Nieuwste foto's in Harlingen

2. De Tjotter heeft een nieuwe foto
  3. De Tjotter heeft een nieuwe foto
  4. pieter's profielfoto
    pieter heeft een recensie geschreven voor 't Noorderke Noorderpoort

Zaterdag weer gegeten bij rest het Noordeke in Harlingen omdat het eerder zo bevallen was!
    Eigenlijk zijn het twee mooie panden aan de Noorderhaven die door een brede gang met elkaar verbonden zijn. Links is het donkerbruin bar Cafe t Noordeke waar het gezellig toeven is. In de corridor is ook netjes gedekt en het rechter gedeelte is het restaurant de Noorderpoort dat ruim is opgezet. De keuken is al vroeg geopend, wat een groot voordeel is voor ons omdat we van ver komen.
    De tafels zijn stijlvol gedekt er is mooi modern servies en het bestek is recent vervangen lijkt het wel. Prachtig.
    We werden hartelijk verwelkomt. We kozen voor een tournedos, gebakken scholfilet en kip curry met rijst. De wijn werd netjes aan tafel uitgeschonken en er stond ook een karafje water klaar. De tournedos mooi gekruid, de scholfilet dik en krokant gepaneerd en de kipcurry met naan brood en gekruide rijst was echt heerlijk. We waren unaniem dat het weer uitmuntend was. Verder geen streepjes of bolletjes op je bord maar heerlijk en eerlijk eten met de goede smaak. Er waren geen frieten bij maar heerlijk ouderwets lekkere gebakken aardappelen. Een aanrader. De bediening was hartelijk en attent! Kortom het was weer genieten en hebben dan ook gelijk maar gereserveerd voor het Kerstmenu. Het was geweldig! Van harte aanbevolen!

5. T's profielfoto
    T heeft een recensie geschreven voor ONS...
    Internationaal Harlingen

High wine was uitstekend goede uitleg en heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar!

6. Elke's profielfoto
    Elke heeft een recensie geschreven voor Zeevantyd

Verrassend leuk restaurant. Eten was heerlijk ( echt origineel Grieks) en gezellige entourage. Tip: zet baklava op dessertkaart dan is het compleet. Wij komen zeker terug.

7. Fam Baar's profielfoto
    Fam Baar heeft een recensie geschreven voor Siderius at Sea
    Internationaal Harlingen

Wij hebben op 22 Sept onze 50 jarig huwelijksfeest gevierd bij siderius -at-sea en het was geweldig. Super locatie leuk jong vriendelijk personeel en een heerlijk buffet. We waren er met 70 gasten en konden ruim zitten zodat je gemakkelijk over en weer met elkaar kon praten. Een aanrader!
    Wij hopen dat, na een grondige verbouwing, ze voor de kerst weer open gaan zodat we er met onze kinderen en kleinkinderen weer kunnen gaan eten.

Roel en Janny Baar Harlingen.

8. Sineke's profielfoto
    Sineke heeft een recensie geschreven voor Grand Café Promenade

We eten hier ieder jaar in oktober. Het eten is goed, de sfeer super en de bediening is niets teveel! Prijs / kwaliteit laat niets te wensen over!

9. Dyane's profielfoto
    Dyane heeft een recensie geschreven voor ONS...
    Internationaal Harlingen

Heerlijk gegeten met een goed wijnadvies!

10. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft een recensie geschreven voor Grand Café Promenade

Niets speciaals, maar een prima plek in de terminal als je toch op de boot moet wachten. Koffie, fris, snacks, kleine kaart, het gangbare is aanwezig tegen normale prijzen, in een nette, schone omgeving met vriendelijke en vlotte bediening. 'Grand Cafe' impliceert iets teveel allure.

11. Ingeborg's profielfoto
    Ingeborg heeft een recensie geschreven voor ONS...
    Internationaal Harlingen

We hebben heerlijk gegeten en gedronken bij Ons... De bediening was prettig en persoonlijk. Met de aangegeven allergie werd goed rekening gehouden.
    Wat ons betreft absoluut een aanrader!

12. Anneke vd Wal's profielfoto
    Anneke vd Wal heeft een recensie geschreven voor De Lachende Koe

Zeer vriendelijk personeel.
    Heerlijk gegeten. Ik zelf ben zwanger maar toch was de goed doorbakken varkenshaas heerlijk mals. Onze 2 jarige dochter zei hmmmm verrukkelijk! Een beter compliment kun je niet krijgen!😊👍🏻

13. pieter's profielfoto
    pieter heeft een recensie geschreven voor 't Noorderke Noorderpoort

Vlakbij de aankomst van de veerboten ligt aan de Noorderhaven als vanouds.
    Café 't Noorderke & Restaurant Noorderpoort. En zoals op de website te lezen staat: ze zijn van alle markten thuis! Vis, vlees en vega!
    Recent zijn we daar maar eens binnengestapt en het ziet er sfeervol en gezellig uit. We konden ook wat vroeger eten. Nee dat was geen probleem.
    Een enthousiaste jongeman bracht ons naar de tafel en deed gelijk even een raampje dicht. “Met die wind zou het wel eens fris kunnen worden aan tafel”
    De kaart gaf wat traditionele gerechten, maar die moeten ook goed zijn en. Dat waren ze!
    We deden alleen een hoofdgerecht maar we komen terug! Er was een mooi gegaarde en smakelijke biefstuk. Op de huid gebakken zalmforel en een scholfilet, mooi goudbruin gebakken. Als garnituur waren nu eens geen frites maar heerlijke “ ouderwetse “ gebakken aardappels. Toen we opmerkte dat die wel erg lekker waren kwam er gelijk een nw bakje met dat heerlijks: yummy! Verder op tafel een prima gegaarde bloemkool. De borden waren degelijk opgemaakt zonder toeters en bellen, je kon gewoon zien wat je at! Een paar lekkere glaasjes Sauvignon Blanc, die uit de fles aan tafel werden uitgeschonken. Water stond ook op tafel! De bediening was correct en goed.
    Kortom erg tevreden en een restaurant dat we van harte aanbevelen!
    Misschien ziet u ons ook dan weer zitten: want we komen terug!

14. HILDA's profielfoto
    HILDA heeft een recensie geschreven voor Zeevantyd

Jammer, niets van Grieks eten? Gyros was kip? Varkenshaas was hamlappen? En biefstuk was varkenshaas! Was zo blij dat we weer een Grieks restaurant hebben in Friesland! Maar dit is leuk maar ligt in mijn beleving te ver van een Grieks restaurant! Ik ben zeer teleur gesteld! 😔

15. R's profielfoto
    R heeft een recensie geschreven voor Eigentijds

We gaan zelden wat eten op een terras, dit keer ploffen we verheugd neer bij Eigentijds. Ik bezocht het toilet in het donkere café, plakkend aan de vloer bij elke stap. Vlot kregen we wat te drinken en bestelden gelijk wat te eten. Mijn man nam de saté, ik de kibbeling. Na heel lang wachten kwam de saté, mijn kibbeling was nog niet gaar, dus zou later komen. Mijn man kreeg een bakje ver doorgebakken friet erbij, dat later voor ons beiden bleek te zijn. Daar zat hij dan alvast met zijn eten... Dat vind ik dus echt een afknapper. We zijn samen uit! De saté was lekker. Na een tijdje kwam mijn kibbeling, ai ai, alsof het uit een diepvriesdoosje van AH kwam. De Remouladesaus was niet te dippen, dun ,met grote stukjes augurk. Er waren lekkere bieren op de tap. De bediening was erg vriendelijk, maar niet erg proffesioneel en in haar eentje... Jammer, wij komen niet nog eens. Mochten we nog eens in Harlingen zijn, zoeken we echt verder!
    Vervelend om negatief te schrijven, maar het kost genoeg en is het gewoon niet waard.

16. jan's profielfoto
    jan heeft een recensie geschreven voor Chicken Butler

Heerlijk eten.
    Goede bezorging.
    Had maar 1 keer een probleem gehad met een bestelling en werk uitstekend geholpen toen.
    Geweldige tent.

17. jan's profielfoto
    jan heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Kombuis

Eten was erg slecht maar wel klant vriendelijkheid.
    Vond de vorige eigenaars beter.

18. Reina's profielfoto
    Reina heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Kombuis

Vandaag geweest om eten te halen. Frikandellen speciaal met Tomatenketchup besteld. Het zag er niet uit, heel veel ketchup en geen uitjes. Dit was er gewoon op gekwakt en zat niet in de ingesneden frikandel. De gehaktbal van berenhap was in 3 grote stukken gesneden, net of er geen moeite voor is gedaan.
    Personeel mag wel wat vriendelijker en vrolijker kijken. Straalde niet echt iets uit.
    Ik weet niet of ik een volgende keer als ik weer in Harlingen ben hier Patat e.d. weg ga halen.

19. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Zeevantyd

Heerlijk gegeten! Zeker een aanrader.

20. Klaas's profielfoto
    Klaas heeft een recensie geschreven voor De Lachende Koe

De eerste keer was me zeer slecht bevallen. Toch na een jaar maar weer eens proberen dacht ik. En weer was het eten niet lekker. De schnitzel was aan de kleine kant en de mixed grill van mijn vriendin was ook niet lekker. Alleen de spare ribs waren goed. Patat was ook slap. Service is ook niet geweldig. Duurde erg lang voordat de bestelling werd opgenomen. Was bijna zover om het drinken af te rekenen en te vertrekken.

21. Len van Kerkhof's profielfoto
    Len van Kerkhof heeft een recensie geschreven voor Eigentijds

Len van Kerkhof

Lekkere tosti gegeten op het terras. Maar je bleek er niet te kunnen pinnen en dat kunnen ze beter al buiten even aangeven want nu moest mijn man verderop naar een geldautomaat.

22. R. Plug's profielfoto
    R. Plug heeft een recensie geschreven voor Wally's
    Eetcafé Harlingen

R. Plug

Op zaterdagavond wezen eten met 3 man. Maaltijdsalade zwom in de saus. Ondermaats biefstukje €19,50!!! die bijna well done was gebakken, broccoli (eigenlijk alleen maar de stronk) was tot snot gekookt. Kreeg er een puntzak patat bij die gedeeld moest worden met de portie spare ribs €19,50! Deze spare ribs waren droog en taai. De krokante? korst deed me door de gebruikte kruiden meer denken aan oude kibbeling. Volgens Wallys "De beste spare ribs in town". Arm Harlingen.

2,1
  23. Gosse Tijsma's profielfoto
    Gosse Tijsma heeft een recensie geschreven voor Visrestaurant Waddenvis

Heerlijk gegeten, goede bediening en erg goedkoop veel vis en ook vlees voor weinig geld. We komen hier zeker weer terug.