Nieuwste foto's in Harlingen

7. The Swan heeft een nieuwe foto
  8. The Swan heeft een nieuwe foto
  9. rudi reppert's profielfoto
    rudi reppert heeft gereageerd op een recensie van 't Havenmantsje

Naschrift.. even voor alle duidelijkheid.. in een hieropvolgende recensie over deze absolute topper heb ik laten weten, dat karafjes gewoon kraanwater nog steeds weldegelijk gewoon gratis wordt uitgeserveerd, in bovenstaande recensie bleek het om bewerkt en dus zgn. nog zuiverder water te gaan..

10. P.M.Blokker's profielfoto
    P.M.Blokker heeft een recensie geschreven voor 't Havenmantsje

Lekker gegeten en vriendelijke bediening. Afknapper was het lange wachten voor er afgerekend kon worden en de €4,00 die er per fles kraanwater betaald moest worden

11. J.v.Dasselaar's profielfoto
    J.v.Dasselaar heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur

J.v.Dasselaar

Het was een hele fijne ervaring.

Door glutenvrij te moeten eten, zijn restaurants vaak teleurstellend.
    Ze hebben weinig op met glutenvrij bedienen.

Dat was heel anders in dit restaurant.
    Er werd goed meegedacht over de mogelijkheden en uiteindelijk kreeg ik een heerlijk bord glutenvrij eten, zodat we samen konden genieten van de maaltijd. Ook als toetje, werd er een goed alternatief geboden. Voor mij een tien en een hele opluchting dat uit eten toch nog mogelijk is. Klasse!

12. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor Hotel Restaurant Zeezicht

Ans

Heerlijk driegangenmenu gegeten bij Zeezicht. In elke gang prima keuze in meerdere lekkernijen!
    Fijne plaats (tafel) met mooi uitzicht over de haven!
    Juiste prijs/kwaliteit!
    Gaan we zeker weer naar toe!

13. Jelly de Vries's profielfoto
    Jelly de Vries heeft een recensie geschreven voor 't Noorderke & Noorderpoort

Jelly de Vries

Gisteravond 29/01, gegeten met mn nichtje, het eten was geweldig en wat een vriendelijkheid! De smulplank vooraf super, ik zou zeggen, tot snel!

14. Karin Marjolein en Greetje's profielfoto
    Karin Marjolein en Greetje heeft een recensie geschreven voor 't Havenmantsje

Karin Marjolein en Greetje

Oei, personeel draagt in opdracht van de eigenaar GEEN mondkapje. Ook niet toen we meerdere keren een opmerking daar over maakten. We voelden ons onveilig en hadden weg moeten gaan. We hadden vooruit betaald…

15. marjan burgers's profielfoto
    marjan burgers heeft een recensie geschreven voor Eat and Sweets by Mijke

Wat een sfeervolle lunchroom! Mooie, veelzijdige kaart. De broodjes knetter vers, royaal belegd. Vriendelijke, losse bediening. De huisgemaakte taarten zijn een lust voor het oog. En wat echt fijn is, er wordt goed nagedacht over het gebruik van suiker, het gebak is niet mierzoet! Een heerlijke plek voor een lunch of een koffietje. Ook voor een mooie hightea ben je hier aan het goede adres!

16. Corine's profielfoto
    Corine heeft een recensie geschreven voor Eat and Sweets by Mijke

Had ik dit maar eerder geweten, de broodjes zijn er heerlijk knapperig en rijk belegd.
    En wat te denken van de huisgemaakte taarten, verfijnde smaak en absoluut niet mierzoet.
    Ik ga hier, zeker weten, vaker van mijn lunch genieten!

17. Ruud Limbeck's profielfoto
    Ruud Limbeck heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen 't Zilt

Wellicht is de review iets te zwaar voor hetgeen we nuttigden bij 't Zilt maar toch. Het gaat bij een review ook over de beleving en die was hier meer dan goed.

De dames op de werkvloer hadden het goed onder controle. Het was rond 16.30 uur redelijk druk. Dat kwam ook omdat het onverwacht toch nog mooi weer was terwijl er regen voorspeld was deze dag.

Er stond een Grutte Pier dubbel op de kaart maar de dame die ons hielp wist te vertellen dat er zelf een triple beschikbaar was. Cool. Die moeten we hebben! Leuke en attente opmerking dus. We bestelden ook de calamaris. Daar hebben we geen spijt van gehad. Het schaaltjes was boven verwachting groot. De calamaris was goed mals. De begeleidende witte saus met kappertjes paste er goed bij. Na nog een rondje Grutte Pier en wat meer zonneschijn buiten waren we blij dat we hier even een stop hadden gemaakt. Wederom attente momenten vanuit de bediening waarvan 1 dame druk bezig was verse bloemen in de vaasjes te doen. Dat zegt al genoeg. Goed bezig hier wat ons betreft. Saaie punten. Maar wel verdiend.

18. Brigit Ensink's profielfoto
    Brigit Ensink heeft een recensie geschreven voor Anna Casparii

Brigit Ensink

Smakelijke maaltijd, vooral veel!
    Gebakken makreel met doperwtensaus was heerlijk!

19. Noël Hanssen's profielfoto
    Noël Hanssen heeft een recensie geschreven voor Nooitgedagt

Noël Hanssen

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke mensen.