Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Harlingen verdeeld zijn.

Prima plek om te zitten, speelplek voor kinderen en redelijk leuk uitzicht. Eten echter een tegenvaller. Zwaar doorbakken burger terwijl ik om niet doorbakken vroeg. Verder weinig smaak aan. Patat ondermaats.

Mag dan niet duur zijn maar lekker was anders.

Wiljam en Margreeth

Wat hebben wij een leuke avond gehad! Heerlijk eten, vers en heel smakelijk!!
    Complimenten voor de kok en de bediening!
    Een aanwinst voor Harlingen!
    Wij komen zeker nog een keer terug!!

3. Chinees-Indisch Harlingen

Het eten was goed en de bediening was ook prima eten was lekker bedankt butler

4. Internationaal Harlingen

Dantuma

Met partner gegeten bij ONS
    Prettige ontvangst en fijne rustige sfeer voor een romantisch diner.
    Lekker gegeten van de verse vis en groenten. Ook de bijgerechten vonden wij voldoende en heel lekker. Niets laten staan. Goed wijnadvies van de gastvrouw.

Na meerdere malen gegeten te hebben bij de Lachende Koe, Harlingen hebben we de volgende ervaring samengevat: muziek te luid, koffie echt slecht, steak onsmakelijk, leek wel even voorgekookt. Zag er was grijzig uit.
    Maar ook, bediening vriendelijk, gratis drinken werd volop aangeboden, behalve de steak, was al het andere goed.
    Kortom, om zelf voordelig even te eten is te doen, maar besluit niet met koffie. En neem je geliefde vrienden liever even ergens anders mee naar toe.

6. Internationaal Harlingen

We hebben gisteren bij Ons het '5x5 menu' gekozen.
    We hebben heerlijk gegeten. Prima porties en erg lekker.
    Voor herhaling vatbaar

7. Internationaal Harlingen

Heerlijk eten! Echt een aanrader voor mensen die Harlingen bezoeken.

8. Internationaal Harlingen

Nicolet Onnes

We hebben een heerlijke high wine gehad, perfecte combi van verschillende wijnen en gerechten. Een aanrader!

Samen met mijn zussen gegeten bij restaurant Zeezicht in Harlingen.
    Een Braziliaanse Entrecote met tomaat en mozzarella.
    Het vlees was goed gebakken maar verder smakeloos.
    De sla was met een schep dressing, die geen smaak had in een bakje gedaan. Totaal niet aangemaakt.
    Een glas Chardonay die € 5 kost is ook aan de prijs. Dan kost de entrecote € 29,00. Schaamteloos duur om zoveel te vragen voor een commerciële plate.
    De koffie die werd aangeboden kon dit jammere avondje uit eten niet goed maken. Het werd wel gewaardeerd. Ook de biefstukpuntjes op de noedels verdiende meer aandacht.
    Jammer!!

AnnaMarie

Vanavond met zijn drieen gegeten.
    Jammer dat we het zo tegen vonden vallen.
    Ossenhaaspuntjes met pikante noedels waren zo vlak van smaak dat het erg tegen viel. Ook geen groente in de noedels vonden het voor de prijs van 22.50 veel te duur betaald .
    Glas wijn voor 5.00 euro is dik betaald .
    Wij komen zeker hier niet terug jammer van onze culinaire uitstapje.
    Geef het totaal een magere 5

Harriët

Malse lamskoteletjes op een bedje van warme groenten, een lekkere salade en goede frietjes met schil, allemaal mooi opgediend. Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Goede bediening en een leuke, gezellige plek om te zitten met een mooi uitzicht op het water en de boten.

12. Pizzeria Harlingen

Timothy

Eten was oké. Jammer van de ontzettend chagrijnige knaap in de bediening die de sfeer behoorlijk naar beneden haalde.

Sipko van Sluis

Met het team van Zeerobben JO17-1 gegeten. 20 Personen en er is maatwerk geleverd. Heerlijke eerlijke kost voor een grote groep vleeseters in het kader van teambuilding. Gezellige, relaxte, sfeer met verstand van zaken. Aanrader voor andere teams. Toeval of niet, drie wedstrijden ongeslagen na dit etentje…

Lilian Redeker -Quist

Heerlijk gegeten, plezierige ambiance, ontspannen bediening (dank je wel Marije)!
    We komen graag nog eens terug.

15. Internationaal Harlingen

Jelly vd meer

Gezellige sfeer, heerlijk gegeten, de china box beef is aan aanrader.

Sjoukje Visser

Een bijzonder goede ervaring in dit exclusieve restaurant, bijzonder fijne en verse visgerechten, prachtige amuse vooraf en fijne bediening in een sfeervol restaurant.

Gert-Jan

Goed restaurant, service kon beter. Hebben er 2,5 uur gezeten, maar 2 consumpties gehad voor all in.

Heerlijk gegeten, super leuke bediening en een prachtig uitzicht, echt een aanrader voor als je in Harlingen bent!

Barbara Wielinga

Maria

Hier laatst met een personeelsfeest gegeten in buffetvorm. Heerlijk gegeten en opvallend goede bediening. Over prijzen in zijn algemeenheid, weet ik niets.

Jesse Holdijk

Nico de Vries

We vonden de lunchkaart niet optimaal. Die is weleens beter geweest. Lekker hoor dat oer brood en bruin chiabatta, maar warom niet ook een simpel broodje gezond met dat heerlijke brood. Geraspte kaas prima maar… wat is de meerwaarde. Vis hoort er bij… Maar je moet het niet Voortdurendruiken als het achter je wordt geserveerd. We hebben bij jullie weleens veel lekkerder kunnen eten voor dezelfde of zelfs een eenvoudiger prijs.
    Wel hebben we genoten van ons gezelschap, de wijn, en het uitzicht.
    Met vriendelijke groet.
    Nico en Anja.

A kuipers

Bij halen pizzas bijna altijd koud na 5 keer geef ik het op wel goedkoop maar waardeloos

Erg slecht, ik kreeg dingen die ik niet had besteld, was niet hun eerste fout op de zelfda dag, Ik zag dat meerdere mensen verkeerde bestelling kregen.

26. Internationaal Harlingen

Janneke Bais - Oelen

Heerlijk gegeten. Een heel groot pluspunt is dat Cor een fantastisch lekker veganistisch menu heeft gemaakt, variatie op het bestaande menu. Complimenten, het was super.
    Ook heel fijn dat Cor dit zo creatief heeft opgepakt, zonder vooraankondiging is het een prachtige, smakelijke en gezellige avond geworden.

27. Internationaal Harlingen

Heerlijk gegeten en van te voren aangegeven dat ik Vegan eet, geen probleem, erg fijn!

28. Internationaal Harlingen

Prima avond gehad. Reservering gemaakt voor 5x5; eigenlijk was daags voor Kerstmis de kaart beperkt tot het Kerstmenu. Cor en Wytske hebben die teleurstelling na een telefoontje snel omgezet in toch een SPECIALE 5 x 5 . Bijzondere gerechten en - zoals gebruikelijk -
    prima bediening. Wijn arrangement paste voortreffelijk bij het gebodene op het bord.

Louise Brandenburg

Afgelopen week bij de 2 broertjes gegeten. We zaten dicht bij de deur en het tochtte enorm. We moesten ontzettend lang op ons hoofdgerecht wachten. Tussen door werd niet gevraagd of we drinken wilde. Bij het opnemen van het gerecht werd ons gevraagd, aardappeltjes of friet. Eenmaal geserveerd bleken de aardappels op, en ook de sate werd zonder sate saus geserveerd, ook op. Als groente kregen we alleen salade, geen warme groente.
    De spareribs waren trouwens heerlijk.
    We hadden het steeds koud door de deur, en er was geen achtergrond muziekje… geen aardappels en ga zo maar door. Kortom na deze ervaring geen aanrader.
    We zijn wat tegemoet gekomen in de kosten.

30. Internationaal Harlingen

Martin Damsma

We kozen voor het 5 gangen diner voor de uiterst bescheiden prijs van 25 euro p.p..
    Dit waren allemaal verrassend lekkere gerechtjes! Met een wijnarrangement erbij bleef de rekening ruim beneden wat we in de randstad gewend zijn. Ondanks de drukte was de bediening vlot en attent. Een plaats om terug te komen!