1. Ambiance

1225200287 89
1331946304 87
1419283954 85

1. Noël Hanssen

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke mensen.

2. Jan Andries vd Veen

Top bediening met veel aandacht voor sfeer voor en tijdens het eten. Lieve bediening, dekentje op terras, extra bloemen voor een heel romantisch etentje. Top!!!

3. Henk Martens

Een leuk restaurant in een mooi oud pand dat stijlvol is ingericht met fraaie fotografie aan de wanden. De ontvangst was vriendelijk en hartelijk. Wat ook leuk is, is dat ze voor kinderen een een speelhoekje met een keukentje hebben ingericht. Nooitgedagt is zeker de moeite waard voor iedereen die de sfeervolle havenplaats Harlingen bezoekt.

4. Vertaal van English naar Nederlands

Nooitgedacht - quirky, fun, modern and friendly. Excellent food and beautifully presented. We left full and happy and will return again and at the very least will recommend to our friends! Bedankt!

5. Heerlijk gegeten
    Schelvisfilet gepocheerd in visbouillon prei venkel en lamsoor prachtig en
    Langzaam gegaard Gaasterlands varkensfilet van de gril ook prachtig zie foto's met rabarber frietjes krieltjes
    En een sorbet met daarna cappuccino
    Echt een aanrader

6. 24 December hier eerst geluncht, Echtgenote voortreffelijke pulled pork, ik een hamburger welke van klasse getuigde : Perfect rundvlees, goed gegaard en fors van omvang!
    Dezelfde avond hier gedineerd: Echtgenote een heerlijke zeebaarsfilet, ik een voortreffelijke diamanthaas met paddestoelen en truffelsaus. Grote klasse voor een bescheiden prijs. En als klap op de vuurpijl voor het eerst sinds tijden een perfecte Irish coffee, niet doorgelopen, lobbige slagroom, geen onopgeloste suikerresten!
    En dat in een stokoud maar keurig pand, vlakbij de haven.
    Attent, maar zeker niet opdringerig personeel met verstand van zaken. Aanrader!

7. Kiki

8. Zeer fraaie entourage. Bediening is zeer vriendelijk maar traag. Het eten is echter ondermaats, oa veel te waterige kaasfondue met spaarzame groentes. De prijs/kwaliteitsverhouding (prijzen bovengemiddeld) is echt zoek. Met de juiste kok kan dit een heel leuk restaurant worden. In de omgeving kun je voor minder echt beduidend beter eten.

9. Ongedwongen, vriendelijk, je voelt je gast en het eten is er echt lekker.

10. Het restaurant was overvol en het was er benauwd. Gelukkig kon er een raam open. Minder was dat ik, slecht ter been, me naar de 1e verdieping moest slepen. Het eten was goed. De service was prima. De hygiëne liet te wensen over (plakkerige tafel, koekjes in een smoezelig bekertje) De prijzen waren m.i. te hoog voor dit toch wat kneuterig bohemien restaurantje.

11. Arthur

Mooi restaurant met leuke bediening en voor een eetcafé prima eten voor een goede prijs-kwaliteit verhouding.

12. Nathali

Gezellig restaurant met attente bediening. Inrichting en sfeer is super! We gaan vanavond nog een keer 😊

13. Ruud Menzo

Wij waren op donderdag 28 maart in Harlingen en hebben geluncht in Nooitgedacht. Wij hadden nooit gedacht dat er in Harlingen zo’n leuk vintage restaurant was. Een prachtig pand met een prima sfeer. Het water staat op tafel en is gratis, de prijzen zijn erg vriendelijk en de bediening is top! Wij komen zeker terug.

14. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, lief personeel, belangstellend maar niet opdringerig, het was niet voor het eerst dat we er waren, en zeker niet voor het laatst!

15. Eet

16. Mevr. H.Visser

We hadden een zeer aangename avond.
    Mooie kaart.
    Zo belangrijk, de afstand van de tafels waren zodanig dat er geen gesprekken van de buren te horen waren.
    En dat vonden wij alle vier een pre!

17. Gezellig restaurant, leuke gerechten op de kaart. Aantal net even anders dan anders dan wat je verwacht in een eetcafé, maar ook 'gewoon' spareribs. Bediening was prettig, lekker informeel en oprecht geïnteresseerd in de gasten. Aanrader: dessert voor 2!

18. Een heerlijke avond gehad in Nooitgedagt! Sfeer prima! Service ronduit goed. Prijs kwaliteit redelijk, op de rand en niet verhogen. Black Angus niet koud, maar ook niet al te warm. Het geheel: ik kan het ieder aanbevelen!

19. Jeroen van Essen

Heerlijk eten voor een prikkie. Top lunch en zeker een aanrader

20. Wilma roos

Een hele sfeervolle plek om lekker te eten voor niet al te veel geld.

21. Ja een super goed restaurant met vriendelijk personeel.

22. Aad Verhoeff

24. We kwamen voor een daghap maar die is er niet in het weekend. Desondanks zijn we gebleven en daar hebben we geen spijt van gehad. De sfeer is zeer prettig en warm. De hoofdgerechten zijn redelijk geprijsd (ong. €18,- voor alle gerechten). Lekkere groenten en patat bij de gerechten en een vlotte bediening. Dat sommige mensen zo gek zijn een hond en schreeuwende kinderen mee naar een restaurant nemen, daar konden ze weinig aan doen.

25. Ok gegeten zonder spectaculair te zijn, biefstuk iets te gaar, bediening zeer correct, met name de jongen achter de bar is erg attent en vriendelijk, al met al een prima eetgelegenheid.

26. Top zaak, goede snelle zeer aardige bediening. Lekker eten, koffie met koekjes. Niks op aan te merken.

27. Heerlijk gegeten in de buitenlucht bij Nooitgedagt. Vriendelijke bediening.

28. Laura Lowes

We had a lovely meal on 11/6/2014. Not a huge menu but a good choice. Fresh ingredients, well cooked. Relaxed atmosphere with young families, helpful friendly staff. No English menu but a basic knowledge of German-and the staff- will help.

29. Gisteren heerlijk gegeten hier. Gezellige sfeer in het restaurant en erg leuk aangekleed! Het eten was heerlijk. Vooraf had ik tomatensoep met pesto en als hoofdgerecht zeer malse spare ribs. De bediening was super. Zeker de blonde vrouw die aan het werk was. Enthousiast en zeer vriendelijk.

30. Jacqueline

Wat een enige sfeer, buiten al zo aantrekkelijk! Wat een leuke griet in de bediening, ROOS! Voor zo'n zaak een schot in de roos zeg maar, fantastische mosterdsoep, en heerlijke thee! Wat een leuk begin van een heerlijk tripje!

31. Goed eten voor een acceptabele prijs.
    Wat beperkte kaart waardoor je niet te snel achter elkaar weer moet terugkomen.
    Vriendelijke ongedwongen bediening en sfeer. Erg gezellig. Kom zeker terug

32. groep AWVN

17 mei 2013 vrijdagavond met 21 mensen verrukkelijk gedineerd, het was top,
    Bijzonder goede sfeer, ontvangst en bediening perfect. Heel hartelijk dank,

33. Heerlijk gegeten en leuke bediening! Goede en lekkere gerechten. Boven kon de sfeer nog wel iets beter en was het erg warm. Zeker een aanrader! Wij komen in ieder geval nog een keer terug.

34. Geweldige kerst bij Nooitgedacht! Inderdaad, nooit verwacht. Geweldig menu waarvan we genoten hebben. Fantastische bediening in een sfeervol en gezellig aangekleed restaurant. We komen snel terug om de rest van de menukaart te proberen.

35. Vanavond bij Nooitgedagt gegeten. Viel niet tegen, maar wel wat verbeterpunten.
    We hadden gereserveerd en werden gelijk opgemerkt bij binnenkomst. We konden boven gaan zitten, maar er werd ons niet aangewezen waar we de jas kwijt konden, Dus maar over de stoelleuning opgehangen.
    Mijn man koos voor de entrecote en ik voor de schelvis.
    Na 1 uur wachten werd het eten gebracht. De schelvis was lekker, maar er lag zoveel oestersaus op het bord, dat alles er naar smaakte. (net maggi) De boontjes, vis, alles had een maggi smaak, zeer jammer. Ik denk dat ze het te mooi willen maken. Het lekkerste eten is eenvoud en puurheid.
    De bediening was heel aardig, soms een beetje onecht.
    De rekening zat in een snoeppot met pepermunt. Vond dat niet zo fris. Ieder zit in die pot te graaien.

36. joan de vries

Hier is Harlingen aan toe!
    Gewoon om lekker te eten, te borrelen of even een kopje koffie oid te drinken. Ongedwongen, (kind)vriendelijk, gezellige sfeer!

37. Super gewoon. Net zo als vorig jaar. Wat een smaak beleving. We komen volgend jaar weer!!
    Karin en Auke

38. Lekker gegeten, bediening enthousiast. Sfeer vond ik niet bijzonder, rommelig en erg druk. Ik vond de prijs redelijk fors in verhouding tot de kwaliteit. Zeer beperkte wijnkaart.
    Overall een leuk eetcafe waar je niet naartoe gaat om een goed gesprek te voeren onder genot van eten en drinken.

39. Wij hebben er op een zondag gegeten. Het was erg lekker. Alleen het toetje was een zware tegenvaller, ik had een vanille hangop met vers fruit. Het was 1 lepel vers fruit en de hangop was 1 klein toefje en dat voor 7 euro het was niet meer dan 3 euro waard. Verder was het die zondag zeer rumoerig en erg druk met kinderen die door de zaak liepen te spellen/rennen. Nee om lekker rustig te gaan eten was niet mogelijk. Wij gaan er niet meer voor de 2e keer na toe!!

40. Laura

41. Het was een aanrader, als we weer in de buurt komen gaan we hier zeker weer eten.
    Eten was super en de bediening was goed en heel vriendelijk

42. Marina

43. Gisteren (zondag 11 maart) wezen eten bij Nooitgedagt te Harlingen. Ik heb genoten van Oosterse zalm met noedels en mijn vrouw van de (vega) Portobello, rijkelijk gevuld met noten en appel. De bediening was uitstekend want ondanks de drukte werden we snel voorzien van onze drankjes en eten. Aanrader als dessert is de koffie Nooitgedagt, heerlijke koffie, likeur en met veel lekkere chocolade, slagroom, koek en schuimkoek. De prijs was goed voor wat we gegeten en gedronken hebben dus zeker een aanrader als u uit eten wilt in Harlingen.

44. Eten was op zich heerlijk. Hoofdgerecht tov bijgerecht niet geheel warm. Bediening top.
    Bij koud weer geen aanrader, pand is slecht warm te krijgen en de voordeur heeft geen afsluiting.

45. Helemaal goed, deze tent in dat prachtige pand. Voor 8,50 een "stadshap" die een goede chef waardig was. Echt een aanrader!

46. Nooitgedagt is een bijzonder sfeervol eetcafe waar je je meteen thuis voelt. De bediening, met name een vlotte jonge brunette, is erg vriendelijk. Het eten is prima, ook wanneer je de stadshap neemt die echt waar voor z'n geld biedt. Was er voor de eerste keer en als Eindhovenaar kom ik niet vaak in de buurt. Als ik in Harlingen zou wonen zou ik er regelmatig gaan eten!

47. 'Nooitgedagt' is in de afgelopen 2 jaar ons vaste adres geworden voor als we toe zijn aan lekker eten zonder tierelantijnen en gemoedelijke service, zeker het oversteken van de dijk waard.

48. Peter en Edith

We hebben de vuurtoren in Harlingen voor onze trouwdag geboekt en zijn gelukkig terecht gekomen bij Eetcafe Nooitgedagt! In tijden niet zo lekker gegeten Zeer vriendelijke bediening en genoten van de Gamba's en Varkenshaas. De koffie Nooitgedagt als nagerecht is een aanrader!

49. uschi lepper

Sehr schönes Cafe/Restaurant, gutes Essen und sehr nette und hübsche Bedienung. Kompliment an de Kook und de Bediening. Het was de 2 keer helemal lekker uns nettjes.

Uschi und olaf, iris und siggi aus Bergheim bei Köln.

50. stefan k

51. Marielle

In een sfeer van een eetcafe gegeten op het niveau van een uitstekend restaurant. Aparte gerechten, heerlijk klaargemaakt. Snelle en vriendelijke bediening.

52. coby dijkstra

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij Nooitgedagt in Harlingen. Eten is erg lekker, bediening is zeer vriendelijk en de sfeer heel gezellig. Echt een heel leuk eetcafe.

53. Afgelopen zondag door het prachtige Harlingen gewandeld.

Kwamen uit bij een mooi pakhuis, restaurant Nooitgedagt.

Wat een prachige inrichting! Vooraf een heerlijke dagsoep. Ik had een tongscharfilet, precies goed gebakken, mijn man had een tournedos met een stamppotje, ook heerlijk. Jammer genoeg hadden we geen plek meer voor een dessert. Zelden zoveel en goed eten gekregen voor deze prijzen.

54. Heel erg lekker en apart eten in een erg mooi ingerichte zaak. De bediening is altijd erg vriendelijk en doen extra moeite voor je. TOP zaak.

55. Hier eten we met enige regelmaat en het is altijd goed. Nog nooit een slechte ervaring gehad. Bediening en eten altijd prima voor elkaar.

Aanrader.

56. Joyce & Michael

Wij hebben ook al meerdere keren hier gegeten, altijd heerlijk gegeten, goede bediening, leuke tent :D.

57. Wij kwamen binnen, werden gelijk gesignaleerd. Mochten een tafel uitzoeken. Wij lekker in een hoekje zitten, de blazer bij de deur werd gelijk uit gezet dus zaten lekker rustig. Hadden spare ribs en entrecote, beide lekker mals. Bijgerechten ook erg lekker, niet ingewikkeld maar wel om te smikkelen en een kaas plankje na... Dit zou voor 1 persoon zijn, maar was voor ons beide teveel. Jammer dat er niet verteld werd welke kazen we hadden op het plankje. Goede vriendelijke bediening en dan de rekening. Uit eten is tegenwoordig duur voor studenten maar in verhouding met kwaliteit en service een top verhouding!

58. Eet hier vaak, echt een aanrader voor wie gewoon lekker wil eten voor een goede prijs kwaliteit verhouding.

De huisgemaakte hamburger voor de lunch is heerlijk, maaltijdsalades met bruin brood enz enz..de stadshap is elke week top, bediening goed..gewoon een lekkere tent.

59. Wij komen hier bijna elke week voor een kopje koffie, wijntje of broodje. Het is erg gezellig, elke week mooie bloemen op tafel en het eten is erg lekker! Zomers kan je erg leuk zitten op het terras buiten.

60. Heerlijk gegeten, leuk personeel.

Echt een aanrader!

61. jelly de vries

Wij komen hier nu sinds anderhalf jaar en zijn werkelijk nog nooit teleurgesteld. Het is een feest om hier te lunchen en te dineren. Bediening uitermate vriendelijk. Voor ons is het echt een uitje, ga zo door. Misschien nog een keer de salade van gerookte kip en mozzarella... heeeerlijk.
    Groetjes, Jelly en Hans.

62. Ik had gehoopt op de heerlijke bijgerechten, maar deze kregen wij helaas niet. Niet echt speciaal eten.

Wel zeer vriendelijke bediening.

De blazer bij de deur vonden we zeer storend.

Wel gezellig ingericht...

63. Wat een gezelligheid,
    Veel lekkere bijgerechten bij het hoofdgerecht. Prachig pand, en nette bediening!

64. Gezelschap van 15 man incl kinderen, alles was keurig verzorgd en improviseren was ook geen enkel probleem. Aanrader!

65. gezellige tent, lieve bediening.
    komen zeker terug!

66. Lekker eten, vooral erg gezellig. Kom zeker nog een keertje langs

67. Hier hebben we december 2006 zo heerlijk paling gegeten dat het ons nog bijstaat. het is dat wij te ver wonen om er vaker te komen maar wij gaan hier zeker nog eens heen als wij in de buurt zijn. Aanrader.

68. Aatje Meter

heerlijk en gezellig gegeten,ook erg origineel!