Strandpaviljoen 't Zilt in Harlingen

• Aan het water

ma 11:00 - 17:30
di Gesloten

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Wellicht is de review iets te zwaar voor hetgeen we nuttigden bij 't Zilt maar toch. Het gaat bij een review ook over de beleving en die was hier meer dan goed.

De dames op de werkvloer hadden het goed onder controle. Het was rond 16.30 uur redelijk druk. Dat kwam ook omdat het onverwacht toch nog mooi weer was terwijl er regen voorspeld was deze dag.

Er stond een Grutte Pier dubbel op de kaart maar de dame die ons hielp wist te vertellen dat er zelf een triple beschikbaar was. Cool. Die moeten we hebben! Leuke en attente opmerking dus. We bestelden ook de calamaris. Daar hebben we geen spijt van gehad. Het schaaltjes was boven verwachting groot. De calamaris was goed mals. De begeleidende witte saus met kappertjes paste er goed bij. Na nog een rondje Grutte Pier en wat meer zonneschijn buiten waren we blij dat we hier even een stop hadden gemaakt. Wederom attente momenten vanuit de bediening waarvan 1 dame druk bezig was verse bloemen in de vaasjes te doen. Dat zegt al genoeg. Goed bezig hier wat ons betreft. Saaie punten. Maar wel verdiend.

2. Zó onwelkom. Vandaag gingen we twee van de drie aangekochte social deal (onwetende pal voor corona ingekocht, geldig tot sept. 2021) inwisselen.
    We werden zeker een half uur niet geholpen. Bediening was in rep en roer. Men wilde de cheque niet verzilveren. We hadden ons zo verheugd op een heel gezellig avondje zoals we eerder via Social deal bij 't Zilt hadden gegeten. Personeel wilde niet meewerken en vond de coronatijd geen reden en omdat 't Zilt in de zomer niet samen met Social deal wilde werken waren wij de pineut. Wel in de winter als ze het moeilijk hebben. Eigenaar zei op arrogante toon dat hij ons in de zomer niet nodig had!! We mochten onze geldige cheque niet inwisselen... en we moesten gaan...

1,8
  3. Lilian Redeker -Quist

Heerlijk gegeten, plezierige ambiance, ontspannen bediening (dank je wel Marije)!
    We komen graag nog eens terug.