Nieuwste foto's in Harlingen

Laatste updates in Harlingen

1. Ilja Sanders's profielfoto
    Ilja Sanders heeft een recensie geschreven voor Grand Café Promenade

Goed gegeten en gedronken op deze toplocatie. Blij dat de invalidentoiletten goed bereikbaar zijn. Kom daar maar eens om!

2. Jan leskens's profielfoto
    Jan leskens heeft een recensie geschreven voor 't Noorderke Noorderpoort

Jan leskens

Fantastisch, kok heeft passie en dat proef je.
    Zeer vriendelijke personeel.
    Nadeel wel heel veel herrie door gasten gehorig, mensen verhuizen van tafeltje waar het wat rustiger is.

3. gerrit's profielfoto
    gerrit heeft een recensie geschreven voor De Tjotter

Gezellig restaurant, vlotte en vriendelijke bediening, lekkere en aparte gerechten en ..... de honden mochten ook mee naar binnen!

4. pieter's profielfoto
    pieter heeft een recensie geschreven voor 't Noorderke Noorderpoort

Heerlijk! Omdat we goede ervaringen hadden voor het kerstmenu met de hele familie wezen dineren en... groot succes. Alles was feestelijk in kerstsfeer!
    Het kerstmenu (dat ook nog eens zeer mooi geprijsd was) was voor velen de goede keuze: heel aparte amuse, coquilles mooi gegaard, kruidige en romige champignonsoep, reebiefstuk heerlijk, ook mooi gepresenteerd (jammer van de minder voor verwarmde borden) en er was een royaal nagerecht met ijs en warme strudel met een verfijnde vanille saus. Anderen kozen a la carte wat zonder uitzondering mogelijk was. Alles stond mooi vlot op tafel. Extra bakje gebakken aardappelen (en die zijn daar heerlijk) was er ook zo weer. De wijnen waren lekker. De bediening was zeer attent en goed! We hadden een heerlijk en gezellige kerstmaaltijd. Dank jullie wel!

5. E de Wal's profielfoto
    E de Wal heeft een recensie geschreven voor De Tjotter

1e Kerstdag hebben wij hier heerlijk gegeten in een fijne locatie en topgerechten uit de keuken.

6. Lex's profielfoto
    Lex heeft een recensie geschreven voor ONS...
    Internationaal Harlingen

Heerlijk gegeten. Het Tastemenu is een echte aanrader. Het bijpassende wijnarrangement was ook echt bijpassend. Kortom, zeer geslaagde avond. Komen zeker terug.

7. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor ONS...
    Internationaal Harlingen

Heerlijk eten gehad. De risotto was overheerlijk. Vriendelijk personeel. Verrassende toiletten.

8. Sidney Portier's profielfoto
    Sidney Portier heeft gereageerd op een recensie van De Chinese Muur

Vanavond eten besteld, en ik kwam daar om het op te halen. Toen wist ze de bestelling niet. Na veel gedoe om te achterhalen wat de bestelling was. Wou ik afrekenen en werd zeer onbeschoft behandeld door de medewerkster. We hadden mihoen met kip en er zat geen stukje kip in. Tot grote teleurstelling want ik ben hier in het verleden altijd goed geholpen. Hierdoor kom ik hier nooit meer. Gelukkig zijn er meer Chinese restaurants.

9. Jan Anema junior en senior's profielfoto
    Jan Anema junior en senior heeft een recensie geschreven voor Zeevantyd

Zeer goed en knus restaurant waar lekker en ontspannen kan eten in de Griekse sfeer. Een aanrader voor een ieder die eens wil overheerlijk wil eten en de gezelligheid wil proeven aan de stad aan het wad. Een prima prijs/ kwaliteitverhouding.

10. Eleen's profielfoto
    Eleen heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Kombuis

Eten erg goed, personeel super vriendelijk.
    Gelukkig niet naar sommige slechte recensie geluisterd, snap niet hoe ze aan die beoordeling zijn gekomen.
    Sommige mensen kunnen gewoon beter thuis blijven naar mijn mening.
    Erg jammer ook dat er een vergelijking word gemaakt met de vorige eigenaars.
    Kortom aanrader, voor een prima snack en goede service.
    Wij komen zeker terug!

11. De Tjotter heeft een nieuwe foto
  12. De Tjotter heeft een nieuwe foto
  13. De Tjotter heeft een nieuwe foto
  14. pieter's profielfoto
    pieter heeft een recensie geschreven voor 't Noorderke Noorderpoort

Zaterdag weer gegeten bij rest het Noordeke in Harlingen omdat het eerder zo bevallen was!
    Eigenlijk zijn het twee mooie panden aan de Noorderhaven die door een brede gang met elkaar verbonden zijn. Links is het donkerbruin bar Cafe t Noordeke waar het gezellig toeven is. In de corridor is ook netjes gedekt en het rechter gedeelte is het restaurant de Noorderpoort dat ruim is opgezet. De keuken is al vroeg geopend, wat een groot voordeel is voor ons omdat we van ver komen.
    De tafels zijn stijlvol gedekt er is mooi modern servies en het bestek is recent vervangen lijkt het wel. Prachtig.
    We werden hartelijk verwelkomt. We kozen voor een tournedos, gebakken scholfilet en kip curry met rijst. De wijn werd netjes aan tafel uitgeschonken en er stond ook een karafje water klaar. De tournedos mooi gekruid, de scholfilet dik en krokant gepaneerd en de kipcurry met naan brood en gekruide rijst was echt heerlijk. We waren unaniem dat het weer uitmuntend was. Verder geen streepjes of bolletjes op je bord maar heerlijk en eerlijk eten met de goede smaak. Er waren geen frieten bij maar heerlijk ouderwets lekkere gebakken aardappelen. Een aanrader. De bediening was hartelijk en attent! Kortom het was weer genieten en hebben dan ook gelijk maar gereserveerd voor het Kerstmenu. Het was geweldig! Van harte aanbevolen!

15. T's profielfoto
    T heeft een recensie geschreven voor ONS...
    Internationaal Harlingen

High wine was uitstekend goede uitleg en heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar!

16. Elke's profielfoto
    Elke heeft een recensie geschreven voor Zeevantyd

Verrassend leuk restaurant. Eten was heerlijk ( echt origineel Grieks) en gezellige entourage. Tip: zet baklava op dessertkaart dan is het compleet. Wij komen zeker terug.

17. Fam Baar's profielfoto
    Fam Baar heeft een recensie geschreven voor Siderius at Sea
    Internationaal Harlingen

Wij hebben op 22 Sept onze 50 jarig huwelijksfeest gevierd bij siderius -at-sea en het was geweldig. Super locatie leuk jong vriendelijk personeel en een heerlijk buffet. We waren er met 70 gasten en konden ruim zitten zodat je gemakkelijk over en weer met elkaar kon praten. Een aanrader!
    Wij hopen dat, na een grondige verbouwing, ze voor de kerst weer open gaan zodat we er met onze kinderen en kleinkinderen weer kunnen gaan eten.

Roel en Janny Baar Harlingen.