. Echter de prosecco was op en de roze hadden ze niet meer koud staan. Opgelost met ijsblokjes. Was goed te doen volgens de serveerster, mede omdat de roze niet zo duur was (we hadden niet op de kaart gekeken). Een fles roze kostte 20 euro en een fles water 5 euro.
    Aan het begin van de avond rond 18.30 uur was er 1 serveerster waardoor ik vond dat de wachttijden wat lang waren. Ze was overigens wel zeer vriendelijk. Later op de avond kreeg ze er hulp bij. Voor het eten zou ik nog eens terug gaan, maar voor wat betreft het drinken, tja iedereen kijkt naar zijn eigen portemonnee toch. Ieder zijn keuze.

2. Lunchroom Harmelen

Erg goed, dit is de beste tent van utrecht -harmelen. Erg goed van smaak, kom er zelf zeker 1 keer per week. Erg goed, alles wordt vers gemaakt. Nogmaals echt een 10 waardt.

fietsgroep

De bestelde hamburger met ui en champignons werd geserveerd met zwart geblakerde ui en en champignons (uit een potje). Dat men zoiets durft te serveren! Absoluut de naam van een restaurant niet waardig. De serveerster was ook in geen velden of wegen te bekennen om verhaal te halen.Prijs/kwaliteit en service is hier ver te zoeken.

4. Aziatisch Harmelen

Op aanraden van vrienden naar susu geweest. Was all you can eat voor 25 euro. Elke ronde zouden ze met de kaart komen om op nieuw je bestelling aan te nemen. Na 1ste ronde weer kaart gekregen. Na 40 min nog geen bestelling. Te weinig Bediening. Niet zo een drama, maar klachtafhandeling werd niet zo goed opgenomen. Gastvrouw kon evt. de 10 Stuks shushi a la carte berekenen. Maar dat zou Duurder worden (hoe is de klacht dan behandelend ?) Toch 65 euro moeten betalen. Erg teleurgesteld en domper op onze leuke avond. 2,5 Uur in restaurant gezeten met peuter en 65 euro betaald voor 10 Stuks sushi. Erg slecht en jammer. Als er oprechte excuus was geweest, uitleg of tegemoetkoming had ik nog sympatie kunnen tonen. Maar het belangrijkste voor gastvrouw was dat ik het bedrag zou betalen. Heb ik niks kunnen eten ? Niet haar probleem. Stijlloos !

5. Aziatisch Harmelen

Vanavond eerste keer wezen eten, en zeer goed bevallen. Bediening is super, de gastvrouw geeft veel uitleg over het eten zoals het beginnen met sushi , en later de gerechten van tery yaki en andere overheerlijke gerechten, de lamshaas, garnalen. Alles vers en overheerlijk.
    Grt J

6. Chinees-Indisch Harmelen

Al verschillende keren in het Wok Restaurant gegeten en nog steeds erg lekker, de bediening is ook overduidelijk erg goed. Binnenkort eet ik er weer. Het is een goed Wok Restaurant, voor mij krijgt het een 10.

Geijtenbeek

Wat een slecht eten!!
    Mijn man had mosselen besteld, die lagen in een nate saus.
    Ze waren al uit de schaal gehaalt en kwamen volgens ons uit de vriezer zo de magnetron in.
    Ik zou hier niet meer gaan eten.
    Prijs/kwaliteit schandalig.

Heb hier met een klein gezelschap de lunch gebruikt.
    Vriendelijke bediening; studenten vermoed ik.
    Geen drie sterren restaurant maar een prima prijs/ kwaliteit verhouding.
    Dat ze optreden tegen krijsende en gillende peuters is een prima service aan " sloppy" ouders en wel zo aardig voor diegenen die prettig willen tafelen.
    Prima tent om je kinderen goede tafelmanieren aan te leren.
    En zeker niet kindonvriendelijk zoals een kritikaster suggereerde.

Een herhaald bezoek bevestigde mijn positieve ervaring.
    Kortom , ik ga met vertrouwen naar deze zaak.

9. Internationaal Harmelen

Van der graaf

Voor de 4e keer een fantastische ervaring. Culinair prima, uitstekende service en leuke sfeer. Een geweldig kerstarrangement.

10. Lunchroom Harmelen

van Rooijen

Uitstekende service, eten was snel klaar en we hebben heerlijk genoten. Wij hebben in het restaurant gegeten. Ik wist niet dat ze verhuisd waren, wat een grandiose vooruitgang zeg ! Ik heb ze gelijk "geliked" op Facebook!

11. Chinees-Indisch Harmelen

Vreetschuur. Eten niet bijzonder. Borden en glazen worden ongeveer uit je handen getrokken door het personeel, dat overigens wel aardig is. Verder een sfeerloze bedoening. Hoe ze het voor elkaar krijgen weet ik niet, maar het stokbrood smaakte naar oliebol. Mij zien ze er niet meer.

12. Internationaal Harmelen

dhr en mevr bogers

Het is een uitstekende locatie om heerlijk te eten .
    De bediening erg vriendelijk , vooral de blonde ober.
    Wij hebben een heerlijke avond gehad in de kloosterhoeve.

De Rode Kardinaalshoedjes

Woensdag 11 juli, na ons bezoek aan fleurig 2012, kwamen we – dankzij het kersen-aardbeienmeisje – bij u restaurant uit.
    Ter afsluiting van een mooie dag, hebben we héérlijke pannenkoeken gegeten.
    De Rode Kardinaalshoedjes uit Castricum

14. Chinees-Indisch Harmelen

De Graaf

Het restaurant ziet er prima uit en de bediening was erg vriendelijk en snel. Ook het eten was gewoon goed, wij waren wat later dus dat dan de patat e.d. niet aangevuld wordt vind ik logisch (we hebben er ook niet om gevraagd). Het is jammer dat er geen ijsbuffetje bij zit, maar daar is de prijs ook naar. Ik heb er erg lekker gegeten voor een mooi prijsje.

Ik ben hier meerdere malen wezen eten en ik moet zeggen dat ik er alleen maar pannenkoeken heb gegeten. De kwaliteit daarvan is echt top. Ik heb vaker bij pannenkoekenrestaurants gedineerd maar nog nooit zo lekker gegeten als bij kortjak. Ik ben zeer tevreden! De service kan beter maar is goed en de sfeer is er altijd gezellig als is het er wel een beetje donker.

16. Lunchroom Harmelen

Laat altijd pizza bezorgen en dat gaat snel en netjes. Pizza's zijn lekker en goed belegd.

Heerlijk gegeten. Er wordt niet moeilijk gedaan over uitzonderingen als je bijv een andere saus wilt. Voor herhaling vatbaar. bediening is vriendelijk en gastvrij.

18. Chinees-Indisch Harmelen

a.p.oosterom-eversen

Goed eten, fijne service, bereid om de nasi vetsin vrij voor je te maken.

Is veelzeggend als mijn kinderen de pannenkoeken niet eens opeten. Sommigen in de bediening moeten een schop onder hun..... krijgen en in ieder geval bijles of een basis-training.

Nee, kan het niet aanraden en al helemaal niet voor die prijzen.

Joke Westerhoff

Vond het niet veel bijzonders. We hadden een saté schotel genomen maar vond de prijs kwaliteit verhouding niet juist. Garnituur niks bijzonders en het vlees ook niet echt toppie, er kan nogal wat verschil zitten in saté schotels, bijvoorbeeld in Zandvoort heb ik voor dezelfde prijs een schotel met meer en malser vlees en een heel lekker garnituur erbij met zelfs vers fruit erbij. Nee, wij gaan hier niet meer naar toe, uit eten is tegenwoordig best wel een luxe geworden en als ik dan klaar ben met eten en ik heb het gevoel dat ik niks bijzonders heb gegeten, nee.......

21. Chinees-Indisch Harmelen

Gister wezen eten hiermet 19 personen. Er zaten gaten in de tafellakens en de servetten.

De keuze was matig en het personeel begrijpt je niet als je vraagt of er vlees in de mihoen zit. De sushi was op kamertemperatuur. Al met al erg matig.

22. Chinees-Indisch Harmelen

Ten eerste was het erg druk, maar volgens mij hebben ze een nieuwe chef, hij mag wat meer fetsin gebruiken of zout zoals wij zeggen.

Groeten van een andere chef-kok.

Goede snackbar met ruim assortiment.

24. Chinees-Indisch Harmelen

Een keer en nooit weer!

25. Chinees-Indisch Harmelen

Heeft zijn beste tijd duidelijk gehad.

26. Chinees-Indisch Harmelen

Een verouderd pand wat nogal wat gebreken vertoond. Mag opgeknapt worden, ook binnen ziet het er allemaal erg rommelig en smoezelig uit. Ik ben redelijk vaak bij andere wokrestaurants geweest waar het assortiment veel uitgebreider is. De nagerechten, voornamelijk de mousse en cake, waren uitgedroogd. Niet voor herhaling vatbaar.

27. Chinees-Indisch Harmelen

Ik vond het een vreetschuur.

Veel te druk en erg onpersoonlijk.

28. Internationaal Harmelen

Theo En Mien De Haar

Prima eten goede sfeer, vriendelijke bediening tegen een nette prijs.

Keurig restaurant met een vlotte bediening. Ook op hoogtij dagen.

Met de kwaliteit en prijs van de maaltijden dan wel pannekoeken is niets mis.

Dit restaurant wordt door mij al jaren met twee dan wel meerdere personen bezocht en tot mijn volle tevredenheid.

En als het wat langer duurt dan normaal wordt dat keurig aangegeven.

30. Internationaal Harmelen

Met vrienden uit eten geweest voor het eerst in de Kloosterhoeve. De ambience was sfeervol, het eten prima verzorgt alleen de wachtijd onacceptabel lang, gasten die later kwamen werden eerder bediend dit was echt een grote tegenvaller. Erg jammer dat als je dit aangeeft bij het personeel ze je daar gelijk in geven maar er verder niets mee doen in de vorm van een kopje koffie van de zaak of zo. Ik zou zeggen een gemiste kans en ik weet niet of ik nog terug zal komen.