Nieuwste foto's in Harlingen

Laatste updates in Harlingen

1. Shanouk's profielfoto
    Shanouk heeft een recensie geschreven voor Chicken Butler

Overal normaal gesproken zeer tevreden

Moet helaas wel mededelen dat ik 2x voedsel vergiftiging heb gehad beide keren toen ik een kapsalon döner hrb gehad dus als snackbar friet en snacks zeer goed alleen raad ik de kapsalon zwaar af!

2. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft een recensie geschreven voor Grand Café Promenade

Niets speciaals, maar een prima plek in de terminal als je toch op de boot moet wachten. Koffie, fris, snacks, kleine kaart, het gangbare is aanwezig tegen normale prijzen, in een nette, schone omgeving met vriendelijke en vlotte bediening. 'Grand Cafe' impliceert iets teveel allure.

3. Ingeborg's profielfoto
    Ingeborg heeft een recensie geschreven voor ONS...
    Internationaal Harlingen

We hebben heerlijk gegeten en gedronken bij Ons... De bediening was prettig en persoonlijk. Met de aangegeven allergie werd goed rekening gehouden.
    Wat ons betreft absoluut een aanrader!

4. Anneke vd Wal's profielfoto
    Anneke vd Wal heeft een recensie geschreven voor De Lachende Koe

Zeer vriendelijk personeel.
    Heerlijk gegeten. Ik zelf ben zwanger maar toch was de goed doorbakken varkenshaas heerlijk mals. Onze 2 jarige dochter zei hmmmm verrukkelijk! Een beter compliment kun je niet krijgen!😊👍🏻

5. pieter's profielfoto
    pieter heeft een recensie geschreven voor 't Noorderke Noorderpoort

Vlakbij de aankomst van de veerboten ligt aan de Noorderhaven als vanouds.
    Café 't Noorderke & Restaurant Noorderpoort. En zoals op de website te lezen staat: ze zijn van alle markten thuis! Vis, vlees en vega!
    Recent zijn we daar maar eens binnengestapt en het ziet er sfeervol en gezellig uit. We konden ook wat vroeger eten. Nee dat was geen probleem.
    Een enthousiaste jongeman bracht ons naar de tafel en deed gelijk even een raampje dicht. “Met die wind zou het wel eens fris kunnen worden aan tafel”
    De kaart gaf wat traditionele gerechten, maar die moeten ook goed zijn en. Dat waren ze!
    We deden alleen een hoofdgerecht maar we komen terug! Er was een mooi gegaarde en smakelijke biefstuk. Op de huid gebakken zalmforel en een scholfilet, mooi goudbruin gebakken. Als garnituur waren nu eens geen frites maar heerlijke “ ouderwetse “ gebakken aardappels. Toen we opmerkte dat die wel erg lekker waren kwam er gelijk een nw bakje met dat heerlijks: yummy! Verder op tafel een prima gegaarde bloemkool. De borden waren degelijk opgemaakt zonder toeters en bellen, je kon gewoon zien wat je at! Een paar lekkere glaasjes Sauvignon Blanc, die uit de fles aan tafel werden uitgeschonken. Water stond ook op tafel! De bediening was correct en goed.
    Kortom erg tevreden en een restaurant dat we van harte aanbevelen!
    Misschien ziet u ons ook dan weer zitten: want we komen terug!

6. HILDA's profielfoto
    HILDA heeft een recensie geschreven voor Zeevantyd

Jammer, niets van Grieks eten? Gyros was kip? Varkenshaas was hamlappen? En biefstuk was varkenshaas! Was zo blij dat we weer een Grieks restaurant hebben in Friesland! Maar dit is leuk maar ligt in mijn beleving te ver van een Grieks restaurant! Ik ben zeer teleur gesteld! 😔

7. R's profielfoto
    R heeft een recensie geschreven voor Eigentijds

We gaan zelden wat eten op een terras, dit keer ploffen we verheugd neer bij Eigentijds. Ik bezocht het toilet in het donkere café, plakkend aan de vloer bij elke stap. Vlot kregen we wat te drinken en bestelden gelijk wat te eten. Mijn man nam de saté, ik de kibbeling. Na heel lang wachten kwam de saté, mijn kibbeling was nog niet gaar, dus zou later komen. Mijn man kreeg een bakje ver doorgebakken friet erbij, dat later voor ons beiden bleek te zijn. Daar zat hij dan alvast met zijn eten... Dat vind ik dus echt een afknapper. We zijn samen uit! De saté was lekker. Na een tijdje kwam mijn kibbeling, ai ai, alsof het uit een diepvriesdoosje van AH kwam. De Remouladesaus was niet te dippen, dun ,met grote stukjes augurk. Er waren lekkere bieren op de tap. De bediening was erg vriendelijk, maar niet erg proffesioneel en in haar eentje... Jammer, wij komen niet nog eens. Mochten we nog eens in Harlingen zijn, zoeken we echt verder!
    Vervelend om negatief te schrijven, maar het kost genoeg en is het gewoon niet waard.

8. jan's profielfoto
    jan heeft een recensie geschreven voor Chicken Butler

Heerlijk eten.
    Goede bezorging.
    Had maar 1 keer een probleem gehad met een bestelling en werk uitstekend geholpen toen.
    Geweldige tent.

9. jan's profielfoto
    jan heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Kombuis

Eten was erg slecht maar wel klant vriendelijkheid.
    Vond de vorige eigenaars beter.

10. Reina's profielfoto
    Reina heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Kombuis

Vandaag geweest om eten te halen. Frikandellen speciaal met Tomatenketchup besteld. Het zag er niet uit, heel veel ketchup en geen uitjes. Dit was er gewoon op gekwakt en zat niet in de ingesneden frikandel. De gehaktbal van berenhap was in 3 grote stukken gesneden, net of er geen moeite voor is gedaan.
    Personeel mag wel wat vriendelijker en vrolijker kijken. Straalde niet echt iets uit.
    Ik weet niet of ik een volgende keer als ik weer in Harlingen ben hier Patat e.d. weg ga halen.

11. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Zeevantyd

Heerlijk gegeten! Zeker een aanrader.

12. Klaas's profielfoto
    Klaas heeft een recensie geschreven voor De Lachende Koe

De eerste keer was me zeer slecht bevallen. Toch na een jaar maar weer eens proberen dacht ik. En weer was het eten niet lekker. De schnitzel was aan de kleine kant en de mixed grill van mijn vriendin was ook niet lekker. Alleen de spare ribs waren goed. Patat was ook slap. Service is ook niet geweldig. Duurde erg lang voordat de bestelling werd opgenomen. Was bijna zover om het drinken af te rekenen en te vertrekken.

13. Len van Kerkhof's profielfoto
    Len van Kerkhof heeft een recensie geschreven voor Eigentijds

Len van Kerkhof

Lekkere tosti gegeten op het terras. Maar je bleek er niet te kunnen pinnen en dat kunnen ze beter al buiten even aangeven want nu moest mijn man verderop naar een geldautomaat.

14. R. Plug's profielfoto
    R. Plug heeft een recensie geschreven voor Wally's
    Eetcafé Harlingen

R. Plug

Op zaterdagavond wezen eten met 3 man. Maaltijdsalade zwom in de saus. Ondermaats biefstukje €19,50!!! die bijna well done was gebakken, broccoli (eigenlijk alleen maar de stronk) was tot snot gekookt. Kreeg er een puntzak patat bij die gedeeld moest worden met de portie spare ribs €19,50! Deze spare ribs waren droog en taai. De krokante? korst deed me door de gebruikte kruiden meer denken aan oude kibbeling. Volgens Wallys "De beste spare ribs in town". Arm Harlingen.

2,1
  15. Gosse Tijsma's profielfoto
    Gosse Tijsma heeft een recensie geschreven voor Visrestaurant Waddenvis

Heerlijk gegeten, goede bediening en erg goedkoop veel vis en ook vlees voor weinig geld. We komen hier zeker weer terug.

16. C. Wijtsma's profielfoto
    C. Wijtsma heeft een recensie geschreven voor Zeevantyd

C. Wijtsma

Lekker gegeten en prima bediening, voor extra friet en tzaziki werd niks meer berekend👍🏼👍🏼 Kom vast weer es eten.

17. wouter de groot's profielfoto
    wouter de groot heeft een recensie geschreven voor ONS...

wouter de groot

Wij hebben van een geweldig diner genoten. Top kwaliteit met verse producten. Ons is een aanrader. Leuke sfeer en goede bediening.

18. Atie's profielfoto
    Atie heeft een recensie geschreven voor Zeevantyd

Heerlijk geluncht!! Aanrader!!

19. Dirk Spoor's profielfoto
    Dirk Spoor heeft gereageerd op een recensie van Grand Café Promenade
    Dirk Spoor
    Van restaurant

Beste Rensen,

Wat vervelend dat jullie niet tevreden waren over ons product en de service. Dit is niet de bedoeling! Blijkbaar hadden we onze dag niet.... Kunnen we jullie nog een keer uitnodigen op onze kosten? Dan laten we zien wat we kunnen :-) Stuur ons even een mail via grandcafe@rederij-doeksen.nl als jullie van dit aanbod gebruik willen maken. Graag tot snel! Gr. Dirk

20. Stephanie Veenstra's profielfoto
    Stephanie Veenstra heeft een recensie geschreven voor ONS...
    Internationaal Harlingen

Wij hebben met zijn allen (11 man) weer genoten van het lekkere eten bij Cor en Wietske.
    Er was geen nee te koop en er werd rekening gehouden met diverse smaken en eetwensen.
    Kortom een geslaagde avond. Tot een volgende keer!
    Groeten Stephanie van Baukema Accountants uit Leeuwarden.

21. Rensen's profielfoto
    Rensen heeft een recensie geschreven voor Grand Café Promenade

Prima plek om te zitten, speelplek voor kinderen en redelijk leuk uitzicht. Eten echter een tegenvaller. Zwaar doorbakken burger terwijl ik om niet doorbakken vroeg. Verder weinig smaak aan. Patat ondermaats.

Mag dan niet duur zijn maar lekker was anders.

22. Wiljam en Margreeth's profielfoto
    Wiljam en Margreeth heeft een recensie geschreven voor Zeevantyd

Wiljam en Margreeth

Wat hebben wij een leuke avond gehad! Heerlijk eten, vers en heel smakelijk!!
    Complimenten voor de kok en de bediening!
    Een aanwinst voor Harlingen!
    Wij komen zeker nog een keer terug!!

23. Hendrik Sijbesma's profielfoto
    Hendrik Sijbesma heeft een recensie geschreven voor Xin Hua
    Chinees-Indisch Harlingen

Het eten was goed en de bediening was ook prima eten was lekker bedankt butler

24. Dantuma's profielfoto
    Dantuma heeft een recensie geschreven voor ONS...

Dantuma

Met partner gegeten bij ONS
    Prettige ontvangst en fijne rustige sfeer voor een romantisch diner.
    Lekker gegeten van de verse vis en groenten. Ook de bijgerechten vonden wij voldoende en heel lekker. Niets laten staan. Goed wijnadvies van de gastvrouw.

25. Gees's profielfoto
    Gees heeft een recensie geschreven voor De Lachende Koe

Na meerdere malen gegeten te hebben bij de Lachende Koe, Harlingen hebben we de volgende ervaring samengevat: muziek te luid, koffie echt slecht, steak onsmakelijk, leek wel even voorgekookt. Zag er was grijzig uit.
    Maar ook, bediening vriendelijk, gratis drinken werd volop aangeboden, behalve de steak, was al het andere goed.
    Kortom, om zelf voordelig even te eten is te doen, maar besluit niet met koffie. En neem je geliefde vrienden liever even ergens anders mee naar toe.

26. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor ONS...
    Internationaal Harlingen

We hebben gisteren bij Ons het '5x5 menu' gekozen.
    We hebben heerlijk gegeten. Prima porties en erg lekker.
    Voor herhaling vatbaar

27. lucie's profielfoto
    lucie heeft een recensie geschreven voor ONS...
    Internationaal Harlingen

Heerlijk eten! Echt een aanrader voor mensen die Harlingen bezoeken.

28. Nicolet Onnes's profielfoto
    Nicolet Onnes heeft een recensie geschreven voor ONS...

Nicolet Onnes

We hebben een heerlijke high wine gehad, perfecte combi van verschillende wijnen en gerechten. Een aanrader!

29. Wil's profielfoto
    Wil heeft een recensie geschreven voor Hotel Restaurant Zeezicht

Samen met mijn zussen gegeten bij restaurant Zeezicht in Harlingen.
    Een Braziliaanse Entrecote met tomaat en mozzarella.
    Het vlees was goed gebakken maar verder smakeloos.
    De sla was met een schep dressing, die geen smaak had in een bakje gedaan. Totaal niet aangemaakt.
    Een glas Chardonay die € 5 kost is ook aan de prijs. Dan kost de entrecote € 29,00. Schaamteloos duur om zoveel te vragen voor een commerciële plate.
    De koffie die werd aangeboden kon dit jammere avondje uit eten niet goed maken. Het werd wel gewaardeerd. Ook de biefstukpuntjes op de noedels verdiende meer aandacht.
    Jammer!!

30. AnnaMarie's profielfoto
    AnnaMarie heeft een recensie geschreven voor Hotel Restaurant Zeezicht

AnnaMarie

Vanavond met zijn drieen gegeten.
    Jammer dat we het zo tegen vonden vallen.
    Ossenhaaspuntjes met pikante noedels waren zo vlak van smaak dat het erg tegen viel. Ook geen groente in de noedels vonden het voor de prijs van 22.50 veel te duur betaald .
    Glas wijn voor 5.00 euro is dik betaald .
    Wij komen zeker hier niet terug jammer van onze culinaire uitstapje.
    Geef het totaal een magere 5