Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Harlingen verdeeld zijn.

We gaan zelden wat eten op een terras, dit keer ploffen we verheugd neer bij Eigentijds. Ik bezocht het toilet in het donkere café, plakkend aan de vloer bij elke stap. Vlot kregen we wat te drinken en bestelden gelijk wat te eten. Mijn man nam de saté, ik de kibbeling. Na heel lang wachten kwam de saté, mijn kibbeling was nog niet gaar, dus zou later komen. Mijn man kreeg een bakje ver doorgebakken friet erbij, dat later voor ons beiden bleek te zijn. Daar zat hij dan alvast met zijn eten... Dat vind ik dus echt een afknapper. We zijn samen uit! De saté was lekker. Na een tijdje kwam mijn kibbeling, ai ai, alsof het uit een diepvriesdoosje van AH kwam. De Remouladesaus was niet te dippen, dun ,met grote stukjes augurk. Er waren lekkere bieren op de tap. De bediening was erg vriendelijk, maar niet erg proffesioneel en in haar eentje... Jammer, wij komen niet nog eens. Mochten we nog eens in Harlingen zijn, zoeken we echt verder!
    Vervelend om negatief te schrijven, maar het kost genoeg en is het gewoon niet waard.

Heerlijk eten.
    Goede bezorging.
    Had maar 1 keer een probleem gehad met een bestelling en werk uitstekend geholpen toen.
    Geweldige tent.

eten was erg slecht maar wel klant vriendelijkheid
    vond de vorige eigenaars beter

Vandaag geweest om eten te halen. Frikandellen speciaal met Tomatenketchup besteld. Het zag er niet uit, heel veel ketchup en geen uitjes. Dit was er gewoon op gekwakt en zat niet in de ingesneden frikandel. De gehaktbal van berenhap was in 3 grote stukken gesneden, net of er geen moeite voor is gedaan.
    Personeel mag wel wat vriendelijker en vrolijker kijken. Straalde niet echt iets uit.
    Ik weet niet of ik een volgende keer als ik weer in Harlingen ben hier Patat e.d. weg ga halen.

Heerlijk gegeten! Zeker een aanrader.

De eerste keer was me zeer slecht bevallen. Toch na een jaar maar weer eens proberen dacht ik. En weer was het eten niet lekker. De schnitzel was aan de kleine kant en de mixed grill van mijn vriendin was ook niet lekker. Alleen de spare ribs waren goed. Patat was ook slap. Service is ook niet geweldig. Duurde erg lang voordat de bestelling werd opgenomen. Was bijna zover om het drinken af te rekenen en te vertrekken.

Len van Kerkhof

Lekkere tosti gegeten op het terras. Maar je bleek er niet te kunnen pinnen en dat kunnen ze beter al buiten even aangeven want nu moest mijn man verderop naar een geldautomaat.

8. Eetcafé Harlingen

R. Plug

Op zaterdagavond wezen eten met 3 man. Maaltijdsalade zwom in de saus. Ondermaats biefstukje €19,50!!! die bijna well done was gebakken, broccoli (eigenlijk alleen maar de stronk) was tot snot gekookt. Kreeg er een puntzak patat bij die gedeeld moest worden met de portie spare ribs €19,50! Deze spare ribs waren droog en taai. De krokante? korst deed me door de gebruikte kruiden meer denken aan oude kibbeling. Volgens Wallys "De beste spare ribs in town". Arm Harlingen.

2,1

Heerlijk gegeten, goede bediening en erg goedkoop veel vis en ook vlees voor weinig geld. We komen hier zeker weer terug.

Gosse Tijsma

C. Wijtsma

Lekker gegeten en prima bediening, voor extra friet en tzaziki werd niks meer berekend👍🏼👍🏼 Kom vast weer es eten.

12. Internationaal Harlingen

wouter de groot

Wij hebben van een geweldig diner genoten. Top kwaliteit met verse producten. Ons is een aanrader. Leuke sfeer en goede bediening.

rudi reppert

Maria

Heerlijk geluncht!! Aanrader!!

16. Internationaal Harlingen

Wij hebben met zijn allen (11 man) weer genoten van het lekkere eten bij Cor en Wietske.
    Er was geen nee te koop en er werd rekening gehouden met diverse smaken en eetwensen.
    Kortom een geslaagde avond. Tot een volgende keer!
    Groeten Stephanie van Baukema Accountants uit Leeuwarden.

Prima plek om te zitten, speelplek voor kinderen en redelijk leuk uitzicht. Eten echter een tegenvaller. Zwaar doorbakken burger terwijl ik om niet doorbakken vroeg. Verder weinig smaak aan. Patat ondermaats.

Mag dan niet duur zijn maar lekker was anders.

Wiljam en Margreeth

Wat hebben wij een leuke avond gehad! Heerlijk eten, vers en heel smakelijk!!
    Complimenten voor de kok en de bediening!
    Een aanwinst voor Harlingen!
    Wij komen zeker nog een keer terug!!

19. Chinees-Indisch Harlingen

Het eten was goed en de bediening was ook prima eten was lekker bedankt butler

20. Internationaal Harlingen

Dantuma

Met partner gegeten bij ONS
    Prettige ontvangst en fijne rustige sfeer voor een romantisch diner.
    Lekker gegeten van de verse vis en groenten. Ook de bijgerechten vonden wij voldoende en heel lekker. Niets laten staan. Goed wijnadvies van de gastvrouw.

Na meerdere malen gegeten te hebben bij de Lachende Koe, Harlingen hebben we de volgende ervaring samengevat: muziek te luid, koffie echt slecht, steak onsmakelijk, leek wel even voorgekookt. Zag er was grijzig uit.
    Maar ook, bediening vriendelijk, gratis drinken werd volop aangeboden, behalve de steak, was al het andere goed.
    Kortom, om zelf voordelig even te eten is te doen, maar besluit niet met koffie. En neem je geliefde vrienden liever even ergens anders mee naar toe.

22. Internationaal Harlingen

We hebben gisteren bij Ons het '5x5 menu' gekozen.
    We hebben heerlijk gegeten. Prima porties en erg lekker.
    Voor herhaling vatbaar

23. Internationaal Harlingen

Heerlijk eten! Echt een aanrader voor mensen die Harlingen bezoeken.

24. Internationaal Harlingen

Nicolet Onnes

We hebben een heerlijke high wine gehad, perfecte combi van verschillende wijnen en gerechten. Een aanrader!

Samen met mijn zussen gegeten bij restaurant Zeezicht in Harlingen.
    Een Braziliaanse Entrecote met tomaat en mozzarella.
    Het vlees was goed gebakken maar verder smakeloos.
    De sla was met een schep dressing, die geen smaak had in een bakje gedaan. Totaal niet aangemaakt.
    Een glas Chardonay die € 5 kost is ook aan de prijs. Dan kost de entrecote € 29,00. Schaamteloos duur om zoveel te vragen voor een commerciële plate.
    De koffie die werd aangeboden kon dit jammere avondje uit eten niet goed maken. Het werd wel gewaardeerd. Ook de biefstukpuntjes op de noedels verdiende meer aandacht.
    Jammer!!

AnnaMarie

Vanavond met zijn drieen gegeten.
    Jammer dat we het zo tegen vonden vallen.
    Ossenhaaspuntjes met pikante noedels waren zo vlak van smaak dat het erg tegen viel. Ook geen groente in de noedels vonden het voor de prijs van 22.50 veel te duur betaald .
    Glas wijn voor 5.00 euro is dik betaald .
    Wij komen zeker hier niet terug jammer van onze culinaire uitstapje.
    Geef het totaal een magere 5

Harriët

Malse lamskoteletjes op een bedje van warme groenten, een lekkere salade en goede frietjes met schil, allemaal mooi opgediend. Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Goede bediening en een leuke, gezellige plek om te zitten met een mooi uitzicht op het water en de boten.

28. Pizzeria Harlingen

Timothy

Eten was oké. Jammer van de ontzettend chagrijnige knaap in de bediening die de sfeer behoorlijk naar beneden haalde.

Sipko van Sluis

Met het team van Zeerobben JO17-1 gegeten. 20 Personen en er is maatwerk geleverd. Heerlijke eerlijke kost voor een grote groep vleeseters in het kader van teambuilding. Gezellige, relaxte, sfeer met verstand van zaken. Aanrader voor andere teams. Toeval of niet, drie wedstrijden ongeslagen na dit etentje…

Lilian Redeker -Quist

Heerlijk gegeten, plezierige ambiance, ontspannen bediening (dank je wel Marije)!
    We komen graag nog eens terug.