Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Harlingen verdeeld zijn.

Louise Brandenburg

Afgelopen week bij de 2 broertjes gegeten. We zaten dicht bij de deur en het tochtte enorm. We moesten ontzettend lang op ons hoofdgerecht wachten. Tussen door werd niet gevraagd of we drinken wilde. Bij het opnemen van het gerecht werd ons gevraagd, aardappeltjes of friet. Eenmaal geserveerd bleken de aardappels op, en ook de sate werd zonder sate saus geserveerd, ook op. Als groente kregen we alleen salade, geen warme groente.
    De spareribs waren trouwens heerlijk.
    We hadden het steeds koud door de deur, en er was geen achtergrond muziekje… geen aardappels en ga zo maar door. Kortom na deze ervaring geen aanrader.
    We zijn wat tegemoet gekomen in de kosten.

2. Internationaal Harlingen

Martin Damsma

We kozen voor het 5 gangen diner voor de uiterst bescheiden prijs van 25 euro p.p..
    Dit waren allemaal verrassend lekkere gerechtjes! Met een wijnarrangement erbij bleef de rekening ruim beneden wat we in de randstad gewend zijn. Ondanks de drukte was de bediening vlot en attent. Een plaats om terug te komen!

Wederom heerlijk gegeten! Vriendelijke en snelle service. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed!

4. Internationaal Harlingen

Gezellig restaurant op een toplocatie.

5. Internationaal Harlingen

John Grotenboer

Heb erg genoten van de proeverij. Kwamen wat later binnen. Daarna met vrienden gedineerd. Was erg smakelijk. Tip: was prettig geweest als de kok tijdens of na het diner even bij de tafel langs was gekomen om contact te maken en te vragen of alles naar wens was. De bediening deed dit uiteraard wel.

Iet Julius

Wat een gezellig restaurant met een goede sfeer! Vooral het menu met de pompoensoep, de eendeborst_cranberrypizza met als toetje de pannacotta was top.
    En het belangrijkste: Het personeel was heel vriendelijk, snel en heel toegankelijk. Hier komen we vast weer terug!

7. Internationaal Harlingen

R. Settelaar

We hadden een 5 gangen verrassingsmenu met een wijnarrangement. Heerlijk, een echte aanrader. Geen gehaast nette leuke bediening en goede uitleg over de gerechten en de wijn. Mooie geserveerde borden. Ons, een echte aanrader.

Richtje Hermans

Het is hier altijd lekker eten en drinken. Sfeer is top.
    Goede prijs kwaliteit verhouding.

9. Internationaal Harlingen

Matige tent, 2 plates besteld en met honger naar huis. Of te wel; veel te weinig eten voor de betaalde prijs.

Dick willemse

We hebben erg lekker gegeten en zeer vriendelijk en goed personeel in Harlingen. Zeker een aanrader en de eigenaar mag trots zijn op zijn mensen.

Vandaag geweest en een hapje gegeten. Van te voren thee besteld, je krijgt een zakje groene thee met citroen, misschien vind ik dit wel helemaal niet lekker, de mogelijkheid om iets te kiezen was er niet. Gelukkig had ik een theezakje bij me met de thee die ik wel lekker vind. Ik had pasta besteld en mijn man saté. De smaak was op zich prima, het jammere was dat het praktisch koud aan tafel kwam. Wat ik ook helemaal ongepast vind, is dat er patat geserveerd wordt bij de pasta, zonde want ik denk dat weinig mensen dat opeten. Daar we, vanwege de visserijdagen, gelijk moesten betalen, kwam er ook niemand vragen of alles naar wens was en of het had gesmaakt. Jammer. Ook de weg naar het toilet gaf mij een onhygiënisch gevoel, eer je bij de wc aankomt plak je al helemaal aan de grond vast en op de wc rook het alles behalve schoon en fris. Ik kom hier niet meer voor een tweede keer.

Evert van den Burg

Prima eten in een gezellige omgeving en tegen een redelijke prijs

13. Internationaal Harlingen

Restaurant op mooie locatie
    Kibbeling slecht

Geld niet waard

Broodje hamburger is smaakloos en wordt zonder curry mayo en ui geserveerd!

Attente bediening. Frites donker, melig en niet warm. Salade was weinig voor twee personen, maar we hebben dan ook niet om meer gevraagd. Toetje was heerlijk. Uitzicht was prachtig!

Wat een treurigheid!
    Mixed fish met 2 hele mosselen. Met onze opmerking werd in eerste instantie niets gedaan. Na dreiging van niet betalen kregen we met moeite wel 4 extra mosselen!
    Jammerlijke afsluiting van een verder mooie dag.

17. Internationaal Harlingen

Heerlijk gegeten bij ONS, complimenten een aanrader.

Top!

We werden ontvangen door een vriendelijke mevrouw. Het restaurant is wel volgebouwd met tafels je hebt weinig ruimte en privacy. Het eten is redelijk. Ik vind de toiletten altijd belangrijk dat is je visitekaartje dat is het hier zeker niet dit is toch een aandachtspunt.

Het is een mooi restaurant maar geen echt visrestaurant wij hebben de mosselen daar gegeten die waren smaakloos en te lang gekookt wij hebben dit gemeld maar hadden het gevoel dat er niets mee is gedaan de bediening had het druk met een gezellige groep jongeren.

Da's dus verdomde jammer, maar we zullen het voortaan zonder moeten doen..
    Ja, zeer onlangs nog zo'n errig lekker bordje van de week hebben mogen genieten..
    Nogmaals reuze bedankt (Frans cs.) voor de vele overheerlijke maaltjes van de afgelopen maanden/jaren en uiteraard alle succes verders met 'jullie' nieuwe, toekomstige plannen dan maar..
    Terima Kassi Banyak !! Selamat Jalan..

22. Hamburger Harlingen

Arie Versteeg

Na Goutum naar Harlingen gereden om daar dan maar een BigMac te halen. Gewoon koud, echt koud. Oh u krijgt dan een ander. Prima, en weer koud. Op mijn vraag of ze ook warme hamburgers konden serveren kreeg ik als antwoord, 'een hamburger hoort koud te zijn'.
    Wat een slechte McDonals zeg.

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, lief personeel, belangstellend maar niet opdringerig, het was niet voor het eerst dat we er waren, en zeker niet voor het laatst!

24. Internationaal Harlingen

Met 18 personen bij ONS genoten van het 5×5 menu. Ook de vegetariers en de glutenvrije eter waren zeer tevreden!

Heerlijk gegeten, leuke sfeer. Iets buiten de kaart om besteld was mogelijk. Vriendelijke bediening. We kregen 1 schaal patat voor 5 personen???? Te weinig maar mochten zonder kosten bijbestellen. ....moet je dan wel weer op wachten helaas. Jammer dat wij niet een ouzo aangeboden kregen bij aankomst en verder iedereen wel.?

26. Internationaal Harlingen

15 juli gelunched. Extreem trage en slordige bediening.
    Te weinig personeel slecht ingewerkt.
    Wacht 45 min op maaltijdsalade.
    Afrader!!

Nieuw in Harlingen. Op een mooie maar verborgen lokatie. Inrichting is sober, maar daar hou ik van. Menukaart wel wat beperkt.

28. Internationaal Harlingen

Helfrich

Genoten van het vijf gangen menu. Verse producten en ruim voldoende. Gewoon aanbevolen voor iedereen.

Een puntzak frites besteld. Ik had al wel gezien bij anderen die dit ook besteld hadden dat zij het niet helemaal opgegeten hadden. Klopt dus, erg melig deze friten. Keuken ik zou andere feiten kopen en deze zelf eerst eens proeven! Verder Ok

30. Internationaal Harlingen

L. van den Heuvel

alles is prima verzorgd en de eigenaren hebben een persoonlijke benadering. en ondanks veel verschillende gerechten kreeg onze groep van 10 toch allemaal tegelijkertijd zonder lang wachten de gerechten geserveerd.