Restaurant verhuisd

1501970919 90
1509481999 92
1520748620 91

1. Peter Zijlstra

Qua uitstraling een beetje gedateerd. Een zeer vriendelijke ober die goede kennis heeft van wat er geserveerd wordt. Het eten was heerlijk en ruim voldoende. Het eten werd snel opgediend. Ik zal zeker nog eens terugkomen.
    Groet Peter Zijlstra

2. Alles was goed en zag er goed uit. Concept en locatie passen niet, zou hipper moeten zijn. Teveel eten, smaken mogen nog uitgesprokener.

3. Hoi, we hebben heerlijk gegeten in de Stoof. Het was gezellig-retro ingericht. Mijn man had vooraf lekkere uiensoep en ik een heel goede haring-bietensalade (was wel wat grote portie). Als hoofdgerecht namen we beiden de proeverij van stoofgerechten. Nagerecht, cheesecake en appeltaart, met glaasje desertwijn. Allemaal ok, ook de bediening huiselijk en gezellig. We gaan er zeker nog eens terug. Groet, Elly

4. Piet Maclaine Pont

Uitstekende eet ervaring met heerlijk eten voor een redelijke prijs.

5. Gitty Bakker

Goed restaurant. Verrassend. De stoofproeverij is een aanrader. Veel.
    Goede bediening.

6. Mijn vriendin en ik proberen af en toe graag een restaurant uit. Van deze restaurants is Stoof tot op heden het enige restaurant waar we twee keer uit eten zijn geweest en waar we in de toekomst graag nogmaals heen zullen gaan.

De belangrijkste reden hiervoor is de verhouding tussen de prijs, de kwaliteit en de kwantiteit. Heerlijke en verrassende gerechten en met de 3-gangen stoofproeverij eet je je buikje rond (velen krijgen het niet eens op) terwijl het ook nog eens betaalbaar blijft.

De gastheren en gastvrouw zijn hiernaast ook nog eens bijzonder gastvriendelijk en blijven professioneel terwijl het erg persoonlijk aan voelt. De service is erg goed want je wordt op je wenken bediend en ook de sfeer is fijn. Enerzijds had de aankleding in mijn beleving beter/mooier gekund, maar anderzijds vind ik het passen bij het karakter en lijk ik de enige gezien de andere reviews.

7. Ellen Pieters

We komen heel graag eten bij de Stoof. Dit was de 3de keer en we zijn telkens met een grote chaotische groep gegaan en bestellen de stoverij. Dit is steeds heel erg lekker en met een zeer vriendelijke, gemoedelijke bediening. We voelen ons er al helemaal thuis.

8. Met 9 mensen heerlijk gegeten. Proeverij is een aanrader. Leuke attente en persoonlijke bediening.

9. verrassende ervaring.Een aanrader. Alles was heerlijk op smaak. Bediening was uitstekend. Veel succes straks in Leeuwarden. Komen jullie daar beslist weer opzoeken

10. Griepsma

Heerlijk genoten van het eten. Leuke bediening. Komen vast nog eens terug!

11. Heerlijke stoofpotjes en een huiselijke sfeer. Prima bediening!

12. Lekker gegeten in een gezellige en gastvrije sfeer. Een aanrader.

13. Famke vd Meer

Een heel gezellig Restaurant, prachtige sfeer!! Goede bediening! En natuurlijk hele lekkere stoofpotjes! Voor elk wat wils! Echt een aanrader!!

14. Cees van Dam

Lekker eten voor een prettige prijs. Plezierige bediening.

15. Kees en Astrid

Gisteravond heerlijk gegeten bij Stoof. De proeverij met vlees-, vis- en vegetarische stoofschoteltjes was een feest om naar te kijken, maar een nog groter feest om op te eten. Wat een verrassende, gewaagde en geslaagde smaakcombinaties.

16. Ongedwongen sfeer, snelle en vriendelijke bediening. Je houdt het niet voor mogelijk, zo'n maaltijd voor zo'n prijs!! Alle gerechten buitengewoon smaakvol. Een prima slot van een feestelijke dag!

17. We hebben super lekker gegeten. Fijne ambiance, zeer duidelijke uitleg en de gerechten zijn stuk voor stuk zeer smaakvol. Er worden alleen maar producten van uitstekende kwaliteit gebruikt, vlees van een slager/boer uit de streek die goed met de dieren omgaat... en dat proef je!!

Een echte aanrader!!

18. We hebben heerlijk gegeten. Geweldige uitleg van het eten. Fijne sfeer kortom.. TOPPIE

19. Heerlijk gegeten, prima bediening en erg gastvrij.

20. We hebben echt heerlijk gegeten! De bediening was erg vriendelijk, uitgebreide uitleg bij de gerechten! Super en zeker voor herhaling vatbaar!

21. Zaterdag 10 oktober vierde ik mijn zeventigste verjaardag met mijn buren (we waren met 11 personen) bij restaurant Stoof. Wat een onthaal, wat een gastvrijheid en wat hebben we allemaal heerlijk gegeten van het "Stoofmenu". Voordat we aan het menu begonnen, hadden we gezellig geborreld. Tijdens het borrelen werd ons een heerlijk hapje aangeboden namens Stoof. Onze kleine Tristan van 10 jaar werd ook erg verwend met lekkere hapjes en mocht zelf zijn dessert in de keuken maken. Anja, Wil en Len onze hartelijke dank. Wij komen zeker terug en ik kan een ieder aanraden om zijn verjaardag bij restaurant Stoof te vieren.

22. Een "oud geld" ambiance waar een eigentijdse chef met zijn team tongstrelende gerechten op tafel tovert! Een mooie beleving in 'little Amsterdam' Gewoon in Harns!

23. C.J.M. Stam

Vrijdag van de visserijdagen gezellig gegeten met familie. Vorige keer de proeverij, nu van de kaart en het was weer heel lekker. Ook de omgeving van het restaurant is gezellig en sfeervol. We komen er zeker nog terug.

24. I.C.Vogel-van der Hoek

Heerlijk gegeten! Verrassend al die kleine pannetjes op één blad! Geweldige keus!

Ook wil ik, als bewegings-gehandicapte, laten weten dat het invalidentoilet uitkomst bood!

Ik ga hier, ondanks afstand van 60 km, met zoon en schoondochter uit Utrecht,
    binnenkort weer eten om mijn trouwdag te vieren!

25. Dierika Bühler-de Waard

Erg gezellig, de Fondue, voor ons Zwitsers, uitstekend!!

26. Vorige week zaterdag de stoofpotjes gegeten, wat een leuk concept. Super leuk ontvangen, goede communicatie met het hotel 't Heerenlogement. Prachtige picknickmand meegekregen voor in het bootje (arrangement)... Helaas regen...

Maar ik/wij zeggen: top hotel en restaurant. Dank!

27. john kruythof

28. Harkema

Wij hebben gekozen voor een driegangen menu met proeverij. Vooraf een heerlijke pasta salade met verse kruiden en een lekkere witte wijn er bij. Bij de proeverij gekozen voor vlees en vis. Erg verrassende smaken. Omdat de gerechten lekker warm blijven heb je alle tijd om rustig te genieten. Goede uitleg bij de keuze van en het opdienen van de gerechten. Erg prettig en vriendelijk. Veel bijgerechten. Het toetje was ook heerlijk, echt even iets anders. We komen zeker weer.

29. Geweldig!! Vijf verschillende stoofpotjes voor 4 personen. Smaak en kwaliteit absoluut top. En de desserts zijn ook heel bijzonder. Ga hier vast weer naar toe.

30. Bijzondere ambiance. Zeer prettige en ontspannen sfeer. Bediening: zeldzame combinatie van vrolijk en correct. Heerlijk eten en mooie bijpassende wijn. Dessert mooi sluitstuk van dit feestmaal.

31. Kies voor de proeverij, geef aan welke gerechten je liever niet wilt en laat je verrassen. Met 3 personen 5 stoofjes geproefd, met daarbij rijst, cous-cous, tagliatelle, aardappelgratin, gefrituurde aardappelpartje (echt geen friet te noemen) en verder nog 5 verschillende garnituren. Alles geserveerd in 15 dezelfde schaaltjes. Absoluut een aanrader, zeker als je eens wat anders wilt dan de standaard Franse keuken, de pizzaria, tapas of de Mexicaan. Als je, behalve de omgeving van de veerboothaven, niet echt bekend bent in Harlingen, is het misschien niet heel eenvoudig te vinden, maar het is absoluut de moeite waard om het navigatiesysteem te programmeren met Stoof als einddoel. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

32. Hettie Huisman

Op 19 april 2015 lekker gegeten. Mijn moeder vierde haar 80ste verjaardag in haar geboorte stad. Met de hele familie een proeverij gedaan. Dat was erg goed, veel uitleg bij de gerechten en vlotte bediening. En als afsluiting een fantastisch toetje. Mooi gepresenteerd op een bord of op een eigenzinnige manier in een soort weckpot. Het gebruikte ijs lik je je vingers bij af, heerlijk!
    Wij komen zeker nog eens terug als wij in de buurt zijn.

33. Heerlijk gegeten tijdens de vlootdag op 11 april. Het was niet druk. We hebben de proeverij gedaan, waarbij je jan aangeven wat je niet lekker vindt. Wat er op daarna op tafel kwam was prima. Goed op smaak. Bediening was goed.
    Zeker nog om een keer terug te komen.

34. Yvon 30 punten

De menukaart van Stoof is verrassend, kwalitatief uitstekend voor een redelijke prijs. Helaas kwam er een groep van 30 personen van een buffet genieten, deze groep was nadrukkelijk aanwezig wat de sfeer van het restaurant een beetje teniet deed.

36. Wat een ervaring, dit restaurant. Een zeer bijzonder concept. Het eten is er prima en niet duur. De bediening is zeer vriendelijk en je zit er in een heerlijk nostalgische entourage. Stoof! Je ziet ons beslist vaker.

37. I liked absolutely everything about Stoof - the atmosphere and interior are very warm and appealing, and make you want to stay in the resto longer than expected. Special remark for staff, staff is very smiling, friendly and welcoming, they served us very quickly. And, of course, why we came there - food - liked the variety of stews and that among the number of dishes, you can always find nice combination to your own taste. Wish best of luck to Stoof.

38. Ria de Ruiter en nog 4 anderen

Een attente gastheer, gezellig en gemoedelijk restaurant, bijzonder lekker en verrassend gegeten! De nagerechten mmm! Een aanrader! Ik kom zeker terug!

39. Maandagavond, dus druk was het niet. Maar we hebben echt heerlijk gegeten. Veel lekkere dingen op de kaart, je kan echt alle kanten op. Vooral de briesoep met tosti is een aanrader! De gastheer is bijzonder vriendelijk en weet waar hij het over heeft. Zeker een aanwinst voor Harlingen dit restaurant.

40. Heerlijk gegeten, niet duur, vriendelijk personeel, perfecte service, gezellig restaurant! Kortom zeker een aanrader!

41. Bijzonder fijne ervaring.
    Zeer hartelijke gastheer.
    Het gebodene is hoger dan de prijs.
    Zeer aan te bevelen!

42. Overweldigend in een woord. De variatie in gerechten bij de stoofproeverij was zeer verrassend en lekker. Voor ieder wat wils. Attente en vriendelijke bediening.

43. Een hartelijke welkom, attente gastheer, gezellige ambiance, maar bovenal: Heerlijk eten. Een aanrader!!

44. Janke Prins

Bijzonder lekker en verrassend gegeten!

45. Geweldige ontvangst in dit sfeervolle restaurant. De eigenaren geven je een welkom gevoel. Vervolgens een overheerlijk arsenaal van kleine gerechten met wereldse smaken. Een plek om terug te komen en de rest van de kaart te proberen. Alle gerechten met lokale en ver over de grens invloeden. De toetjes zijn uniek in hun soort en zien er prachtig uit. Een aanrader "de Stoof".

46. Frans Baeten

Een paar dagen op bezoek bij een oud-collega in Harlingen verbleven we in het Heerenlogement. En dan valt de keuze snel op de Stoof. Mijn eerste idee was te gaan voor een stoofpot maar de zeebaars was te verleidelijk en terecht. We hebben in een rustige sfeer heerlijk kunnen genieten. De bediening was erg attent en flexibel. Het was mogelijk de porties aan te passen aan onze behoefte.

47. E. Van Loo

We waren op weg naar Vlieland en hebben hier gegeten. Samen, 4 volwassenen, een stoof proeverij. 3 stoofjes met vlees, 1 met vis en 1 vegetarisch. Daarnaast nog frietjes, aardappelen, slamix, rijst, couscous, tagliatelle, koolsalade. Een lekkernij. De bediening was erg prettig. Een aanrader.

48. Heerlijk gegeten. Verse producten. Een echte aanrader.

49. Leuk concept wat je niet overal tegenkomt. Heerlijke stoof gerechten gegeten (variatie van de kok), enthousiaste service en de sfeer past er ook helemaal bij, al is het niet helemaal onze smaak. Aanrader en wij komen hier zeker nog eens terug.

50. Goed eten en drinken hier. Leuk concept met mooie prijs! Als voorgerecht een soep of hartige taart. Hoofdgerecht bestaat uit een stoofschotel. Veel keus voor de bijgerechten die erbij kunnen. Het personeel is erg vriendelijk en heeft echt de tijd voor je. Hier geen ongeïnteresseerde studenten maar mensen met hart voor de zaak en de klant. Gezellig restaurant, goed verlichte tafels en schoon. De kok komt een kijkje in het restaurant nemen voordat ie begint, heel attent. Ze hebben ook een wintermenu, vaste gerechten voor lage prijs.

51. Superleuk concept, heerlijk eten, leuk personeel en een prachtige locatie en ambiance. Ik kom zeker terug. En meestal schrik je van de rekening, hier helemaal niet, ik moest twee keer kijken of het wel klopte. Een aanrader

52. Alles klopt hier! Het eten is fantastisch, goede service en er hangt een super leuke sfeer.

53. Buitengewoon lekker eten! Absoluut een aanrader!
    Prettige sfeer, goede bediening, heerlijke wijn.
    Niets dan lof over dit restaurant!

54. van der plaats

Een geweldig restaurant in een oude gezellige omgeving.
    Schoon en zeer goed eten.
    Len en Anja verdienen een geweldig compliment.