Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Harlingen verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten, super leuke bediening en een prachtig uitzicht, echt een aanrader voor als je in Harlingen bent!

Barbara Wielinga

Maria

Hier laatst met een personeelsfeest gegeten in buffetvorm. Heerlijk gegeten en opvallend goede bediening. Over prijzen in zijn algemeenheid, weet ik niets.

Jesse Holdijk

Nico de Vries

We vonden de lunchkaart niet optimaal. Die is weleens beter geweest. Lekker hoor dat oer brood en bruin chiabatta, maar warom niet ook een simpel broodje gezond met dat heerlijke brood. Geraspte kaas prima maar… wat is de meerwaarde. Vis hoort er bij… Maar je moet het niet Voortdurendruiken als het achter je wordt geserveerd. We hebben bij jullie weleens veel lekkerder kunnen eten voor dezelfde of zelfs een eenvoudiger prijs.
    Wel hebben we genoten van ons gezelschap, de wijn, en het uitzicht.
    Met vriendelijke groet.
    Nico en Anja.

A kuipers

Bij halen pizzas bijna altijd koud na 5 keer geef ik het op wel goedkoop maar waardeloos

Erg slecht, ik kreeg dingen die ik niet had besteld, was niet hun eerste fout op de zelfda dag, Ik zag dat meerdere mensen verkeerde bestelling kregen.

9. Internationaal Harlingen

Janneke Bais - Oelen

Heerlijk gegeten. Een heel groot pluspunt is dat Cor een fantastisch lekker veganistisch menu heeft gemaakt, variatie op het bestaande menu. Complimenten, het was super.
    Ook heel fijn dat Cor dit zo creatief heeft opgepakt, zonder vooraankondiging is het een prachtige, smakelijke en gezellige avond geworden.

10. Internationaal Harlingen

Heerlijk gegeten en van te voren aangegeven dat ik Vegan eet, geen probleem, erg fijn!

11. Internationaal Harlingen

Prima avond gehad. Reservering gemaakt voor 5x5; eigenlijk was daags voor Kerstmis de kaart beperkt tot het Kerstmenu. Cor en Wytske hebben die teleurstelling na een telefoontje snel omgezet in toch een SPECIALE 5 x 5 . Bijzondere gerechten en - zoals gebruikelijk -
    prima bediening. Wijn arrangement paste voortreffelijk bij het gebodene op het bord.

Louise Brandenburg

Afgelopen week bij de 2 broertjes gegeten. We zaten dicht bij de deur en het tochtte enorm. We moesten ontzettend lang op ons hoofdgerecht wachten. Tussen door werd niet gevraagd of we drinken wilde. Bij het opnemen van het gerecht werd ons gevraagd, aardappeltjes of friet. Eenmaal geserveerd bleken de aardappels op, en ook de sate werd zonder sate saus geserveerd, ook op. Als groente kregen we alleen salade, geen warme groente.
    De spareribs waren trouwens heerlijk.
    We hadden het steeds koud door de deur, en er was geen achtergrond muziekje… geen aardappels en ga zo maar door. Kortom na deze ervaring geen aanrader.
    We zijn wat tegemoet gekomen in de kosten.

13. Internationaal Harlingen

Martin Damsma

We kozen voor het 5 gangen diner voor de uiterst bescheiden prijs van 25 euro p.p..
    Dit waren allemaal verrassend lekkere gerechtjes! Met een wijnarrangement erbij bleef de rekening ruim beneden wat we in de randstad gewend zijn. Ondanks de drukte was de bediening vlot en attent. Een plaats om terug te komen!

Wederom heerlijk gegeten! Vriendelijke en snelle service. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed!

15. Internationaal Harlingen

Gezellig restaurant op een toplocatie.

16. Internationaal Harlingen

John Grotenboer

Heb erg genoten van de proeverij. Kwamen wat later binnen. Daarna met vrienden gedineerd. Was erg smakelijk. Tip: was prettig geweest als de kok tijdens of na het diner even bij de tafel langs was gekomen om contact te maken en te vragen of alles naar wens was. De bediening deed dit uiteraard wel.

Iet Julius

Wat een gezellig restaurant met een goede sfeer! Vooral het menu met de pompoensoep, de eendeborst_cranberrypizza met als toetje de pannacotta was top.
    En het belangrijkste: Het personeel was heel vriendelijk, snel en heel toegankelijk. Hier komen we vast weer terug!

18. Internationaal Harlingen

R. Settelaar

We hadden een 5 gangen verrassingsmenu met een wijnarrangement. Heerlijk, een echte aanrader. Geen gehaast nette leuke bediening en goede uitleg over de gerechten en de wijn. Mooie geserveerde borden. Ons, een echte aanrader.

Richtje Hermans

Het is hier altijd lekker eten en drinken. Sfeer is top.
    Goede prijs kwaliteit verhouding.

20. Internationaal Harlingen

Matige tent, 2 plates besteld en met honger naar huis. Of te wel; veel te weinig eten voor de betaalde prijs.

Dick willemse

We hebben erg lekker gegeten en zeer vriendelijk en goed personeel in Harlingen. Zeker een aanrader en de eigenaar mag trots zijn op zijn mensen.

Vandaag geweest en een hapje gegeten. Van te voren thee besteld, je krijgt een zakje groene thee met citroen, misschien vind ik dit wel helemaal niet lekker, de mogelijkheid om iets te kiezen was er niet. Gelukkig had ik een theezakje bij me met de thee die ik wel lekker vind. Ik had pasta besteld en mijn man saté. De smaak was op zich prima, het jammere was dat het praktisch koud aan tafel kwam. Wat ik ook helemaal ongepast vind, is dat er patat geserveerd wordt bij de pasta, zonde want ik denk dat weinig mensen dat opeten. Daar we, vanwege de visserijdagen, gelijk moesten betalen, kwam er ook niemand vragen of alles naar wens was en of het had gesmaakt. Jammer. Ook de weg naar het toilet gaf mij een onhygiënisch gevoel, eer je bij de wc aankomt plak je al helemaal aan de grond vast en op de wc rook het alles behalve schoon en fris. Ik kom hier niet meer voor een tweede keer.

Evert van den Burg

Prima eten in een gezellige omgeving en tegen een redelijke prijs

24. Internationaal Harlingen

Restaurant op mooie locatie
    Kibbeling slecht

Geld niet waard

Broodje hamburger is smaakloos en wordt zonder curry mayo en ui geserveerd!

Attente bediening. Frites donker, melig en niet warm. Salade was weinig voor twee personen, maar we hebben dan ook niet om meer gevraagd. Toetje was heerlijk. Uitzicht was prachtig!

Wat een treurigheid!
    Mixed fish met 2 hele mosselen. Met onze opmerking werd in eerste instantie niets gedaan. Na dreiging van niet betalen kregen we met moeite wel 4 extra mosselen!
    Jammerlijke afsluiting van een verder mooie dag.

28. Internationaal Harlingen

Heerlijk gegeten bij ONS, complimenten een aanrader.

Top!

We werden ontvangen door een vriendelijke mevrouw. Het restaurant is wel volgebouwd met tafels je hebt weinig ruimte en privacy. Het eten is redelijk. Ik vind de toiletten altijd belangrijk dat is je visitekaartje dat is het hier zeker niet dit is toch een aandachtspunt.