Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Harmelen verdeeld zijn.

Diverse keren met onze kinderen en ouders bij Kortjak te gast geweest en worden dan ook al zodanig in de watten gelegd.
    Er is voor de volwassenen een uitgebreide kaart en de kinderen willen desondanks altijd een pannenkoek.
    In het weekend is het er vaak druk, ondanks dat, is het wachten voor ons zessen nauwelijks vervelend en zeuren we daar niet over.
    Want een lekker drankje tijdens een gezellig etentje geeft je een thuisgevoel.
    De prijs is ook zeer aantrekkelijk en dat is ook mooi meegenomen.

Simpel eten maar prima.

Het was erg druk zodoende hebben we erg lang op onze bestelling moeten wachten dat zou voor 2 volwassenen niet zo erg zijn maar er waren ook 2 kinderen bij. Verder was het goed en lekker.

4. Aziatisch Harmelen

Peter Veenhof

Was weer heerlijk. Ondanks de drukte en iets langer wachten dan normaal was het eten weer top!

5. Aziatisch Harmelen

Henk en Karin Corte

Het was voor de zoveelste keer weer smullen… nergens zulke goede sushi gegeten als bij Susu te Harmelen.
    Echt een aanrader!
    Vriendelijk personeel, nooit te lang wachten op je eten en de bedrijfsleidster Lily is een schat, staat altijd voor je klaar!
    Kortom, een dikke pluim voor dit restaurant.
    (Btw, we komen helemaal vanuit Zeewolde om daar te eten)

6. Chinees-Indisch Harmelen

Voor het eerst het eerst hier gegeten met mijn zoon.
    Heb er echt geen spijt van.
    Lekker wokken en tepan grillen.
    Ik ben begonnen met wokken, uien, broccoli, champignons, sperzieboontjes met varkensvlees, ossehaas, krab in kerriesaus met bami.
    Was heerlijk.
    Mijn zoon had garnalen, kipfilet, ossenhaas, vakrensvlees, krab, broccoli, champignons in sweetsaus en had er kipjes bij.
    Hij vond het heel lekker.
    Toen heb ik zalmm en tongfilet en Jason lamskoteletten van de grill genomen echt goed gemaakt.
    Heb nog een keer gewokt.
    Daarna ijs genomen, er was heel veel keus.
    Heb ook nog tongfilet en schoolfilet genomen.
    Was echt allemaal heel lekker.
    Hier gaan we zeker terugkomen.
    Echt een aanrader.

7. Aziatisch Harmelen

Monique Kruyssen

Voor mij het beste sushi-restaurant hier in de buurt.
    Prijs-kwaliteit is echt top!

8. Aziatisch Harmelen

R. Barendregt

Vanaf de opening in 2012 tot op heden geweldig eten, echt fantastisch. Een aanrader!!

Edwin

Gezellig. Biefstuk en pannenkoek waren heerlijk.

11. Chinees-Indisch Harmelen

Carla Schippers

Hebben lekker gegeten, voor herhaling vatbaar.

12. Chinees-Indisch Harmelen

R.M.Luijer. En A.Gijsberts.

Wij zijn als Hagenaars bekend met wok-restaurants. Op Harmelen heb ik niets aan te merken, misschien zouden enkele parkeerplaatsen voor invaliden een optie kunnen zijn. Echt lekker en voldoende te eten en een groot assortiment. Prettige mensen, leuke inrichting. We komen iedere keer toch graag terug.

13. Chinees-Indisch Harmelen

Eten is goed en netjes. Tip: 3 wokken, de rijen te lang en aanduidingen wat wat is. Gr.

14. Lunchroom Harmelen

Gooi beter je geld op straat

15. Lunchroom Harmelen

Inwoner Harmelen

Niet alles is bestelbaar wat op het internet menu staat. Bijgeleverde salade is diep treurig. Friet was vroeger Frans en lekker gekruid, nu ook niet meer. Vlees was taai. Het gaat bergafwaarts met deze zaak. Alhoewel hun pizza's wel lekker zijn.

16. Lunchroom Harmelen

In dit restaurant is het altijd heel koud. Niet bepaald prettig om hier te eten. Personeel is niet bepaald vriendelijk, behalve het nieuwe meisje die mijn bestelling opnam.

Hier bestel ik nooit meer!

17. Internationaal Harmelen

Heerlijk gegeten met 8 familieleden aan de grote tafel bij de kachel.
    Attente bediening, smaakvolle gerechten en geen hoofdgerecht duurden dan € 20,-. Dat verbaasde ons wel. Het dure imago uit vroegere tijden is niet meer. Wel de sfeervolle aankleding. Aandacht aan tafel vriendelijk maar kan nog wat frequenter.
    Huiswijnen prima.

18. Chinees-Indisch Harmelen

Het eten is eigenlijk altijd goed, wij komen er graag. De zaal zelf mag wel eens geüpdate worden, maar het personeel is altijd vriendelijk, het eten lekker en er komen regelmatig nieuwe dingen bij.

19. Lunchroom Harmelen

Tagliatelle besteld, oud en uitgedroogd, niet te eten. Ik bel hiervoor op en ze worden kwaad en hangen midden in het gesprek op en krijg gewoon niet iets anders mee of me geld terug. Zeer slecht echt zeer slecht!! Ps de spare ribs staan ook bekend als de slechtste van de regio

20. Internationaal Harmelen

J Kraus

Op bezoek geweest met gehandicapte zus, die graag een keer asperges wil eten, die krijgt ze niet in de verzorging. Vooraf telefonisch een dubbele portie asperges besteld.

Er lagen er hooguit 8 op haar bord, Zelf had ik een klein half stronkje witlof. Een mokje frites en een goede maar bescheiden entrecote.

Mijn vrouw had in plaats van de aangegeven broccoli een broccoli moes.

Deze moes en ook de paddenstoelen zijn vooraf erg zoet gemarineerd..

Voor iemand die een enkele keer uit gaat eten zijn de porties erg mager, en niet geschikt om te delen, zoals gepropageerd.

De bediening blijft irritant tot 4 keer toe aan de bob vragen of ze nog iets wil drinken.

Het restaurant ziet er leuk uit en mikt kennelijk op de zakelijke markt. Niets op tegen als je dat maar vooraf weet.

21. Chinees-Indisch Harmelen

Dieter Stelte

22. Aziatisch Harmelen

Mary Kremer

Het eten was heerlijk, alles vers heerlijke smaken, bediening erg vriendelijk en snel, ga hier zeker vaker eten al wonen we niet in de buurt.

23. Internationaal Harmelen

Na de brand goede start. Goede gerechten, en genoeg qua porties. Wij hadden het verrassings viergangen menu. Echt een verrassing. Heerlijk.
    Wij blijven komen

24. Aziatisch Harmelen

Inmiddels al een aantal keren wezen eten bij Susu en ja, Susu is echt een aanrader! Heerlijke gerechten, vriendelijk personeel en vlotte bediening. Prijs is inclusief Sashimi, wat vaak bij andere Sushi restaurants exclusief is.... dus: zeker de moeite waard om daar heerlijk te eten!

25. Lunchroom Harmelen

Vieze spareribs zit geen smaak aan, vieze vette zooi en als je dan contact opneemt om dat te melden is het volgens hun wel goed en moet je het maar opeten. Zeer slechte service bahbah.

26. Aziatisch Harmelen

Susu vonden wij een grote verrassing. Heerlijk en zeer gevarieerd gegeten door al die kleine hapjes. Goede bediening en uitleg over de mogelijkheden. Beslist een plek om naar terug te gaan.

27. Chinees-Indisch Harmelen

Ongezellig, tafeltjes dicht op elkaar en dus ook veel geloop vlak langs je heen. Het eten ging, maar niet zo uitgebreid. Viel dus enigzins tegen. Geen sfeer, het geheel doet goedkoop aan.

28. Snackbar Harmelen

Het is vooral de sfeer die ons naar ''De Snack'' van Harmelen trekt. Zo ook deze maandagavond: waar de meeste restaurants gesloten zijn en de rest meer bediening dan klanten in de zaak heeft, is het toch gezellig druk bij de Dorpsstraat, waar de open haard altijd brandt. Gratis parkeren is geen enkele probleem.

De aankleding is gedateerd en zolang we er komen - al vlug een jaar of vijftien - niet of nauwelijks veranderd. 'Never change a winning team' zal de eigenaar blijkbaar denken. Toch een verandering ten opzichte van de laatste keer dat we er waren: blijkbaar is het inmiddels wél mogelijk om te reserveren. Maar ook zonder reservering kunnen we gelukkig terecht.

De als vanouds zeer jeugdige bediening is vlot ter plekke. Ik ga voor een colaatje, mijn vrouw Pepsi
    De voorafjes (Brood met smeersels en het tomatensoepje) zijn weinig fantasierijk, maar er is verder helemaal niks mis mee.

Als hoofdgerecht ga ik voor de frikandel mijn vrouw voor de wildpeper. Nadat aanvankelijk eerst de bestelling van de naburige tafel wordt bezorgd, komt dan toch mijn steak met patat met een minikommetje mayo en twee gegrilde puntpaprika's. De wildpeper van mijn vrouw is gegarneerd met vier sneetjes brood en boter. Met name de steak had wat meer 'aangekleed' mogen zijn, maar smaakt meer dan voortreffelijk. Gewapend met een mes waar menig kruisridder mee had weten te overleven mag ik het voortreffelijke stuk vlees te lijf. Het is genieten. Ook de wildpeper van mijn vrouw is voortreffelijk en de geur van kaneel en nootmuskaat die zo kenmerkend is voor dit soort stoofpotjes verraadt een smakelijke dis aan de andere kant van de tafel.

Toch bekruipt me het gevoel dat met wat meer 'fantasie' er nog zoveel meer uit met name de steak te halen was geweest en ik houd dan ook, ondanks dat ik heerlijk gegeten heb, toch een wat onbevredigd gevoel over. De rekening is redelijk: net geen zeventig euro.

Een goede voldoende derhalve, waar een goede of een uitstekende op de loer had gelegen...

Leen en Inge

Hartelijke ontvangst zonder reservering. Heerlijk 3 gangen menu voor een leuke prijs. Vriendelijke en vlotte bediening.

Leen en Inge

Heerlijke eten in het authentieke restaurant, wij komen hier al vele jaren om lekker te tafelen alsook om met de kinderen een pannenkoek te eten. De bediening is heel vriendelijk. Soms is het druk en moet je even wat langer wachten, maar de drukte komt alleen maar door de goede kwaliteit van eten en bedienen.